Hei!
Minä ja minun kaverini tehdään esitelmä abortista johon tarvitsemme teidän mielipiteitä asiasta.
Saako tehdä abortin?
Miksi ei saisi?
Mikä on oikein tehdä kun on vahinkoraskaus?
saako tehdä abortin?
12
91
Vastaukset
1. Saa. Laki sallii sen meillä Suomessa
2. Jos haluaa lapsen, ei saa tehdä aborttia
3. Pitää tehdä niin kun oma sisin sanoo ja laskea mihin omat resurssit riittää.- laillisetmurhat
Lain mukaan ikävä kyllä saa, mutta se ei olekaan yhtä kuin moraali.
Voidaan kysyä myös saako tappaa toisia ihmisiä, jos siltä sattuu tuntumaan.
Lapsen voi aina halutessaan antaa myös muille, jos itse ei halua."Lapsen voi aina halutessaan antaa myös muille, jos itse ei halua."
Käsitin kyllä ettet ymmärtänyt kielioppivirhettäsi.
Siitä tuli silti mieleen eräs valitettavan yleinen tosiseikka teidän ääriuskovaisten keskuudessa: "Lapsen voi aina halutessaan antaa myös muille, jos itse ei halua".
Pakkosynnytys ja pakkopoisanto.
Vaikeaa kuvitella traumatisoivempaa.- joutavaasaivartelua
JustJust kirjoitti:
"Lapsen voi aina halutessaan antaa myös muille, jos itse ei halua."
Käsitin kyllä ettet ymmärtänyt kielioppivirhettäsi.
Siitä tuli silti mieleen eräs valitettavan yleinen tosiseikka teidän ääriuskovaisten keskuudessa: "Lapsen voi aina halutessaan antaa myös muille, jos itse ei halua".
Pakkosynnytys ja pakkopoisanto.
Vaikeaa kuvitella traumatisoivempaa.Ymmärrän kyllä, että sinun on edelleenkin vaikea ymmärtää selkokieltä.
"Vaikeaa kuvitella traumatisoivempaa. "
Se on se (mukavuusabortti), mitä sinä et halua kuvitella etkä tietää.
Pakkosynnytyksistä voidaan puhua vain korkeintaan niissä ääriharvinaisissa tapauksissa, joissa raskaus on alkanut pakkoyhdynnästä. Muuten tietenkin on kyseessä vastuusynnytys, eli seuraus ja vastuunkanto omista valinnoista.
Tietenkään kukaan ei ole pakotettu lapsen poisantamiseen (huostaanotto on asia erikseen), minkä olisit huomannut, jos ymmärtäisit lukemasi, " jos itse ei halua" (lasta). joutavaasaivartelua kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, että sinun on edelleenkin vaikea ymmärtää selkokieltä.
"Vaikeaa kuvitella traumatisoivempaa. "
Se on se (mukavuusabortti), mitä sinä et halua kuvitella etkä tietää.
Pakkosynnytyksistä voidaan puhua vain korkeintaan niissä ääriharvinaisissa tapauksissa, joissa raskaus on alkanut pakkoyhdynnästä. Muuten tietenkin on kyseessä vastuusynnytys, eli seuraus ja vastuunkanto omista valinnoista.
Tietenkään kukaan ei ole pakotettu lapsen poisantamiseen (huostaanotto on asia erikseen), minkä olisit huomannut, jos ymmärtäisit lukemasi, " jos itse ei halua" (lasta).Vau, uusi hieno sana: vastuusynnytys.
Kas kun ei mukavuussynnys.JustJust kirjoitti:
Vau, uusi hieno sana: vastuusynnytys.
Kas kun ei mukavuussynnys.Kun tuota hienoa sanaa makustelin, niin sitähän se on:
jos olet raskaana muttet halua tai voi pitää lasta, niin mukavuussynnytä se ja anna pois.
- Lusikka-
Saa sitä. Mikäs estäis? Jokainen saa päättää omasta kehostaan, se kuuluu perustuslakiin. Muiden mielipiteillä ei oo väliä.
- ihanvitunasiatonta
Ainiin, liian vaikeita kysymyksiä ei saa esittää :) Kuten, että miten abortilla tapettava lapsi saa päättää kehostaan. Aborttien uhreilla ei ole suosijoille mitään väliä.
En ole välttämättä tätä mieltä, mutta laitan asiaa koskevan kaappaleen. m.youtube.com/watch?v=Di1dzcUrDYg
- murha
Abortti on murha.
- HMC
Se on niin yksinkertaista että jos ei halua lasta niin tee abortti. Niinhän kaikki tekee jos ei vaan muutakaan keksi siinä. Abortin tekeminen on nykyään helppoa ja turvallista. pilleri naamaan ja se on siinä.
- suosijavalheet
"Turvallisten" aborttien seurauksena kuusinkertainen määrä tekijöitä synnyttäneisiin nähden tekee itsemurhan seuraavan vuoden aikana. Ja voihan niihin komplikaatioihinkin kuolla, vaikka suosijafanaatikot muuta inttää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2193190Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3132791Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751808Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e551715Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?451585- 1221376
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,111322Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee171270Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4281266- 1051259