GREEN MOTION

Kusetusta

Varoituksen sana niille jotka ovat vuokraamassa reissuilla autoa. Omaan erittäin huonoon kokemukseen viitaten voin sanoa, että kannattaa useamman kerran miettiä sitä, että käyttääkö auton vuokraamisessa Green Motion nimistä firmaa vai ei ?! Itse käytin kyseistä firmaa ensimmäisen ja viimeisen kerran.

ps. Tuossa linkissä jonkun muunkin henkilökohtainen näkemys asiasta!

https://green-motion.pissedconsumer.com/review.html

8

9978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TotuusSattuuQC

Vuokra-autohan kannattaa aina käydä läpi ennen kuin lähtee sillä ajamaan ja jos autossa on vaurioita, pitää vaatia että ne kirjataan vuokradokumentteihin olemassaolevina vaurioina.

• Anonyymi

Juuri näin, mutta pitäisi vuokrafirmankin tarkistaa kiesinsä, eikä yrittää vierittää vanhoja vammoja uudelle vuokraajalle.

Ennen tällaista kutsuttiin kusetukseksi, huijaamiseksi tai petokseksi. Nyt mielestäsi se on tyhmän kuluttajan oma vika, missä mättää, vai oletko vuokra firman laiska ääliö joka vieritää vastuunsa kuluttajan niskaan😈

• Anonyymi

• Anonyymi

Samat sanat! Firman toiminta ja kannattavuus maasta riippumatta perustuu asiakkaiden kusetukseen. Kokemusta Suomesta ja Rodokselta. Vuokrauksen jälkeen etsitään pilkun tarkasti jälkiä, joita ei ole kirjattu lähtötarkastuslistaan ja peritään vuokraajalta koko kyljen tai puskurin maalaus. Ja takuuvarmasti ei tehdä autolle mitään. Tai muka bensatankki vajaa, vaikka tankattu täyteen parin kilometrin päässä. Sixt kusettaa myös autonvuokraajia pilkuntarkalla autonsyynäyksellä auton palautuksen yhteydessä.

• Anonyymi

En suosittele kenellekään, kannattaa pysyä kaukana koko firmasta. Saavuimme myöhäisellä lennolla ja jäimme lentokenttähotelliin yöksi. Kun aamulla menimme hakemaan autoa sanottiin että tilaus on rauennut kun emme hakeneet autoa illalla. Olimme maksaneet 3 päivän vuokran etukäteen mutta emme saaneet Autoa, emmekä rahoja takaisin. Lisäksi saimme törkeää palvelua, virkailija ei voinut soittaa edes taksia jotta olisimme päässeet kentälle etsimään toista vuokrafirmaa ja jatkamaan sovittuun tapaamiseen,

• Anonyymi

Samanlainen kokemus!

• Anonyymi

Avis toiminut moitteitta minulla useita kertoja 👍👍👍

• Anonyymi

Säästäkää itseänne ja lompsaanne/kiertäkää KAUKAA! RAHA-AHNEITA NULIKOITA.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe