Vuosia sitten palstalla vaikutti erittäin aggressiivinen lahko, nimeltä Sunilaisuus. Muistaakseni porukka hajosi sisäisiin ristiriitoihin. Olenko oikeassa, vai vieläkö se vaikuttaa, vai pihiseekö henkitoreissaan?
Onko Sunilaisuus jo kaatunut?
Huomioitsija
38725
3Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
Vastaukset 38
Vanhimmat
Minä sen Veren voimalla ja verimantroilla kaadoin!
Taisi olla hiekalle rakennettu tai sitten toinen vaihtoehto lienee tämä:
Matt 12:27
"Jos nyt saatana ajaa ulos saatanan, niin hän on riitautunut itsensä kanssa; kuinka siis hänen valtakuntansa pysyy pystyssä?"
Mutta tämä Saatanan valtakunta tällä palstalla pysyy.
Juurikin niin.
Mikä se sellainen mahtaa olla? Jotain syötävää kenties?
Mutta hän vastasi ja sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois".
Matt 15:13
Siksi sunilahko kuoli heti alkuunsa.
Sunilahko kaatui ensimmäisiin kesäseuroihinsa Taipalsaaressa kesällä -08. Suniseuroihin.
Taisi olla rakkaudettomuus, joka Armik'ia järkytti sunilaisuudessa.
Lahko loppui kuin kanan lento?
Niinkö pitkään sitä kesti???
Jäljellä lienee noin yksi henkilö ja pari myötäilijää, jotka eivät ymmärrä paremmasta.
Muutama aivopesty yrittää ylläpitää kulttia. Voi onnettomia.
Sorry! Mutta eivtä kaikki ole lestoja ja hellareita!
Täällä on ollut täysin asiallista analyysiä, sellaista koettelua, jota Raamattu käskeekin tehdä!
Koetelkaa kaikki! Se on käsky eikä suositus! 1. Tess 5:21
Ei TS ole mikään pyhimys, joten arvostelu, kritiikki ja koettelu on ok.
Itseähän TS on itseään julkisuuteen nostanut ja keuhnut!
Eivät kaikki totiset uskovat sano aamenta sellaisille harhoille!
Turha kitistä!
ET sinä pysty Jumalanmiestä Teuvoa mitenkään koettelemaan.
Parempi kun koettelet itseäsi, mikä piru sinussa oikein riivaa.
"Jumalanmies" on ihan turha vanha äijä, jolla ei ole ollut vuosiin mitään uutta sanottavaa. vain samaa vihaa kaikkia kohtaan.
Suni ei ole enää tätä päivää.
Suni puhuu sanan totuutta tämän päivän ihmisille.
Raamatun kieli puhuu sitä 2-5 tuhatta vuotta sitten asuneille ihmisille heidän käyttämäänsä kielellä.
Suni puhuu Saatanasta, ei Jumalasta eikä Jeesuksesta..
Puhuisikin totuutta, mutta kun on valeprofeetaksi itsensä korottanut.
Saatana taitaa vaivata valeprofeettaa, kun on koko ajan ajatuksissaan.
Hunksien tanssijat ne on.
Soutparkin esittämänä
suurina ja lihaksikkaina PIrun ilmentyminä
hän ajattelee ja L
-isä Nitroja nappailee
Valeprofeetan sopiikin hävetä omia juttujaan ja herjojaan. Niin törkeitä ovat olleet.
Kaatuu, kaatuu, myyty
Saatanalle.
Suuri Valeprofeetta, kartamme sinua kuin pahaa tautia. Mene pois meistä äläkä tule takaisin.
Huono kirja, onneksi sitä ei mistään saa, ja jos saisi, älä osta. Tulisit pettymään.
https://www.kirja-arvostelut.com/9529182104
Näin on kirjaa arvostellut Teuvon pitkäaikainen ystävä.
" Uskonnot ja uskomukset
Kirkosta eroaminen
LUKEKAA TEUVO SUNIN KIRJA
Devout
05.03.2007 10:55
Kirjaa on parjattu raivokkaasti, syystä siitä, että siellä on paljastettu paljon vääryyksiä, alkaen siitä, kun piispa pötki pakoon, tarkastukseen kuuluvalta seurakunnan kyselytunnilta, kun näki Sunin olevan paikalla..
Kirja tuo esille "rautalankamallina" Raamatun Totuuden, asettaen Raamatun ja vain Raamatun, yli kaiken.
Lukekekaa, mitä kaikkea kätkeekään sisäänsä, tämä rauhalliseksi luultu havumetsien maa!"
Turhaan yrität kehua kirjaasi, valeprofeetta. Ei se kelpaa edes vessapaperiksi.
Etkö osaa lukea? Kirjan kehuja on nimenomaan Teuvon pitkäaikainen ystävä.
Kulkivat kuulemma totuuden tiellä peräti 14 vuotta.
Valeprofeetta itse äänessä. Yrittää naamioitua anomyyminä "ystäväkseen" joka kehuu häntä.
Ei tällainen surkea huijaus mene lävitse. Mutta kiero on valeprofeetta, se on tullut selväksi.
Mitä tällä palstalla joku anonyyminä taikka nimimerkillä on vuonna 2007 kirjoittanut, sitä et pysty todeksi osoittamaan. Teuvo on sen itse kirjoittanut. Kannattaa uskoa ulkopuolisiin arvostelijoihin, jotka eivät suinkaan kehuneet Teuvon töherrystä.
Kerroppa miten Teuvo olisi pystynyt tämän väärentämään, älä nyt ole naurettava.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/4111949/lukekaa--teuvo--sunin--kirja
Googlettamalla löytyy kyseisen henkilön muitakin tarinoita, etenkin peräisin vanhoillislestadiolaisten kommenteista.
Jopa tällaisia aloituksia löytyy kyseisen henkilön jäljiltä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/6626425/jopa-itsemurhia-tiedan
Kommentista käy selväksi kenen perhettä kyseisessä kommentissa herjataan.
Mikäli kysymys olisi ollut minun perheestäni, olisin tehnyt asiasta rikosilmoituksen.
Rikosilmoitusta olisi helpottanut, koska kyseessä on tietty henkilö.
Taivaan tuuliin hajosi lahko josta aloituksessa puhutaan.
Oliko oikein seurakunta/seurakuntia? Luulin että profeetta Suni vaikuttaa vain internetissä.
Kiitos Teuvolle.
Paljon kirjoitit.
Paljon vihasit.
Kohta on loppusi tullut.
Haihtui kuin tuhka tuuleen.
Mitä hyötyä on siitä, että paljon kirjoittaa, kun ketään ei kiinnosta?