Lällyjen aika taas

Ettei mee ihan hermojen kiristelyksi mussukat. :)

https://youtu.be/40H9mpkkaz0

Shayne Ward- Stand by me..on nättiä niin nättiä että ottaa vanhan pian sydämestä.... :'')

16

<50

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nättiä on, harmittaa kun en ole laittanut tuota naisille

• No nyt saat siitä hyvän biisin listalle jatkossa. :)

Ole hyvä. Ilahduta sillä jotakuta, jos suinkin tahdot .

• Päläpälä kirjoitti:

No nyt saat siitä hyvän biisin listalle jatkossa. :)

Ole hyvä. Ilahduta sillä jotakuta, jos suinkin tahdot .

Tänne ei enää voi laittaa, kaikki palstanaiset varmaan jo nähneet. Täytynee aktivoitua treffeissä, ja laittaa siellä jollekin ihanaiselle

• pujotteIija kirjoitti:

Tänne ei enää voi laittaa, kaikki palstanaiset varmaan jo nähneet. Täytynee aktivoitua treffeissä, ja laittaa siellä jollekin ihanaiselle

No eti semmonen missä erilainen pohja, mutta sama laulu..joskus aikojen päästä. Tämä on voinut jo unhotua, kun se oli mun naisen laittama. :)

Ja mä nyt vaan satuin ensin, sä oisit laittanut jos en olis ehtinyt ensin.. ;)

Treffeissäkin joo.

• Päläpälä kirjoitti:

No eti semmonen missä erilainen pohja, mutta sama laulu..joskus aikojen päästä. Tämä on voinut jo unhotua, kun se oli mun naisen laittama. :)

Ja mä nyt vaan satuin ensin, sä oisit laittanut jos en olis ehtinyt ensin.. ;)

Treffeissäkin joo.

Lälly tulossa

• Noniin, sieltähän tuli kunnon lälly!! :D

Hyvä!!!

• Lällyti lää.. Meinasin jo, että tykkäänkö mä edes lällyistä biiseistä, kun ei tullut yhtään mieleen, vaan enempi sellaista reippaanpuoleista, tai muuta, mutta sitten muistilokeroista kaivautui esiin tämä (ja moni muukin, mutta laitetaan nyt tää yks vaan tällä kertaa):

https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc
      💙🎶

• Hyvät lällyt ootte laittaneet, lisääkin saa laittaa! Mä laitan yhden vähän groovyn lällyn..

https://youtu.be/SdAw6e37s6s

Erilainen lälly, mutta lälly kumminkin I want you to be mine...

• Päläpälä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22