En enää koskaan varaa hotellia näiden kautta.sivustojen kautta löydän ehkä hotellin ja tiedän sen hintatason.hotellin respassa toimii myös netti mistä voi tehdä varauksen mikäli suoraan hotellille maksettaessa hinta on kalliimpi.valitettavasti usein se on näin.ja syy
Bookingcom varasin Ateenasta bookingcomin kautta huoneen hintaa 17€.
Seuraavana päivänä minulle ilmoitettiin ,että hinta onkin yli 170€.jos yritän peruuttaa huoneen siitä veloitetaan 17€.
Agoda .maksoin huoneen etukäteen ,mutta en koskaan löytänyt sitä.yritin etsiä google-haun avulla ,mutta hotellin kohdalla oli vain rakennus missä oli täysi remontti päällä.
Hotel.com.niille jos antaa luottokortin tiedot niin saattaa tulla yllättävän iso luottokorttimaksu perästä.jostain kumman syystä se on juuri luottorajan kokoinen.onneksi poliisille voi tehdä siitä rikosilmoituksen , enkä koskaan joutunut maksamaan niitä .2×n.2000€/.myyvät ilmeisesti luottokorttitiedot eteenpäin jollekin r järjestölle.minun korttia oli vingutettu ainakin Maltalla ja jossain toisessa aika eksoottisissa paikassa ja Suomen poliisi sen paremmin kuin luottokortti yhtiökään tuskin näitä tekijöitä saa kiinni.
Matkailu avartaa
Bookingcom ja agoda +hotel.com
1
220
Vastaukset
Itse tarkastin äsken mielenkiinnosta omat Agodan varaustietoni. Viimeisen kolmen ja puolen vuoden aikana, jonka olen ollut Agodaan rekisteröitynä, olen tehnyt sen kautta yhteensä 16kpl eri hotellivarauksia (sekä tehtyn 2kpl varauksia tulevalle Toukokuulle) joista yhdenkään kanssa ei ole ollut ongelmia. Varaukseni ovat aina löytyneet hotellin vastaanotosta juurikin sellaisena kuin olen varaukseni tehnyt, huoneet ja hotellit ovat muutamaan poikkeusta lukuunottamatta olleet pääpiirteittäin mitä olen odottanutkin (hotellihuoneita varatessa pitää mainoksia lukea aina hieman "suodattaen" ja tarkistaa asioita muutamaa muutakin kautta.
Eli itse olen Agodan tyytyväinen käyttäjä ja käytän heidän palveluja jatkossakin.
Booking.com:n kautta on vuosein varrella myös muutama varaus tullut tehtyä, eikä ongelmia ole ollut heidänkään kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483