Kiinnostaako miehiä muu kuin seksi

TurhaTäti

Onko 40v naisella enää mahdollista löytää parisuhde kun paras ulkonäkö on jo jäänyt -90luvulle. Seksiä ei pysty enää harrastaa koska on lukenut täältä miten tarkkoja miehet on naisen vartalosta. Eli sitä ei enää
olisi luvassa, koska en ole enää seksikäs ja kaunis.

Onko vanhoilla ihmisillä vain ikuinen yksinäisyys odotettavissa koska mummot ja papat ei ole seksikkäitä? Vai onko muunlaista yhteistä elämää mahdollista toivoa ilman seksiä kaunista ulkokuorta ja seksikkyyttä. Tuntuu että kaikille miehille on tärkeää, että muutkin miehet katselevat tyttöystävää. Tämä käy puheista ilmi ja on tosi surullista. Se estää tapaamasta ketään.

40

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisen_näkemys

      Ennenkuin etsit miestä itsellesi, on erittäin tärkeää, että opit ensin itse rakastamaan itseäsi ja omaa vartaloasi. Tulet sinuiksi itsesi kanssa. Kun rakastat itseäsi, on muidenkin helpompaa rakastua sinuun ja rakastaa sinua.

      Meistä jokaisella on omat "huonot" puolemme niin vartalossamme kuin ehkä luonteessakin. Kun oppii hyväksymään ne huonot puolet (jos niille ei ole oikeasti mitään tehtävissä) ja keskittyy omiin vahvuuksiinsa, näyttäytyy ihminen muillekin puoleensavetävänä. Kovasti tsemppiä sinulle prosessiin kohti itsesi hyväksymistä.

      • ehkäootväliinputooja

        Hmmm, mun mielestä alottajan kirjoittelussa ei näkynyt lainkaan se, että hän ei itseään hyväksyisi, vaan enempi alottaja kuvaai miten muut asian näkevät. Sitten se, että liksi pitäis hyväksyä itsensä huonot puolet? Eikö niille kannata tehdä jotakin. Elämähän on jatkuvaa kasvua ja kehitystä ja jos vauhdissa haluaa pysyä niin pitää sopeutua siihen. Ap, jos haluat miehiä niin etsi lyhytaikaista läheisyys/ seksiseuraa. Käy yökerhoissa, baareissa niinkuin viinamies toitottaa ja sieltä pano mukaan. Sori, mutta näin minäkin olen kauniiden sinkkujen nähnyt jäestään tekevän. Ja siis ap laihduta itsesi tikuksi, syö heiniä ja salaattia, älä hanki liian isoja lihaksia, jos rahaa käytä ne kauneusleikkauksiin, jotta pysyt ikuisesti nuoren näköisenä. Tai aitten ap, repsahdat rauhassa, olet mieluusti reippaasti ylipainoinenkin niin löydät sellasen samanmoisen miehen, joka on pysyvämmin kanssasi.


      • Naisen_näkemys
        ehkäootväliinputooja kirjoitti:

        Hmmm, mun mielestä alottajan kirjoittelussa ei näkynyt lainkaan se, että hän ei itseään hyväksyisi, vaan enempi alottaja kuvaai miten muut asian näkevät. Sitten se, että liksi pitäis hyväksyä itsensä huonot puolet? Eikö niille kannata tehdä jotakin. Elämähän on jatkuvaa kasvua ja kehitystä ja jos vauhdissa haluaa pysyä niin pitää sopeutua siihen. Ap, jos haluat miehiä niin etsi lyhytaikaista läheisyys/ seksiseuraa. Käy yökerhoissa, baareissa niinkuin viinamies toitottaa ja sieltä pano mukaan. Sori, mutta näin minäkin olen kauniiden sinkkujen nähnyt jäestään tekevän. Ja siis ap laihduta itsesi tikuksi, syö heiniä ja salaattia, älä hanki liian isoja lihaksia, jos rahaa käytä ne kauneusleikkauksiin, jotta pysyt ikuisesti nuoren näköisenä. Tai aitten ap, repsahdat rauhassa, olet mieluusti reippaasti ylipainoinenkin niin löydät sellasen samanmoisen miehen, joka on pysyvämmin kanssasi.

        Luepas kirjoitukseni huolella. Siinä luki, että huonot puolet tulee hyväksyä, jos niille ei ole tehtävissä mitään. Kaikkea ei pysty muokata tai ainakaan ole kaikkien mielestä järkevää muokata. Laihdutus, yms. on tietysti järkevää.

        Lisäksi ap käsittääkseni haki parisuhdetta, ei seksisuhdetta. Siksi on tärkeää, että aidosti rakastaa itseään myös sellaisena kuin on.


      • Kkhgkö

        Hyvinhän aloittaja on sinut itsensä kanssa ja realisti, koska vaikka miten rakastaisit itseäsi sellaisena kuin olet niin puolisosi ei niin tee. Moni mies panee mitä vaan missä on reikä ja suhteella ei sen enempää syvyyttä ole, puolison ulkonäkö koetaan jopa vastenmielisenä, mutta se ei suhteeseen ryhtymistä estä koska moni mies on läheisriippuvainen ja ottaa ensimmäisen jonka kiinni saa huolimatta siitä että ei oikeasti välitä millään tavalla. Minäkin aikoinaan rakastin itseäni sellaisena kuin olin kunnes jokainen mieheni kertoi mitä kaikkea rumaa ja ällöttävää ulkonäössäni on. Nyt on viat korjattu plastiikkakirurgilla ja toisten naisten aviomiehet voi minulle uskoutua rumista vaimoistaan kun ne ei näytä minulta ja se on suuri suru. Tämä lisää kuvotuksen tunnettani miehiä kohtaan koska joskus itse olin tämä hölmö joka luuli olevansa ok. Säälittää katsoa naisia parisuhteissa ja valheissa mitä he elää.


    • ghhgjfjfkdkdkdd

      Kokoomuslaisia kiinnostaa pedofilia. Se on heille liiketoimintaa Anne Bernerin tyyliin.

      • SPECSAVERS

        ILMANKOS SE NÄYTTÄÄ RUOTSALAISELTA H........ TAKAREIKÄ TYTÖLTÄ


    • Eiuutta

      Sama se on huomattu myös naisista. Ulkonäkö on ratkaisevaa tuleeko suhde vai ei. Seksin merkitys on taka-alalla. Kaikki on kiinnostuneita vain siitä mitä mieltä muut ovat. Persoonat ei ole muodissa,
      Aivan sama millainen persoona olet pääasia on millaiselta näytät. Toimii jos toimii ja yleensä ei.
      Kyse ei ole itsensä hyväksymisestä vaan mihin katsoo. Katsotaan mitä muut tekee vaan ei huomata mitä itselle tehdään

    • Mies_näkökulma

      Palstan kurppajuttuja ei kannata ottaa vakavasti. Ikä saa näkyä, hyvä vähän pitää itsestä huolta. Seksiä pitää olla. Samaa mieltä naisen_näkemyksen kanssa. Itsensä hyväksymisen jälkeen seksikin tuntuu hyvältä ja se piristää suhdetta. Muu yhdessätekeminen on tärkeää tietysti.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu! Miehenä en ole kokemukseni mukaan vähemmistöä kun kelpuutan kaikenkokoiset naiset ja ikähaarukkakin venyy vähän.


    • Et kait ota näitä katkerien palstamiesten juttuja tosissaan, koska reaalimaailma on ihan erilainen. Jos pidät ulkonäöstäsi huolta ja olet sinut itsesi kanssa. Ikä näkyy kaikissa niin miehissä, kuin naisissakin. Henkinen yhteys, sen ratkaisee, mutta parisuhteeseen kuuluu seksikin. Eivät monet 40v miehetkään enää ole timmejä ja jokaiselle löytyy fanittajansa. Eikun rohkeasti baanalle..

      • jajosonnainenvielä

        Sori, mutta mä en ainakaan ota tosissaan kenenkään sellasen ihmisen juttuja, joka on nimimerkiksensä ottanut puman (en tosin oo alottaja). Mun mielestä tommonen nimitys, siis puuma, yleensäkin heijastaa vahvasti yhteiskuntamme piilokäsityksiä naisista eli mikä naisille on sopivampaa ja mikä ei. Miehillä tuollasta on ollut kautta aikojen presidentillämmekin on hyvin paljon nuorempi puoliso. No, joku minulle joskus totesi, että on sellaisille miehillekin nimityksensä, en sitä tähän viitsi laittaa, mutta enpä usko, että niitäkään nimityksiä tarpeeksi korkeassa asemassa olevista miehistä käytetään.


      • jajosonnainenvielä kirjoitti:

        Sori, mutta mä en ainakaan ota tosissaan kenenkään sellasen ihmisen juttuja, joka on nimimerkiksensä ottanut puman (en tosin oo alottaja). Mun mielestä tommonen nimitys, siis puuma, yleensäkin heijastaa vahvasti yhteiskuntamme piilokäsityksiä naisista eli mikä naisille on sopivampaa ja mikä ei. Miehillä tuollasta on ollut kautta aikojen presidentillämmekin on hyvin paljon nuorempi puoliso. No, joku minulle joskus totesi, että on sellaisille miehillekin nimityksensä, en sitä tähän viitsi laittaa, mutta enpä usko, että niitäkään nimityksiä tarpeeksi korkeassa asemassa olevista miehistä käytetään.

        Oletko ihan tyhmä? Se on, myös vaatemerkki. No, jos pipetillä annettu niin kauhalla ei voi vaatia.


      • jajosonnainenvielä

        Oi voi. Nyt mä ymmärrän miks tollasia vanhempia naisia, jotka nuorten miesten kanssa paneskelee kutsutaa puumiksi. Nehän on noita hoikkia ja urheilullisia pumaverkkareita käyttäviä. Eihän se ookaan siis mikään ikävä nimitys vaan johtuu tuosts urheilumerkistä. Mä oon kato aika tietämätön noista urheilumerkeista mä tiedän vaan sen yhen, joka on aika lähellä aids sanaa, mikä se nyt on (ikä jo painaa, niin tuppaan unohteleen asioita), siiiis se aidsdas, siiiis adidas. Yes, mä muistin sen.


      • jajosonnainenvielä kirjoitti:

        Oi voi. Nyt mä ymmärrän miks tollasia vanhempia naisia, jotka nuorten miesten kanssa paneskelee kutsutaa puumiksi. Nehän on noita hoikkia ja urheilullisia pumaverkkareita käyttäviä. Eihän se ookaan siis mikään ikävä nimitys vaan johtuu tuosts urheilumerkistä. Mä oon kato aika tietämätön noista urheilumerkeista mä tiedän vaan sen yhen, joka on aika lähellä aids sanaa, mikä se nyt on (ikä jo painaa, niin tuppaan unohteleen asioita), siiiis se aidsdas, siiiis adidas. Yes, mä muistin sen.

        Katkeraa vanhan papan nillitystä.. Mene lenkille niin kiukku laantuu..


      • jajosonnainenvielä

        Haa, ei ole tätä pappaa partakarvoihin katsominen. Ei kun hui sentään.


    • paineetulos

      Parisuhteessa merkitsee moni muukin asia kuin se seksi mutta jos vain deittailee pitäähän sitä panolle päästä, jos ei alkaa vituttaa.

    • einytkaisentään

      Olis kannattanut pitää itsestään huolta ja 40v henkilö sukupuolesta riippumatta voi treena kehonsa vielä hyvään kuntoon.

      Mitä tekee suhteella jossa ei ole lainkaan seksiä? Siis asiallisesti kirjoitettuna.

    • totuuskomissioz

      Kunhan ymmärrät ettei sinulla ole resursseja sitouttaa laadukasta 40 miestä niin helpottaa. Eli katselet b- luokan jannuja niin löytyy ja tarvittaessa joustat iässä.

      • sitten.edes.livessä

        Jos ap on nettideittipalveluissa niin voi unohtaa sellaiset asiat että tyytyisi siellä b-luokan jannuihin vaika itse olisi sellainen.
        Jokainen nainen kuvittelee saavansa a-luokan jannun ja siksi ovatkin deiteissä vuosikausia. Kerran vuodessa tai parissa käväisen katsomassa nettideittien tarjontaa ja samoja naisten profiileja on siellä joka kerta, tulee väkisin mieleen että ei noita kukaan näytä huolivan.
        Miehet ei huoli


      • oottekostulleet

        Niin, tää olis kyllä mielenkiintoista selvittää, että mikä kellekin on a-luokan jannu ja mikä b-luokan jannu. Mä luulen, että ainaskin osa niistä miehistä, jotka miehet on rankannut a-luokan jannuiksi, ei välttämättä naisten mielestä ole a-luokan jannuja, ja vastaavasti miesten mielestä b-luokan jannuista, osa on naisten mielestä a-luokan jannuja. Lisäksi vanhemmiten eli tollon nelikymppisenä naiset jamiehet arvostaa eri asioita kuin parikymppisenä.


      • niinsemenee
        oottekostulleet kirjoitti:

        Niin, tää olis kyllä mielenkiintoista selvittää, että mikä kellekin on a-luokan jannu ja mikä b-luokan jannu. Mä luulen, että ainaskin osa niistä miehistä, jotka miehet on rankannut a-luokan jannuiksi, ei välttämättä naisten mielestä ole a-luokan jannuja, ja vastaavasti miesten mielestä b-luokan jannuista, osa on naisten mielestä a-luokan jannuja. Lisäksi vanhemmiten eli tollon nelikymppisenä naiset jamiehet arvostaa eri asioita kuin parikymppisenä.

        60.senäkin naiset arvostaa samoja asioita kuin 20.sinä. Pituus. komeus, varakkuus, jännyys ym..


    • miehenmutinaa

      40-vuotias ei ole lainkaan vanha. Ja kyllä lähtökohtaisesti voi todeta seksin kiinnostavan jokaista tervettä miestä. Siltä osin en aina ymmärrä nykyistä maailmanmenoa? Joskus kun tuntuu että miesten pitäisi siitä kiinnostuksesta, kantaa jonkinlaista yleistä syyllisyyttä.

      Kyllä seksuaali-energian lisäksi ja osittain sen vuoksi, miesten kiinnostus kantaa useille muillekin elämänalueille. Yleispätevänä ohjeena ihmissuhteille on ikiaikainen neuvo, sinua kohdellaan juuri siten, kuin miten itse kohtelet toisia.

    • SuutaHevosenkengälle

      Ei 40v todellakaan ole vanha. Sehän on parasta ikää näin miehen näkökulmasta.

    • Etsikääoikeita

      Aloittaja ei selvästikään ole lukenut ulkomitoista käytyjä keskusteluja. Niistä käy ilmi, että kiinnostuneita miehiä löytyy niin hoikille, normaaleille kuin reilummin pyöreillekin. Moni reilunkokoinen mies varmasti kelpuuttaa reilunkokoisen naisen. Reiluun kokoon saattaa liittyä monia myös muita yhdistäviä asioita, samoin kuin hoikkienkin välillä. Jos reilunkokoisena haet vain hoikkia miehiä, ymmärrän viestisi, muuten en. Ja kiinnostuksen syntymiseeen tai sammumiseen vaikuttaa moni muukin asia, mikä kenellekin.

    • Kokeiltu_on

      Mitä ap:lla olisi tarjota miehelle suhteessa? Kauneus on ehkä mennyt, mutta ei se niin tärkeä juttu ole... Seksiä saa kyllä jos se on kiinnostavaa miehelle, joku fetissi aikalailla takaa että mies löytyy. Jos noi ei ole sinun juttuja niin sitten sinulla pitää olla jotain muuta tarjottavaa - oletko kiinnostava, hauska, hyväksyvä persoonallisuus? Ei yli 40-kymppinen mies etsi nalkuttavaa, katkeraa, itsekeskeistä naista - parempi olla ilman. Eli katso peiliin ja kuvittele että miksi sinä olisit kiinnostava partneri miehen mielestä - yli 40-kymppisenä se reikä siellä jalkovälissä ei riitä, kun sitä ei kuitenkaan ole tarjolla useimmissa suhteissa pitemmän päälle.

    • 35mies

      Ei kun naisia kiinnostaa vain seksi. Viisitoista naista haluaa seksiä kanssani mutta en ehdi kaikkia tapaamaan. Tinder on seksiä varten.

    • Yksinäinenrumanainen79

      Aloittaja täällä taas! Ymmärrän tuon katsele B luokan jannuja kommentin! Mutta onko pakko tinkiä just mielenterveydestä kun minulle on tärkeää että voisi nauraa yhdessä ja masennus on jo alkava itselläkin tämän yksinäisyyden takia ja jos toinen on vaikeasti masentunut tai psykoosisairas voi olla aika hiljaista. Ulkonäöstä ja fyysisestä terveydestä olisin valmis tinkimään vaikka mies olisi pyörätuolissa! Mutta sellaista vaikeasti henkisesti sairasta parempaa en varmaan voi enää saada? Kun terve mieshän haluaa kauniin naisen tai tyytyy rumaan vain paremman puutteessa. Mulle kyllä kelpaisi iloinen ja hyväntuulinen jättilihavakin!

      • eisullaisojavaatimuksia

        Tämä palstahan on täynnä heilahtaneita ja mielenterveysongelmaisia miehiä, siis noita jotka saa hyvän olon kiusaamisella ja sadistisella käytöksellä eli sellaista ei todellakaan kantsi ottaa. Muutoin sanoisin, että mielenterveyshäiriöissä on myös erilaisia häiriöitä, jotka eivät ihmistä välttämättä tee huonoksi ja pahaksi eli tuollaisten miesten kanssa voit saada ihan hyvänkin suhteen. Varsinkin, jos ovat hankkineet apua ongelmiinsa ja heillä on hoito tasapainossa. Mulle ei kelpaisi jättilihava mies, sorry jos loukkaan. En haluaisi ehdoin tahdoin omaishoitajaksi enkä viehäty jättilihavista. Kyllä sä omilla kriteereilläsi jonkun löydät.


      • Pera1122

        Minä kun vajaa 20 vuotta sitten etsin uutta emäntää, tarjokkaita oli yllättävän paljon. Lopulta ratkaisi se, kuka on halukas muuttamaan luokseni. Etäemäntiä olisi kyllä ollut, nykyistä ministeriön neuvottelevaa virkamiestä myöden. Mikähän siinä naisessa on vika, kun on vieläkin vanhapiika.
        Tarjosin halukkaille helppoa suhdetta, mutta sitä seksiä myös halusin, vaikka siitä ei puhuttu tai kirjoiteltu.
        Sähkönteko ja maatilani minut tänne sitoi, ja nyt eläkkeellä yritän päästä irti sähkönteosta. Tänään juuri kysyin vaimoltani häiritseekö häntä kun toisinaan puhun entisen työpaikkani ja TVO 3n asioista. Ei kuulemma häiritse.
        Pari juttua kariutui, kun minua luultiin juopoksi. Jokin syyhän piti olla sille miksi exäni oli minut jättänyt. Asiani kun näyttivät olevan kunnossa. Se exäni juttu oli niitä mielenterveysasioita...


      • Anonyymi

        Psykoosidiagnoosin saaneena ja osastolla olleena voin sanoa ettei psykoosi juuri miestä pahenna. Se on vähän kuin arpi, ei mikään vaaratekijä eikä haitta arjessa. Jos mies ei kerro siitä et huomaa sitä muuten kuin ehkä zombimaisuudesta joka johtuu lääkityksestä, ei itse psykoosista.


    • "Kiinnostaako miehiä muu kuin seksi"

      Toki sentään. Minua kiinnostaa ainakin kosmoksen geometria ja aineen alkuperä. Lisäksi hahmotan maailmaa luonnontieteellisen maailmakuvan mukaan.

    • jomking

      Kyllä kiinnostaa. Vaikka olisi 100-vuotias riivinrauta jolla olisi riittävästi varallisuutta. niin on kyllä vientiä.

    • suksisuolle

      Kerro mitä saan suhteesta kun lapsensaannin suhteen juna meni jo? En varmaan kelvannut sulle nuorempanakaan kun halusin löytää naisen jonka kanssa perustaa perhe. Ja olen todella katkera koska minulla ei ole perhettä. En näe mitään syytä miksi aloittaisin suhteen jonkun 40 v naisen kanssa. Mitä saan muuta kuin mahon naisen ja suhteen joka on loppujen lopuksi yhdentekevä. Suhteen jolle en antaisi arvoa sen enempää kuin jollekin huvitukselle. Valitan olen niin katkeruutta täynnä että en pysty edes siihen.

      • mitäställeen

        Sä katselet tuossa katkeruudessasi nyt hieman yksisilmäisesti asioita. Ei se, että olisit saanut aiemmin lapsia olisi taannut sinulle hyvää parisuhdetta tai onnellisuutta lasten kanssa. Teille olisi voinut rulla ero ja vaimosi olisi, jos erossa hankalaa tyyppiä olisi, niin olisi erossa voinut viedä tai ainakin huomattavasti hankaloittaa mahdollisuuksiasi edes tavata lapsia, olisit voinut surra vaimon ja lasten menetystä, lapsesi olisivat voineet saada, uuden rakkaan isän, lapsesi olisivat voineet kuolla, vaimo kuolla ym. Siis halusin vaan sanoa, että yksi puuttuva asia katkeroittaa sinua nyt. Miksi takerrut siihen. Jos pidät lapsista niin miksi et voi mennä uusioisäksi, kyllä nekin on rakkaita monille lapsille tai adoptio ym. Elämää on paljon jäljellä, senkin jälkeen kun lapset ovat kasvaneet aikuisiksi, silloin tärkeää olisi hyvä parisuhde.


      • jhjjj
        mitäställeen kirjoitti:

        Sä katselet tuossa katkeruudessasi nyt hieman yksisilmäisesti asioita. Ei se, että olisit saanut aiemmin lapsia olisi taannut sinulle hyvää parisuhdetta tai onnellisuutta lasten kanssa. Teille olisi voinut rulla ero ja vaimosi olisi, jos erossa hankalaa tyyppiä olisi, niin olisi erossa voinut viedä tai ainakin huomattavasti hankaloittaa mahdollisuuksiasi edes tavata lapsia, olisit voinut surra vaimon ja lasten menetystä, lapsesi olisivat voineet saada, uuden rakkaan isän, lapsesi olisivat voineet kuolla, vaimo kuolla ym. Siis halusin vaan sanoa, että yksi puuttuva asia katkeroittaa sinua nyt. Miksi takerrut siihen. Jos pidät lapsista niin miksi et voi mennä uusioisäksi, kyllä nekin on rakkaita monille lapsille tai adoptio ym. Elämää on paljon jäljellä, senkin jälkeen kun lapset ovat kasvaneet aikuisiksi, silloin tärkeää olisi hyvä parisuhde.

        Ymmärrän kyllä että parisuhde voi tuoda elämään rakkautta, läheisyyttä ja hellyyttä. Mutta silti jotain puuttuu.


    • Voivoi47

      Tämä on jonkun vanhemman miehen provo. Jokainen 40 nainen tietää, että on seksuaalisesti parhaimmillaan ja 3-kymppiset miehetkin tajuaa sen. Tosin itsevarmuus on osa viehätystä, joka nyt puuttuisi- ja osaltaan kertoo, ettei kirjoittaja ole 40 nainen.
      50v. miehet ja 20v naiset sopii yhteen vain seksuaalisen passiivisuutensa suhteen... Mut jos kyvytön mies kelpaa niin siitä vaan.

      • ei.pidä.paikkaansa

        50v miehet kyvyttömiä ja passiivisia? Ehkä useimmat mutta ei läheskään kaikki.


      • Voivoi47
        ei.pidä.paikkaansa kirjoitti:

        50v miehet kyvyttömiä ja passiivisia? Ehkä useimmat mutta ei läheskään kaikki.

        Tuo on tutkimustulos M50-N20 ja M30-M40. Mutta yksilöitähän täällä ollaan, eikä kaikki M50 todellakaan ole passiivisia, eikä myöskään etsi 2-kymppisiä naisia. Minäkin ottaisin oman ikäisen miehen, mutta parisuhteessa pitää niin monen asian toimia seksin lisäksi.


    • Kyllä seksi aina virkistää kun harvoin sitä saa..;)

    • Anonyymi

      Kyllä, tai siis eikään. Kun itsellä on hyvä parisuhde sisäisen ja ulkoisen minäni myötä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe