Miksi nainen luulet itsestäsi liikoja?

IhmettelenSuuresti

Mikä saa sinut uskomaan että olisit muka jotenkin hyvännäköinen?

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siltivoinhyvinitsenäni

      Jos tää olis mulle niin en ole koskaan niin luullut.

    • erittäinhyväelleitäydell

      En tiiä, en mä itteeni mitenkään ihmeellisenä pidä, mutta silti olen omanlainen. Mussa on nättejäkin kohtia, niinku kaikissa ja muutenkin hyviä ja huonoja puolia, niinku kaikissa.

    • Tämäsyynä

      Samaa minä olen myös ihmetellyt eräästä. No, narsisti mikä narsisti.

    • enluuleliikoja

      itse pidän itseäni ihan sopivana,en mitenkään superihmeellisenä todellakaan :) olen tyytyväinen itseeni ja se riittää....eikös jokaisen pitäisi pitää itsestään ja itseään riittävän kauniina,hyvänä....?

    • tärkeäasiatämäkin

      Itse olen kokenut niin, että kun olen sovussa itseni kanssa ja arvostan itseäni, se varmasti myös hehkuu ulospäin. Saan jatkuvasti kuulla ihmisiltä, että näytän hyvältä ja tuntemattomat ihmiset hymyilevät minulle ja juttelevat mielellään kanssani. Kauneus on paljolti sisäistä hyvinvointia ja omaa avautumista elämälle ja muille ihmisille.
      En kuvittele olevani mikään missi tai malli, enkä haluaisikaan. Siinä ei ole kauneudesta kyse vaan ulkokuoresta ja vääristyneistä kauneusihanteista. Tiedän oman arvoni ja myös oman kauneuteni arvon. Nautin siitä, että voin olla juuri sellainen kuin olen ja iloita siitä. Ja on aivan sama mitä joku siitä ajattelee, kun itsellä on hyvä olla. Saman suon myös muille. Jokainen on kaunis tavallaan, mutta silloin kun on itsensä kanssa sujut kauneus hehkuu ulospäin. Toivoisin, että kaikki voisivat kokea ja nähdä itsensä kauniina juuri sellaisina kuin ovat.

    • Yökkistä

      Eikös kaikki naiset luule 😄 vaikka oikeesti näyttävät todella oksettavilta.

    • ainapitäsollapahoillansa

      Ei fakta ole mikään uskonasia.

    • NeitiKesäaika

      Toi viesti ei oo ainakaan mulle. :)

    • Miehenkokemusnaisesta

      Ei ne luule, mutta jos niille on sanottu ne tietää;)

    • Einstaini

      Tiedän myös muutaman naisen jotka luulevat olevansa kauniita. Ei se että joku käy teitä panemassa tarkoita sitä että olette kauniita vaan miehen pitää pallit tyhjentää ja riittää että kunhan on vaan nainen. Lukekaa naiset tämä fakta!!!

    • Onsehienoa

      Ja miksi nainen ei saisi viihtyä itsessään?
      Onko tämä kysymys kaikille naisille vai jollekin tietylle..
      Ihmisen luonteen tai persoonan arvostelu kauneuden kautta on kyllä merkillistä.

    • Onnellisetmekaksi

      Ei tarvitse kuvitella kun tietää asian!!! Sen kertoo se, että sinä täällä ikävä palstalla odotat jotain viestiä mieheltä joka on jo toisen oma ja kenellä ei ole aikomustakaan jättää häntä saatikka lähestyä sinua. Sori nyt vaan kovasti.

      • Mieleentulimyös

        Tuo tuli minullakin mieleen. Näyttää itse kuvittelevan liikoja ja hehkuttaa ”kauneuttaan” yleisesti.....


    • aa-merkki

      Ei maksa vaivaa. Toisin kun sulla, siis. 😁

      • KuhanKysyn

        Näkyyks rasvamaksaki ulkosesti? :D


    • Ehkä se johtuu tuosta ukosta kun hokee päivittäin🥰

    • Ei_ymmärrystä

      Miksi kyselet noin typeriä ?
      Miksi edes ajattelet tuollaisia..

    • NäinVastaan

      Luulen, että aika moni nainen on aika kriittinen itsestään ja tietää kyllä tasan tarkkaan hyvät ja huonot puolensa niin kuin toivottavasti miehetkin. Itsevarmuus ei muuten ole sitä, että luulisi itsestään liikoja; itsevarmuus on sitä, että tietää omat hyvät ja huonot puolensa mutta myös arvostaa itseään ja ymmärtää, että ihmisarvo ei ole ulkonäöstä kiinni. Joskus itsevarmoja ja omanarvon tuntevia naisia inhotaan sekä sellaisten naisten että miesten puolelta, jotka sattuvat omaamaan heikon itsetunnon. Toista ihmistä ei voi tai ei saisi määritellä pelkästään ulkonäön mukaan.

      On totta, että kaikki ei ole minun tai aloittaja sinunkaan silmään viehättäviä. Minä esim. pidän pitkistä, lihaksikkaista ja komeakasvoisista miehistä, koska koen sellaisen miestyypin ulkoisesti viehättävimpänä enkä aio tyytyä muuhun, vaikka miehestä tulee paljon muutakin löytyä kuin se komea ulkonäkö. En minäkään voi vaikuttaa siihen, että en koe toisenlaisia miehiä seksuaalisesti viehättävinä, koska se on jotain, jota itse en voi valita. Hyvä on olla itselleen ja mieltymyksilleen rehellinen. Hyvä on myös pyrkiä olemaan itsestään se paras versio ja tekemään kaikkensa sen eteen. Joskus se tien ja tuskan taivan fyysisesti ja henkisestikin mutta se on sen arvoista. :)

    • Manibu

      Miksi näet vaivaa tietystä ihmisestä. Et tiedä hänen ajatuksiaan. Anna ihmisten olla rauhassa🙂

    • Vaikeaymmärtää

      Aloituksen tarkoitusta, ikäväpalstalla kuitenkin aloittajakin viihtyy ja naiselle kirjoittaa mutta noin ikävään sävyyn, onko kyse oman luonteen ilkeydestä ja katkeruudesta vai mistä.
      Aloittajan oma luonne ainakin menee nollarajoille.

      • erääntuollaisenjätinheti

        Mustasukkainen, kun tietää ettei tuota kyseistä naista saa, ei ole mitään rahkeita aloittajalla siihen naiseen ulkoisten ominaisuuksiensa, ja paskan luonteensakaan vuoksi. Eräs jättämäni paskahousu sössöttäjä on just tuollainen kuin aloittaja.


    • Seonsittentaas

      Yökyöpelille tulla tupsahtanut ilkeyden puuska illan päätteeksi. Voi voi.

    • muuri

      Mutta eikös se ole hyvä, jos aloittajan kuvailema nainen ajattelee itsensä kauniiksi (ja varmaan sitä onkin)? Eli viihtyy nahoissaan ja on tyytyväinen. Kauneus on katsojan aivoissa ja erilaiset ihanteet jokaisella. Se on tietenkin ikävää, jos se nainen luulee olevansa muita parempi, mutta silloinhan aloittaja voi hankkia parempaa seuraa ja ihailtavaa itselleen.

    • Mikäonliikaa

      Ääh en kyllä luule...

      Mut luulen et oon jotenkin helposti lähestyttävä ihminen, sillä syystä tai toisesta ihmiset juttelee mulle helposti esim bussipysäkillä tms
      Se myös varmaan johtuu siitä et oon iloinen, onnellinen ja tyytyväinen elämääni ja se näkyy ulospäin
      En mä tyytyväinen ulkonäkööni ole siinä mielessä, et tiedän oikein hyvin mitä siinä on huonoa ja mitä hyvää, kauniiksikaan mua tuskin voi kutsua ainakaan mun omin kriteerein ulkoisesti kauniista ihmisestä, en oikein tiedä mikä olisi sitten sopiva sana siihen
      Mä itse miellän jotenkin ulkoisesti todella kauniit ihmiset johonkin kategoriaan mielessäni ja itse en siihen kuulu

      Mutta ihminenhän voi olla kaunis monin eri tavoin, mä kiinnitän paljon ihmisten yksityiskohtiin huomiota, juuri se et on iloinen, ystävällisyys, joistain ihmisistä oikeasti hehkuu sellainen positiivinen lämpöisyys, jollain voi olla aivan upeat kulmakarvat, huulet, kasvojen luusto, vyötärö jne
      Mut se et joku on tosiaan ulkoisesti hyvin kaunis, ihmisellä voi olla hyvin negatiivinen ilme, tympääntynyt, muita halveksuva katse jne ja silloin se ihmisen ulkoinen kauneus mun silmissä kyllä katoaa

    • Knainen

      On erilaisia ihmisiä.

      1. Ulkoisesti kauniita ja terveellä itsetunnolla olevia. Eli ei korota itseään ja luule itsestään liikoja mutta ei myöskään alenna itseään ja karehdi katkerana muita ollen ilkeä nipistelijä kateuden ja huonon itsetunnon takia muille mielestään kauniimmille joilla on asiat niin kuin haluaisi itsellään olevan.

      2. Ulkoisesti kauniita mutta helvetin heikko itsetuntoisia. Itseään alentavia ja muille kateellisia, kiusaavia, juoruilevia nipistelijöitä jotka muistaa joka välissä vähän nipistää ja nististää toisia jotta saisi lyötyä toisen itsetuntoa jollain vähän, jotta itsellä olisi mukavampi olo siinä omassa epävarmuudessaan

      3. ulkoisesti vähemmän kauniita mutta terveellä itsetunnolla. Eli tietää että ulkonäössä on parannettavaa mutta tuntee silti olonsa hyväksi kehossaan ja on reilu muita kohtaan. Ei nitistä, litistä nipistele joka välissä ja piilovittuile jotta saisi lyötyä toisen itsetuntoa alemmas. Tietää ettei tarvi olla kaunis kelvatakseen ja tullakseen hyväksytyksi.


      4. ulkoisesti vähemmän kauniita ja siitä helvetin katkeria. Itsetunto heikko ja se näkyy jatkuvana muiden kiusaamisena, muiden karehtimisena, nipistelynä ja kaikenlaisena piilovittuiluna jolla yrittää lyödä toisen itsetuntoa alemmas jotta itsellä olisi varmempi olo itsestään.


      5. ulkoisesti vähemmän kauniit jotka mitoittaa oman ulkonäön silti äärimmäisen kauniiksi ja luulee että kaikki rakastaisi heitä. heillä ylipöhöttynytitsetunto


      6. Kauniita jotka nostaa ulkonäkönsä niin suureen rooliin että luulevat saavansa pelkällä ulkonäöllä jokaisen eivätkä omassa ylipöhöttyneessä itsetunnossaan ymmärrä että pelkkä ulkonäkö ei riitä. Ihastumiseen vaikuttaa luonnekin. oli sitten miten hyvännäköinen niin se riitt'ä korkeintaan kerta panoon saakka, Sen jälkeen kaunis viskataan helvettiin jos siellä kauniin kuoren sisällä on inhottava ihminen


      Pääsääntöisesti kuitenkin ihminen on mukava toisille kun pitää itsestään eli hyvä itsetunto tekee ihmisestä kivan ihmisen

    • Miehenmittako

      Tuossa. Ei ole paljoa, ei. Ikäväpalstalla yöaikaan avointa halveksumista ja mitätöintiä. Mutta voihan olla että aloittaja sai itselleen viestistään hyvän olon.

    • Äläsuottaihmettele

      Mitään luuloja asian suhteen ei ole koskaan ollut.
      Päivä paistakoon sinne missä oletkin.

    • Elluhalloyb

      Hyvänen aika...
      Kaikki alkaa siitä...
      Et uskoo itseensä ...
      Keneltä pois..
      On paljon ihmisiä mitkä ei uskalla tehdä mitään..ei edes ulos mennä..kun on poljettu maahan..
      Ihmisen sisäinen rumuus toista ihmistä kohtaan..tekee kauniistakin ihmisestä ruman...
      Olkaamme hyvällä omallatunnolla...kaik kauniita..Mennään ulos ..nautitaan ihanasta elämästä...❤️🌹☀️🌉

    • En tarkoita itseäni, mutta olisiko peilillä jotakin osuutta asiaan? Tai valokuvilla?

    • Kylmuokin

      Harmittais jos kaverit pääsee sitä naista .anee :)

    • vierailia

      Riittävän moni kun sanoo kauniiksi niin rupee itsekin niin luulemaan. Mutta sulla ei ole saumaa siihen
      naiseeen niin pahaa mieltäsi purat täällä sitten vai?

    • NoVoiHyvääPäivää

      Ja sinä olet raukka ja munaton kun kerrot sen anonyymillä keskustelupaltalla etkä suoraan!? Taisit saada pakit? Kauniilta naiselta!?

    • millonolen

      sellasta väittänyt. Sitäpaitsi eihän pyöreät/lihavat ihmiset voi olla kauniita. Minusta ihmistä voi sanoa kauniiksi vasta sitten, kun on luonnon kaunis ilman mitään tekohärpäkkeitä yllänsä. Ei siis mitään meikkiä, tekoripsiä, pidennyksiä, täyteaineita, silikooneja, vaan ihan se ulkomuoto minkä jumala on meille suonnu. Jos silloin ihminen näyttää kauniilta, niin silloin voi sanoa, että hän on oikeasti kaunis. Harvoin näkee naisia edes luonnollisessa omassa hiusvärissään.

    • Kerroaloittaja

      Miksi olet aina niin pahalla päällä ja kiukkuinen ja ilkeä, mitä pahaa se nainen on sinulle tehnyt että jaksat ja viitsit pommittaa häntä jatkuvasti asiattomilla ja halventavilla viesteillä. Saatko siitä itsellsi hyvää mieltä vai miksi teet näin.

    • jos jollain ( enkä tarkoita itseäni) naisella on hyvä itsetunto, ja muutenkin sinu itsensä kanssa, miksi ei saisi olla ylpeä itsestään sellaisena kuin on?

      ja valtaosa ketkä pahimpia arvostelijoita, on hampaattomat, kaljamaihaiset, huonotapaiset keski- iän jo ylittäneet setämiehet.

      muka jotenkin hyvännäköinen, jos nainen omasta mielestään vaan on ihana, niin antaa olla =)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3178
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1723
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      86
      1254
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1149
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1020
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe