Uskoville, laulu tälle päivää

L_S

47

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä.polvistun

Kaunis, rauhallinen laulu ja kaunis video.
      *

• Kiitos tästä valaistuksesta, Jeesus olisi sinusta hyvin ylpeä. Hän ilmestyi eilen minulle paahdetun leivän muodossa, sillä nautin kyseisen leivän syömisestä poikkeuksellisen pajon. Yks asia vain jäi epäselväksi, eli kumpi voittaisi painimatsissa, Jumala vai Saatana? Olen miettinyt tätä kysymystä aina pikkupojasta saakka, jolloin isoäitini väitti, että Jumala voittaisi. Hän oli hyvin vaivaantunut ihminen. Olen aina tiennyt, että Lucifer vetäisi G-mania kunnolla turpaan, aivan kuten setäni sanoi ennen kuin hän sai lähestymiskiellon perheeseeni. Saatana siunatkoon teitä!

• herätkää

Eikös teille saatananpalvelijoille ole omaa palstaa kun pitää täällä käydä riekkumassa.

• L_S
        Matti24 kirjoitti:

Kiitos tästä valaistuksesta, Jeesus olisi sinusta hyvin ylpeä. Hän ilmestyi eilen minulle paahdetun leivän muodossa, sillä nautin kyseisen leivän syömisestä poikkeuksellisen pajon. Yks asia vain jäi epäselväksi, eli kumpi voittaisi painimatsissa, Jumala vai Saatana? Olen miettinyt tätä kysymystä aina pikkupojasta saakka, jolloin isoäitini väitti, että Jumala voittaisi. Hän oli hyvin vaivaantunut ihminen. Olen aina tiennyt, että Lucifer vetäisi G-mania kunnolla turpaan, aivan kuten setäni sanoi ennen kuin hän sai lähestymiskiellon perheeseeni. Saatana siunatkoon teitä!

Oletko sinä se he-man mainitsema nigerialaiskirje?

• L_S

Kuuluuko tämä pelin siirtoon... nimittäin teit aivan uskomattoman nopeesti tuon uuden profiilin. Suunniteltu siirto siis. Mikähän tarkoitus tällä pelinappulalla on, varmaan mustan puolen lähetti shakissa..

• herätkää kirjoitti:

Eikös teille saatananpalvelijoille ole omaa palstaa kun pitää täällä käydä riekkumassa.

Eiei, olen itse ollut kuivilla jo 26 vuotta.

• L_S kirjoitti:

Oletko sinä se he-man mainitsema nigerialaiskirje?

Minäkin katsoin He-Mania lapsena.

• herätkää

Mietin menisikö äänestämään vai jättäisinkö sunnuntaille.

• uurnalle.mars

Älä jätä sunnuntaille. Sen minkäs teet, tee se heti, sanoi Jeesuskin.
        *

• herätkää

Puolitoista tuntia aikaa. Taitaa jäädä sunnuntaille.

• herätkää

Ryhdyin juuttaaksi ja kävin kumminkin. Oli oikein jonoa. Taitaa 36% mennä halki tänään. Tarjosin pahvikorttia, kun muka ei kelpaa enää. Hyvin kelpasi. Tuli kakkahätä. Ostin samalla reissulla 32 rullaa kakkapaperia. Lotus soft embo. Parasta pyllylle ja peräpukamille.

• ääriänkyrä.persutar
        herätkää kirjoitti:

Ryhdyin juuttaaksi ja kävin kumminkin. Oli oikein jonoa. Taitaa 36% mennä halki tänään. Tarjosin pahvikorttia, kun muka ei kelpaa enää. Hyvin kelpasi. Tuli kakkahätä. Ostin samalla reissulla 32 rullaa kakkapaperia. Lotus soft embo. Parasta pyllylle ja peräpukamille.

Hienoa! Noin toimii kunnon kansalainen. Tapu, tapu. 😁
        *

• L_S

Hei. Mukava "nähdä" :)

Mitäs he-man päivään tänään?

• YouAreGoingToHell

Jaaha. Satanistien "evankeliointi"-video.
        No, elämmehän demokratiassa.
        Anna palaa!

• L_S

• Terveiseni

Jotkut inhoavat elämäänsä je ennenkaikkea itseään, että ajattelevat ansainneensa helvetin.

• Terveiseni kirjoitti:

Jotkut inhoavat elämäänsä je ennenkaikkea itseään, että ajattelevat ansainneensa helvetin.

Epäjumalasi ei sinulle pysty mitään tarjoamaan, mutta sinuna miettisin sitä epätodennäköistä mahdollisuutta että kohtaat oikean jumalan päätettyäsi maallisen elämäsi.

Millaisen meriselityksen annat, kun et selvää huijausta nigerialaiskirjeeksi älynnyt?

• L_S

Eikö voitaisi sopia tasapeli. En jaksaisi etsiä jotain musiikkivideoita sinulle.

Millainen päivä sinulla on tänään ollut? :)

• herätkää

Olenkin miettinyt mikä on heman Jumala. No perkele, sehän onkin saatana.

• L_S
        he-ma kirjoitti:

Epäjumalasi ei sinulle pysty mitään tarjoamaan, mutta sinuna miettisin sitä epätodennäköistä mahdollisuutta että kohtaat oikean jumalan päätettyäsi maallisen elämäsi.

Millaisen meriselityksen annat, kun et selvää huijausta nigerialaiskirjeeksi älynnyt?

Wikipedian tietoa.

Nigerialaiskirjeet, joka tunnetaan myös nigerialaishuijauksena (tai 419-huijauksena tätä huijausta käsittelevän Nigerian rikoslain luvun mukaan) on petos, jolla pyritään keräämään rahaa useimmiten länsimaissa asuvilta ihmisiltä. Vaikka petos on lähtöisin Nigeriasta, siitä on tullut maailmanlaajuinen ongelma, jonka arvioidaan tuottavan tekijöilleen vuosittain miljardeja dollareita. Alkujaan viestit tulivat kirjeitse tai faksin avulla, nyttemmin suurin osa tulee sähköpostina tai yhteydenottona sosiaalisen median kautta.

Tyypillisissä petoksissa pahaa-aavistamatonta uhria pyydetään auttamaan rahansiirrossa, hänen kerrotaan voittaneen merkittävän summan rahaa, hänelle tarjotaan uskomattoman hyvältä kuulostavaa liiketoimintaa tai romanttisessa mielessä nettideittailussa solmittu kontakti pyytää uhrilta avustusta sairaala- tai matkustuskuluihin.

?????

Keskustellaan, mitä tarkoitat kun kirjoitat nigerialaiskirjeistä ja meriselityksistä.

• herätkää kirjoitti:

Valitettavasti saatana on kristinuskonharhaisten mainostama epäjumala ja minähän en epäjumaliin usko.

Tosin en usko myöskään oikeaan jumalaan, mutta suhtaudun asiaan todisteiden puuttuessa avoimin mielin.

• herätkää

Merkillistä että voit tietää kristittyjen Jumalan olevan epäjumala, mutta on kuitenkin mahdollista että Jumala on olemassa. Ehkä se onkin ollut koko ajan nokkasi edessä.

• JeesusOnHerra
        herätkää kirjoitti:

Nytkö sen vasta hoksasit?
        Täällä vierailee paljon tuon henkilöhahmon palvelijoita ja palvojia.

• Terveiseni
        he-ma kirjoitti:

Jumalani, joka on sinutkin luonut, on tarjonnut minulle jo enemmän kuin olisin itse osannut toivoakkaan.
        Se on saatanan valhe, ettet kykene elämään täyttä elämää. Sekin on saatanan valhe, ettet kykene olemaan onnellinen. Saatana on käärinyt ja vanginnut sinut verkkoihinsa.

• herätkää kirjoitti:

Merkillistä että voit tietää kristittyjen Jumalan olevan epäjumala, mutta on kuitenkin mahdollista että Jumala on olemassa. Ehkä se onkin ollut koko ajan nokkasi edessä.

Ihmisen luomat jumalat on helppo todeta epäjumaliksi jo sillä perusteella, että vain ihmiset heistä kirjoittavat ja puhuvat.

