Tuntuu siltä että vaimoni laittaa todella kovan paineen minulle. Syyttää minua kaikesta jopa omasta ylipainosta. Kertoi että jos en lopeta vuoro töitä niin en rakasta häntä tarpeeksi ja muuta paskaa. Tiedän että vaimollani on ollut jotain sutinaa yhden hänen vanhan ystävän kanssa mutta sänkyyn asti eivät ole menneet ja tälläinen toiminta on loppunut vaimoni mukaan. Meillä on kolme lasta joista olen huolissani kun olen töissä että saavatko he ruokaa ollenkaan.
Vaimo laittaa ahtaalle
11
176
Vastaukset
- lklk
Vaimosi on huolissaan sinusta, teidän liitosta, omasta jaksamisestaan ja purkaa sitä noin. Yrittäkääpä keskustella ihan ilman syyttämisiä suuntaan tai toiseen.
Ellei lapset näytä riutuneelta, vitivalkoisilta haamuilta, he varmasti saavat ruokaa. Taitaa olla kova luottamuspula vaimosi kanssa. - uuiioo
Akat ne yleensä prässää.
- stopnyt
Ja sit jos lopetat vuorotyön, niin valittaa että et ole riittävästi töissä..
Usko pois, tulee vain pahentumaan..onnea vaan. - mekkkk
Ihme nainen ja miehenä voin sanoa että mitä se vuorotyö parisuhdetaa haittaa. Vaimoni ollut aina vuorotöissä kun tavattiin ja ennen lapsia pääsi viihteelle yksinkin. Lapsen tultua ja äitysloman/vanhempain vapaan jälkeen meni töihin niin isänä hoidin lapsen ja tein sen kanssa kaikkea kivaa. Naisesi on tyypillinen valittaja kun joutuu ottamaan vastuuta lapsista ja ei ole tyytyväinen elämäänsä ja älä missään nimessä lopeta vuorohommia jos ne sinulle sopivat ja onhan niisää enemmän vapaata kuin normi päivä töissä. Naiset on hiljaa miesten työpaikasta j työ ajoista.
- Mummo1960
Miettikää riittääkö rahat elämiseen jos siirryt päivätöihin. Ja jos ei niin mistä puuttuvat rahat. Noi on perusasioita jotka selviää puhumalla. On eri asia jos työ merkitsee sinulle enemmän kuin raha. Jos se on sulle elämäntapa ja työstä saatu nautinto on suurempi kuin palkka. Mutta silloinkin asiat selviää kun keskustelette syyttelemättä toisianne.
- Anonyymi
Koittakaapa päästä puhumalla yhteisymmärrykseen. Jos rahatilanne sallii niin sitten vähennät töitä.
- Anonyymi
Tuopa onkin visainen kysymys koska jos työpaikka on sellainen että siellä tehdään kahta vuoroa niin mitempä niitä töitä vähentää. Uutta työpaikkaa on nykyään vaikea saada.
- Anonyymi
Joko on asioihin tullut muutosta vai vieläkö tuo narina vaimon taholta jatkuu? Toivottavasti pääsette kumpaakin tyydyttävään ratkaisuun.
- Anonyymi
Kaiva ne munat nyt sieltä vaimosi kourasta pois ja ole mies!
Mitä helvettiä sää tommosta jäät kuuntelemaan? Ei toi ole enää tervettä, jos kaikesta syytetään toista. - Anonyymi
No onpa sulla melkoinen pirttihirmu siellä kotona.
- Anonyymi
Tsemppiä aloittajalle. Toivottavasti tuokin asia on jo ratkaistu parhain päin ja molempia osapuolia tyydyttävällä tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851