Voiko 06 tyttö seurustella 02 pojan kanssa? Sakkolihaa? Apua?!

Tämmöinen

Tarvitsen apua! ELI yksi 02 vuotias poika haluaa tutustua muhun ja oon siis 06 tyttö kuitenkin se tuli snäppii ja sano että on seurannu mua igs jo vähän aikaa ja haluis tutustuu. Suostuin mutta nyt on epämukava olla kun juttelen sille. Mitä teen?! Estänkö vaan suoraan vai mitä teen?😬

3

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Suostuin mutta nyt on epämukava olla kun juttelen sille"
      Jos sinusta on epämukavaa, niin lopeta Sinulla pitää olla oma tahto ja rajat.

No seurustelemisessa ei ole mitään pahaa. Seksin harrastaminen on sitten eri juttu.

Mietin vähän mikä on 17 v pojan motiivi 13 v tytön kanssa seurustelemiseen, koska ikäero tuossa vaiheessa on aika massiivinen. Luultavasti motiivi on seksi

Minun nuoruudessani tuollaisia seurustelusuhteita oli lähinnä amis-pojilla. Lukiolaiset eivät juurikaan seurustelleet seiskaluokkalaisten kanssa.

Jos tuo poika on maahanmuuttajataustainen, niin olisin entistä varovaisempi. Nillä on monesti tämä "kaverille kanssa " meininki.

• Joopadoo

Et ilmeisesti laskenut oikein, mutta tämä tyttö on vielä kuudennella luokalla.

Jos minä olisin sinun tilanteessani, niin en ryhtyisi suhteeseen 4 vuotta vanhemman pojan kanssa. Vielä tuossa iässä muutamankin vuoden ikäero voi olla henkisesti ja fyysisesti suuri. Kasvamisen kannalta olisi parempi, että löytäisit omanikäisen (tai vähintäänkin hieman nuoremman) pojan, jonka kanssa seurustella.

• flibber

"..yksi 02 vuotias poika haluaa tutustua muhun ja oon siis 06 tyttö"....mitä uutta koodikieltä tämä nyt on????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      143
      5930
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      4998
    3. 273
      3627
    4. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      12
      2081
    5. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      166
      1776
    6. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      190
      1710
    7. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      104
      1343
    8. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      228
      1327
    9. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      102
      1235
    10. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      62
      1205
    Aihe