Pussailu treffeillä

Atm-tapaus

Kysyin naiselta kolmansilla treffeillä että eikö jo kolmansilla treffeillä pussailla ja nainen oli vaan kylmänä että ei.

49

197

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasnäin

Jos se nainen ei osaa pussailla. Itselle on käynyt usein niin, että nainen on ihan onneton pussailija ja pettymys on suuri, kun pussailu on minusta tosi kivaa.

• Se on kuudensilla.

• Kaaameaaa

Kyllä pahalta kuulostavat tapaukset, jos edes kolmansilla treffeillä ei pääse pussailemaan. Jos nainen on miehestä kiinnostunut, haarat lyödään auki ensimmäisellä tapaamisella.

• Ei ei.

• KarvaSieni

Kannattaa valita Aasialainen nainen. Kuulemma sakset on auki ahkeraan ja antavat miehelle seksiä niin paljon, että aasialaisen naisen mies on aina väsynyt.

• h567jh67
        misspönttöuuni kirjoitti:

Ei ei.

Sinä et ole mikään mittapuu.

Jos nainen on kiinnostunut niin kyllä se haluaa pussailla jo ekoilla treffeillä, tai viimeistään toisilla.

• misspönttöuuni
        h567jh67 kirjoitti:

Sinä et ole mikään mittapuu.

Jos nainen on kiinnostunut niin kyllä se haluaa pussailla jo ekoilla treffeillä, tai viimeistään toisilla.

Olen minä mittapuu, jos minä sanon ei, niin silloin se on ei.

Älä sinä lähmi naista.

• h567jh67
        misspönttöuuni kirjoitti:

Olen minä mittapuu, jos minä sanon ei, niin silloin se on ei.

Älä sinä lähmi naista.

Älä ole noin itsekeskeinen. Sinä pussailet silloin kun haluat vaikka siihen vaadittaisiin puolen vuoden treffailua ensin. Mutta kukaan norminainen ei odota kovin pitkään pussailemattomuuden kanssa, ennen kun toteaa että tässä miehessä ei ole riittävästi intohimoa ja lopettaa deittailun siihen.

• seuraavaanvaan

Kannattaa jättää homma siihen ja siirtyä seuraavaan.

• Ei ei.

• Tuossa on kyllä se pikkuisen virhe, että ei siinä tavallaan kysellä...
      tulee vähän mieleen niin kuin olisit asiakkaana kaupan lihatiskillä ja lihamestari kysyy laitetaanko 300 vai 400 grammaa jauhelihaa? Aika kliinistä.

Sinun pitää hoitaa homma hienovaraisella lähestymisellä (luonnollisella) ja katsoa, mihin suuntaan homma lähtee menemään. Osaat kai sinä kuulostella ja lukea kehonkieltä?

• SeuraaViettejäsi

Niin juuri. Miehen tehtävä on johtaa toimintaa ja todistaa olevansa mies. Vain ätmi ajattelee, että pussaaminen on jokin neuvotteluasia, pidetään ensin palaveri, ja sen jälkeen söpösti huuli vasten huulta.

• ÄtmiToteaa
        SeuraaViettejäsi kirjoitti:

Niin juuri. Miehen tehtävä on johtaa toimintaa ja todistaa olevansa mies. Vain ätmi ajattelee, että pussaaminen on jokin neuvotteluasia, pidetään ensin palaveri, ja sen jälkeen söpösti huuli vasten huulta.

No jännämies toimii noin, että pussaa naista extempore, mutta ei ätmi siihen kykene.
        Ätmihän nolostuisi, punastuisi ja tuntisi itsensä hölmöksi, jos naista pussaa.
        Lisäksi eihän ätmi edes koskaan treffeille pääsisi.
        Ätmille pelkkä naisen kättely olisi suurempi saavutus, kuin ihmisen ensimmäinen askel kuun pinnalla, koska eihän yksikään nainen halua ätmiin koskea.
        Ätmi on kuin kävelevä lepratautinen.

• hw4h

Nainen on avuton paska.

• No ei kai se ole mihinkään kirjoihin ja kansiin kirjoitettu, että milloinka sitä ja tätä saa tehdä? Jonninjoutavaa shaibaa... Kyllä jos siltä kummastakin tuntuu, niin naimisiin vaikka heti ja polkasee jo jälkikasvuakin tulemaa....mitä sitä jonninjoutavaa kursailemaan, jos vasemman pottuvarpaan kynnen alla kummallakin "jurmottaa" sopivasti. :oD

• Mutta ilmeisesti aloittajan kohdalla naikkonen ei ole saanut minkäänlaista "jurmotusta" vielä. :oD

• Pönttö_ulkona

Olen nauranut sun jutuillesi tässä koko aamun :’D

• Pönttö_ulkona kirjoitti:

Olen nauranut sun jutuillesi tässä koko aamun :’D

No mulla oli aamulla aika "vintiö" fiilis. :oD

• Dissi kirjoitti:

Mutta ilmeisesti aloittajan kohdalla naikkonen ei ole saanut minkäänlaista "jurmotusta" vielä. :oD

Ei mitään jurmotuksia pirä kuunnella. Ja jos jurmottaakin, niin pala elmukelmua taskun perälle sievästi taiteltuna täytyy mukana olla. Sen voi kovan jurmotuksen piinatessa tempaista niskan kautta ympäri ja huulet huulia vasten sen suojista.

Ja ne jurmotukset lähtee silläki ko tallaat nasevasti kengän korolla sen vasemman isovarpaan päälle. Jos ei laakista, toistetaan kunnes jurmotukset lähtee.... Yym.

• Päläpälä kirjoitti:

Ei mitään jurmotuksia pirä kuunnella. Ja jos jurmottaakin, niin pala elmukelmua taskun perälle sievästi taiteltuna täytyy mukana olla. Sen voi kovan jurmotuksen piinatessa tempaista niskan kautta ympäri ja huulet huulia vasten sen suojista.

Ja ne jurmotukset lähtee silläki ko tallaat nasevasti kengän korolla sen vasemman isovarpaan päälle. Jos ei laakista, toistetaan kunnes jurmotukset lähtee.... Yym.

Oon muutenkin pitänyt sitä hyvänä sääntönä, että ekoilla treffeillä juodaan kahvit tms. seurusteluun selvinpäin sopivaa juomaa, nakerretaan känttyä tms. purtavaa mikä ei ala pierettää (eikä paskottaa) ja jos tulee toiset treffit. Miehelle tuliaisina tuodaan paperipaketti nessuja (pehmeitä) ja tuubi rasvaa...

Ne ojennetaan loppupuolella treffejä oli kolmansia tulossa tai ei...

Kolmannet jos tulee vielä, niin sitten voidaan jo halata erotessa, sukkelasti.

Neljänsillä ehkä pussata..

• Päläpälä kirjoitti:

Oon muutenkin pitänyt sitä hyvänä sääntönä, että ekoilla treffeillä juodaan kahvit tms. seurusteluun selvinpäin sopivaa juomaa, nakerretaan känttyä tms. purtavaa mikä ei ala pierettää (eikä paskottaa) ja jos tulee toiset treffit. Miehelle tuliaisina tuodaan paperipaketti nessuja (pehmeitä) ja tuubi rasvaa...

Sukkelasti! :oD

No kovinpas sitä ollaan pinnallisia rehvailijoita oltu. Kirkossa varmaan ollut eka rehvit.... :oD

Kyllä meikämanne on ekoilla vaikkas mitä osannut "kurmoottaa". Ei nyt ihan naimisiin ole tullut mentyä, eikä lasta tehtyä, mutta reeniä on joskus tullut vetästyä sen tiimoilta. :oD

• Päläpälä kirjoitti:

Tuohon pierutteluunhan on olemassa myös kirjoittamaton sääntö.... Mies voi pieraista naisten kuullen neljän kuukauden seurustelun jälkeen ja nainen sitten heti 200 vuoden päästä. :oD

• Dissi kirjoitti:

