Jos on, hae apua!
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/5ef2790d-7585-4ca6-ba37-fdacfad1cd4b
Onko sinulla piilevä masennus?
14
92
Vastaukset
- jalkasienionvaarallinen
Miten avun hakeminen auttaa yksinäisyydestä johtuvaan masennukseen?
Ei kai se yksinäisyyttä poistakaan, mutta voi antaa välineitä käsitellä sitä mielekkäämmin ja päästä lähemmäs ihmisiä, joista voi löytyä se yksinäisyyden hälventäjä.
Päläpälä kirjoitti:
Ei kai se yksinäisyyttä poistakaan, mutta voi antaa välineitä käsitellä sitä mielekkäämmin ja päästä lähemmäs ihmisiä, joista voi löytyä se yksinäisyyden hälventäjä.
Idea kai olis, että jos itellä on konstit ja pallo hukassa, tapais jonkun jolla ei ole.
- Mietin.vaan
Vähän psyykelääkkeitä, suljetulle osastolle ottamista, sähköhoitoa ynnä muuta, niin eipä ole enää jalkasienen suurin ongelma se ettei hänellä ole naista.
- ci329cs
Päläpälä kirjoitti:
Idea kai olis, että jos itellä on konstit ja pallo hukassa, tapais jonkun jolla ei ole.
Miksi kenenkään ei-masentuneen pitäisi ottaa masentunut riesakseen? Hakekoot masentuneet tukea toisistaan, ehkä ymmärtävät toisiaan paremmin kun sellainen joka ei ole.
ci329cs kirjoitti:
Miksi kenenkään ei-masentuneen pitäisi ottaa masentunut riesakseen? Hakekoot masentuneet tukea toisistaan, ehkä ymmärtävät toisiaan paremmin kun sellainen joka ei ole.
Eihän se tarkoita, että jos ei ole masentunut etteikö koskaan ole ollut tai tiedä mitä se on ja miten auttaa. Tai ole masentuneiden kanssa ollut
tai työskennellyt..
Kait sitä voi joku ojentaa käden, ota tosta kiinni, tuu mun mukana mä ohjaan sut ulos täältä sokkelosta?Mietin.vaan kirjoitti:
Vähän psyykelääkkeitä, suljetulle osastolle ottamista, sähköhoitoa ynnä muuta, niin eipä ole enää jalkasienen suurin ongelma se ettei hänellä ole naista.
Eiköhän masennusta voi kevyemminkin välinein lähestyä. Riippuu kai tarpeesta...vaikeuksista sen ympärillä ja ytimestä.
- Jootunnustan
Mulla on kai pätevä, kun olen kerran matkalla.
- riskikerrointaon
Kaikki on mahdollista, vaik myönteisesti pyrin ajattelemaan asioita. Ehkä voi olla tiedostamatonta, mikään ei oikein innosta välillä? En odota liikoja tulevalta, välillä jopa kauhulla mielessä, josko monet toiveistani epäonnistuu (pahin skenaario) niin voi viedä pohjan, mistä ponnistaa joskus ylös? Uskon erakoituvani silloin? Keskityn vain omiin tekemisiin, en häiriköi muita, enkä halua olla vaivaksikaan muille. Poistun vain vähin äänin näyttämöltä. Monilla asioilla voi olla vaikutusta tulevaan, periaatteen miehenä olen monesti epäitsekäskin. Ehkä haen silloin apuakin jostain, jos pahin toteutuu?
Masennus ei voi olla piilevä.
- Kaisanoasaa
On varmana masennus ja kaikki muu. Siihen auttaa vain pillun saaminen. Tuota listaa kun katsoo niin mulla 8 kohtaa täsmää.
Rumalla miehellä masentaa ketä se kiinnostaa. Ei yksikään lääkäri voi auttaa. ei se ole ollenkaan piilevä,
vittumainen seuralainen se on
mut parhaani teen et saisin sen eksytettyä,- Atm31
Masennus lähtee kun menee huoriin kerran.
- Kaisanoasaa
Ei se ole piilossa. Ryyppään tänään koska masentaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934