Sinisilmäinen vaimo

jijiji

Miehen vaimo laittoi estot minulle Facebookissa. Olin siis käräyttänyt miehensä joskus aikaisemmin. Tämä estojen laitto tapahtui juuri ennen kuin he muuttivat toiseen kaupunkiin. Salasuhteemme alkoikin sitten uudestaan juuri heidän muuttonsa jälkeen. Ja meistä tuli tässä vaiheessa sen miehen kanssa uudestaan facebook-kavereita. Tuo nainen siis estää ITSE ITSEÄÄN näkemästä, että olemme taas hänen miehensä kanssa facekavereita, sillä estohan tarkoittaa että minä en näe sen naisen profiilia ja myöskään hän ei näe minun profiiliani. Voisiko suurempaa tyhmyyttä olla vaimolta? Luuleeko se kenties että heidän suhteensa on "pelastettu" kun muuttivat kauemmas? Ja laittoi estot vasta siinä vaiheessa eikä aikaisemmin. En voi käsittää tuollaista sinisilmäisyyttä. Ja he siis menivät naimisiinkin käräytyksen jälkeen, tosin vasta pari vuotta käräytyksestä. Täytyy varoa itse olemasta liian sinisilmäinen, suurin osa miehistä on tuollaisia pettureita.

32

82

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohtalonsisar

Ei hitto. Nää jotkut vaimot on kyllä ihan käsittämättömiä. Pettäminen "hyvitetään" naimisiin menolla, sormuksella. Ja sit leikitään ettei mitään oo koskaan tapahtunutkaan.
      Te tuutte jäämään uudestaan kiinni ja tuo vaimo keksii taas uuden tavan "rangaista"miestään mutta eroa ei hae. Tää on niin nähty.

• Niin_kuultua

Eiks se mies sitten voi hakea eroa?

• Kohtalonsisar
        Niin_kuultua kirjoitti:

Eiks se mies sitten voi hakea eroa?

Hakee siinä vaiheessa kun tajuaa ettei vaimon kanssa ole enää mitään yhteistä eikä kotoa saa kuin kitinää ja vaatimuksia.

• yäksulle

Käräyttäminen ja juoruilu on vastenmielisintä mitä suhteisiin tulee.

• Eimitäänmenetettävääenää

Kyllä ne kakkoset on tyhmiä, luulevat ettei vaimo tiedä. Vaimon kosto on hieno, leikitellään ja viedään rahat ukolta.

• kakkonenn

Mitäs se kakkoselle kuuluu jos vaimo kostaa ukolleen. Raha ei tee onnelliseksi, eikä se oikeasti ees auta vaimoa. Ei se sitä pettämisen tuskaa vie pois.

• Shittiätapahtuu

Kyllä se saattaa siinä vaiheessa alkaa kiinnostamaan, jos vaimo haluaa tehdä myös kakkosen elämän vaikeaksi. Mikään ei ole vaikeampi vastustaja kuin vaimo, jolla ei ole mitään menetettävää.

• Seuraanyhtäparia

Niin onhan ihana kun sinisilmäinen vaimo kehtaa esittää onnellista. Kun taas mitä on kertonut ihan paskaa kyllä. Yritä siinä toista ohjata....... Toisaalta ihana seurata kun se tapahtuu. Estoja toki voi laittaa jos ei jaksa seurata. Säälin todella.

• Kukkainenniitty

Sairaat ihmiset säälivät🧐

• tosi_outo_aloittaja

Mikä sinua aloittaja tuossa naisessa nyt sitten riepoo noin pahasti?
      Sinä panet hänen miehensä kanssa ja kehtaat vittuilla vielä naiselle. Jo on aikoihin eletty.

Salarakkaasi vaimo ei halua tietää sinusta mitään, ei halua, että sinä pyörit hänen sivuillaan kyylämässä. Saat panna miehen kanssa yhä. Miehen vaimo ei ole kyttäämässä sinua edes facessa. Miten tämä haittaa sinun elämääsi? Miksi et ole tyytyväinen?

Eikö se ole sinulle ihan se ja sama mitä nainen luulee omasta ja miehensä välisistä kuvioista?
      Ja kai naisella on oikeus valita asuinpaikkansa mistä päin maailmaa tahansa, vai tarvitseeko hän siihen sinulta luvan?

• Kuka.uskoo

Trollihan tuo aloitus on selvästi. Kaikenlaisia typeryksiä kun tänne on trollaamassa. En usko pätkän vertaa tuohon aloittajaan.

• sairasta_tosi_sairasta

Ei täälläkään löydy ymmärrystä aloittajan järjenjuoksulle. Sähän oot ihan sairas.
      Ensin naiskentelet jonkun toisen naisen aviomiehen kanssa ja sitten vielä haluat kiusata naista niin somessa kuin sen kotonakin. Olet joku saa****n sadisti. Rajansa kaikella. Lopettaisit jo tollasen pelin ennen kuin nainen hakee sulle lähestymiskiellon.

• jijiji

Siis mitä ihmettä? Enhän minä naiseen ole käräytyksen jälkeen yhteyttä ottanut enkö aio. Ihmettelen vain tuollaista hölmöyttä että laittaa mulle estot, sillä jos ei olisi niitä laittanut niin pystyisi näkemään että olen taas hänen miehensä fb-kaveri! Eli tulkitsen että hän luottaa sinisilmäisesti mieheen ja luulee että minä olen "poissa pelistä". Tietäisipä vain... Kumma että naisen vaisto ei varoita sitä naista mitenkään? Toisen lapsenkin pyöräyttivät käräytyksestä huolimatta, vieläpä ihan heti ekan lapsen perään! Niin ja nainen oli siis raskaana tuolloin kun käräytin miehen, tosin en tiennyt sitä silloin. Eli tuo lapsi kaiketi oli syy pysyä yhdessä. Ja olihan nainen aika nuori silloin tullakseen äidiksi, jotain 20 v. Mutta nyt on jo joitain vuosia tullut lisää, luulisi että tajuaisi jo jotain.

• Kukintyylilläänesittää

Silläpä minä ilmoitin tietäväni. Estot laitto kehtaa esittää niin tietämätöntä toisten silmissä. No toivotaan että joku tekee saman sille. Minäkin estin sen nyt ei sitten nähdä. Toivottavasti jättää rauhaan. Eipä selitellä enempää laitoin valitsemaan. Kai sille kertoi. Pyysin sanomaan ettei sitä vippiäkään tarvitse maksaa. Saipahan asiansa kuntoon. Nyt sitten väistellään ettei vaan törmätä. No se sen valinta eikä sanomista kellään. Kiusaa minua vieläkin. Mutta näytän aina ne mitä lähettää. Ja pyydän samalla kertomaan että perille tuli.

• Ovatnesinisilmäisiä

Samatyylisesti teki nainen jonka miehen kanssa mulla on suhde. Tosin mies ei ole somessa kaverini ikinä ollut. Mutta nainen pisti mulle estoja/häipyi tietyistä somekanavista. Vähänpä tietää että meidän suhde jatkuu yhä. Olemme vain huomattavasti varovaisempia. Nykyinen työni on liikkuvampi kuin vanha, joten tapaamisia on helpompi järkätä. Ja mies jättää naisen kunhan tietyt asiat ovat hoidossa.

• Sitä.tilasit

Mitä sitten? Mitä se sinulle kuuluu jos hän eston laittaa eikä halua että seuraat häntä???

• lopetajo

Ei kai se ihan yksin niitä lapsia tehnyt, kai siinä mieskin oli mukana hommassa, sekö sua ketuttaa?
      Miten se se sua noin hirveesti veetuttaa jos miehen vaimo ei haluu olla sun kanssa missään väleissä, en minäkään sua kaverikseni hyväksyisi, vaikkei mulla ole edes parisuhdetta.

• jijiji

Äly hoi älä jätä... Eihän se tässä pointtina ollut että nainen ei halua olla mun kanssa tekemisissä. Vaan että noilla estoilla se estää itseään samalla näkemästä että olen sen miehen fb-kaveri taas :D Eli se nainen varmaan luulee että mies ei ole missään tekemisissä kanssani, ties mitä soopaa se on naiselle suoltanut :D Ja nainen uskoo vaan...

• lopetajo
        jijiji kirjoitti:

Äly hoi älä jätä... Eihän se tässä pointtina ollut että nainen ei halua olla mun kanssa tekemisissä. Vaan että noilla estoilla se estää itseään samalla näkemästä että olen sen miehen fb-kaveri taas :D Eli se nainen varmaan luulee että mies ei ole missään tekemisissä kanssani, ties mitä soopaa se on naiselle suoltanut :D Ja nainen uskoo vaan...

Nimenomaan, missä sun järki?
        Yhäkin, mitä sulle kuuluu sun salarakkaan vaimon ajatukset ja mitä se miehensä kanssa juttelee? Se on niiden oma asia. Tajuutko, sillä naisella on oikeus yksityisyyteen, ei sen tarttee välittää sinusta eikä sun tekemisistä tipan vertaa. Eikä ton naisen tarttee antaa sun nähdä välähdystäkään omasta elämästään, kun se ei kuulu sulle.

Ne estot on siellä just siks, että sä et pääse näkemään niiden elämään.
        Tajuutko? Sun salarakkaas vaimoa ei kiinnosta mitä sulle kuuluu, kenen kanssa sinä nait, mitä sä teet, se on sille ihan sama, sä olet ilmaa, kuollut sille, sitä ei kiinnosta sun tekemiset eikä paskan jauhamiset.

Tottakai nainen näkee oman miehensä face-tilin jutut, näkee sun roikkuvan siellä ja kuvittelevan omiasi. Sut on suljettu ulos lopullisesti sen naisen elämästä ja sekös sua vituttaa.

• jijij
        lopetajo kirjoitti:

Nimenomaan, missä sun järki?
        Yhäkin, mitä sulle kuuluu sun salarakkaan vaimon ajatukset ja mitä se miehensä kanssa juttelee? Se on niiden oma asia. Tajuutko, sillä naisella on oikeus yksityisyyteen, ei sen tarttee välittää sinusta eikä sun tekemisistä tipan vertaa. Eikä ton naisen tarttee antaa sun nähdä välähdystäkään omasta elämästään, kun se ei kuulu sulle.

Ne estot on siellä just siks, että sä et pääse näkemään niiden elämään.
        Tajuutko? Sun salarakkaas vaimoa ei kiinnosta mitä sulle kuuluu, kenen kanssa sinä nait, mitä sä teet, se on sille ihan sama, sä olet ilmaa, kuollut sille, sitä ei kiinnosta sun tekemiset eikä paskan jauhamiset.

Tottakai nainen näkee oman miehensä face-tilin jutut, näkee sun roikkuvan siellä ja kuvittelevan omiasi. Sut on suljettu ulos lopullisesti sen naisen elämästä ja sekös sua vituttaa.

Jos on estot päällä, niin kumpikaan ei näe toistaan. Eli se nainen ei pysty näkemään minua miehensä kavereissa, ainakaan omalla profiilillaan. Ymmärsitkö nyt? Jotkut eivät tunnu tietävän mitä tuo eston laittaminen tarkoittaa. Jos minä laittaisin sinulle estot, niin paitsi että sinä et näe enää profiiliani, niin myöskään minä en näe sinun profiiliasi.

Jos taas tarkoitit sitä, että nainen ei omalla profiilillaan kirjautuneena katsele miehensä facea, vaan esim. miehellä olisi läppäri pöydällä auki ja nainen voisi sitä katsella, niin epäilenpä. Mies siellä chattaa kanssani päivät pitkät, joten olisi siinä miehellä vähän salailemista :D

• lopetajo
        jijij kirjoitti:

Jos on estot päällä, niin kumpikaan ei näe toistaan. Eli se nainen ei pysty näkemään minua miehensä kavereissa, ainakaan omalla profiilillaan. Ymmärsitkö nyt? Jotkut eivät tunnu tietävän mitä tuo eston laittaminen tarkoittaa. Jos minä laittaisin sinulle estot, niin paitsi että sinä et näe enää profiiliani, niin myöskään minä en näe sinun profiiliasi.

Jos taas tarkoitit sitä, että nainen ei omalla profiilillaan kirjautuneena katsele miehensä facea, vaan esim. miehellä olisi läppäri pöydällä auki ja nainen voisi sitä katsella, niin epäilenpä. Mies siellä chattaa kanssani päivät pitkät, joten olisi siinä miehellä vähän salailemista :D

Älä jaksa selittää, jokainen tietää mitä banni tarkoittaa.
        Jokainen tietää ketä puolisolla on kavereina facessa kun samassa huushollissa asutaan. Ei siellä pysty piilotteleen mitään eikä ketään. Siis jos toista kiinnostaa kattoo, niin tietää. Jos ei kiinnosta, sille on ihan se ja sama ootko sä siellä vai et. Sä oot ilmaa sille.