Sukkelasti! :oD

No kovinpas sitä ollaan pinnallisia rehvailijoita oltu. Kirkossa varmaan ollut eka rehvit.... :oD

Kyllä meikämanne on ekoilla vaikkas mitä osannut "kurmoottaa". Ei nyt ihan naimisiin ole tullut mentyä, eikä lasta tehtyä, mutta reeniä on joskus tullut vetästyä sen tiimoilta. :oD

Se on varoaika, koskaanhan ei ekoilla treffeillä vielä tiiä mimmosen taavetin kanssa on nokikkain. 😲

• Dissi kirjoitti:

Tuohon pierutteluunhan on olemassa myös kirjoittamaton sääntö.... Mies voi pieraista naisten kuullen neljän kuukauden seurustelun jälkeen ja nainen sitten heti 200 vuoden päästä. :oD

Heh juu ja ihan tulppa, korkki napakasti paikolleen. Posket voi hiukka pullistella, mutta sen voi selittää suolan kanssa lotraamisella...turvotusta.

• Päläpälä kirjoitti:

Heh juu ja ihan tulppa, korkki napakasti paikolleen. Posket voi hiukka pullistella, mutta sen voi selittää suolan kanssa lotraamisella...turvotusta.

No mä oon ollut vissiin niin valloittava, että ei oo joka iita osannut housuissaan kestää! ;oD

Korkkihan estämässä suolistokaasujen irtautuminen on kuin ladattu ase... Aattele minkälaisen ohjuksen päällä istuis? :oD

• Dissi kirjoitti:

No mä oon ollut vissiin niin valloittava, että ei oo joka iita osannut housuissaan kestää! ;oD

Korkkihan estämässä suolistokaasujen irtautuminen on kuin ladattu ase... Aattele minkälaisen ohjuksen päällä istuis? :oD

Sehän on sitten vaan sitä, että oot joko osannut hurmata nämä taamit tai ovat olleet niin puutte..piip..🤔

Toimii kuin katapultti, kätevä jos treffit hiillostaa liikaa...😣💥💨

• Päläpälä kirjoitti:

Sehän on sitten vaan sitä, että oot joko osannut hurmata nämä taamit tai ovat olleet niin puutte..piip..🤔

Toimii kuin katapultti, kätevä jos treffit hiillostaa liikaa...😣💥💨

No on tainnut olla aikamoisia riehakkuuksia kummankin mielessä.....nöfnöf...

Tuli tuosta mieleen eräs kerta kun oltiin kaverin enon kanssa pienen kylän kuppilassa kaljoilla ja siihen tuli mies, jolla oli aikas tiukan näköinen napitettu nahkatakki päällä kysymään, että saisiko istua pöytään, kun muualla oli varattua, niin tää eno tuumas pokkana, että "suathan tuota tulla, jos et räjähä!" :oD

• Dissi kirjoitti:

No on tainnut olla aikamoisia riehakkuuksia kummankin mielessä.....nöfnöf...

Tuli tuosta mieleen eräs kerta kun oltiin kaverin enon kanssa pienen kylän kuppilassa kaljoilla ja siihen tuli mies, jolla oli aikas tiukan näköinen napitettu nahkatakki päällä kysymään, että saisiko istua pöytään, kun muualla oli varattua, niin tää eno tuumas pokkana, että "suathan tuota tulla, jos et räjähä!" :oD

Epäilemättä.🙊

Oliko se kaalee?

• Päläpälä kirjoitti:

Epäilemättä.🙊

Oliko se kaalee?

Kaalee, vai kaahee? :oD

• Dissi kirjoitti:

Kaalee, vai kaahee? :oD

Kaalee kaalee, manne..tiätsä..🤣

• Päläpälä kirjoitti:

Kaalee kaalee, manne..tiätsä..🤣

Jaa... ei. 😁

Se oli hyvin syönyt ja juonut isäntä. 😃👌

Kaverin eno vielä jossainvaiheessa oli kuin väistelevinään jotain ja sanoi: ”Helevettilääne, elä osota nuita nappiloja tännepäin helekutissa, ossuu vielä silemään!” 😂

• Mitään ekoja treffejä ei edes tule, jos ei ole niitä ennen pussailtu (ei tietenkään muuta).

Ai niin, eletään netti/tinder-aikaa. Treffit sovitaan tuntemattoman kanssa. Wanha minä:(

• Mietin.vaan

Mäkin olen vanhanaikainen, mutta kyllä mun ymmärtääkseni treffeillä käydään ennen kuin ollaan vielä edes varmoja että kiinnostaako se toinen. Ja jotenkin se pussaaminen tulee mielestäni vasta sen kiinnostuksen myötä. En voi edes vanhassa maailmassa kuvitella tilannetta missä pussailtaisiin ennen ekoja treffejä.

• Mietin.vaan kirjoitti:

Mäkin olen vanhanaikainen, mutta kyllä mun ymmärtääkseni treffeillä käydään ennen kuin ollaan vielä edes varmoja että kiinnostaako se toinen. Ja jotenkin se pussaaminen tulee mielestäni vasta sen kiinnostuksen myötä. En voi edes vanhassa maailmassa kuvitella tilannetta missä pussailtaisiin ennen ekoja treffejä.

No mulla on mennyt näin kahdessa pisimmässä suhteessa: tavattiin nykyisen aviomiehen kanssa juhannustansseissa noin klo 19 illalla, hän (oli siis ennestään tuntematon) tuli viereeni istumaan, ensin luvan pyydettyään, eikä siitä sitten enää lähtenyt mihinkään (en ajanut pois, koska sattui miellyttämään jutut). Oltiin intensiivisesti yhdessä (tanssittiin ym) noin kahdeksan tuntia sinä iltana/yönä ja hän saattoi minut kotiin. Pussailtiin illan lopuksi. Molemmat menivät omaan kotiinsa yöksi. Vasta sen jälkeen sovittiin ekat treffit, kun hän soitti minulle seuraavana päivänä. Tästä on siis melkein 25 vuotta aikaa:)

Sitä aikaisempikin suhde meni aika samalla kuviolla, mutta kesti "vain" neljä vuotta.

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

No mulla on mennyt näin kahdessa pisimmässä suhteessa: tavattiin nykyisen aviomiehen kanssa juhannustansseissa noin klo 19 illalla, hän (oli siis ennestään tuntematon) tuli viereeni istumaan, ensin luvan pyydettyään, eikä siitä sitten enää lähtenyt mihinkään (en ajanut pois, koska sattui miellyttämään jutut). Oltiin intensiivisesti yhdessä (tanssittiin ym) noin kahdeksan tuntia sinä iltana/yönä ja hän saattoi minut kotiin. Pussailtiin illan lopuksi. Molemmat menivät omaan kotiinsa yöksi. Vasta sen jälkeen sovittiin ekat treffit, kun hän soitti minulle seuraavana päivänä. Tästä on siis melkein 25 vuotta aikaa:)

Sitä aikaisempikin suhde meni aika samalla kuviolla, mutta kesti "vain" neljä vuotta.

Eli tarkennuksena vielä; ei oltu sovittu että tavataan juhannustansseissa, vaan molemmat olivat siellä kaverinsa kanssa ihan sattumalta juhannusta viettämässä. Kaveritkaan eivät tunteneet keskenään eikä ollut mitään yhteisiä tuttuja. Kyse oli siis lahden tuntemattoman toisiinsa tutustumisesta. Näin mulla siis aina mennyt kumppaniin tutustuminen. Ja monella kaverillakin. Minun kaverini hengaili hetken aikaa toisen (tuntemattoman) miehen kanssa saman iltana, mutta heillä ei synkannut, joten lähti yksin bussilla kotiin. Myöhemmin löysi kuitenkin nykyisen kumppanin samalla systeemillä kuin minä, satuin olemaan todistamassa tapahtumaa:) Tuntematon kaikille hänkin.

• kakkaonvihreää

pitäisi nussia jo ekalla

• xoxo.oli.ok

Nainen oli hyvä suutelija jo ensimmäisillä treffeillä. Totesin näytteiden riittävän ja korjasin talteen kuleksimasta.

• Tämä-selvä

Pussailla pitää heti, jos ei saa pusssailla eikä pillua saa niin kannattaa jättää nainen heti. Nykyään naiset menee naimisiinkin jonkun apinan näköisen jännämiehen kanssa 3 päivän tuttavuuden jälkeen niin kyllä ätmille pitää pusuja antaa

• Viinamies

Kannattaa tarjota naiselle viinaa heti niin kännissä naiset kyllä pussailee ihan heti. Ekat treffit kannattaa sopia baariin.

• Sinkkumies-

Nainen voi suudella yllättäenkin. Sitä vaan ohoh oho kiihkee nainen. Baarissa tanssin naisen kanssa hidasta biisia ja nainen suuteli. Naisen luokse päädyttiin mutta se jäi pariin seksikertaa vaikka olisin halunnut seurustella. Jos panee niin luulisi että on kiinnostunut suhteesta, olin aika pettynyt.

• hyisaatanakyllä

Se vaan että tuskinpa on ensimmäinen tai viimeinen, Itekin olen nähnyt tilanteita missä joku eukko ensin otti yhdeltä ukolta suihin baarin vessassa ja sitten myöhemmin imutteli toisen äijän kanssa, eipä se äijä varmaankaan tiennyt imeskelevänsä toisen ukon kullin limoja.

• hyisaatanakyllä kirjoitti:

Se vaan että tuskinpa on ensimmäinen tai viimeinen, Itekin olen nähnyt tilanteita missä joku eukko ensin otti yhdeltä ukolta suihin baarin vessassa ja sitten myöhemmin imutteli toisen äijän kanssa, eipä se äijä varmaankaan tiennyt imeskelevänsä toisen ukon kullin limoja.

Mites sen suihinoton todistit, tekikö sen ihan siinä wc:n yleisessä käsienpesu"aulassa" sinun ja muiden silmien alla, eikä varsinaisessa wc-kopissa?

• hyisaatanakyllä
        palstalutka kirjoitti:

Mites sen suihinoton todistit, tekikö sen ihan siinä wc:n yleisessä käsienpesu"aulassa" sinun ja muiden silmien alla, eikä varsinaisessa wc-kopissa?

Juu miesten vessan "aulassa".

• Aina ei voi onnistaa mutta suurella ilolla totean että oli hienosti tehty kun asiaa tiedustelit epävarmassa tilanteessa.
      Aina sanotaan että me miehet emme puhu emmekä pussaa ja nyt kun sitten yritämme lähestyä tätä etelä-Eurooppalaista keskustelevampaa linjaa niin tuntuu ettei sekään kelpaa. Nyt puhuttiin ja vaikka ei pussattu niin ei voi ainakaan miestä syyttää. Näin on syytä jatkossakin toimia; se että nainen seisoo hieman vinossa, silmät kiinni ja huulet raollaan voi tarkoittaa myös että hänellä on kivulias selkärangan lordoosi jonka vuoksi pitää huuuliaan raollaan saadakseen happea. Simät ovat taas kiinni koska usein kivut laukaisevat migreenin.

Nämä asiat on syytä huomioida eikä suinkaan rynnätä hekuman vallassa fyysiseen kontaktiin. Puheen kautta, totisella ilmeellä ja tasaisella äänenpainolla.

• Ensin pitää tietää, ettei vaan ole tarttuvia tauteja! Ennen ei parane pussailla, kuin kelmun läpi.

• Pusuperjsntaihin

Pussailuhan on ihanaa😍 Ei siinä tarvi heti sekstailu asteelle mennä.

• Ulkonäkö-kemia

Yritän aina pussailla naista treffeill jotta näen että onko nainen kiinnostunut. Jos nainen ei pussaa niin juttu jää siihen koska nainen ei ole kiinnostunut.

• Narumyyjä

Minä pussaan vaikka väkisin.
      Tosin kaikki ei siitä ole tykänneet. Hui hai.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4700
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2441
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      574
      1841
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1673
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      105
      1530
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1197
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1138
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      988
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      987
    Aihe