Bbw, ssbbw

HelsinkiMetal

Mistä lötää nykyään isokokoisia naisia? On se vaan pirun vaikeata, koska Isomahaiset naiset on seksikkäimpiä mitä on olemassa.

33

5037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyviä-vinkkejä1

      Kilauta Painonvartijoihin ja pyydä linkkiä haluaako joku keskeyttää laihduttamisen?

      • Menneetpainot

        Ikävä tuottaa pettymys mut Painonvartijat ei enää toimi Suomessa.


    • KaikOnViety

      Matut on ne vienyt.

    • täälläsuomessa

      Sun kannattaa käydä ensin Specksaversilla, sen jälkeen sulle bbw-maailma aukenee.

    • itsellä juuri samanlainen naismaku kuin aloittajalla mutta tuntuu vaan hankalalta löytää bbw tai ssbbw nainen

    • Welcometoturku

      Tule Turkuun. Täällä laardiperseitä riittää pilvin pimein.

    • Olipasprovoataas

      Meitähän on joka paikassa, kun tarkemmin katsot ympärilles. No ehkei kuitenkaan niin isoja naisia löydy kuin tuolta jenkkilästä, jos sellasta etsit. Mutt taitaapi olla provo tuo aloitus, vastahan uutisissakin todettiin kuinka paljon ylipainoisia nuoria miehiä ja naisia on nykyään

    • Anonyymi

      Meitä on joka puolella. Ei vaan tunnu miehiä löytyvän meille.

      • Anonyymi

        Olette kiinnostuneita itseänne pienemmistä?


      • Anonyymi

        Kyllä löytyy, myös ihan kantasuomalaisia. Itselläni 100 kg avovaimo ja seksi parasta ikinä. Myös eksäni ovat kaikki olleet bbw-tyylisiä. Mieskaverini ihmettelevät naismakuani ja ovat sitten kuitenkin salaa kateellisia mulle. He eivät itse kehtaa tunnustaa että haluaisivat bbw:n itselleen!! #bodypositive


    • Anonyymi

      WooPlus? Tinder? Ihan vaan kadulta? Meitä on jokapaikassa.

    • Anonyymi

      Bbw-ssbbw Ittellä kanssa miellyttää jo pelkästään silmää pyöreät täydet muodot, ne näyttää kauniilta ja samalla haluttavalta.. ei syki minään hoikille naisille 🤣 Ja kyllä näyttää nykypäivänä olevan vaikka kuin paljon kauniita isoja nalle naisia. Ihteä ottaa päähän. Oispa ollut sinkku silloin iun oli tämä tilanne. Noh.. onneksi on kaunis bbw vaimo.. joskin ikuinen laihduttaja.. joka ei sitten kiihota pätkääkään ja suorastaan ahdistaa. Haluaisin sellasen naisen joka pitää muodoistaan ja koostaan piste, ja arvostaa sitä että mies myös pitää hänestä juuri sellaisena. Joo joo pinnallista. Mutta sano se tuolle mulkulle, se ei riukusäärille nouse, eikä syki sydänkään.

    • Anonyymi

      Minkä ikäinen aloittaja on?,itsellä tuollainen vaimo,ja ajatuksena olisi jännä,jos saisi vähän vanhemman pullukoista pitävän miehen kaveriksi tietäen,että tämä ’käy kuumana’ vaimooni....
      Um55Hesa

      • Anonyymi

        En ole AP mutta tykkään pullukoista, mielellään toisten vaimoista, ja kaverikin on ihan kiva juttu. Olen 55 ja erinomaisessa fyysisessä kunnossa... Miten sinut tavoittaa?


    • Anonyymi

      Taitaa olla niin että minäkin olen joku matu kun tykkään isoista ja isoista rinnoista ja pepuista .Tässä talossa missä asun asui alapuolellani nuori pari , nainen oli iso pullukka ja mahtavat tissit ja mies oli matu ja ihan ok mies . Ne sai kesällä lapsen ja tissit sen kuin kasvoi , harni että ne muutti pois ,,,,olo kyllä silmänruokaa

    • Anonyymi

      Nyt on jollakin huono näkö :O

      Menet ulos mihin kaupunkiin vain niin oikeasti lihavia naisia on varmaan 8/10

      Järkyttävää kuin näkee entistä enemmän nuorempia.
      Vanhempien vika.
      Opettavat että on normaalia olla iso ja että maksa ja kaikki sisäelimet täynnä sokeria ja rasvaa ja jatkuva tulehdustila päällä <3

      • Anonyymi

        Toivon että jos joku vielä vapaa runsasmuotoinen nainen lukee tätö niin laittais vaikk suomi24 profiili missä myös on kokovartalokuvaa . Olen aika varma että löytyy miehiä mistä valita .


