Kun kunnon mies ei saa naista

karua.on

11

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä teksti nosti kyyneleet silmiini, uskon täysin tuon surun ja sattumisen. Pystyn hiukan samaistumaan, kun vuosia surin ja kipuilin lapsettomuuden kanssa. Olin päiväkodissa töissä, missä aina joku oli raskaana ja tuntui tuosta vaan saavan lapsia...

      Minun tuskaa kuitenkin helpotti, että sain hoitaa sydämeni kyllyydestä muiden lapsia ja kyllä mä niitä tykkäsinkin. Joistain tietysti persoonansa mukaan ihan mahtavista viikareista erityisesti...

      Niistä hankalistakin usein löytyi semmonen herttainen ihmisen taimi, kun otti kainaloon ja juteltiin asioista rauhassa..

      Tuo mies oli vähän minusta hassu tässä kohtaa ;
      "JÄLKEENPÄIN olen miettinyt, että olin tuolloin hölmö, joka uskoi romanttiseen rakkauteen. Jotkut halusivat vain kokeilla siipiään ja liihottelivat kukasta kukkaan."

      Ei ole hölmöä uskoa romanttiseen rakkauteen, on kuitenkin hölmöä uskoa että kaikista siihen olisi.

      Eli ei pidä luovuttaa, vaan löytää se toinen joka uskoo romanttiseen rakkauteen. Niitä on!!!!

      Tuo mies koki saaneensa rangaistuksen, niin varmaan moni kokee. Tehneensä vääriä asioita, sitten saa rangaistuksen..

      Hän päätti siskon lapsille säästää, ei sekään huono ole...mikä sydämestä lähtee. Voi myös tukea lapsia ja nuoria tekemällä heidän parissa töitä tai osallistumalla johonkin porukkaan vahvuuksiensa mukaan, jossa voi olla kasvattajana ja ohjaajana...vaikka valmentajana. Se voi ja saattaa helpottaa lapsettomuuden tuskaa, vaikkei se sitä poista ettei ikinä näe ja koe omia lapsiaan...

      Uskon silti, että on helpompaa tottua menettämään jokin haave jostain, kun konkreettisesti menettää vaikka se lapsi kun se siinä on ollut. Ainakin mulla näin,kun mietin taaksepäin...

      • Minunkin sympatiani ovat kyllä vastentehtoisesti lapsettoman puolella. Tässä tapauksessa tosin kun henkilö on nelikymppinen mies, en usko, että mahdollisuus saada lapsia on ihan täysin menetettykään.


      • Nainen39vee kirjoitti:

        Minunkin sympatiani ovat kyllä vastentehtoisesti lapsettoman puolella. Tässä tapauksessa tosin kun henkilö on nelikymppinen mies, en usko, että mahdollisuus saada lapsia on ihan täysin menetettykään.

        Joo ei hän vielä liian vanha ole. Tietysti jokainen tykönään kokee, että tässä kulkee mun raja ja luovuttaa...

        Ihan tuttua. Niin mäkin olen tehnyt, luovuttanut ja pian sen jälkeen nähnyt pikkuisen pilkahduksen jotakin hyvästä ja tarttunut siihin, sitten onkin alkanut tulemaan niitä asioita elämään mistä luopui...

        Ikään kuin no jos nyt sitten, vaikkei kumminkaan ja kas sehän osuikin " kultasuoneen" kuvainnollisesti...siks mä aina jankkaan, älä luovuta kestä vielä...☺️

        Tottahan tietysti usko ihmeisiin on koetuksella, jos ihmeitä ei koskaan tapahdu..

        Tuokin mies kun koittas vielä sen romanttisen rakkautensa kanssa..kuka tietää.


    • Otsikkosi on harhaanjohtava. Kyllähän tekstistä oikein hyvin tulee ilmi, että "kunnon mies" on saanut naisia - ja että mahdollisuuksia vakavampiinkin suhteisiin on ollut, mutta ne eivät sitten häntä kiinnostaneet, kun hän halusi mieluummin useita suhteita. Ja että osa suhteista oli päättynytkin siihen, että tämä "kunnon mies" oli itse pettänyt.

    • setäntäti

      Sattuu varmasti. Ja sattuu vielä enemmän, kun näkee ex-kumppanin saaneen lapsia.

      • kyllä.sattuu

        Kyllä ja varsinkin kun se ex-kumppani on tehnyt ne lapset jonkun paskan kanssa.


      • kyllä.sattuu kirjoitti:

        Kyllä ja varsinkin kun se ex-kumppani on tehnyt ne lapset jonkun paskan kanssa.

        Tuo nyt ei auta mitään eikä mitenkään. Ei noin voi ajatella, että ne kuulus sulle eikä sille paskalle. Kohdista katse johonkin ihmiseen, jonka kanssa ei tarvi paskasta kadehtia. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Tuo nyt ei auta mitään eikä mitenkään. Ei noin voi ajatella, että ne kuulus sulle eikä sille paskalle. Kohdista katse johonkin ihmiseen, jonka kanssa ei tarvi paskasta kadehtia. :)

        Taino sen tajuan, jos ne lapset kärsii siitä paskasta isästä tai äidistä, että se ketuttaa.


    • Kaisanoasaa

      Kunnollinen mies ei kelpaa naisille. Naiset haluu vain väkivaltaisia miehiä.

    • Kaisanoasaa

      Onko palstan naisilla lapsia jännämiesten kanssa jo. Varmaan ainakin haaveilette jännämiehenne kanssa lapsista.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe