Pari pikaista HAVAINTOA!!!

Palstalla pesii synti, joka ilmenee nyt etenkin näillä kahdella tavalla:

- politikoinnilla: vaikka politiikka toki on ihan relevantti aihe maallisessa keskustelussa EI se sovi kun jumalallisista phutaan / kirjoitellaan, kuten luterilaisuus palstalla PITÄISI asian olla

- islamin esille nostamisella ja islamilaisen jumalakäsityksen tyrkyttämisellä kristillisyydeksi väittäen: etenkin joku arabialainen nimimerkki saa valtavasti huomiota, olkoonkin että ONNEKSI pääasiassa vastustusta, mutta silti VAARALLISTA huomiota.

Pysykää rakkaat palstalaiset OIKEASSA uskossa, KRISTUKSESTA ja KIRKOSTA älkää ETÄÄNTYKÖ!!! Hyvää pääsiäisen odotusta!!!

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "islamin esille nostamisella ja islamilaisen jumalakäsityksen tyrkyttämisellä kristillisyydeksi väittäen: etenkin joku arabialainen nimimerkki saa valtavasti huomiota, olkoonkin että ONNEKSI pääasiassa vastustusta, mutta silti VAARALLISTA huomiota."

Ihan siltä varalta, että mahdollisesti tarkoitat minua sanottakoon, että minä en islamia pidä esillä käytännössä ensinkään. Kyllä ne on nämä muutamat muut nimimerkit, jotka keskustelun vänkäävät islamiin. Eipä siinä, jokainen kirjoittaa siitä mikä itseä kiinnostaa.

• Tämä palsta on maailma pienoiskoossa 🤔

• toisaalta

harvemmin täällä kovin jumalallisista kirjoitellaan

• Kyllä täällä yritetään, mutta vaikkapa tuo ylempänä kirjoittava änkyrä ynnä muut tuppaavat vesittämään asiallisen (jumalallisista) kirjoittelun, minunn kohdallani kääntämällä keskustelu aivan toisen uskonnon piiriin.

• tässäpäse

Palstan suurin synti pillee kyllä siinä että täällä ylivoimaisesti eniten pidetään esillä täydellistä ateismia ja jopa uskonnon vastaisuutta.

• Huvittaa

Kristityiltä näyttää puuttuvan armeliaisuus. Jumaliset ovat ensimmäisinä potkimassa niitä, jotrka kaikkein eniten sääliä tarvitsisivat, niitä, jotka ovat muukalaisina maassamme.

• Jghhh

Keitä he ovat jotka sääliä tarvitsevat?

• Tuohon on helppo sanoa aamen!

• Muhametti
        bismillah kirjoitti:

Tuohon on helppo sanoa aamen!

Ketkä tarvitsevat Suomessa sääliä?

• Muhametti kirjoitti:

Ketkä tarvitsevat Suomessa sääliä?

Mietipä sitä!

• MehmedPyllistää
        bismillah kirjoitti:

Mietipä sitä!

Ei kukaan. Mitä mieltä sinä olet?

• MehmedPyllistää kirjoitti:

Ei kukaan. Mitä mieltä sinä olet?

Olen sitä mieltä, että olet väärässä.

• kirkonkokokuva

Tämä palsta on luterilainen kirkko pienoiskoossa. Jatkuvaa toisten ihmisten mielipiteiden ja jopa heidän elämän tuhoamista henkisen väkivallan keinoin. Ei turhaan 10v sitten saatiin tutkimustulos, että luterilainen kirkko on Suomen kauhien paikka työpaikkakiusaamisessa. Eräs kirkkoherra puolusteli asiaa sitten, että riiteliväthän apostolitkin, mutta mitään ei ole tehty asian hyväksi. Miksi kirkko on tässä mielessä suoranainen pahuuden pesäke?

• "Miksi kirkko on tässä mielessä suoranainen pahuuden pesäke?"

Kun on monijumalainen uskonto, kuinka voisi olla yksimielisyyttä mistään?

• MoikkaÄhly
        bismillah kirjoitti:

"Miksi kirkko on tässä mielessä suoranainen pahuuden pesäke?"

Kun on monijumalainen uskonto, kuinka voisi olla yksimielisyyttä mistään?

Olet muslimi!

• MoikkaÄhly kirjoitti:

Olet muslimi!

En ole, vaan kristitty sanan todellisessa merkityksessä, Jeesuksen opetuslapsi ja seuraaja.

• Sinullapa varsin kristillinen tapa puhutella lähimmäsitäsi on!

• Palstalla pesivät idiotismi ja tyhmyys: jotkut eivät osaa puhua kuin homoseksuaalisuudesta.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe