Otin juuri lopputilin

Vidunhullu

Tänään tuli mitta täyteen. Sanoin pomolle että otan lopputilin ja marssin työpaikalta vittuun. Ei tällainen autistinen ätmi jaksa tätä yhteiskunnan paskaa. Seuraavaksi menen lääkäriin ja hankin hullun paperit. Toivottakaa onnea.

16

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivotaan ettei ollut hyvä palkkanen työ.

      • Hiliparihei

        Niin hätäkö tulee jos veronmaksajia ei kohta riitä ammatti-lusmu-sikiäjille?
        Nooh kyllä ne asunnottomat lapset elää muuallakin roskiksist syöden.. lämmittää toisiaan siel lehtilootissa kivasti. Kun loppuu ne sossun rahat joihin jotku kasvattaa pentujaan..
        Ammatti: Elätti jo kolmannessa polvessa..

        En kehtaisi huudella muiden palkkatasoihin yhtään jos itse ei muuta kuin haarukkaa levitä rahan eteen.


      • Hiliparihei kirjoitti:

        Niin hätäkö tulee jos veronmaksajia ei kohta riitä ammatti-lusmu-sikiäjille?
        Nooh kyllä ne asunnottomat lapset elää muuallakin roskiksist syöden.. lämmittää toisiaan siel lehtilootissa kivasti. Kun loppuu ne sossun rahat joihin jotku kasvattaa pentujaan..
        Ammatti: Elätti jo kolmannessa polvessa..

        En kehtaisi huudella muiden palkkatasoihin yhtään jos itse ei muuta kuin haarukkaa levitä rahan eteen.

        Vielä kerran lapseni maksaa tällä hetkellä vähemmän jos olisin töissä.
        https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/55287-paivakotilapsi-maksaa-750-eukk-kotiaiti-saastaa-suomen-rahoja#comments

        Nykyään summa on isompi päiväkoti lapsesta.

        Joten säästän kunnan rahoja kun hoidan ne itse kotona ja miehen pitää opiskella niin pitkälle että saada ainakin 7000 euroa mikä kattaa meno ja tulot.


      • Hiliparihei kirjoitti:

        Niin hätäkö tulee jos veronmaksajia ei kohta riitä ammatti-lusmu-sikiäjille?
        Nooh kyllä ne asunnottomat lapset elää muuallakin roskiksist syöden.. lämmittää toisiaan siel lehtilootissa kivasti. Kun loppuu ne sossun rahat joihin jotku kasvattaa pentujaan..
        Ammatti: Elätti jo kolmannessa polvessa..

        En kehtaisi huudella muiden palkkatasoihin yhtään jos itse ei muuta kuin haarukkaa levitä rahan eteen.

        Joten kotona hoitaminen on täysin säästöä kunnalle laske itse.


      • Hiliparihei kirjoitti:

        Niin hätäkö tulee jos veronmaksajia ei kohta riitä ammatti-lusmu-sikiäjille?
        Nooh kyllä ne asunnottomat lapset elää muuallakin roskiksist syöden.. lämmittää toisiaan siel lehtilootissa kivasti. Kun loppuu ne sossun rahat joihin jotku kasvattaa pentujaan..
        Ammatti: Elätti jo kolmannessa polvessa..

        En kehtaisi huudella muiden palkkatasoihin yhtään jos itse ei muuta kuin haarukkaa levitä rahan eteen.

        Joten miten kehtaat huudella?


      • valtakunta
        Hiliparihei kirjoitti:

        Niin hätäkö tulee jos veronmaksajia ei kohta riitä ammatti-lusmu-sikiäjille?
        Nooh kyllä ne asunnottomat lapset elää muuallakin roskiksist syöden.. lämmittää toisiaan siel lehtilootissa kivasti. Kun loppuu ne sossun rahat joihin jotku kasvattaa pentujaan..
        Ammatti: Elätti jo kolmannessa polvessa..

        En kehtaisi huudella muiden palkkatasoihin yhtään jos itse ei muuta kuin haarukkaa levitä rahan eteen.

        Sekä tyttöni osaa melkein lukea ja laskea jo osaa, ja yritän saada menemään suoraan kouluun eskarin sijaan. Se mikä jos säästää kuntaa kokonainen vuosi välistä pois.


      • Hiliparihei kirjoitti:

        Niin hätäkö tulee jos veronmaksajia ei kohta riitä ammatti-lusmu-sikiäjille?
        Nooh kyllä ne asunnottomat lapset elää muuallakin roskiksist syöden.. lämmittää toisiaan siel lehtilootissa kivasti. Kun loppuu ne sossun rahat joihin jotku kasvattaa pentujaan..
        Ammatti: Elätti jo kolmannessa polvessa..

        En kehtaisi huudella muiden palkkatasoihin yhtään jos itse ei muuta kuin haarukkaa levitä rahan eteen.

        Se miten hoitaa ja kasvattaa on erittäin tärkeää.


      • Hiliparihei kirjoitti:

        Niin hätäkö tulee jos veronmaksajia ei kohta riitä ammatti-lusmu-sikiäjille?
        Nooh kyllä ne asunnottomat lapset elää muuallakin roskiksist syöden.. lämmittää toisiaan siel lehtilootissa kivasti. Kun loppuu ne sossun rahat joihin jotku kasvattaa pentujaan..
        Ammatti: Elätti jo kolmannessa polvessa..

        En kehtaisi huudella muiden palkkatasoihin yhtään jos itse ei muuta kuin haarukkaa levitä rahan eteen.

        Keskituloinen peräti lapset maksaa enemmän kunnalle jos olisin töissä, otitko huomioon ja kun alkaa vielä huomata sekin toimeentulossa lasketaan myös lapsilisä lasketaan tuloksi, joka menee lapsen elämiseen mutta taas keskituloinen saa sen rahojensa päälle ja päiväkoti maksaa kuntakin sen lopun vaikka äiti maksaisi 750.

        Se vero ei kata kaikkia noita nettoa mitä lapseen menee.


      • valtakunta kirjoitti:

        Keskituloinen peräti lapset maksaa enemmän kunnalle jos olisin töissä, otitko huomioon ja kun alkaa vielä huomata sekin toimeentulossa lasketaan myös lapsilisä lasketaan tuloksi, joka menee lapsen elämiseen mutta taas keskituloinen saa sen rahojensa päälle ja päiväkoti maksaa kuntakin sen lopun vaikka äiti maksaisi 750.

        Se vero ei kata kaikkia noita nettoa mitä lapseen menee.

        Siis lapsen äiti maksaa 250, ei kunnan osuutta 750 kuin tuossa tuotiin esiin.

        Kaikki Keskituloiset ei ole omavaraisia.


      • valtakunta kirjoitti:

        Se miten hoitaa ja kasvattaa on erittäin tärkeää.

        Muista nyt että tuo per/ lapsi summa.


    • moimu

      Vanhat äijät on rumia ja haisee pahalle. Työpaikalle tuli vanha äijä työkokeiluun. Meitä komeita hyvähiuksisia tietenkin ärsytti se vanha äijä joten ulostettiin sankoon ja kaadettiin 10 litraa ripulipaskaa vanhan äijän kurkusta alas. Oppiipahan olemaan.

    • Kaisanoasaa

      Töihin on turha mennä kun ei naisia saa.

      • Töiden meneminen ennen perhettä on pesämunan keräämistä kun ei ole vielä hoidettavaa.


    • Minä taas kirjoittauduin ulos yliopistosta ja alan etsiä töitä.

      • Miksi valmistauduit?


      • työttömäksi
        valtakunta kirjoitti:

        Miksi valmistauduit?

        Työttömäksi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe