Kun kunnon mies ei saa naista

karua.on

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä teksti nosti kyyneleet silmiini, uskon täysin tuon surun ja sattumisen. Pystyn hiukan samaistumaan, kun vuosia surin ja kipuilin lapsettomuuden kanssa. Olin päiväkodissa töissä, missä aina joku oli raskaana ja tuntui tuosta vaan saavan lapsia...

      Minun tuskaa kuitenkin helpotti, että sain hoitaa sydämeni kyllyydestä muiden lapsia ja kyllä mä niitä tykkäsinkin. Joistain tietysti persoonansa mukaan ihan mahtavista viikareista erityisesti...

      Niistä hankalistakin usein löytyi semmonen herttainen ihmisen taimi, kun otti kainaloon ja juteltiin asioista rauhassa..

      Tuo mies oli vähän minusta hassu tässä kohtaa ;
      "JÄLKEENPÄIN olen miettinyt, että olin tuolloin hölmö, joka uskoi romanttiseen rakkauteen. Jotkut halusivat vain kokeilla siipiään ja liihottelivat kukasta kukkaan."

      Ei ole hölmöä uskoa romanttiseen rakkauteen, on kuitenkin hölmöä uskoa että kaikista siihen olisi.

      Eli ei pidä luovuttaa, vaan löytää se toinen joka uskoo romanttiseen rakkauteen. Niitä on!!!!

      Tuo mies koki saaneensa rangaistuksen, niin varmaan moni kokee. Tehneensä vääriä asioita, sitten saa rangaistuksen..

      Hän päätti siskon lapsille säästää, ei sekään huono ole...mikä sydämestä lähtee. Voi myös tukea lapsia ja nuoria tekemällä heidän parissa töitä tai osallistumalla johonkin porukkaan vahvuuksiensa mukaan, jossa voi olla kasvattajana ja ohjaajana...vaikka valmentajana. Se voi ja saattaa helpottaa lapsettomuuden tuskaa, vaikkei se sitä poista ettei ikinä näe ja koe omia lapsiaan...

      Uskon silti, että on helpompaa tottua menettämään jokin haave jostain, kun konkreettisesti menettää vaikka se lapsi kun se siinä on ollut. Ainakin mulla näin,kun mietin taaksepäin...

      • Minunkin sympatiani ovat kyllä vastentehtoisesti lapsettoman puolella. Tässä tapauksessa tosin kun henkilö on nelikymppinen mies, en usko, että mahdollisuus saada lapsia on ihan täysin menetettykään.


      • Nainen39vee kirjoitti:

        Minunkin sympatiani ovat kyllä vastentehtoisesti lapsettoman puolella. Tässä tapauksessa tosin kun henkilö on nelikymppinen mies, en usko, että mahdollisuus saada lapsia on ihan täysin menetettykään.

        Joo ei hän vielä liian vanha ole. Tietysti jokainen tykönään kokee, että tässä kulkee mun raja ja luovuttaa...

        Ihan tuttua. Niin mäkin olen tehnyt, luovuttanut ja pian sen jälkeen nähnyt pikkuisen pilkahduksen jotakin hyvästä ja tarttunut siihin, sitten onkin alkanut tulemaan niitä asioita elämään mistä luopui...

        Ikään kuin no jos nyt sitten, vaikkei kumminkaan ja kas sehän osuikin " kultasuoneen" kuvainnollisesti...siks mä aina jankkaan, älä luovuta kestä vielä...☺️

        Tottahan tietysti usko ihmeisiin on koetuksella, jos ihmeitä ei koskaan tapahdu..

        Tuokin mies kun koittas vielä sen romanttisen rakkautensa kanssa..kuka tietää.


    • Otsikkosi on harhaanjohtava. Kyllähän tekstistä oikein hyvin tulee ilmi, että "kunnon mies" on saanut naisia - ja että mahdollisuuksia vakavampiinkin suhteisiin on ollut, mutta ne eivät sitten häntä kiinnostaneet, kun hän halusi mieluummin useita suhteita. Ja että osa suhteista oli päättynytkin siihen, että tämä "kunnon mies" oli itse pettänyt.

    • setäntäti

      Sattuu varmasti. Ja sattuu vielä enemmän, kun näkee ex-kumppanin saaneen lapsia.

      • kyllä.sattuu

        Kyllä ja varsinkin kun se ex-kumppani on tehnyt ne lapset jonkun paskan kanssa.


      • kyllä.sattuu kirjoitti:

        Kyllä ja varsinkin kun se ex-kumppani on tehnyt ne lapset jonkun paskan kanssa.

        Tuo nyt ei auta mitään eikä mitenkään. Ei noin voi ajatella, että ne kuulus sulle eikä sille paskalle. Kohdista katse johonkin ihmiseen, jonka kanssa ei tarvi paskasta kadehtia. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Tuo nyt ei auta mitään eikä mitenkään. Ei noin voi ajatella, että ne kuulus sulle eikä sille paskalle. Kohdista katse johonkin ihmiseen, jonka kanssa ei tarvi paskasta kadehtia. :)

        Taino sen tajuan, jos ne lapset kärsii siitä paskasta isästä tai äidistä, että se ketuttaa.


    • Kaisanoasaa

      Kunnollinen mies ei kelpaa naisille. Naiset haluu vain väkivaltaisia miehiä.

    • Kaisanoasaa

      Onko palstan naisilla lapsia jännämiesten kanssa jo. Varmaan ainakin haaveilette jännämiehenne kanssa lapsista.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1954
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      253
      1653
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1567
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1514
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1398
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      12
      1225
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1177
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      33
      961
    Aihe