Taksien valvonnassa

Pääkaupunkiseudulla vain alle puolet läpäisi tehovalvonnan. Onko Turussa JyysTaXi läpäissyt miten tämän valvonnan?

Onko Turussa esim. poliisi, Traficom, verohallinto tai muut viranomaiset käyneet tarkistamassa niitä JyysTaxin autoja ja sitä, että kaikki ovat autoissa kohdallaan?

Ainakin Pk-seudulla ollut tapauksia, joissa valvonnassa on osoittautunut puutteita mm. siitä, että kuljettajan tiedot ja hintatiedot eivät ole asiakkaalle selvästi näkyvillä. Eikä autoissa ole ollut edes aina sitä taksamittaria ja parissa tapauksessa kuljettajakin on ollut etsintäkuulutettu. Ei taida sentään JyysTaxin kuskeilla olla tätä ongelmaa:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/taksien-yhteisvalvontaa-aiotaan-laajentaa-eri-puolille-suomea-paakaupunkiseudulla-alle-puolet-takseista-lapaisi-tehovalvonnan/7344824#gs.3o0fxc

9

<50

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • llkjhg

Tätä ihmiset ovat halunneet, nyt on helppo kiertää veroja, Hinnat on mitä sattuu.

• pihallatipunen

Mahtais poliisi nauraa räkäsesti, jos joku pyytäis tarkistamaan JyysTaxin...

• Miten niin muka nauraisi? Kai nyt poliisi tarvittaessa senkin taksifirman autot tarkistaisi, jos joku sitä pyytäisi. Tiedä sitten sitä, että ovatko kenties heidän autoja jo tarkistaneet. Tätä pitäisi kysyä mieluummin siltä firman omistajalta, eli Bicky Royal-mieheltä.

On voinut poliisi tai viranomaiset katsoa ihmeissään sitä Kasipätkän Volvon rekisteriä, kun rekkarinumerona onkin siinä se NAI-247:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Hhgfh

Eikä ole joustavia ja liukuvia maksutapoja! Millä sä Darkkis nyt maksat matkasi?

• No en ole itse JyysTaxia käyttänyt, kun sitä ei ollut vielä silloin, kun itse asuin Turussa. Mutta kyllähän tollainen taksi houkuttelisi käyttämään, kun alalla on hintakilpailua ja ilmeisesti myös jonkun verran normitakseja edullisempi.

• Turkulainen

Jyystaxi on ihan vitsi. Eivät löydä edes satamaan kun tilaa joten joutuu valitettavasi normi taxilla menemään.. Eikai jyystaxille ole edes lupia myönnetty.

• DarkFear

Kyllä sille on luvat myönnetty, kun onhan se ajanut Turussa jo varmaan ainakin vuoden verran.

• Virkkamies
        DarkFear kirjoitti:

Kyllä sille on luvat myönnetty, kun onhan se ajanut Turussa jo varmaan ainakin vuoden verran.

Eipä ole lupia periksen mielikuvitustaksille myönnetty. Yllätys :) Voimassa olevat taksiluvat on helppo tarkastaa Trafista, jonne ne ely-keskuksista ovat siirtyneet.

• Virkkamies kirjoitti:

Eipä ole lupia periksen mielikuvitustaksille myönnetty. Yllätys :) Voimassa olevat taksiluvat on helppo tarkastaa Trafista, jonne ne ely-keskuksista ovat siirtyneet.

Ei ole mitään Periksen mielikuvitustakseja, sillä kyllä sille JyysTaxille on myös ne luvat myönnetty.

Tosin itse en kyllä ihan sataprosenttisesti luota tohon Trafiin, kun silloin kerrankin siellä oli tapahtunut joku moka sen JyysTaxin Kasipätkän Volvon rekisterinumeron kanssa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      72
      579
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      568
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe