LOPETIN BODAUKSEN

LOPETIN

TURHAA HOMMAA!!!
KIITOS JA MOI!!!!

18

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pillupuska

Hyvä. Todellakin turhaa ja todella typerää.

• Yrjö66

Niin jos tietää edes mitä bodaus on.
        Epäilen että kertoo bodaavansa mutta oikeasti on vain käynnyt kuntosalilla rimpuilemassa.
        Mutta toisille sopii paremmin sauvakävely ja suuret puheet.
        Onneksi kukaan ei pakota mihinkään liikuntalajiin vaikka ehkä pitäisi...

• veeäm43
        Yrjö66 kirjoitti:

Niin jos tietää edes mitä bodaus on.
        Epäilen että kertoo bodaavansa mutta oikeasti on vain käynnyt kuntosalilla rimpuilemassa.
        Mutta toisille sopii paremmin sauvakävely ja suuret puheet.
        Onneksi kukaan ei pakota mihinkään liikuntalajiin vaikka ehkä pitäisi...

Muotia vai itsepetosta?

Salikavereistani hyvin suuri osa "bodaa" ja vain muutama bodaa.
        "Bodaajat" ihmettelevät kun ei tapahdu kehitystä. Bodaajat eivät ihmettele mitään vaan treenaavat. Siis treenaavat eivätkä vain "treenaa".

Joukossa on kaksi kisoissa menestynyttä naista. Tämän hetken oikeista bodaaja miehistäkään ei kukaan tähtää kisamenestykseen mutta tulokset näkyvät.

Nyt teräviä kommentteja, ettei minun tarvitse pettyä!

• Yrjö66

Kehitystä. Siis mihin kehitykseen ovat pettyneitä. Miten kehitys on mitattu/todettu.
        Ovatko naiset bodaajia vai bikinifitness kisaajia.

• veeäm43
        Yrjö66 kirjoitti:

Kehitystä. Siis mihin kehitykseen ovat pettyneitä. Miten kehitys on mitattu/todettu.
        Ovatko naiset bodaajia vai bikinifitness kisaajia.

Nyt minä ole hyvi surullinen. Odotin teräviä kommentteja!
        Et kai kuvittele "bodaajien" arvioivan kehitystä muuten kuin subjektiivisesti?
        Paikallinen SM naisbodaaja on lopettanut kisaamisen ja nämä kaksi keskittyvät siihen bikiniin.

Mutta jatkoa. Annatko rajattomassa viisuadessasi ja analyyttisyydessäsi minulle ohjeet ensi viikon alkupuolella alkavalle, kuuden viikon rappiojaksolle?
        1. Otanko aamupiristyksen aikaisempaan tapaan takakuppilan maitokahvin kera vai hörppäänkö brandyn asunnolla jolloin määrä saattaisi olla pienempi?
        2. Valmistessani lounasta naukkailenko valkkaria vai votkaa?
        3. Otanko päivittäisen oluen määrässä huomioon ulkoilman läpötilan vai vakioinko määrän?
        4. Tärkeintä kaikessa. Miten suhteutan mittavan roinaamisen kyseisen jakson ajaksi? Naukkailu kuormittaa elinistöä joten, entisestään massiivisen douppaamisen voisi, jos ei vallan moninkertaistaa, niin ainakin tuplata vai pysynkö treenikauden myrkyttämisen mitoissa?

Kaikissa tapauksissa 75v ukon mieskunto on jossakin määrin uhan alainen.

Äläkä viitsi lässyttää syömisestä! Äläkä nukkumiksesta, huorissa käymisestä tms!

• Yrjö66

Niin, eli miten kehitys on tarkistettu. Porukallako olette töllänneet kun "kisaaja" on keikistellyt. Vai miten.
        Horkan käyttö kanttaa epäilemättä jättää koska se on huijausta. Ja jos huoriakin pitää nylkyttää vaimon lisäksi niin ymmärrät että Testoa on otettu todella reilulla annostuksella. Eikä millään lääkärin määräämällä.
        Jos viinaa pitää ottaa niin heti aamusta ja kunnolla. Siitä vielä lisää illalla. Ja yöllä kunnolla lisää. Kyllä se sinulta käy, anna mennä vaan. Vai oletko pelkkä nössö uhooja.

