Katselin tuossa tulevaa kesää varten biksuja ja uikkareita. Mallejahan on laidasta laitaan, valinnanvaikeus tuleekin ehkä siitä, että mihin tarkoitukseen ne hankitaan.
Katsotaanpa: biksut ja osa tangineistakin on tarkoitettu lähinnä auringonottoon. Ei ne mielestäni ole mitkään erityiset varmat tai miellyttävät uidessa. Aalloista noustessaan saa koko ajan olla kiskomassa naruja ja helmoja sinne tänne, ettei tarpeetonta pullistele näkyville.
Osa uikkareistakin on tälläisiä. Tai sitten ne on suunniteltu siten, että niissä patsastellaan koko päivä sen sijaan, että kiskotaan hartiavoimin aaltoja vastaan. Puhumattakaan sukeltamisesta tai snorklaamisesta. Valitettavasti lahkeellisia uima-asuja oli edelleen suppeahko valikoima.
Uskoisin että niin naisilla kuin miehilläkin vaikuttaa vähintäin puolet millaisen vartalomallin omaa, millaisiin rantakuteisiin sonnustautuu. Toki on muitakin kriteereitä.
Millä perusteella teet valintasi? Millaiset omiin silmiisi muiden uima-asut näyttävät kivoilta?
Ranta-asuista
24
92
Vastaukset
Tuossa on hyviä ja asiallisia malleja:
https://www.express.co.uk/life-style/style/983869/50s-swimwear-inspired-retro-Boden-Pistol-Panties-DebenhamsWwuwuw kirjoitti:
Ja tässä miehille..
https://static.tildacdn.com/tild3230-3232-4433-b534-303535343865/7875854fa4346071787f.jpgNää on oikeastaan paremmat..
https://swimwearandlingerie.files.wordpress.com/2011/02/vintage-swimwear-11.jpg
Kivoja yksityiskohtia.Bodenissa ihastuttaa värit ja yläkaarre. Ja sitten pehmeät resorit (mikään uima-asuissa ei ole ärsyttävämpää, kuin olet koko päivän hikoillut niissä ja hiekkaa on joka väli täynnä, saumat saattaa hiertää tosi ilkeästi).
Sit toi Seaspray valkoisena; nätti yläkaarre ja esteettisesti laskeutuva helma. Tosin olkaimet paukahtaa hevon kuuseen uidessa. Mutta kyllä noissa kelpaisi olla.
Tosi syvään uurretut rintahalkiot ei käy mulle. Enkä tykkää mistään härpäkkeistä jotka uivat kilpaa just naaman edessä.
Kyllä 50-lukulaisissakin kuteissa on sitä jotain.Wwuwuw kirjoitti:
Nää on oikeastaan paremmat..
https://swimwearandlingerie.files.wordpress.com/2011/02/vintage-swimwear-11.jpg
Kivoja yksityiskohtia.Noi oikeesti on kivat. Pienellä lahkeella lihaksikkaat jalat tulee just esille ja sit on tuollainen kokouikkarilook. Sopii miehillekin.
Tykkään. Ehkä päivitetympi versio voisi olla.
- Narumyyjä
40 kurpat voi ottaa aurinkoa yksityisellä rannalla.
15-25 mimmit kirmailkoot yleisillä rannoilla, silmäkarkkia.Kurpat (kuten muutkin linnut) lentelevät just niille rannille, minne tykkäävät. Ei ne tuu vastaantulijoilta kyselemään, miellyttääkö silmään. Tai viis veisaavat, miellyttääkö jokaisen paikallapällistelevän elukan ulkonäkö heitä.
Hmmm, mikä on päällä mukava ja kiva kuosi ( omaan silmään), sen mukaan.
Mulla on tämmönen ja sitten erillinen tangini ja uimahame missä on siis housutkin.😋
https://www.cellbes.fi/naiset-valikoima-uima-asut-uimapuvut-16410/uimapuku-605012
Tiiä sit toimiiko linkki...kukallinen/musta..Päläpälä kirjoitti:
Tankini vai tangini??🤔
No kumminki...perus uikkarit 👍Hirmu sievä mekkouikkari. Oon kanssa joskus pitänyt noita. Vimeksi hommasin tummansinisen, jossa jotain kimalteita. Tanginit tai mitkä onkaan on kanssa napakka jos hametta ei ole liikaa. Musta sellainen paita-pöksymalli on kiva. Mutta nyt pitäis löytää lahkeelliset jostain. Ärsyttää ne haarusten saumat.
elisakettu kirjoitti:
Hirmu sievä mekkouikkari. Oon kanssa joskus pitänyt noita. Vimeksi hommasin tummansinisen, jossa jotain kimalteita. Tanginit tai mitkä onkaan on kanssa napakka jos hametta ei ole liikaa. Musta sellainen paita-pöksymalli on kiva. Mutta nyt pitäis löytää lahkeelliset jostain. Ärsyttää ne haarusten saumat.
Mä hurahdin noihin mekko/hame mallin uikkareihin, istuu parhaiten mun päälle kun ne perusmallit.
Ei oo ihan niin uivelon näköinen, kun peittää mun kriittiset paikat.😆
Kuules stadiumilla on lahjemallisia uikkareita. Kävin tuossa taannoin kurkkimassa kenkiä ja ulkoiluun uutta pukua. Päädyin katselemaan uikkaritkin läpi!
Oli mustat tai tummanharmaa?? Mutta puntit oli..Päläpälä kirjoitti:
Mä hurahdin noihin mekko/hame mallin uikkareihin, istuu parhaiten mun päälle kun ne perusmallit.
Ei oo ihan niin uivelon näköinen, kun peittää mun kriittiset paikat.😆
Kuules stadiumilla on lahjemallisia uikkareita. Kävin tuossa taannoin kurkkimassa kenkiä ja ulkoiluun uutta pukua. Päädyin katselemaan uikkaritkin läpi!
Oli mustat tai tummanharmaa?? Mutta puntit oli..Tykkään käyttää mekkouikkareita jos rantailuun kuuluu oleellisesti seurustelu. Ei viitti ihan minimaaleissa keikistellä. Tai vetää jonkun sarongin päälle sit.
Trioon siis. Vilkaisin verkkosivuja, ja hyvälle näytti moni silmään. Ja sitten löysin kivat ulkopöksyt samalla.elisakettu kirjoitti:
Tykkään käyttää mekkouikkareita jos rantailuun kuuluu oleellisesti seurustelu. Ei viitti ihan minimaaleissa keikistellä. Tai vetää jonkun sarongin päälle sit.
Trioon siis. Vilkaisin verkkosivuja, ja hyvälle näytti moni silmään. Ja sitten löysin kivat ulkopöksyt samalla.Käy melkein rantamekosta. Muksujen kans lähinnä kahlataan..🤗
On hyvä.
Trioon joo tai karismaan. Karismassa kävin tänään Halosella, huh huh olipa porukkaa. Jäi takki ja pökät ostamatta...😐
- flowersreally
Tykkään eniten sporttibikineistä, esim nämä: https://images.app.goo.gl/8cVj1sacFGvAeNBt6
Pysyvät paikallaan liikkuessa ja uidessa. Sellaset nirunaruröyhelöt voi olla ihan nättejä myös, mutta jää käyttämättä epäkäytännöllisyytensä vuoksi.No persus. En tullut edes ajatelleeksi noita. Nirunaruilla ei voi uida. Noillahan taas pystyy tekemään vaikka mitä, vaikka hyppimään rannalla palon perässä ettei daisat hyppää pihalle. Ja on siis biksut, jos aurinkoakin haluaa ottaa.
- flowersreally
elisakettu kirjoitti:
No persus. En tullut edes ajatelleeksi noita. Nirunaruilla ei voi uida. Noillahan taas pystyy tekemään vaikka mitä, vaikka hyppimään rannalla palon perässä ettei daisat hyppää pihalle. Ja on siis biksut, jos aurinkoakin haluaa ottaa.
Biksut ei myöskään hiosta niin paljon kuin kokouikkari. Ja tuolta sporttipuolelta löytyy niitä lahkeellisiakin.
Olen sellainen kummajainen, että kesälläkin sujahtalen varjoista varjoihin. Ei tule siis paljoa käytettyä uikkareita. Mutta silloin harvoin kun tulee käytettyä, tykkään joko bokseri- tai shortsimallisista.
Miesten bokseri- ja shortsiuikkareita on kiva katsoa. Tykkään siis katsoa kuoseja, ne on niin hyvännäköiisä. Mitä värikkäämpiä, sen parempi. Ja ne käy kenen tahansa kropalle.
Tietty uimareiden tiukkamalli on ihan omaa luokkaansa. Mutta yleensä aika vaatimattoman värisiä.
D-vitamiini Vihertäjä, muista. Ilmankos viherrät :)elisakettu kirjoitti:
Miesten bokseri- ja shortsiuikkareita on kiva katsoa. Tykkään siis katsoa kuoseja, ne on niin hyvännäköiisä. Mitä värikkäämpiä, sen parempi. Ja ne käy kenen tahansa kropalle.
Tietty uimareiden tiukkamalli on ihan omaa luokkaansa. Mutta yleensä aika vaatimattoman värisiä.
D-vitamiini Vihertäjä, muista. Ilmankos viherrät :)Uimahallissa käytän yleensä perinteistä kuosia, mutta rannalla käy vähän veikeämmätkin värit ja kuviot.
Välilä yritän pakottaa itseni aurinkoon D-vitamiinin takia, mutta siinä tulee vaan kuuma ja hiki.
- 54dw45deaw5
Hirveesti en uikkareissa kekkaloi, mökillä tulee uitua ilkosillaan tai alusvaatteissa, mutta mutta.
Ne uikkari mitä on niin toiset on bikinit alusvaateliikkeestä ja täytyy sanoa että se yläosa on istuvin rintaliivisysteemi, joka minulla on koskaan ollut. Taipuu moneen, voi olla olkaimeton, haltertop, naruolkaimet, molemmat, olkaimet selän takana ristiin... Pysyy päällä. Alaosa on mukavan säädyllinen, en mitään tangabiksuja kaipaa. Peittyy peppu ja muut alueet asianmukaisesti, masu myös, ei jää makkaroita tai muita. Eikä myöskään näy läpi märkänänkään.
Finnwearilla on hyviä uikkareita. Itsellä on tankiniyläosa ja miinusta älyttömän pitkistä olkaimista, mutta rintaliiveille tarkoitetulla racerback-konvertteriklipsulla niistä tuli juuri sopivat. Kangas on tarpeeksi paksua ettei se lähde kiipeilemään mihinkään varsinkaan märkänä. Oli myös halpa poistomyynnistä. Mätsäävä alaosa on myös oikein toimiva. Helpompi pukea kuin yksiosainen uimapuku, mutta peittää hyvin. Tykkään.Hyvä vinkki, katsastaa myös alusvaateliikkeistä.
Muistelen että monesti reissussa oon mieluummin pitänyt jotain biksun yläosaa liiveinä miellyttävyytensä ja istuvuutensa takia, ne mukana olleet liivit kun on saattanut retkottaa miten sattuu tai pitsit kutittaneet hiotessa.
Alaosa saa olla maksimallia, itte tykkään enempi niistä, pysyy vyötäröllä eikä rullaudu jonnekin hevon kuuseen.
Rannalle uimashortsit vaikka se nyt melkein sama kun ei kehtaa mennä kuin kaislikon suojasta uimaan. Uimahalleissa kun näihin shortsimalleihin ei suhtauduta mitenkään suopeasti niin sinne perusuikkarit.
Väri luonnollisesti musta.Miksei kehtaisi mennä uimaan?
Mustat uikkarit mallista riippumatta on ihan jees. Paras yksivärisistä. Etkö pidä kirkkaista väreistä?elisakettu kirjoitti:
Miksei kehtaisi mennä uimaan?
Mustat uikkarit mallista riippumatta on ihan jees. Paras yksivärisistä. Etkö pidä kirkkaista väreistä?No tuo ensimmäinen oli sellainen heitto, vähän sama kuin ihmiset sanoo ettei voi salille mennä koska on heikko.
Jotenkin mulle sopii tuollainen Anssi Kelan tyylinen tummuus ennemin kuin Juhani Tammisen värikkyys; tai ainakin omasta mielestäni näin on mutta olen joskus kuullut muunlaisiakin kommentteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174766
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2012581Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291615- 211409
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon251342Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1471101
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74932