Jos oikea jumala on olemassa, ei hänen antamaa viestiään tarvitse maan matosen tulkita kielestä, ihonväristä, kulttuuritaustasta tai älyllisistä (jumalan hyvyydessään antamista vammoista) riippumatta, vaan kaikki ymmärtäisivät sen samalla lailla.

Ihmisen luomien jumalien seuraajien hajaantuminen tuhansiin lahkoihin ja kultteihin osoittaa ihmisen luomat jumalat ihmisen luomiksi epäjumaliksi.

Shakki ja matti!

• herätkää

Ei välttämättä. Jumala on aika ovela. Luulen että lopullinen shakkimatti on hänen.

• Terveiseni kirjoitti:

Jumalani, joka on sinutkin luonut, on tarjonnut minulle jo enemmän kuin olisin itse osannut toivoakkaan.
        Se on saatanan valhe, ettet kykene elämään täyttä elämää. Sekin on saatanan valhe, ettet kykene olemaan onnellinen. Saatana on käärinyt ja vanginnut sinut verkkoihinsa.

Valitan, epäjumalallasi ei ole mitään tekimistä minun kanssani.

Katso shakki ja matti, koska sinulla ei ole minkäänlaista argumenttia epäjumalaasi puolustaaksesi.

• L_S

Eipä hätäillä, rakas ystävä he-ma, sen shakin ja matin kanssa. Se sun mattisi oli kyllä aika imelä pakkaus, joten sen mun heppa söi jo pelissä ja sulla ei ole kohta enää yhtään nappulaa jäljellä.

Eihän se todista etteikö Jumala ole olemassa, vaikka ihmiset haluavat sooloilla.

• herätkää kirjoitti:

Ei välttämättä. Jumala on aika ovela. Luulen että lopullinen shakkimatti on hänen.

Et siis ymmärtänyt lukemaasi?

Mahdolliselle, mutta toki erinomaisen epätodennäköiselle oikealle jumalalle vastaat mmitä?

• L_S kirjoitti:

Eipä hätäillä, rakas ystävä he-ma, sen shakin ja matin kanssa. Se sun mattisi oli kyllä aika imelä pakkaus, joten sen mun heppa söi jo pelissä ja sulla ei ole kohta enää yhtään nappulaa jäljellä.

Eihän se todista etteikö Jumala ole olemassa, vaikka ihmiset haluavat sooloilla.

Niin, siinä on ruunalle purtavaa, mutta uskonharhainen hevonen ei ymmärrä purevansa pelkkää puuta hävittyään helpon ottelun.

• herätkää

Kyllä minä ymmärrän argumenttisi. Olisihan se mahtavaa kun Jumala ilmestyisi somessa. Jumala ei ole ihan niin tyhmä, että lähtisi markkinamiesten revittäväksi. Kärsivä ja ylösnoussut Kristus on niin käsittämättömän nerokas ilmestys ihmiskunnalle, että sosiaalisen median miljardit sielut eivät semmoista olisi ikinä keksineet, edes yhteistuumin.

• L_S
        he-ma kirjoitti:

Niin, siinä on ruunalle purtavaa, mutta uskonharhainen hevonen ei ymmärrä purevansa pelkkää puuta hävittyään helpon ottelun.

Ei se ole häviö vaan voitto, elämä Jeesuksessa.

Häviö on se, että katsoo valheeseen ja luulee sen olevan totuus ja hyvin syötetty valhe se onkin, että todella se on kuin kameli menisi neulansilmästä, löytää Jumalan valtakuntaan... koska järjellä kun ihminen katsoo, eikä sydämellä, hän luulee olevansa ylivoimainen voittaja ja luulee tietävänsä ja kuitenkin hän on hävinnyt, kun ei usko Jeesukseen Kristukseen.

Ikävä kyllä pelataan elämästä ja kuolemasta ja ne leikkishakkipelit... ne on mitättömiä juttuja sen rinnalla, mikä on totuus.

• herätkää kirjoitti:

Kyllä minä ymmärrän argumenttisi. Olisihan se mahtavaa kun Jumala ilmestyisi somessa. Jumala ei ole ihan niin tyhmä, että lähtisi markkinamiesten revittäväksi. Kärsivä ja ylösnoussut Kristus on niin käsittämättömän nerokas ilmestys ihmiskunnalle, että sosiaalisen median miljardit sielut eivät semmoista olisi ikinä keksineet, edes yhteistuumin.

Nähdään toivottavasti ihan aikuisten oikean epätodennäköisen jumalan tuomiolla minun nauraessani räkänaurua sinun selittäessäsi epäjumaluskoasi ja typeryyttäsi!

• herätkää

Sopii minulle, tosin on hyvin epätodennäköistä että pääsisit viimeisenä nauramaan. Jos olen minä, sen viimeisen naurajan paikalla, niin lupaan olla nauramatta sinulle. Vaikka sääli on sairautta, niin säälin kumminkin.

• Samaatietä

Saatanasta on kirjoitettu raamatussa seuraavasti.

"Hänessä ei ole totuutta, hän on valehtelija ja valheen isä.
        Kun hän puhuu sinulle nyt kun aijot eroon hänestä, niin hän puhuu sinulle omansa, että saisi sinut omanansa pitää.
        Mutta hän on valehtelija ja valheen isä."

Saatananpalvojaksi ei kannata ryhtyä. Sukulaiseni oli heidän porukoissaan parikymppisenä. Kärsi pelkotiloista, painajaisista yms vuosia, irroittautumisensa jälkeen.

Edelleenkin nelikymppisenä kärsii mielenterveysongelmista, joka sai alkunsa saatananpalvonnasta ja siittä seuranneesta paniikkihäiriöistä.

• s-seutulainen
        he-ma kirjoitti:

Nähdään toivottavasti ihan aikuisten oikean epätodennäköisen jumalan tuomiolla minun nauraessani räkänaurua sinun selittäessäsi epäjumaluskoasi ja typeryyttäsi!

Herra Jeesus sanoo: "Rauhan minä jätän teille, minun rauhani. Sen minä teille annan. En minä anna niinkuin tämä maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö."

• Samaatietä
        s-seutulainen kirjoitti:

Herra Jeesus sanoo: "Rauhan minä jätän teille, minun rauhani. Sen minä teille annan. En minä anna niinkuin tämä maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö."

Jeesuksen nimessä ja veressä on voima, jolla on valta yli saatanankin.

• s-seutulainen
        Samaatietä kirjoitti:

Jeesuksen nimessä ja veressä on voima, jolla on valta yli saatanankin.

Totisesti Amen

• heippamoi

• L_S

• Samaatietä

Hullu palsta 😨 Ja tuo Matti profiili näyttää ihan meikäläisen veljeltä 😂 Ensin katsoin, ei voi olla, mutta kun aukaisin niin onneksi ei sentään. Ehdin jo säpsähtää. Paljon samaa näköä. Ajattelin onko hän menny sekkaasi ja tänne alkananu kirijottelemmaa...

Ihana laulu LS. Katson ylle vainion..tähkäpäät jo kypsät on.

• Olekauheaö

Herätkää tee parannus huorinteosta ja väkivaltaisuudesta.

• Samaatietä

"Korjuumiehet puuttuvat, lapset Herran uupuvat"

Kuinka usein uskova onkaan tuossa tilanteessa. Rohkaiskaa ja lohduttakaa toisianne, että jaksaisimme loppuun asti ja kantakaa toistenne kuormia, ettei maallinen taakka väsyttäisi yksinäisen matkaajan!

• Anonyymi

Eihän tuo sanonta tuota tarkoita.

• Samaatietä
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuo sanonta tuota tarkoita.

No riippuu näkökulmasta.

Kyllähän sitä voi uupua maailmassa monella tavalla, myös evankelioimisessa, kun se ei tunnu menevän eteen päin ja on huoli ja hätä uskovilla muiden sieluntilasta, uskosta osattomien sieluntilasta. Golgatan veren voimaa ja puhdistavaa sadetta ja herätystä kaipaa monikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3394
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      17
      2602
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      376
      2496
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      81
      1730
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1395
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1070
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      70
      975
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      945
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      26
      751
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      704
    Aihe