      • Anonyymi

        Sitten kun tulee diabetes ja ties mitä vaivoja joihin lääkkeitä ja sit kierre valmis.
        Noh mitä silloin moni tekee, sortuu ottaa lisää herkkuja ja syyttää kaikkia ympärillä olevia ja että "MULLA ON HUONOT GEENIT" :D Nähty on.

        Ylipainoisia tosiaan on maamme täynnä. Tosin kun käyn balttimaissa yms niin kas normaalinpainoiset ja mä oikeesti jopa innostun:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon että jos joku vielä vapaa runsasmuotoinen nainen lukee tätö niin laittais vaikk suomi24 profiili missä myös on kokovartalokuvaa . Olen aika varma että löytyy miehiä mistä valita .

        Löytyy☺️ihania halukkaita miehiä. Ja ne on valmiita kaikkeen


    • Anonyymi

      Täälläkin on yksi 35v. bbw- nainen. Tosin varattu, mutta huonon suhteen takia seikkailua etsimässä. 😉 Joten jos seikkailu kiinnostaa, mä olisin valmis.

      • Anonyymi

        Kiinnostaisiko 18 vee kundi?


    • Anonyymi

      Oon aina pitänyt xl ja xxl naisista,en koe että se olisi mikään perversio tai fetissi,vaan makuasia. En liitä sitä ensimmäiseksi seksiin vaan että koen että naisessa saa olla kliseisesti sanottuna mistä pitää kiinni. Olen itse 187/106, 41v mies ja käyn jokatoinen päivä salilla,välillä lepopäiviä filiksen mukaan. Nykyinen vaimo oli ennen xl-xxl ja sai nyt jonkun 35v naisen muutos ja elämäntapa/mikään ei kuulu sulle enää - spurtin ja on kohta varmaan L tai M. Olkoon hän onnellinen jos näin tuntee olonsa paremmaksi. Minulle tämä vaan on iso muutos ja pitäsi varmaan puhua,etten nää häntä enää samana kuin ennen. Paljon muutakin on muuttunut ja parisuhde vetelee aikalailla viimeisiään..Olisko täällä etelä-karjalasta joku muotoja omaava nainen vaikka juttukaveriks, ois kiva puhua kaikesta asiaan ja asian vierestä. En oo mikää hullu tms vaan vakitöissä oleva miehen jässikkä :D

      • Anonyymi

        Täällä olisi yksi kiinnostunut.Tosin sua paljon vanhempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olisi yksi kiinnostunut.Tosin sua paljon vanhempi.

        Kiinnostaisiko jutustella? Olen 41v mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olisi yksi kiinnostunut.Tosin sua paljon vanhempi.

        Kuinka vanha olet??
        Olisi mukava tutustua 😉 miss päin asustelet????
        Laita sposti osoitteesi.....


    • Anonyymi

      Mitä ? Eikö kuuliksella piirrelty lauta ketun nokilla olekkaan mukava?

    • Anonyymi

      Itteäkin kiinnostais BBW tai SBBW nainen 18v 🤭

      • Anonyymi

        Olen mies sittwn jos joku ei älynnyt


      • Anonyymi

        Itseä kiinnostais BBW nainen mies 18v 😊😅


    • Anonyymi

      Ylilihavat naiset ovat ihania, sellaiset jotka joutuvat liikkumaan rollaattorin avulla jo 20-vuotiaina hyllyvine läskeineen.

      • Anonyymi

        Mielellään naisen paino voisi olla yli 400 kiloa kuin sen alle.


    • Onhan isot naiset jotain niin ihanaa. Mitä isompi sen upeampi☺️

    • Kyllä olisi kiva tavata bbw -ssbbw nainen,sais edes hyvällä niitä muotoja tunteja tai mieluummin koko viikonlopun,pikkarit ja rintsikat kävisi pieniksi,muodot pursuisi yli vau ..kaksikin naista yht.aikaa😍

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe