Nuorempi nainen katsoo pitkään

kakkosmieheksikö

Taustaa: olen 50 - vuotias mies. Minulla oli pieni romanssi neljä vuotta sitten 20 vuotta nuoremman naisen kanssa. Nainen seurusteli tuolloin ikäisensä miehen kanssa.

Kun naisen ystäväpiiri ja sukulaiset saivat tietää puuhasteluistamme he tekivät kaikkensa estääkseen naisen siirtymisen pysyvästi vaikutuspiiriini (tämä oli silloinen arvaukseni). Tässä he myös onnistuivat.

Nyt on kulunut neljä vuotta. Nainen on mennyt naimisiin ja asuu yhdessä silloisen poikaystävänsä kanssa, joka on nyt kolmekymppinen kuten vaimonsakin. Pariskunta on edustava: nainen edelleen urheilullinen ja kaunis ja mies nuorekas, urheilullinen ja komea. Pariskunnalla ei ole lapsia.

Törmäsin naiseen n. kuukausi sitten sattumalta. Nainen reagoi läsnäolooni hyvin voimakkaasti. Kurkki minua sivusilmällä useiden tuntien ajan ja lopulta poistui paikalta järkyttyneen oloisena (vapisi). Nainen oli tuolloin yksin liikenteessä radalla.

Viime viikolla törmäsin tähän pariskuntaan. Alkuillasta nainen näytti tunteitaan avoimesti miestään kohtaan. Mitä pidemmälle ilta eteni sitä enemmän naisen katseet harhautuivat minuun miehensä sijaan. Loppuillasta nainen tuijotti jo minua useiden minuuttien ajan psykoottisesti. Tätä tuijottelua tapahtui täysin avoimesti miehen läsnäollessa. Lopulta mies sai jonkinlaisen mustasukkaisuuskohtauksen ja teki minulle selväksi voimakkaalla elekielellä että voisin häipyä paikalta. Oletan että mies vaistosi minun ja naisen välillä olevan jotain sutinaa.

Fiilis oli että nainen ei halunnut tehdä miestään mustasukkaiseksi kiusallaan vaan aidosti edelleen piti minusta.

Kysymys: kannattaako vielä yhden kerran yrittää ? rakastajan osa kelpaa minulle aivan mainiosti.

8

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunis.nainen

Eipä kannata yrittää ja satutat vaan ittees.. Miksi vaihtaisi nuoren ja komean miehen vanhaan patuun, mitä sinulla olisi tarjota?? Selvästi nainen yritti tehdä komean miesystävänsä mustasukkaiseksi. Unohda tämä naikkonen ja jatka elämääsi.

• Eriika29v

Nuorena naisena haluan sanoa, että joskus nuoret naiset haluavat seikkailua vanhemman miehen kanssa, mutta useimmiten kumppaniks otetaan, se omanikäinen. Kukaan pysty tosirakkautta ystävien tai sukulaisten kautta estämään, joten älä petä itseäsi. Nainen valitsi ikäisensä kumppanin, eikä sinua, joten hyväksy asia. Mitä järkeä alkaa joksikin salarakkaaksi? Joka tuskin sinun kannalta päättyisi hyvin. Enkä ihmettele, jos naisen ystävät eivät sinua hyväksyneet, 20v ikäero liikaa ja, kun nainen 40v niin tuskinpa katselee enää 60v papparaista.

• Anonyymi

Tähän vanhempana herrasmiehenä haluan sanoa, että vanhat miehetkin haluavat seikkailua joskus nuoren naisen kanssa, jolloin siis molemmat haluavat samaa asiaa.

Kumppaniksi en tod. näk. kelpuuta enää ketään, koska naisista ei ole sellaiseen iästään riippumatta.

Onnellinen sinkkuna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän vanhempana herrasmiehenä haluan sanoa, että vanhat miehetkin haluavat seikkailua joskus nuoren naisen kanssa, jolloin siis molemmat haluavat samaa asiaa.

Kumppaniksi en tod. näk. kelpuuta enää ketään, koska naisista ei ole sellaiseen iästään riippumatta.

Onnellinen sinkkuna

Ei vaan sinusta ei ole sellaiseen, kuten ei kenestäkään "seikkailijasta" eikä varattujen paneskelijasta.

• Anonyymi

Jospa nainen vain yksinkertaisesti pelkäsi jäävänsä junan alle ja siksi pälyili, niin hermostuneena ympärilleen. Olet varmaan tulkinnut asian väärin.

• Anonyymi

Mikähän olisi pointti? Rikkoisit heidän parissuhteen todennäköisesti jossakin vaiheessa kiinni jäädessänne. No, moraalinsa kullakin.

• Anonyymi

Sinun on syytä pitää näppisi irti hänestä. Monistakin syistä. Vaikka tuo nuori nainen olisi 'vaikuttunut' sinusta. Voisi käydä niinkin, että hänen miehensä pimahtaisi, jolloin mitkään seuraukset hänelle eivät merkitsisi mitään ja sinä menettäisit jopa henkesi tai invalidisoituisit loppuiäksesi. Siksikin on olemassa Käskyjä ja ohjeita "Älä tee aviorikosta", "älä himoitse lähimmäisesi aviopuolisoa...."...

• Anonyymi

Selvästi keksitty tarina. Aloittaja kertoilee vain omia päiväunelmiaan.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe