ole koskaan etteikö suomalaiset häät 2 mahtuisi kalenteriin😍
Hyvää yötä etenkin yhdelle miehelle.
Ei mulla niin kiirettä
9
101
Vastaukset
- Lyckatill
Pallo jalkaan2
- HelunaCasioMatkalla
Ja solumuovit selkäreppuun. Persehän tolla ap:lla muuten ilman housuja paleltuu. ;)
- ajanviihdettäkin
Telkkarista taitaa tulla joku kauhupätkä Emily Rose -juttu, oli muistaakseni aika hyväkin tämä pätkä.
Ajan vietettä jos laittaa tietokonepelejen ja elokuvien parissa, saa ainakin ajan sitten kulumaan. - Sinullekukkakimppu
Haista morsuskimppu 💗💗💗💗💗💗
- Tuikituikitähtönen
Ei kai horsmaa Rentun ruusuja. Vai koostukose manipuloiduista nelilehtisistä apiloista. Vai ahneasta kihokista??????
- laittaisinnukkumaan
Minäkin haluaisin aina toivotella hyviä asioita toisille, varsinkin tytöille.
Aika kammottavakin elokuva tuo Emily Rosen riivaaja :)
Minä laittaisin jonkun tyttökaverin nukkumaan että ei nyt tarvitse pelätä mitään demoneita :) - FANMAN
Hyvä ohjelma!Suomalaisista häistä 90% päätyy avioeroon🤔
Nii i,että kannattaako? Avioliitto,vihkiminen on menettänyt merkityksensä jo aikaa sitten.sitäpaitsi raukkauttaan ei pitäisi joutua todistamaan millään pakkohäillä ja kalliilla sormuksella ym..monet miehet menevät avioon painostuksen alaisina🤔
- huonostiaina
Loput kuolemaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097179
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434584- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301748
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431267