Tarvitsen apua! ELI yksi 02 vuotias poika haluaa tutustua muhun ja oon siis 06 tyttö kuitenkin se tuli snäppii ja sano että on seurannu mua igs jo vähän aikaa ja haluis tutustuu. Suostuin mutta nyt on epämukava olla kun juttelen sille. Mitä teen?! Estänkö vaan suoraan vai mitä teen?😬
Voiko 06 tyttö seurustella 02 pojan kanssa? Sakkolihaa? Apua?!
3
198
Vastaukset
"Suostuin mutta nyt on epämukava olla kun juttelen sille"
Jos sinusta on epämukavaa, niin lopeta Sinulla pitää olla oma tahto ja rajat.
No seurustelemisessa ei ole mitään pahaa. Seksin harrastaminen on sitten eri juttu.
Mietin vähän mikä on 17 v pojan motiivi 13 v tytön kanssa seurustelemiseen, koska ikäero tuossa vaiheessa on aika massiivinen. Luultavasti motiivi on seksi
Minun nuoruudessani tuollaisia seurustelusuhteita oli lähinnä amis-pojilla. Lukiolaiset eivät juurikaan seurustelleet seiskaluokkalaisten kanssa.
Jos tuo poika on maahanmuuttajataustainen, niin olisin entistä varovaisempi. Nillä on monesti tämä "kaverille kanssa " meininki.- Joopadoo
Et ilmeisesti laskenut oikein, mutta tämä tyttö on vielä kuudennella luokalla.
Jos minä olisin sinun tilanteessani, niin en ryhtyisi suhteeseen 4 vuotta vanhemman pojan kanssa. Vielä tuossa iässä muutamankin vuoden ikäero voi olla henkisesti ja fyysisesti suuri. Kasvamisen kannalta olisi parempi, että löytäisit omanikäisen (tai vähintäänkin hieman nuoremman) pojan, jonka kanssa seurustella.
- flibber
"..yksi 02 vuotias poika haluaa tutustua muhun ja oon siis 06 tyttö"....mitä uutta koodikieltä tämä nyt on????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435930
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2704998Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002733627- 122081
- 1661776
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1901710- 1041343
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2281327Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1021235- 621205