Tänään tuli mitta täyteen. Sanoin pomolle että otan lopputilin ja marssin työpaikalta vittuun. Ei tällainen autistinen ätmi jaksa tätä yhteiskunnan paskaa. Seuraavaksi menen lääkäriin ja hankin hullun paperit. Toivottakaa onnea.
Otin juuri lopputilin
16
55
Vastaukset
Toivotaan ettei ollut hyvä palkkanen työ.
- Hiliparihei
Niin hätäkö tulee jos veronmaksajia ei kohta riitä ammatti-lusmu-sikiäjille?
Nooh kyllä ne asunnottomat lapset elää muuallakin roskiksist syöden.. lämmittää toisiaan siel lehtilootissa kivasti. Kun loppuu ne sossun rahat joihin jotku kasvattaa pentujaan..
Ammatti: Elätti jo kolmannessa polvessa..
En kehtaisi huudella muiden palkkatasoihin yhtään jos itse ei muuta kuin haarukkaa levitä rahan eteen. Hiliparihei kirjoitti:
Nooh kyllä ne asunnottomat lapset elää muuallakin roskiksist syöden.. lämmittää toisiaan siel lehtilootissa kivasti. Kun loppuu ne sossun rahat joihin jotku kasvattaa pentujaan..
En kehtaisi huudella muiden palkkatasoihin yhtään jos itse ei muuta kuin haarukkaa levitä rahan eteen.Vielä kerran lapseni maksaa tällä hetkellä vähemmän jos olisin töissä.
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/55287-paivakotilapsi-maksaa-750-eukk-kotiaiti-saastaa-suomen-rahoja#comments
Nykyään summa on isompi päiväkoti lapsesta.
Joten säästän kunnan rahoja kun hoidan ne itse kotona ja miehen pitää opiskella niin pitkälle että saada ainakin 7000 euroa mikä kattaa meno ja tulot.Hiliparihei kirjoitti:
En kehtaisi huudella muiden palkkatasoihin yhtään jos itse ei muuta kuin haarukkaa levitä rahan eteen.Joten kotona hoitaminen on täysin säästöä kunnalle laske itse.
Hiliparihei kirjoitti:
En kehtaisi huudella muiden palkkatasoihin yhtään jos itse ei muuta kuin haarukkaa levitä rahan eteen.Joten miten kehtaat huudella?
Hiliparihei kirjoitti:
En kehtaisi huudella muiden palkkatasoihin yhtään jos itse ei muuta kuin haarukkaa levitä rahan eteen.Sekä tyttöni osaa melkein lukea ja laskea jo osaa, ja yritän saada menemään suoraan kouluun eskarin sijaan. Se mikä jos säästää kuntaa kokonainen vuosi välistä pois.
Hiliparihei kirjoitti:
En kehtaisi huudella muiden palkkatasoihin yhtään jos itse ei muuta kuin haarukkaa levitä rahan eteen.Se miten hoitaa ja kasvattaa on erittäin tärkeää.
Hiliparihei kirjoitti:
En kehtaisi huudella muiden palkkatasoihin yhtään jos itse ei muuta kuin haarukkaa levitä rahan eteen.Keskituloinen peräti lapset maksaa enemmän kunnalle jos olisin töissä, otitko huomioon ja kun alkaa vielä huomata sekin toimeentulossa lasketaan myös lapsilisä lasketaan tuloksi, joka menee lapsen elämiseen mutta taas keskituloinen saa sen rahojensa päälle ja päiväkoti maksaa kuntakin sen lopun vaikka äiti maksaisi 750.
Se vero ei kata kaikkia noita nettoa mitä lapseen menee.valtakunta kirjoitti:
Keskituloinen peräti lapset maksaa enemmän kunnalle jos olisin töissä, otitko huomioon ja kun alkaa vielä huomata sekin toimeentulossa lasketaan myös lapsilisä lasketaan tuloksi, joka menee lapsen elämiseen mutta taas keskituloinen saa sen rahojensa päälle ja päiväkoti maksaa kuntakin sen lopun vaikka äiti maksaisi 750.
Se vero ei kata kaikkia noita nettoa mitä lapseen menee.Siis lapsen äiti maksaa 250, ei kunnan osuutta 750 kuin tuossa tuotiin esiin.
Kaikki Keskituloiset ei ole omavaraisia.valtakunta kirjoitti:
Se miten hoitaa ja kasvattaa on erittäin tärkeää.
Muista nyt että tuo per/ lapsi summa.
- moimu
Vanhat äijät on rumia ja haisee pahalle. Työpaikalle tuli vanha äijä työkokeiluun. Meitä komeita hyvähiuksisia tietenkin ärsytti se vanha äijä joten ulostettiin sankoon ja kaadettiin 10 litraa ripulipaskaa vanhan äijän kurkusta alas. Oppiipahan olemaan.
- Kaisanoasaa
Töihin on turha mennä kun ei naisia saa.
Minä taas kirjoittauduin ulos yliopistosta ja alan etsiä töitä.
- työttömäksi
valtakunta kirjoitti:
Miksi valmistauduit?
Työttömäksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958726- 1743812
- 533309
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2582621- 492227
- 422055
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?292010- 481922
- 191803
- 601788