En enää koskaan varaa hotellia näiden kautta.sivustojen kautta löydän ehkä hotellin ja tiedän sen hintatason.hotellin respassa toimii myös netti mistä voi tehdä varauksen mikäli suoraan hotellille maksettaessa hinta on kalliimpi.valitettavasti usein se on näin.ja syy
Bookingcom varasin Ateenasta bookingcomin kautta huoneen hintaa 17€.
Seuraavana päivänä minulle ilmoitettiin ,että hinta onkin yli 170€.jos yritän peruuttaa huoneen siitä veloitetaan 17€.
Agoda .maksoin huoneen etukäteen ,mutta en koskaan löytänyt sitä.yritin etsiä google-haun avulla ,mutta hotellin kohdalla oli vain rakennus missä oli täysi remontti päällä.
Hotel.com.niille jos antaa luottokortin tiedot niin saattaa tulla yllättävän iso luottokorttimaksu perästä.jostain kumman syystä se on juuri luottorajan kokoinen.onneksi poliisille voi tehdä siitä rikosilmoituksen , enkä koskaan joutunut maksamaan niitä .2×n.2000€/.myyvät ilmeisesti luottokorttitiedot eteenpäin jollekin r järjestölle.minun korttia oli vingutettu ainakin Maltalla ja jossain toisessa aika eksoottisissa paikassa ja Suomen poliisi sen paremmin kuin luottokortti yhtiökään tuskin näitä tekijöitä saa kiinni.
Matkailu avartaa
Bookingcom ja agoda +hotel.com
1
102
Vastaukset
Itse tarkastin äsken mielenkiinnosta omat Agodan varaustietoni. Viimeisen kolmen ja puolen vuoden aikana, jonka olen ollut Agodaan rekisteröitynä, olen tehnyt sen kautta yhteensä 16kpl eri hotellivarauksia (sekä tehtyn 2kpl varauksia tulevalle Toukokuulle) joista yhdenkään kanssa ei ole ollut ongelmia. Varaukseni ovat aina löytyneet hotellin vastaanotosta juurikin sellaisena kuin olen varaukseni tehnyt, huoneet ja hotellit ovat muutamaan poikkeusta lukuunottamatta olleet pääpiirteittäin mitä olen odottanutkin (hotellihuoneita varatessa pitää mainoksia lukea aina hieman "suodattaen" ja tarkistaa asioita muutamaa muutakin kautta.
Eli itse olen Agodan tyytyväinen käyttäjä ja käytän heidän palveluja jatkossakin.
Booking.com:n kautta on vuosein varrella myös muutama varaus tullut tehtyä, eikä ongelmia ole ollut heidänkään kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun233987- 613084
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813061Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3002465- 412192
- 542151
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211341Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo71270- 431219
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui241138