Palstalaisilla kokemuksia amerikkalaisista matkakohteista?

Olen itse nuori nelikymppinen sinkkumies ja toukokuussa matkustan harrastusten puolesta Amerikkaan Indianapolikseen. Ajattelin samalla reissulla joskus kesäkuun alussa matkustaa myös johonkin muuhun kaupunkiin ihan lomailun merkeissä.

Onko esimerkiksi Saint Denisin teatterit minkä tasoisia? Samalla näkisi mukavasti paikallista luontoa alligaattoreineen sekä eksoottisia lintuja. Tai jos matkustaisin vähän pohjoisempaan ihastelemaan esimerkiksi Barrow Lagoonin kuumia lähteitä yms luonnonilmiöitä?

Vaikka tämä nyt ei olekaan mikään matkailu-aiheinen palsta, niin asiallista ja hyvää keskustelua olisi kiva saada aikaiseksi 😊

22

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan siellä Amerikassa paljon kaikkea nähtävää useissa eri kaupungeissa, että minne päin vaan haluat siellä mennä, niin nähtävää varmasti riittää.

      Jos oot Indianapolisissa, niin käy Clevelandissa katsomassa Rock and Roll Hall Of Fame-museota. Lisäksi suht samalla suunnalla on myös Detroitin suurkaupunki, jossa on ne GMC:n autotehtaat ja pitäisi löytyä myös jokin GMC-automuseo. Siellä olisi varmasti paljon hienoja jenkkiautoja ja Jyystö-truckeja nähtävillä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Lisäksi kannattaa myös käydä katsomassa jotain NHL- , baseball- tai jenkkifutismatsia, vaikka ei välttämättä sarjoja niin seuraisikaan. Kuitenkin suosittuja lajeja siellä ja tunnelma varmasti matseissa huikea. Yleensä isoimmista kaupungeista löytyy ne joukkueet melkein kaikista noista lajeista.

      Memphisistä löytyy sitten Elviksen kotipaikka Graceland ja siitähän pääsee huristelemaan jenkkiraudalla hyvin vaikka Nashvilleen katsomaan kantri-meininkiä ja jatkaa siitä Washingtoniin ja minne asti vaan haluat itärannikkoa pitkin ajella.

      • sassukka_

        Sasi osaa näköjään netistä etsiä tietoa. Sen wikipedia opettaa minkä apukoulu jätti kertomatta. Siinä koulussa sitä ei taidettu paljon muuta tehdä kuin piirissä pyöriä ja lallatella:))))))))))))))))


    • Harmillista kun ei ole ketkään muut asialliset ja hyvätasoiset kirjoittajat tähän mua lukuunottamatta mitään vastanneet. Onhan siinä nyt Makella joitakin matkavinkkejä, mutta olisi ollut kiva, jos olisi myös joku siellä amerikassa käynyt vaivautunut Makelle niitä matkavinkkejä antamaan.

      • Kiltti-ja-Kunnollinen

        Ei täysjärkiset ihmiset viitsi vastata periksen iänikuisiin trollauksiin.


      • Kiltti-ja-Kunnollinen kirjoitti:

        Ei täysjärkiset ihmiset viitsi vastata periksen iänikuisiin trollauksiin.

        Mites tämä muka liittyy Perikseen millään tavalla?? Eihän se peris ole tähän koko keskusteluun edes osallistunut, kun Makehan tämän kirjoituksen oli aloittanut ja mä sitten annoin siihen omat kommenttini.

        Eikä tässä mistään trollauksesta ainakaan ole kyse, sillä tossa Make ihan asiallisesti kyseli niitä palstalaisten kokemuksia amerikan matkakohteista. Eli ei siis pitäisi mitään trollausta tämä keskustelu ainakaan olla.


      • Kiltti-ja-Kunnollinen
        DarkFear kirjoitti:

        Mites tämä muka liittyy Perikseen millään tavalla?? Eihän se peris ole tähän koko keskusteluun edes osallistunut, kun Makehan tämän kirjoituksen oli aloittanut ja mä sitten annoin siihen omat kommenttini.

        Eikä tässä mistään trollauksesta ainakaan ole kyse, sillä tossa Make ihan asiallisesti kyseli niitä palstalaisten kokemuksia amerikan matkakohteista. Eli ei siis pitäisi mitään trollausta tämä keskustelu ainakaan olla.

        Sillä tavalla voisitte periksen kanssa saada keskustelua aikaiseksi että peris lopettaa trollaamisen noilla make ym. hahmoilla ja sinä niiden komppaamisen. Ei ketään ole kiinnostanut teidän höpinät enää pitkiin aikoihin.


      • niccco
        DarkFear kirjoitti:

        Mites tämä muka liittyy Perikseen millään tavalla?? Eihän se peris ole tähän koko keskusteluun edes osallistunut, kun Makehan tämän kirjoituksen oli aloittanut ja mä sitten annoin siihen omat kommenttini.

        Eikä tässä mistään trollauksesta ainakaan ole kyse, sillä tossa Make ihan asiallisesti kyseli niitä palstalaisten kokemuksia amerikan matkakohteista. Eli ei siis pitäisi mitään trollausta tämä keskustelu ainakaan olla.

        tykkäsitkö biisistä joka sulle ja yussufille omistettiin tossa omista biisi palstalaiselle ketjussa?


      • Ja mä kun en olekaan mikään trolli, että tiedä sä se saatana:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Ai sulla itselläsi on kalju vai. Taidat sitten olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua jo nuoruusvuosina. Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies, enkä mikään sun kaltainen persuja äänestävä juntti saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • No tällä palstalla nyt on vaan usein niin huono taso, ettei monetkaan osallistu koskaan mun ja Periksen aloittamiin hyvätasoisiin keskusteluihin. Onhan täällä ollut paljonkin monia hyviä auto-aiheisia keskusteluita, joihin sitten kuitenkaan monet eivät viitsi mitään järkevää edes vastata.


      • tikefkfkfkdk
        DarkFear kirjoitti:

        No tällä palstalla nyt on vaan usein niin huono taso, ettei monetkaan osallistu koskaan mun ja Periksen aloittamiin hyvätasoisiin keskusteluihin. Onhan täällä ollut paljonkin monia hyviä auto-aiheisia keskusteluita, joihin sitten kuitenkaan monet eivät viitsi mitään järkevää edes vastata.

        Ei kukaan viitsi trollien ja fiktiohahmojen keskusteluihin osallistua.


      • tikefkfkfkdk kirjoitti:

        Ei kukaan viitsi trollien ja fiktiohahmojen keskusteluihin osallistua.

        Me ei olla Periksen kanssa kumpikaan mitään trolleja, eikä meillä ole kummallakaan täällä mitään ihmeen fiktiohahmoja. Sehän on vaan mukava, että Periksen kaverit ovat myös tämän palstan löytäneet ja tänne kirjoittelevat.


      • Markku_Näätä
        DarkFear kirjoitti:

        Me ei olla Periksen kanssa kumpikaan mitään trolleja, eikä meillä ole kummallakaan täällä mitään ihmeen fiktiohahmoja. Sehän on vaan mukava, että Periksen kaverit ovat myös tämän palstan löytäneet ja tänne kirjoittelevat.

        Olisi vielä mukavampaa, jos ne ”kaverit” olisivat todellisia ihmisiä eikä periksen mt-sairauksien aikaansaamia kuvitelmia.


      • Markku_Näätä kirjoitti:

        Olisi vielä mukavampaa, jos ne ”kaverit” olisivat todellisia ihmisiä eikä periksen mt-sairauksien aikaansaamia kuvitelmia.

        Miksi ihmeessä sä oikein mainitset ton "kaverit"-sanan noin lainausmerkeissä??

        Et selvästi edes ole se OIKEA Markku Näätä, sillä se oikea Näädän Make on myös niitä periksen kavereita ja hän kyllä tietää sen, ettei hän ja Penetrators MC:n miehet ole mitään Periksen kuvitelmia, vaan ihan niitä oikeita tosielämän kavereita ja todellisia ihmisiä.


      • Onhan sillä Periksellä paljonkin kavereita, kun on mm. Bicky Royal-mies, Paksuniska-Make, Pääskyvuoren Jorma, Jere ja muita Penetrators MC:n miehiä, lisäksi tuntee myös Timpan perheineen ainakin tämän palstan kautta ja varmaan myös jollain tavalla hän tietää sen Suomityttö24v:n:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        On mullakin kavereita, kun tunnen monia kirjoittajia Turun ajoilta ja tämän palstan kautta. Kuten nyt vaikka näitä tässä äsken mainittuja tyyppejä. Eikä ne Periksen jutut ole mitään unettavia jorinoita, vaan oikein hyviä ja asiallisia kirjoituksia:)

        Peris se ei minkään feikkiprofiileiden kautta tänne palstalle edes kirjoittele.


      • wanhaämmä
        DarkFear kirjoitti:

        Onhan sillä Periksellä paljonkin kavereita, kun on mm. Bicky Royal-mies, Paksuniska-Make, Pääskyvuoren Jorma, Jere ja muita Penetrators MC:n miehiä, lisäksi tuntee myös Timpan perheineen ainakin tämän palstan kautta ja varmaan myös jollain tavalla hän tietää sen Suomityttö24v:n:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        On mullakin kavereita, kun tunnen monia kirjoittajia Turun ajoilta ja tämän palstan kautta. Kuten nyt vaikka näitä tässä äsken mainittuja tyyppejä. Eikä ne Periksen jutut ole mitään unettavia jorinoita, vaan oikein hyviä ja asiallisia kirjoituksia:)

        Peris se ei minkään feikkiprofiileiden kautta tänne palstalle edes kirjoittele.

        Oli puhe todellisista ihmisistä, ei periksen satuolennoista.


    • DarkFear mene hoitoon. :-)))))))))))

      • Ja mä kun en mihinkään hoitoon mene, kun siihen ei ole mulla edes mitään tarvettakaan, että tiedä sä se saatana.


      • DarkFear kirjoitti:

        Ja mä kun en mihinkään hoitoon mene, kun siihen ei ole mulla edes mitään tarvettakaan, että tiedä sä se saatana.

        Kyllähän susta nyt huomaa ettei kaikki inkkarit oo kanootissa. ;)


      • possu kirjoitti:

        Kyllähän susta nyt huomaa ettei kaikki inkkarit oo kanootissa. ;)

        :)))))))))))))))))))))


    • Olenrobotti

      Äijällä on massia! Haluutko pesää?

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1690
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      72
      1329
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1268
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      183
      1132
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      161
      1044
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1033
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      892
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      876
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      826
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      794
    Aihe