Eduskuntavaalit on aivan pian ja on ensiarvoisen tärkeää että käytät äänioikeuttasi ja äänestät oikein. Nyt on turha äänestää mitään 100 euroa lisää eläkettä lupaavaa tai ilmastoasioista vouhottavan puolueen ehdokasta. Nyt on aika äänestää Suomi takaisin ja se tapahtuu Perussuomalaisia äänestämällä. Persut on nyt matkalla kohti vaalivoittoa, mutta siihen tarvitaan äänestäjien aktiivisuutta. Jokainen asioita seuraava on huomannut että Suomi on vaarallisella tiellä - Ruotsin tiellä ja se ei johda mihinkään hyvään. Nyt tehdään korjausliike ja äänestetään Perussuomalaiset vaalivoittoon ja tästä maasta tulee jälleen se meille suomalaisille paras maa elää.
Aion äänestää Perussuomalaista - Toimi samoin
23
131
Vastaukset
- villenkannalla
Nyt kun Persut ovat tulleet Hennankin taakse niin voisin harkita.
- Paavonpoika
Olen Perussuomalainen ja äänestän Kokoomusta hienon Hennan alueen takia.
- Jollee
Olen samaa mieltä. 888888888888888888888888888888888888888888888888888888888
- Pariskunnan_mielipide
Äänestäkää te persuja, meillä ei ole tapana kusta omiin housuihin eli meiltä tulee yhteensä neljä ääntä demareille kun EU-vaalitkin lasketaan mukaan.
- varmavalinta
Kävimme vaimoni kanssa syömässä ilmaiset demarimakkarat ja sitten äänestämässä numeroa 8 niin ei mene ääni hukkaan.
- voisinäänestää
Ei ole oikein Orimattilalaista kunnon ehdokasta mutta ketä muuta suosittellette?
- KunKysyit
Ville Skinnari on se paras mahdollinen ja jo valmiiksi SDPn varapuheenjohtaja.
- voisinäänestää
No voi kun ei minulle kelpaa SdP ja sen nössö puheen johtaja joka lupailee mitä vaan ja sekoilee sanomisissaan. Mieluummin joku muu puolue.
- Minttumaariaj
Äänestin Feminististä puoluetta.On aika jo miesten syrjäyttämiseen.Yök ukkelit.Naisten asema on johtaa yhteiskuntaa rauhaan.Translaki jotta jokaisella on lupa muuttaa itsensä naiseksi vain ilmoittamisella.Naispareilla on oltavs etusija adoptioissa.Siinä tärkeimmät asiat.
- siksiolalainen
Orimattilalainen ehdokas sen täytyy olla. Jos sattuisi pääsemään, niin ehkä pitäisi Orimattilan puolta monissa asioissa. Muun paikkakuntalaiset ehdokkaat päästessään eduskuntaan, eivät pitäisi Orimattilan puolta, kyllä se oma paikkakunta olisi vaan mielessä.
- Bööbööbööö
Äänestin perussuomalaisten ehdokasta. Kokoomus ei saa täältä ikinä ääntä.
- HuolissaniHennasta
Hennasta oli tänään tiedotusvälineissä hieno juttu.Siksi äänestän Kallen jatkoon.
- entdemari
Hyvää mainosta Orimattilalle. Olen kanssasi samaa mieltä, siksi äänestän Kallea nro: 8
- äänestinpersua
HuolissaniHennasta kirjoitti:
Hennasta oli tänään tiedotusvälineissä hieno juttu.Siksi äänestän Kallen jatkoon.
voi voi miten nyt mahtaa Kallen käydä?
- kallenkannalla
Onnittelut Kallelle. Helposti meni läpi. Hennalla saattoi olla positiivinen vaikutus äänisaaliiseen.
- päänavauksia
Onnittelut myös minulta. On se hienoa, että näin pieneltä paikkakunnalta saatiin henkilö sinne Arkadianmäelle.
- Mallusjärvenunto
Äänestän nyt Niinistöä edelleen eduskuntaan presidentiksu.Putin ja muut olla häneen hyvät välit.Toivotaan että Niinistö ottaa aktiivimallin pois.
- Kaapipaikka
Olan oma voimaVille PS saa äänet täältä, ainoa joka pistää Hennan touhut stoppiin.
- Perusvoimakas
Sama täällä kirjotin Villen nimen lappuun kun sille ei ollu numreoa.
- poispois
Persut vie turmioon. Pahempi vielä kuin kokoomus
- Persujaäänestänyt
Totuus on kuitenkin sellainen, että Persut olleet aina oikeassa, niin valtakunnallisesti ,kuin Orimattilassakin. Ainoat jotka elävät reaalimaailmassa. Muut leijuvat sfääreissä.
- perusjuomalainen
Voisin äänestää kanssa jos saan kyytii vaali päivänä. Harkinnassa on persu tai demari.
- Minttumaariaj
Äänestä Feminiinistä Puoluetta.Translaki on ehdottomasti saatava aikaan sekä tasapalkka sukupuolettomasti.Myös eläinten itseisavo on tunnustettava.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332162Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601426Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171058- 601054
TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832