Kumpi olisi parempi:
1. Että naisystävääsi himoitsisi sinun lisäksesi todella monet miehet
vai
2. Että naisystävääsi himoitsisi sinun lisäksesi todella harva mies?
Kysymys miehille, kumman kaa?
30
<50
Vastaukset
- Glxzglglz
No vastaa omasta puolestasi.
- vastauksia.odotellaan
Tämäpä on muuten kinkkinen kysymys.
Mitä väliä mitä muut tykkää, kunhan ite tykkää?
- kunhanhölöpötän
Onko tuossa ideana sellainen paradoksi, mikä naisillakin on miehiä kohtaan.
Jos siitä tykkää kaikki, sillä lienee paljon hyviä ominaisuuksia (joihin olet itsekin ihastunut). Haluaisit vaan, että muita ei olisi. No en tiedä, onko eri yksilöillä tuossa variaatiota... esim. joillakin "katsokaa millainen kissa/kolli" -ylpeyttä, missä nautitaankin muiden kiinnostuksesta? Kaikki eivät siitä kuitenkaan nauti.
Jos siitä ei tykkää oikein kukaan, siinä on ehkä paljon huonoja puolia, jotka eivät nappaa itseäkään yhtään. Kaipaisitko uskollisuutta jne. hyvää taholta, jota et kuitenkaan itsekään halua yhtään?
Luulisin, että monille kelpaisi tilanne, missä oma halu kumppania kohtaan olisi 💯 % mutta muu maailma ei olisi jatkuvasti tungettelemassa siihen. Mutta onko sellaista 😊 kunhanhölöpötän kirjoitti:
Onko tuossa ideana sellainen paradoksi, mikä naisillakin on miehiä kohtaan.
Jos siitä tykkää kaikki, sillä lienee paljon hyviä ominaisuuksia (joihin olet itsekin ihastunut). Haluaisit vaan, että muita ei olisi. No en tiedä, onko eri yksilöillä tuossa variaatiota... esim. joillakin "katsokaa millainen kissa/kolli" -ylpeyttä, missä nautitaankin muiden kiinnostuksesta? Kaikki eivät siitä kuitenkaan nauti.
Jos siitä ei tykkää oikein kukaan, siinä on ehkä paljon huonoja puolia, jotka eivät nappaa itseäkään yhtään. Kaipaisitko uskollisuutta jne. hyvää taholta, jota et kuitenkaan itsekään halua yhtään?
Luulisin, että monille kelpaisi tilanne, missä oma halu kumppania kohtaan olisi 💯 % mutta muu maailma ei olisi jatkuvasti tungettelemassa siihen. Mutta onko sellaista 😊Aijaa, mä en kyllä ole rehellisesti valinnut ainuttakaan miesystävää sen perusteella tykkääkö muut naiset siitä vai ei. Mutta moni on kyllä tykännytkin sitten tai on matkan varrella selvinnyt, että kyllä se sama mies muillekin saattaa kelvata. Kuin vain minulle.
Mutta en ole kyllä tainnut olla koskaan sellaisen kanssa, jota suorastaan muut naiset hamuaisivat itselleen. :D
Enemmänkin, niin että suht harva mitenkään näyttää tai ilmaisee mielenkiintoa miestä kohtaan, ainakaan mun läsnäollessani tai minulle mitenkään kertoen.
Sillen en ole kyllä tuntenut koskaan tuollaista ylepyttä, katsokaa millainen kolli mulla tässä on. Mutta semmoista ylpeyttä olen kyllä untenut, että katsokaa että mullakin on joku. Silloin ihan nuorena, kun aloin seurustelemaan.
Ja sellaista ylpeyttä olen tuntenut, että mulla on rinnalla ihminen jota voin sanoa rakastavani kelle vaan... ja jonka uskon minuakin rakastavan aidosti. Minusta ihan terveyttä ylpeyttä, eikä kerskailevaa. :)
Sellaista ylpeyttä mä kyllä tunnen tai onko se ylpeyttä, ehkä kumminkin onnistumisen ja löytämisen mielihyvää?
Enkä osaa kyllä ajatella noinkaan, että onko miehessä kauheesti huonoja puolia, jos siitä ei naiset kauheesti kiinnostu. En, kun minä ajattelen aina itseäni, itsekäs ihminen...miksi minä siitä tykkään. Minullehan se mies on valittu, ei muille naisille. :D
Mutta joo ymmärrän mitä haet takaa...purin nyt vain näin ajatukseni auki samalla. :)Päläpälä kirjoitti:
Aijaa, mä en kyllä ole rehellisesti valinnut ainuttakaan miesystävää sen perusteella tykkääkö muut naiset siitä vai ei. Mutta moni on kyllä tykännytkin sitten tai on matkan varrella selvinnyt, että kyllä se sama mies muillekin saattaa kelvata. Kuin vain minulle.
Mutta en ole kyllä tainnut olla koskaan sellaisen kanssa, jota suorastaan muut naiset hamuaisivat itselleen. :D
Enemmänkin, niin että suht harva mitenkään näyttää tai ilmaisee mielenkiintoa miestä kohtaan, ainakaan mun läsnäollessani tai minulle mitenkään kertoen.
Sillen en ole kyllä tuntenut koskaan tuollaista ylepyttä, katsokaa millainen kolli mulla tässä on. Mutta semmoista ylpeyttä olen kyllä untenut, että katsokaa että mullakin on joku. Silloin ihan nuorena, kun aloin seurustelemaan.
Ja sellaista ylpeyttä olen tuntenut, että mulla on rinnalla ihminen jota voin sanoa rakastavani kelle vaan... ja jonka uskon minuakin rakastavan aidosti. Minusta ihan terveyttä ylpeyttä, eikä kerskailevaa. :)
Sellaista ylpeyttä mä kyllä tunnen tai onko se ylpeyttä, ehkä kumminkin onnistumisen ja löytämisen mielihyvää?
Enkä osaa kyllä ajatella noinkaan, että onko miehessä kauheesti huonoja puolia, jos siitä ei naiset kauheesti kiinnostu. En, kun minä ajattelen aina itseäni, itsekäs ihminen...miksi minä siitä tykkään. Minullehan se mies on valittu, ei muille naisille. :D
Mutta joo ymmärrän mitä haet takaa...purin nyt vain näin ajatukseni auki samalla. :)Enkä ole itsestänikään tuntenut mitään sellaista ylpeyttä, mitä kuulemma naiset saattaa tuntea että katsokaa mimmoisen naisen mun mies on saanut, kun sillä on mut. :D
Nää on jotenkin liian korkealentoisia asioita mun aivoille. Ymmärrän sellaista olevan, mutten koe tarvetta kokea niin...- kunhanhölöpötän
Päläpälä kirjoitti:
Aijaa, mä en kyllä ole rehellisesti valinnut ainuttakaan miesystävää sen perusteella tykkääkö muut naiset siitä vai ei. Mutta moni on kyllä tykännytkin sitten tai on matkan varrella selvinnyt, että kyllä se sama mies muillekin saattaa kelvata. Kuin vain minulle.
Mutta joo ymmärrän mitä haet takaa...purin nyt vain näin ajatukseni auki samalla. :)En tarkoittanutkaan sitä, että tykkää tai ei tykkää, koska muutkin.
Vaan pikemmin juuri niin päin, että kun oikein ihastuu johonkin, niin voi joskus huomata, ettei olekaan ainoa. Eikä se ole aina kiva eikä toivottava huomio.
Maailma tapaa vain olla sellainen, että joihinkin ihastutaan enemmän ja useammin kuin toisiin. kunhanhölöpötän kirjoitti:
En tarkoittanutkaan sitä, että tykkää tai ei tykkää, koska muutkin.
Vaan pikemmin juuri niin päin, että kun oikein ihastuu johonkin, niin voi joskus huomata, ettei olekaan ainoa. Eikä se ole aina kiva eikä toivottava huomio.
Maailma tapaa vain olla sellainen, että joihinkin ihastutaan enemmän ja useammin kuin toisiin.Aaa, anteeksi. Mä ymmärsin sinut väärin, sori. Hyvä kun oikaisit. :)
Juu, joskus huomaa tai kuulee, että joku muukin on kiinnostunut. No mua se ei kyllä haittaa, jos se ei mitenkään mun suhdettani horjuta, vaikka joku muukin olisi ihastunut mun mieheeni. Sittenhän se haittaisi, jos se jotenkin horjuttasi mun välejä mieheni kanssa.
Nii, totta.Päläpälä kirjoitti:
Aaa, anteeksi. Mä ymmärsin sinut väärin, sori. Hyvä kun oikaisit. :)
Juu, joskus huomaa tai kuulee, että joku muukin on kiinnostunut. No mua se ei kyllä haittaa, jos se ei mitenkään mun suhdettani horjuta, vaikka joku muukin olisi ihastunut mun mieheeni. Sittenhän se haittaisi, jos se jotenkin horjuttasi mun välejä mieheni kanssa.
Nii, totta.On mun mieskin ollut joskus johonkin hiukan ihastunut, sen näkee kuinka hehkuttaa siitä puhuessaan. On aivan innoissaan ihmisestä. Mutta en ole siitä viitsinyt hermostua. Ohimenevää. :)
Ilmeisesti ko. ihminen oli vallan ihastuttava persoona.- kunhanhölöpötän
Päläpälä kirjoitti:
On mun mieskin ollut joskus johonkin hiukan ihastunut, sen näkee kuinka hehkuttaa siitä puhuessaan. On aivan innoissaan ihmisestä. Mutta en ole siitä viitsinyt hermostua. Ohimenevää. :)
Ilmeisesti ko. ihminen oli vallan ihastuttava persoona.Ihan terve suhtautuminen sinulla.
Kai se menee käytännössä usein niin, että kehen voi yksi (minä mukaanluettuna) ihastua, voi tietysti ennemmin tai myöhemmin joku toinenkin. Kaikkien naisten hamuamat elvikset kyllä jätän suosiolla niille fanilaumoille 😁 kunhanhölöpötän kirjoitti:
Ihan terve suhtautuminen sinulla.
Kai se menee käytännössä usein niin, että kehen voi yksi (minä mukaanluettuna) ihastua, voi tietysti ennemmin tai myöhemmin joku toinenkin. Kaikkien naisten hamuamat elvikset kyllä jätän suosiolla niille fanilaumoille 😁Eihän siitä mitään tulis, jos kaikki roikkus ukon lahkeessa...😋
- Pekkaislam
Burkha estää. Naiset on suomeen islamia roudanneet. Ei tartte itkee.
- liikaavaadittu
Millainen friikki maku sitä pitäisi olla ettei kukaan muu himoitsisi. Mutta itse valitsen 1, tietysti sillä edellytyksellä että muija ei ole huomionkipeä ja on uskollinen.
- helmiä_sioille
Ei mitään väliä, mutta on ne kaikki kohtalaisen himottuja muidenkin miesten puolesta on olleet... :)
- nettifantasiaa
Sellasta se on kun fantasioi nettikuville.
- jokumies83
2. valitsisin. Mulla muutenkin on erilainen maku muihin miehiin verrattuna että toteutunee käytännössäkin.
- Pillujen--asiantuntija
Nainen on altis pettämään jos kymmenet miehet himoitsee naista. Parempi vaan ottaa se nainen jota ei kukaan himoitse eli ruma nainen
- miten.on
No pystytkö itsekään himoitsemaan sitä rumaa?
- näinseon
Rumat niin miehet kuin naisetkin ovat alttiimpia pettämään koska eivät saa monia tilaisuuksia, komeat/kauniit taas saavat jatkuvasti tarjouksia.
- EIvaannäin
näinseon kirjoitti:
Rumat niin miehet kuin naisetkin ovat alttiimpia pettämään koska eivät saa monia tilaisuuksia, komeat/kauniit taas saavat jatkuvasti tarjouksia.
Ei välttämättä!
Kuka tahansa voi olla kiitollinen siitä, kenet on saanut ja olla uskollinen. Eivät kaikki ihmiset ole kiinnostuneita "tilaisuuksista pettää", aivan kuin ne olisivat joitakin valtavia tilaisuuksia. Kaikki ihmiset eivät halua luonnostaan seksiä joka toisen vastaantulijan kanssa.
Tietysti hyvä ulkonäkö on avuksi, jos haluaa saada sellaisen, josta kovasti tykkää. Huono ulkonäkö on useammin haitaksi, ja sellaisia kohdellaan usein huonommin. - ihantilastollisestikin
Aika paljon samaa mieltä kuin Eivaannäin. Mutta se, että kaksi ihmistä suhteessa ajattelis noin on harvinaisempaa ja miehet pettää herkimmin ja siihen on selityksensä. Naiset on helpompi saada pysymään uskollisena, etenkin jos parisuhde on kunnossa. Miehet puolestaan käyttää tilaisuuksia seksiin herkemmin, vaikka suhde olisi kuinka hyvä tahansa ja vaikka siinä olis seksiä ym. Pointti on siinä, että on mies sitten hyvännäkönen tai vähemmän hyvännäkönen niin naisten ihailu saa heidän päänsä sekaisin. Paremman näköset on tottunut huomioon, toisaalta heillä on enemmän mahdollisuuksia ja valinnanvaraa, kun taas vähemmän suositut saa vähemmän huomioo, mutra heillä muutamaltakin naiselta saatu huomio saattaa saletisti johtaa pettämiseen. Summa summarum ihan sama minkä miehen valitset, kuka tahansa voi pettää. Naisten ei pidäkään langeta mihinkään rakkaushöpinöiden lankoihin vaan toteuttaa myös miesten maailman sääntöjä. Täällä on muuten ikävää sensuuria, kun päivällä kaipausketju, johon kirjotin muutamia sanasia aaah niin hempeästä rakkaudesta (ja sen olemmaolemattomuudesta), mutta voi voi palstamiehet ei kestänyt sitä.
