Millaiset shortsit tänä kesänä muotia, ovatkohan lyhyet mallit jo palaamassa ???
Shortsit kesäksi
5
114
Vastaukset
- Hmmmmmm
Tämä oli shortsit osastossa:
https://www.mrturk.com/khan-kilt/MR181201.html - Sukkisboy
Toi on hame !
- Vekkis
Kivalta näyttää, sukkisten kanssa
- Mies_sukkiksissa
Minä kävin turun keskustassa kävelemässä viime viikolla polven yläpuolelle päättyvissä shortseissa. Ilma oli aurinkoinen, mutta kylmä tuuli, joten laitoin shortsien alle 100 den miesten sukkahousut. Vaaleat shortsit ja mustat sukkahousut oli sellainen yhdistelmä, että lähes jokainen vastaan tuleva nainen katsoi kyllä jalkojani pitkään. Miehistäkin yksi katsoi pitkään, kun kävelin ohi. Yksi vastaan tullut nainen katsoi jalkojani ja alkoi hymyillä, muuten ei oikeastaan ollut muuta reaktiota, kuin että silmät jäivät tuijottamaan sukkahousujani. Se mitä olen sukkahousuja käyttänyt polvet peittävien shortsien kansa, niin juuri kukaan ei niitä noteeraa mitenkään. Ilmeisesti vähän pidempien shortsien kanssa oletetaan, että on polvisukat niiden alla, ja siitä johtuen siinä ei ole mitään kiinnostavaa.
- Anonyymi
Naisten pyöräilyshortsien tapaiset pistän helteellä tai keski-kesällä jalkaani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711228
- 545338
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462587- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431695Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta351347Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371289Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61106Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1161021