saapuu suomeen 5.7 2005 helsinkiareenalle...
Black Sabbath
16
1774
Vastaukset
- bloody
PASKAA! SAATANAN PALVONTAA! LAPSELLISTA!
- paskaa? ei, sinä olet!
taitaa pikkupoikia vituttaa... ensinnäkin se Saatananpalvonta on yhdyssana ja toisekseen älä käytä caps lockia kun kirjoitat ja kolmanneksi sanoit että Saatananpalvonta on lapsellista, jo pelkästään noista kolmesta asiasta huomaa että olet vasta pikkupoika/-tyttö joka ei ymmärrä hyvän päälle ja joka kuuntele sitä "wannabe metallia" joka on oikeasti hiphoppia, kuten Linkin Parkkia. Black Sabbath on sitä jotain Aitoa ja Oikeaa... tuo oli heviä kun minä olin lapsi, ja onhan se sitä nykyäänkin, jos väität että Black Sabbath/Saatananpalvonta on lapsellista niin sanoisin että tuskin monikaan noin 30-50vuotias (suuri osa sabbathin kuuntelijoista on sitä luokkaa) ovat lapsellisia, minä sanon että olet joku no-life siellä tietokoneen takana, jonka isä oli sinulle ostanut. älä tule tänne ruikuttamaan, mene sinne konserttiin itkemään ja kuulet ihanan naurun... ei sinua välttämättä edes hakattaisi, sillä sinä vain säälittäisit kaikkia, mutta taistele kanssani! väitä, että et ole lapsellinen/pikkupoika ja että Black Sabbath ja Saatananpalvonta on lapsellista, ja että Linkin Park olisi metallia tai heviä, niin kumoan väitteesi! Kiitos! t. 36 vuotias mies Kuopiosta!
- bloody
paskaa? ei, sinä olet! kirjoitti:
taitaa pikkupoikia vituttaa... ensinnäkin se Saatananpalvonta on yhdyssana ja toisekseen älä käytä caps lockia kun kirjoitat ja kolmanneksi sanoit että Saatananpalvonta on lapsellista, jo pelkästään noista kolmesta asiasta huomaa että olet vasta pikkupoika/-tyttö joka ei ymmärrä hyvän päälle ja joka kuuntele sitä "wannabe metallia" joka on oikeasti hiphoppia, kuten Linkin Parkkia. Black Sabbath on sitä jotain Aitoa ja Oikeaa... tuo oli heviä kun minä olin lapsi, ja onhan se sitä nykyäänkin, jos väität että Black Sabbath/Saatananpalvonta on lapsellista niin sanoisin että tuskin monikaan noin 30-50vuotias (suuri osa sabbathin kuuntelijoista on sitä luokkaa) ovat lapsellisia, minä sanon että olet joku no-life siellä tietokoneen takana, jonka isä oli sinulle ostanut. älä tule tänne ruikuttamaan, mene sinne konserttiin itkemään ja kuulet ihanan naurun... ei sinua välttämättä edes hakattaisi, sillä sinä vain säälittäisit kaikkia, mutta taistele kanssani! väitä, että et ole lapsellinen/pikkupoika ja että Black Sabbath ja Saatananpalvonta on lapsellista, ja että Linkin Park olisi metallia tai heviä, niin kumoan väitteesi! Kiitos! t. 36 vuotias mies Kuopiosta!
Ei poika vois pahemmin erehtyä:D
Kaikki mitä kerroit meni pahasti vituix!
Jos oikeasti olet 36 vuotias ja kuuntelet vielä Black Sabbathia, niin eikö vähän hävetä?
Black Sabbath ON saatanan palvonta (erikseen) musiikkia!
Jos et sitä vielä tiennyt, niin käy Englannin kielikurssi, niin ymmärrät mistä äijät veisaa:)
Kun toi luetun ymmärtäminen sulla pätkii noin pahasti, niin oikaistakoon vielä, että Black Sabbath on lapsellista, ei saatanan plvonta!
Joko ymmärsit, vai onko marijuana (skidien huume) tuhonnut aivosi? - Hand of doom
bloody kirjoitti:
Jos oikeasti olet 36 vuotias ja kuuntelet vielä Black Sabbathia, niin eikö vähän hävetä?
Jos et sitä vielä tiennyt, niin käy Englannin kielikurssi, niin ymmärrät mistä äijät veisaa:)
Kun toi luetun ymmärtäminen sulla pätkii noin pahasti, niin oikaistakoon vielä, että Black Sabbath on lapsellista, ei saatanan plvonta!
Joko ymmärsit, vai onko marijuana (skidien huume) tuhonnut aivosi?Biisien sanat rokkareista saatananpalvojia??? Tutustuppa bändin historiikkiin vähän paremmin V.tun paviaani ja tuu sitten sepittää satujas! Menisit sinne Antti Huisku vai oliko se Tuisku (mulle yx lysti) palstalle runoilemaan ja jättäisit MUSIIKIN ystävät rauhaan!!!
- ex-fan
Hand of doom kirjoitti:
Biisien sanat rokkareista saatananpalvojia??? Tutustuppa bändin historiikkiin vähän paremmin V.tun paviaani ja tuu sitten sepittää satujas! Menisit sinne Antti Huisku vai oliko se Tuisku (mulle yx lysti) palstalle runoilemaan ja jättäisit MUSIIKIN ystävät rauhaan!!!
Milloin Black Sabbathin monotoninen surina on ollut musiikkia?
Bändin ainoa "muusikko" oli Butler, muut eivät ymmärrä musiikin tekemisestä hevon vittua!
Nyt puhun alkuperäisestä kokoonpanosta.
Bändin historian tiedän hyvinkin tarkaan, myös sen, että okkultismi on ollut koko bändin historian ajan sanoituksien innoittaja.
Joten Sabbathia voidaan hyvällä syyllä pitää Saatanapalvontana.
Katso vaikka levyjen kansia! Ei pyhäkoulupojat laita levyjen kansiin kidutuskammiota, viikatemiehiä ym. paskaa. - eräs 14 vuotias poika
paskaa? ei, sinä olet! kirjoitti:
Black Sabbath on sitä kunnon musiikkia. olen haaveillut jo jonkin aikaa näkeväni sabbathin.
Black sabbath on kaiken hevin KUNINGAS!! - war pigs
ex-fan kirjoitti:
Milloin Black Sabbathin monotoninen surina on ollut musiikkia?
Bändin ainoa "muusikko" oli Butler, muut eivät ymmärrä musiikin tekemisestä hevon vittua!
Nyt puhun alkuperäisestä kokoonpanosta.
Bändin historian tiedän hyvinkin tarkaan, myös sen, että okkultismi on ollut koko bändin historian ajan sanoituksien innoittaja.
Joten Sabbathia voidaan hyvällä syyllä pitää Saatanapalvontana.
Katso vaikka levyjen kansia! Ei pyhäkoulupojat laita levyjen kansiin kidutuskammiota, viikatemiehiä ym. paskaa.HÖpöhöpö!
- änkyräkännikala
eräs 14 vuotias poika kirjoitti:
Black Sabbath on sitä kunnon musiikkia. olen haaveillut jo jonkin aikaa näkeväni sabbathin.
Black sabbath on kaiken hevin KUNINGAS!!...olkoonkin niin, että sabbath on hevin kunkku mutta priest on metallin!
- Hola
bloody kirjoitti:
Joko ymmärsit, vai onko marijuana (skidien huume) tuhonnut aivosi?Kommenttina sen verran, että kyllä ne pojat silloin synkkinä aikoina myös huumeista ja niiden sekopäisyydestä tuottivat sanoituksiaan. Mm. Snowblind, Fairies wear boots, Paranoid...(omia mielipiteitä tietenkin) mutta on toki paljon sanoituksia okultismista, niinkuin jäljempänä mainitaan. Eli ei "iloisia" taustoja sanoille vaikka hakisi. Enkä bändin "mainetta" yritäkkään tässä muuttaa, avarran vaan näkemyksiä rehevälle keskustelulle...
Mutta ennenkaikkea. Älkää ihmeessä kuunnelko jos häiritsee mieltä!! - Myöhäisherännäinen Sabbathisti
bloody kirjoitti:
Joko ymmärsit, vai onko marijuana (skidien huume) tuhonnut aivosi?So What! Bloody ei ymmärrä hyvän musiikin päälle ja sitäpaitsi, Paranoid -albumilla ei paljon saatantanpalvontaa harrasteta! Laulu War Pigs on viittaus Vietnamin sotaan, Electric Funeral kertoo atomisodan kauhuista ja loput laulut kertoo suurin piirtein ruohon ihannuudesta. Ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella! Ruoholauluja ne suurimaaksi osaksi on, mutta Sabbath Bloody Sabbathilla käytiin lähimpänä saatananpalvollisia viittauksia, mutta nekin rajoittui siihen kun Ozzy oli pilvipäissään repinyt raamattuja hotellissa ja kohdannut kaikenlaisia, jopa pelottavan maagisia tapahtumia. Vuosien 1975 - 1978 eli "aidon oikean" Sabbathin viimesinä vuosina se oli niin kaukanan saatananpalvonnasta että kukaan ei enää edes muistanut bändiä niistä muutamista, hieman kummallisista lauluistaan. Black Sabbathin maine kiiri heidän edellään ja samoin kävi kuule Iron Maidenillekin 80-luvulla, molemmilla oli kimpussaan justiinsa noita perkuleen kiihkouskovaisia! Bloody! Mitä häpeämistä siinä on että kuuntelee Black Sabbathia? Jos ei sinua miellytä, niin miksi sitten pitää ruveta tuollain tuolla tyylillä kirjoittelemaan, että se on lapsellista! Keksi parempi syy! Ja miksi edes tulit kirjotteleen tälle palstalle. Se ei ole lapsellista, se on sitä mitä kutsutaan hyväksi musiikiksi! Sinunkin olisi aika oppia arvostamaan sitä BLOODY! BLACK SABBATH FOREVER! Ja, kikki saavat kuunnela mitä tahansa ja sinun mielipiteesi tai kenenkään muu ei muuta musiikkitottumuksiani!
- Black sabbath fani
onko sinne sabbathin keikalle mitään ikä rajaa ja millon ne liput tulee myyntiin
- alkaa
maanantaina 7.3.
- yli-ikäinen
On sinne ikäraja:)
Se on kielletty yli 6 vuotiailta, koska se on niin lapsellista meininkiä.
Muistakaa katsoa pikku kakkonen, siellä tulee lapsille ja lapsenmielisille Black Sabbathia:D Teineillä ei minun puolesta ole sinne mitään asiaa, ei varsinkaan siinä tapauksessa jos kyseisen bändin kuuntelu on alkanut sen v-tun MTV-shown innoittamana.
- Jesse666
Tiedättekö kuinka nopeesti liput myytiin loppuun? Koitin koko päivän mielenkiinnosta kokeilla, mutta lippupalvelu.fi:n ei päässyt ollenkaan ees sisään.
Näin sapatin jäähallissa 99, eikä haittaa etten nyt näe. Vähän vanhoja rupeavat jo olemaan, eivätkä jaksa villitä yleisöä enään. Tosin oisi hienoa kyllä olla kentällä... ehkä sittenkin koitan hankkia lipun.- meni nopeasti
7 min. yli 9 oli kaikki alakatsomot ja kenttä myyty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917284- 353851
- 453450
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402582- 2132496
- 412392
- 1302303
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292199Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191913Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898