Herää kysymys, onko sulla tosiaan noin paha olla kakkosena, että se pitää purkaa haukkumalla miehen vaimoo? Luulisi että olisit onnellinen kun saat viettää aikaa äijän kanssa vaimon häritsemättä, mutta ei, täällä roikut vinkumassa ja haukkumassa naista.
        Varastat miehen lapsilta niiden isän aikaa ja sitten kehtaat kitistä.
        Siis sä oot niin sairas kuin olla ja voi.

• jijiji

No niillä lienee hieman outo suhde, se mies on ennenkin pimitellyt naiselta asioita. Uskomatonta naiiviutta.

• puukkoselässä
        jijiji kirjoitti:

No niillä lienee hieman outo suhde, se mies on ennenkin pimitellyt naiselta asioita. Uskomatonta naiiviutta.

Onhan se todella harmittavaa kun ei pysty leikkimään enää hyvää kaveria.
        Leikit ystävää ja sitten lyöt puukon selkään. Sen jälkeen tunnet ylemmyyttä, olet omasta mielestäsi fiksumpi kuin kaverisi. Muka ajattelet ystävän hyvää, mutta teet kuitenkin pahaa hänelle koko ajan ja naurat hänelle selän takana. Olet maailman paskin ihminen, nautit roolistasi.

Olethan kuullut karman laista, kaikki kiertyy sinulle itsellesi takaisin päin jossain vaiheessa, siitä voit olla aivan varma.

• jijiji

Nyt en kyllä ymmärrä... Ei tuo vaimo minun kaveri ole koskaan ollutkaan, vaan täysin tuntematon ihminen. Emme ole koskaan edes tavanneet.

• entajuakuviota
        jijiji kirjoitti:

Nyt en kyllä ymmärrä... Ei tuo vaimo minun kaveri ole koskaan ollutkaan, vaan täysin tuntematon ihminen. Emme ole koskaan edes tavanneet.

Nyt on pakko tehdä yhteenveto sun sepustuksista, eihän näistä ota muuten selvää vanha erkkikään.

1. Sinä olet nainut jonkun varatun miehen kanssa useamman kerran siis vuosia vuosia sitten.
        Mies meni avokkinsa/tyttöystävänsä kanssa avioon kun tuosta "ekasta" pettämisestä oli
        kulunut pari vuotta.

2. Sen jälkeen sinä ryhdyit tämän miehen vaimon kaveriksi vaikkette edes tunne toisianne.

3. Sitten soitit tai lähetit viestiä tälle tuntemattomalle naiselle tuosta "ekasta" pettämisestä, joka siis tapahtui monta vuotta aiemmin?

4. Sun yhteydenoton jälkeen tää tuntematon face-kaverinainen pisti sulle face-bannit muutti ukkonsa ja kakrujensa kanssa jonnekin kauemmas sinusta.

5. Muuton yhteydessä sinä ja tuntemattoman naisen mies ryhdyitte taas face-kavereiksi ja nyt sen äijä on taas sun rakastaja myös fyysisesti, eli sä olet jo ties monennella kierroksella saman miehen kakkoshoitona.

6. Nyt sinä naureskelet täällä että on se miehen vaimo (sinulle täysin tuntematon nainen) tosi nuija kun bannasi sinut ja on se tyhmä kun sen pitäisi tietää että sen mies on pettäjä, ja ihmettelet miksi se nainen ei tee mitään vaikka tietää?

Siis häh!!!! Ootko sä ihan ok-kunnossa?
        Joku ei nyt tässä sun stoorissa natsaa kohilleen yhtään.

• jijiji
        entajuakuviota kirjoitti:

Nyt on pakko tehdä yhteenveto sun sepustuksista, eihän näistä ota muuten selvää vanha erkkikään.

1. Sinä olet nainut jonkun varatun miehen kanssa useamman kerran siis vuosia vuosia sitten.
        Mies meni avokkinsa/tyttöystävänsä kanssa avioon kun tuosta "ekasta" pettämisestä oli
        kulunut pari vuotta.

2. Sen jälkeen sinä ryhdyit tämän miehen vaimon kaveriksi vaikkette edes tunne toisianne.

3. Sitten soitit tai lähetit viestiä tälle tuntemattomalle naiselle tuosta "ekasta" pettämisestä, joka siis tapahtui monta vuotta aiemmin?

4. Sun yhteydenoton jälkeen tää tuntematon face-kaverinainen pisti sulle face-bannit muutti ukkonsa ja kakrujensa kanssa jonnekin kauemmas sinusta.

5. Muuton yhteydessä sinä ja tuntemattoman naisen mies ryhdyitte taas face-kavereiksi ja nyt sen äijä on taas sun rakastaja myös fyysisesti, eli sä olet jo ties monennella kierroksella saman miehen kakkoshoitona.

6. Nyt sinä naureskelet täällä että on se miehen vaimo (sinulle täysin tuntematon nainen) tosi nuija kun bannasi sinut ja on se tyhmä kun sen pitäisi tietää että sen mies on pettäjä, ja ihmettelet miksi se nainen ei tee mitään vaikka tietää?

Siis häh!!!! Ootko sä ihan ok-kunnossa?
        Joku ei nyt tässä sun stoorissa natsaa kohilleen yhtään.

"2. Sen jälkeen sinä ryhdyit tämän miehen vaimon kaveriksi vaikkette edes tunne toisianne."

Emme me sen naisen kanssa ole kavereita olleet. Ihmettelen vain miksi nainen ei vaistoa miehensä pettävän taas, miksei ota selvää. Estää vaan itse itseään näkemästä tilannetta mm. estolla.

• silmätymmyrkäisenä
        jijiji kirjoitti:

"2. Sen jälkeen sinä ryhdyit tämän miehen vaimon kaveriksi vaikkette edes tunne toisianne."

Emme me sen naisen kanssa ole kavereita olleet. Ihmettelen vain miksi nainen ei vaistoa miehensä pettävän taas, miksei ota selvää. Estää vaan itse itseään näkemästä tilannetta mm. estolla.

Mitä sinä selität?
        Siis se nainen ei ikinä ollutkaan pyytänyt sua face-kaverikseen?

Miten sinusta sitten tuli sen face-kaveri, sinäkö pyysit sitä kaveriksesi?
        Miksi ihmeessä?

Sen verran tähän face-kaveruuteen, leveiletkö sinä tosiaan sun tilillä kavereillesi sillä, että sä panet tämän naisen miehen kanssa?
        Miksi ihmeessä?

• jijiji
        silmätymmyrkäisenä kirjoitti:

Mitä sinä selität?
        Siis se nainen ei ikinä ollutkaan pyytänyt sua face-kaverikseen?

Miten sinusta sitten tuli sen face-kaveri, sinäkö pyysit sitä kaveriksesi?
        Miksi ihmeessä?

Sen verran tähän face-kaveruuteen, leveiletkö sinä tosiaan sun tilillä kavereillesi sillä, että sä panet tämän naisen miehen kanssa?
        Miksi ihmeessä?

Siis emme ole olleet koskaan face-kavereita. Enkä ole todellakaan facessa kirjoitellut asiasta... Puhelimitse olin naiseen yhteydessä ja sit s-postilla, siinä se.

• silmätymmyrkäisinä
        jijiji kirjoitti:

Siis emme ole olleet koskaan face-kavereita. Enkä ole todellakaan facessa kirjoitellut asiasta... Puhelimitse olin naiseen yhteydessä ja sit s-postilla, siinä se.

Miksi sä sitten sen facesivuilla roikuit jos ette kerran olleet kavereita?

• Aloittaja on kakkonen, toivoo pääsevänsä ykköseksi. Harva kakkonen onnistuu. Kuluttaa vain kallista aikaansa, kun ei etsi vapaista miehistä. Pian on jo pois markkinoilta.

• jijiji

Ei, en yritä. Pidän miestä tätä nykyä rakastajana. Ja se on miehen vastuulla jos se pettää vaimoaan, ei muiden naisten. Olen aikanaan käräyttänyt, joten naisen pitäisi olla tietoinen että mies on pettäjä. Itse on ratkaisunsa tehnyt.

• jijiji kirjoitti:

Ei, en yritä. Pidän miestä tätä nykyä rakastajana. Ja se on miehen vastuulla jos se pettää vaimoaan, ei muiden naisten. Olen aikanaan käräyttänyt, joten naisen pitäisi olla tietoinen että mies on pettäjä. Itse on ratkaisunsa tehnyt.

Nainen, jolla on vain rakastaja, muttei vakiomiestä, haaskaa kallista aikaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7705
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2896
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2601
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2498
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      52