• veeäm43
        Yrjö66 kirjoitti:

Niin, eli miten kehitys on tarkistettu. Porukallako olette töllänneet kun "kisaaja" on keikistellyt. Vai miten.
        Horkan käyttö kanttaa epäilemättä jättää koska se on huijausta. Ja jos huoriakin pitää nylkyttää vaimon lisäksi niin ymmärrät että Testoa on otettu todella reilulla annostuksella. Eikä millään lääkärin määräämällä.
        Jos viinaa pitää ottaa niin heti aamusta ja kunnolla. Siitä vielä lisää illalla. Ja yöllä kunnolla lisää. Kyllä se sinulta käy, anna mennä vaan. Vai oletko pelkkä nössö uhooja.

Subjektiivinen vaikuttaa olevan vieras ilmaisu käsitteistössäsi! Tarkistapa asia!

Olen pettynyt, ettet antanut tarkempia ohjeita rentoutumisjakson roinaamiseeni.
        Normaali 1 geelipussi/vrk > 2 pussia, 3 pussia vai enemmän? Tuo on vielä kokeilematta koska en ole tuntenut tarvetta.

Viinaa ei PIDÄ ottaa mutta aamuiset, klo9:n tienoilla maitokanvin kanssa otetut, reilut brandypaukut antavat päivään pirteän alun.
        Viimeiset alkot otan joskus klo22 - 23 tienoilla.

Horkka, huijausta? Yksi geeli/vrk on yhden sortin vitamiinia 75v ukolle. Eipä tuosta ole ollut mitään haittaakaan yli 10:een vuoteen. Miksi suhtaudut siihen patoligisen ahdasmielisesti? Mitä se sinulle kuuluu?
        Olen kuvitellut, ettei tämän ikäisen ukon touhut, hirveällä horkalla tai ilman, heilauta ketään, mutta huomaan erehtyneeni.

Lisää löylyä! Olemme asioineet 33 vuotta asuntomme takana olevassa apteekissa. Ettei mesuamisesi menisi täysin hukkaan, on minun harkittava tehokkaampien horkkien, vai pitäisikö sanoa roinien ostamista siitä. Ne myyvät minulle mitä tahansa heiltä löytyy ja asuntomme risteyksen toisella puolella on yksityinen lääkäriasema joka hoitaisi piikityksen.
        Saisitpa jotain todellista aihetta mesuamiseesi.

• Yrjö66

Ei ketään kiinnosta sinun touhuilusi. Itse kerrot ja saarnaat joka ketjussa ihan samat asiat omasta elämästäsi.
        Se miksi tuohon valheelliseen horkkaamiseen pitää puuttua on se että annat siitä täysin väärän kuvan.
        Olet horkannut nuoruudessasi paljon ja nyt vanhana et hyväksy itseäsi ja olet taas jatkannut kovaa roinaamista. Sivareihin kuuluu syöpä, sitäkin yrität vähätellä.
        Edelleenkään et hyväksy sitä että ilman horkkaa tuloksesi salilla olisivat alle puolet nykyisestä.
        Silti kerrot tuloksiasi ihan niinkuin testogeelisi ei niihin vaikuttaisi.
        Narsistista itsepetosta.
        Jos et halua kommenttia, älä kirjoita yleiselle keskustelupalstalle.
        Ja tiesin ettei sinusta oikeasti ole viinaa juomaan, vaikka rappiosta kertoilet. Puhetta ilman tekoja.

• veeäm43
        Yrjö66 kirjoitti:

Ei ketään kiinnosta sinun touhuilusi. Itse kerrot ja saarnaat joka ketjussa ihan samat asiat omasta elämästäsi.
        Se miksi tuohon valheelliseen horkkaamiseen pitää puuttua on se että annat siitä täysin väärän kuvan.
        Olet horkannut nuoruudessasi paljon ja nyt vanhana et hyväksy itseäsi ja olet taas jatkannut kovaa roinaamista. Sivareihin kuuluu syöpä, sitäkin yrität vähätellä.
        Edelleenkään et hyväksy sitä että ilman horkkaa tuloksesi salilla olisivat alle puolet nykyisestä.
        Silti kerrot tuloksiasi ihan niinkuin testogeelisi ei niihin vaikuttaisi.
        Narsistista itsepetosta.
        Jos et halua kommenttia, älä kirjoita yleiselle keskustelupalstalle.
        Ja tiesin ettei sinusta oikeasti ole viinaa juomaan, vaikka rappiosta kertoilet. Puhetta ilman tekoja.

Sinua tuntuu kiinnostavan jopa pakkomielteisesti.

Sinulla olisi ainutlaatuisen menestyksellinen ura esimerkiksi Las Vegasissa. Kaikkien aikojen tehokkainja erehtymättömin vieraiden, täysin tuntemattomien henkilöiden asioden tuntijana.
        Myös valtioiden päämiehet olisivat kiitollisia avustasi!

• Yrjö66

Eikö tunnukkin ihmeelliselle miten hyvin ihmisen pystyy analysoimaan ja kuinka mahdottoman hyvin hänet tietää. Sinäkin luulet olevasi uniikki yksilö mutta olet vain yksi kopio massasta.
        Ja mistä tiedät että en tunne sinua...

• Anonyymi
        veeäm43 kirjoitti:

Subjektiivinen vaikuttaa olevan vieras ilmaisu käsitteistössäsi! Tarkistapa asia!

Olen pettynyt, ettet antanut tarkempia ohjeita rentoutumisjakson roinaamiseeni.
        Normaali 1 geelipussi/vrk > 2 pussia, 3 pussia vai enemmän? Tuo on vielä kokeilematta koska en ole tuntenut tarvetta.

Viinaa ei PIDÄ ottaa mutta aamuiset, klo9:n tienoilla maitokanvin kanssa otetut, reilut brandypaukut antavat päivään pirteän alun.
        Viimeiset alkot otan joskus klo22 - 23 tienoilla.

Horkka, huijausta? Yksi geeli/vrk on yhden sortin vitamiinia 75v ukolle. Eipä tuosta ole ollut mitään haittaakaan yli 10:een vuoteen. Miksi suhtaudut siihen patoligisen ahdasmielisesti? Mitä se sinulle kuuluu?
        Olen kuvitellut, ettei tämän ikäisen ukon touhut, hirveällä horkalla tai ilman, heilauta ketään, mutta huomaan erehtyneeni.

Lisää löylyä! Olemme asioineet 33 vuotta asuntomme takana olevassa apteekissa. Ettei mesuamisesi menisi täysin hukkaan, on minun harkittava tehokkaampien horkkien, vai pitäisikö sanoa roinien ostamista siitä. Ne myyvät minulle mitä tahansa heiltä löytyy ja asuntomme risteyksen toisella puolella on yksityinen lääkäriasema joka hoitaisi piikityksen.
        Saisitpa jotain todellista aihetta mesuamiseesi.

Sinun kannattaisi kyllä mennä AA-kerhoon.

• kakkaaukko

Kannattaa alkaa ottamaan kalua pyllyyn ellei sitä ole jo salilla tehnyt. Silloin paluu bodaukseen on varmaa.

• Sami38

Bodaus on oikeasti tosi rankka laji.Kaikki ei jaksa sitä jatkuvaa itsensä tarkkailua.Itseltä meni osittain terveys kun treenasin kaksi kertaa päivässä.Käytin myös kaikki sallitut ja kielletyt aineet,jotta pääsin siihen kuntoon että pärjäsin sm-kisoissa.Pari hopea tuli ja ura loppui kun munuaiset teki tenän.Nyt käyn satujumpassa tyttären kanssa.Suosittelen bodausta kuntourheiluun.On monipuolista kuntoilua.Niitä määriä mitä tämä pappa käyttää ns. korvaushoitona ei auta pätkääkään .Turhaa höpinää veeäm 43 roinaamisesta.Korkeintaan vaimo on tyytyväinen makkarissa.

• Yrjö66

Kai tiedät että tämä kuinka paljon käyttää korvaushoitoa on ihan kertojan korvienvälissä. Niin ne alkoholiongelmaisetkin kertoo juovansa vain pari sauna ollutta..
        Älä ole niin hyväuskoinen.
        Vai uskotko kaiken mitä luet.
        Tainnut ne hormoonin tuhota jotain muutakin kuin munuaiset...

• Anonyymi
        Yrjö66 kirjoitti:

Kai tiedät että tämä kuinka paljon käyttää korvaushoitoa on ihan kertojan korvienvälissä. Niin ne alkoholiongelmaisetkin kertoo juovansa vain pari sauna ollutta..
        Älä ole niin hyväuskoinen.
        Vai uskotko kaiken mitä luet.
        Tainnut ne hormoonin tuhota jotain muutakin kuin munuaiset...

Voi että on lapsellista kommenttia.Sillä ei ole mitään merkitystä mitä minä uskon.Se on aivan yksi lysti mitä itse kukin käyttää,jos tämä pappa vetää kaikki myrkyt niin mitä sitten.Jokainen meistä vastaa omista tekemisistään.Niin teen minäkin.Puuttua noin tosissaan toisen ns. roinaamiseen on tosi typerää.Eipä ole muuta vikaa vielä löytynyt.No onhan täällä kiva ajankuluksi kommentoida.

• Anonyymi

Sillä ei todellakaan ole yhtään mitään merkitystä mitä sinä uskot.
        Niin totta.
        Mutta se mikä hiertää on tämä että kerrotaan ja kehuskellaan tuloksia mitkä on tehty doupingin avustuksella. Ollaan niin reteitä ja fiksuja, neuvotaan muita. Mutta kun ei vaan ymmärrä että ilman roinaa tulokset vähintään puolittuu ja se mahdoton itseriittoisuuskin jäisi pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä ei todellakaan ole yhtään mitään merkitystä mitä sinä uskot.
        Niin totta.
        Mutta se mikä hiertää on tämä että kerrotaan ja kehuskellaan tuloksia mitkä on tehty doupingin avustuksella. Ollaan niin reteitä ja fiksuja, neuvotaan muita. Mutta kun ei vaan ymmärrä että ilman roinaa tulokset vähintään puolittuu ja se mahdoton itseriittoisuuskin jäisi pois.

Asia selvä jos gubbe ottaa päähän,niin silloin on väännettävä.Minun kohalta bodaus on loppuun käsitelty.

• Anonyymi

Olin myös kovan luokan bodari nuoruudessani. Pattia oli riittävästi muttei liikaa. Tarkoitan sitä että oli esteettinen ja kisaavat kaverini ja tuttuni yrittivät saada minua kisoihin. Tämä oli aikaa jolloin sinne ei mennyt kaikki jotka vähän nostelivat. Ihmisille kun tulee kaikenlaista eteen niin homma alkoi jäämään.
      Aloin käymään säännöllisesen epäsäännöllisesti 1-3 kertaa viikossa. Koko kroppa kerralla ilman suurempia suunnitelmia. Ihan oman pään mukaan kokemukseen nojaten. Ihan vain siksi että pysyy kunnossa.

Ja BUM. Lihakset suorastaan räjähtivät kasvuun. Ihan liikaa ja liian tosissaan ei saa tehdä mitään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2227
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      67
      1096
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      980
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      46
      936
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      70
      923
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      905
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      10
      868
    8. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      868
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      30
      858
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      46
      799
    Aihe