Onko sinulla piilevä masennus?

msennusmasentaa

14

67

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalkasienionvaarallinen

      Miten avun hakeminen auttaa yksinäisyydestä johtuvaan masennukseen?

      • Ei kai se yksinäisyyttä poistakaan, mutta voi antaa välineitä käsitellä sitä mielekkäämmin ja päästä lähemmäs ihmisiä, joista voi löytyä se yksinäisyyden hälventäjä.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Ei kai se yksinäisyyttä poistakaan, mutta voi antaa välineitä käsitellä sitä mielekkäämmin ja päästä lähemmäs ihmisiä, joista voi löytyä se yksinäisyyden hälventäjä.

        Idea kai olis, että jos itellä on konstit ja pallo hukassa, tapais jonkun jolla ei ole.


      • Mietin.vaan

        Vähän psyykelääkkeitä, suljetulle osastolle ottamista, sähköhoitoa ynnä muuta, niin eipä ole enää jalkasienen suurin ongelma se ettei hänellä ole naista.


      • ci329cs
        Päläpälä kirjoitti:

        Idea kai olis, että jos itellä on konstit ja pallo hukassa, tapais jonkun jolla ei ole.

        Miksi kenenkään ei-masentuneen pitäisi ottaa masentunut riesakseen? Hakekoot masentuneet tukea toisistaan, ehkä ymmärtävät toisiaan paremmin kun sellainen joka ei ole.


      • ci329cs kirjoitti:

        Miksi kenenkään ei-masentuneen pitäisi ottaa masentunut riesakseen? Hakekoot masentuneet tukea toisistaan, ehkä ymmärtävät toisiaan paremmin kun sellainen joka ei ole.

        Eihän se tarkoita, että jos ei ole masentunut etteikö koskaan ole ollut tai tiedä mitä se on ja miten auttaa. Tai ole masentuneiden kanssa ollut
        tai työskennellyt..

        Kait sitä voi joku ojentaa käden, ota tosta kiinni, tuu mun mukana mä ohjaan sut ulos täältä sokkelosta?


      • Mietin.vaan kirjoitti:

        Vähän psyykelääkkeitä, suljetulle osastolle ottamista, sähköhoitoa ynnä muuta, niin eipä ole enää jalkasienen suurin ongelma se ettei hänellä ole naista.

        Eiköhän masennusta voi kevyemminkin välinein lähestyä. Riippuu kai tarpeesta...vaikeuksista sen ympärillä ja ytimestä.


    • Jootunnustan

      Mulla on kai pätevä, kun olen kerran matkalla.

    • riskikerrointaon

      Kaikki on mahdollista, vaik myönteisesti pyrin ajattelemaan asioita. Ehkä voi olla tiedostamatonta, mikään ei oikein innosta välillä? En odota liikoja tulevalta, välillä jopa kauhulla mielessä, josko monet toiveistani epäonnistuu (pahin skenaario) niin voi viedä pohjan, mistä ponnistaa joskus ylös? Uskon erakoituvani silloin? Keskityn vain omiin tekemisiin, en häiriköi muita, enkä halua olla vaivaksikaan muille. Poistun vain vähin äänin näyttämöltä. Monilla asioilla voi olla vaikutusta tulevaan, periaatteen miehenä olen monesti epäitsekäskin. Ehkä haen silloin apuakin jostain, jos pahin toteutuu?

    • Masennus ei voi olla piilevä.

    • Kaisanoasaa

      On varmana masennus ja kaikki muu. Siihen auttaa vain pillun saaminen. Tuota listaa kun katsoo niin mulla 8 kohtaa täsmää.
      Rumalla miehellä masentaa ketä se kiinnostaa. Ei yksikään lääkäri voi auttaa.

    • ei se ole ollenkaan piilevä,
      vittumainen seuralainen se on
      mut parhaani teen et saisin sen eksytettyä,

    • Atm31

      Masennus lähtee kun menee huoriin kerran.

    • Kaisanoasaa

      Ei se ole piilossa. Ryyppään tänään koska masentaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4730
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      276
      2844
    3. 134
      1737
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      209
      1437
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1099
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1077
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe