Ostin kirpputorilta pienen puulaatikon ja askartelin siitä ajankuluksi korurasiaa. Mutta tuo kankaan laitto sinne sisälle pikaliimalla ei tainnut olla kaikkein järkevin vaihtoehto. Sehän sitten poltti sen kankaan värit pois siitä kohdasta. Muutenkin vissiin olisi kannattanut jotain lakkaa tai vastaavaa pistää maalauksen jälkeen.
Kuvaa voi ihmetellä täältä: https://imgur.com/a/PgfxnLP
Onko joku liimaillut kangasta kenties, jos olisi vaikka antaa pari vinkkiä?
Miettisin kaksipuolista teippiä tai niittejä ensi kertaa varten.
Kokemuksia kankaan laitosta rasiaan?
17
<50
Vastaukset
- på99
Sikaflex, tai joku muu vastaava voisi toimia.
See voi olla vähän jämäkkää tavaraa tuohon hommaan, voishan sitä koittaa kyllä. Saattaa olla jossain jemmassa vielä.
Erikeepperillä olen vaan liimannut kankaat rasioihin kiinni. Ajan kanssa kyllä tahtoo irrota ja irvistellä irvokkaasti. :'D
Mut varmaanhan nitojakin ihan hyvä on. Jos saa nätisti niitit kiinnittyy ja piiloon. Yksi korurasia idea taas...
http://vintti.yle.fi/yle.fi/kirppis/node/468.html
...vanhasta kirjasta saa tehtyä, jos on poistoon meneviä suht kuosissa olevia kirjoja. :)Päläpälä kirjoitti:
Mut varmaanhan nitojakin ihan hyvä on. Jos saa nätisti niitit kiinnittyy ja piiloon. Yksi korurasia idea taas...
http://vintti.yle.fi/yle.fi/kirppis/node/468.html
...vanhasta kirjasta saa tehtyä, jos on poistoon meneviä suht kuosissa olevia kirjoja. :)Erikeepperi tuppaa kuivuessaan olemaan vähän niin ja näin sen pitämisen kannalta.
Tommosta voisikin koittaa vaiheessa kanssa. Thanks. Laittaa linkki talteen.
Semmoinen tuli mieleen jos tekisi vaikka kehikon sinne sisäpuolelle vaikka kartongista tai pahvista ja siihen kangas kiinni. Taittaa sen kehikon reunan yli about sentti pari ja sitten kehikko laatikkoon kiinni. Saa kankaan reunatkin piiloon. Tulee kyllä vähän paksumpi siitä kohtaa. Mutta isompaan laatikkoon voisi tuolla tavalla tehdä. Tai sitten listat minkä alle se kankaan reuna.Irvokas kirjoitti:
Erikeepperi tuppaa kuivuessaan olemaan vähän niin ja näin sen pitämisen kannalta.
Tommosta voisikin koittaa vaiheessa kanssa. Thanks. Laittaa linkki talteen.
Semmoinen tuli mieleen jos tekisi vaikka kehikon sinne sisäpuolelle vaikka kartongista tai pahvista ja siihen kangas kiinni. Taittaa sen kehikon reunan yli about sentti pari ja sitten kehikko laatikkoon kiinni. Saa kankaan reunatkin piiloon. Tulee kyllä vähän paksumpi siitä kohtaa. Mutta isompaan laatikkoon voisi tuolla tavalla tehdä. Tai sitten listat minkä alle se kankaan reuna.Juu kehikko kuulostaa hyvälle. Ja joku pehmeä päällystetty pohja vaikka?👍
Yksi vanerinen laatikko mulla oli sisustettu mustalla samettikankaalla ja erikeepperillä tosiaan kiinnitin. Pensselillä vaan sudin liimaan ja painoin kankaan asetellen pohjaan kauttaaltaan kii. Reunaan nätti pieni koristenauha viimeistelemään. 😬Päläpälä kirjoitti:
Juu kehikko kuulostaa hyvälle. Ja joku pehmeä päällystetty pohja vaikka?👍
Yksi vanerinen laatikko mulla oli sisustettu mustalla samettikankaalla ja erikeepperillä tosiaan kiinnitin. Pensselillä vaan sudin liimaan ja painoin kankaan asetellen pohjaan kauttaaltaan kii. Reunaan nätti pieni koristenauha viimeistelemään. 😬Heiii, toihan on hyvä idea. Tuo koristenauha. :) Niitata vaikka reunoista kiinni kangas ja sitten sillä nauhalla piilottaa ne niitit. Tuota voisi kanssa kokeilla, laittaisi jollain vanukankaalla pehmusteet sinne pohjalle ja seiniin. Seuraavaa laatikkoa modatessa taas viisaampi. Thank You!
Irvokas kirjoitti:
Heiii, toihan on hyvä idea. Tuo koristenauha. :) Niitata vaikka reunoista kiinni kangas ja sitten sillä nauhalla piilottaa ne niitit. Tuota voisi kanssa kokeilla, laittaisi jollain vanukankaalla pehmusteet sinne pohjalle ja seiniin. Seuraavaa laatikkoa modatessa taas viisaampi. Thank You!
Ole hyvä, kivahan näitä juttuja on jakaa, vallankin jos näistä saa ideoita.😃
- mars.kauppaan
eikökaupassa myydä uusia korurasioita ja jos olisit naiseni niin heittäisin laatikon menemään tai olisin kieltänyt ostamasta toisten käyttämää vanhaa laatikkoa eli joko ostettaisiin sinulle uusi korurasia tai puuta vaneria yms ja tehtäis itse mutta rasia olisi sinun iki oma ja uusi mutta sinne täytyisi tehdä lokerikkoja koruja varten mutta helpommalla pääsis kun ostais uuden valmiin korurasian ja anteeksi vaan mutta minulla tuli mieleen rasiastasi että onko tekopenis rasia johon kyllä mahtuu monia erikokoisia tekokikkeleitä ja askartelit siihen kaksi lokerikkoa liukuvoiteelle ja kortsuille mutta neuvoni osta uusi korurasia joka on valmis korurasia
Tässä onkin inspis tehdä itse, eikä ostaa valmista.😊
Itse tehty lahjakin on muuten tunnearvoltaan todella arvokas..ei oo mikään kaupan rasia.- teko.kalu.perseessä
Päläpälä kirjoitti:
Tässä onkin inspis tehdä itse, eikä ostaa valmista.😊
Itse tehty lahjakin on muuten tunnearvoltaan todella arvokas..ei oo mikään kaupan rasia.ei taida aloittaja olla hetero vaan aito transvenstiitti ja pian kyselee meikeistä eli miten meikkaatte ja miten meikki pussukka tehdään ja kysyy varmasti miltä aito miäs tuntuu kun haluaisi teko kullien sijaan aitoa meisseliä niin mahtaako tuo bubel saada kaupungilla turpiin tänään
- meit.o.kaikkii
teko.kalu.perseessä kirjoitti:
ei taida aloittaja olla hetero vaan aito transvenstiitti ja pian kyselee meikeistä eli miten meikkaatte ja miten meikki pussukka tehdään ja kysyy varmasti miltä aito miäs tuntuu kun haluaisi teko kullien sijaan aitoa meisseliä niin mahtaako tuo bubel saada kaupungilla turpiin tänään
minusta tuntuu että aloittaja on salon hevos raiskaaja
ei taida aloittaja olla hetero vaan aito transvenstiitti ja pian kyselee meikeistä eli miten meikkaatte ja miten meikki pussukka tehdään ja kysyy varmasti miltä aito miäs tuntuu kun haluaisi teko kullien sijaan aitoa meisseliä niin mahtaako tuo bubel saada kaupungilla turpiin tänään
Hahhah. Thanks, sai hyvät naurut tosta. :D Ootte te trollit söpöjä välillä.
No ainakin kuvassaan näyttää varsin miehekkäälle miehelle. Meikkaamisesta mun on paras olla ihan hiljaa, en nimittäin ollenkaan osaa...
Paitsi 🤡 maskeerauksen.
ei varsinaisesti ole kokemusta mutta jos tahtoisin tuollaisen tehdä niin tekisin pohjan ja sivuseinät viidestä erillisestä levystä (pahvi tms.)joihin jokaiseen erikseen pingottaisin sen kankaan niin että näkyviin jäävän osan puolella ei ole liimaa kun taas siellä piioon jäävällä puolella taas sitä laitettaisiin reilusti.
Ah aivan, tekisi irtoseinät, niin sanotusti? Nyt onkin kertynyt muutama eri tekniikka mitä koittaa ensi kerroilla. :) Thanks.
Irvokas kirjoitti:
Ah aivan, tekisi irtoseinät, niin sanotusti? Nyt onkin kertynyt muutama eri tekniikka mitä koittaa ensi kerroilla. :) Thanks.
Juu, jäi tuossa äsken maimitsematta että sellaisiin suorakulmioihin olisi helppo siinä samalla tehdä hieman pullevuutta laittamalla jotain pehmustetta sen näkyvän puolen alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771545
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71518- 871426
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3896- 64856
- 74805
- 52787
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol140738- 79694