- eivoiluottaaei
ihantilastollisestikin kirjoitti:
Aika paljon samaa mieltä kuin Eivaannäin. Mutta se, että kaksi ihmistä suhteessa ajattelis noin on harvinaisempaa ja miehet pettää herkimmin ja siihen on selityksensä. Naiset on helpompi saada pysymään uskollisena, etenkin jos parisuhde on kunnossa. Miehet puolestaan käyttää tilaisuuksia seksiin herkemmin, vaikka suhde olisi kuinka hyvä tahansa ja vaikka siinä olis seksiä ym. Pointti on siinä, että on mies sitten hyvännäkönen tai vähemmän hyvännäkönen niin naisten ihailu saa heidän päänsä sekaisin. Paremman näköset on tottunut huomioon, toisaalta heillä on enemmän mahdollisuuksia ja valinnanvaraa, kun taas vähemmän suositut saa vähemmän huomioo, mutra heillä muutamaltakin naiselta saatu huomio saattaa saletisti johtaa pettämiseen. Summa summarum ihan sama minkä miehen valitset, kuka tahansa voi pettää. Naisten ei pidäkään langeta mihinkään rakkaushöpinöiden lankoihin vaan toteuttaa myös miesten maailman sääntöjä. Täällä on muuten ikävää sensuuria, kun päivällä kaipausketju, johon kirjotin muutamia sanasia aaah niin hempeästä rakkaudesta (ja sen olemmaolemattomuudesta), mutta voi voi palstamiehet ei kestänyt sitä.
Miehillä ja naisilla on aivan erilaiset käsitykset siitä milloin parisuhde on kunnossa, naiset vatvovat asioita paljon enemmän joten heillä usein on enemmän syitä pettääkin. Usein naisen erohalutkin tulevat miehelle yllätyksenä.
Ja kun on enemmän syitä niin on myöskin enemmän houkutuksille altis, usein siinä oikeutetaan pettämistä oman miehen "kylmyydellä" yms..
- LadyLikeMe
Epävarma ei halua kaunista jota moni muu haluaisi. Pelkää että menettäisi hänet kun muut lähestyy. Epävarmoilla on myös ongelmia luottaa toiseen, koska itse on epävarma.
- AsianVierestä
Lukematta toisia kommentteja en koskaan ole ajatellut naiseni suhdetta toisiin ihmisiin, vain se mitä hän on valmis tarjoamaan minulle on merkityksellistä.
No kai mä saan vastata savolaisena savolaisesti. :oD
Minua ei haittaa, vaikka muut ei pidä mun naisesta, mutta ei mua haittaa, vaikka moni pitäisikin mun naisesta. Kumpikin oikeastaan käy hyvin, koska mä oon sen mies ja se on mun nainen, eipä tuollaisilla sinäänsä ole siis merkitystä. :o)- täydellinen.naismaku
minä tiedän naiskauneuden ja ne naiset joista tykkään niin jokainen mies pitää heistä ja haluaisi niitä naisia omakseen eli ovat seksikkäitä naisia ja naiset on kateellisia niille kun on kauniita ja seksikkäitä
- mitenkähänlienee
Hyvähän se on jokaiselle, joka voi saada mieleisensä ja se mieleinen olisi vielä uskollinen, ei "tartu tilaisuuksiin" pettämällä, jättämällä, vaihtamalla jne.
- kummankaaa
Samaa mietin.
https://www.riemurasia.net/video/Kahdenlaista-hierontaa/217461
Kumpikohan olisi parempi? Ei juurikaan kiinnosta muiden mielipiteet..
Parempi pitää ne himot omana tietona. :D- viisainmies
Haluan serkkujen ihanan tiukkoja pimppi- ja peräreikiä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606744- 1003472
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262800- 212458
- 272013
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581852- 251720
- 321588
- 111532
- 491512