Kumpi on parempi? Minulla on vähän ystäviä, olen seurustellut kahden naisen kanssa eron jälkeen ja molemmat olivat huonolla tuulella, kun minulla oli ystävämeno joita on vain pari kertaa vuodessa. Silti tuntuu, että yksinäisyyttä väheksytään myös.
Mitä naiset ajattelette tästä?
Yksinäinen vai paljon kavereita?
3
165
Vastaukset 3
- Beth
Enpä osaa sanoa kuin omasta puolestani, mutta minulle on erittäin tärkeää että molemmilla osapuolilla on elämä myös parisuhteen ulkopuolella. Itse tukehtuisin jos minulla ei olisi mahdollisuutta tuulettaa päätäni silloin tällöin ystävien seurassa. Ja samaa toivon kumppaniltakin. Itseäni vieroksuttaa ajatus yhteen liimautuneesta parista jolla ei ole mitään elämää liiton ulkopuolella!
Teitenkään ei ole mukavaa jos toinen lentää koko ajan omissa menoissaan eikä aikaa ole yhdessä ololle, mutta tietty vapaus on molemmilla oltava. Näin minun mielestäni. - Millainenhyvämies
Kiitos, tuo kuulostaa hyvältä ajattelulta. Ehkä olen liimautuvampi, mutta molemmilla saa luonnollisesti olla mahdollisuus omiin menoihin minunkin mielestä. Silti olen saanut kuulla, etten pitäisi kumppanin menoista.
- Elluhalloyb
Jos ollaan yhdes...
Sitten olla yhdes....
Ei mitään muuta...👍😯
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561