Eikö tuo kiusaaminen jo riitä?

mode-777

Tällä palstalla on kiusattu säälimättä kristittyjä uskovaisia. Syyllisiä ovat nimimerkit Hehha ja ateisti1982. Eikö tämä jo riitä? Kuinka monta valitusta tulee tehdä ylläpidolle ennen kuin mainitut henkilöt lopettavat uskovaisten kiusaamisen?

14

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiekkakansantarut

      Suomessa saa valehtelijat kyytiä, sillä Suomessa on sananvapaus.

    • Uskovaisen ei tule kiusaantua, vaan kääntää toinen poski sekä molemmat persposket potkittaviksi, elleivät jumalvalhettaan osaa lopettaa.

      Vaihtoehtohan on tietysti tuon epäjumalan esiinmanaaminen, jolloin kaikki uskoisivat tuohon ihan aikuisten oikeasti oikeaan jumalaan. Mutta koska kaikki jumalat ovat ihmisen luomia epäjumalia, ei uskonharhainen edes yritä valhettaan oikaista.

      Siispä 47 numeron Sieviläisestä kunnun kärkipotku istumalihaksiin, sen ovat uskonharhaiset ansainneet.

    • menkäämuuallavalehtelema

      Ei eri mieltä oleminen ole kiusaamista. Itse tosin kokisin oloni kiusaantuneeksi jos valehtelisin yhtä paljon kuin palstan uskovaiset tekevät koko ajan.

    • AteistiVaan

      Löytyykö esimerkkiä tuosta kiusaamisesta?

      Toki toivoisin, että haukkuminen ja epärehellinen keskustelu korvautuisi aidolla vuoropuhelulla....

      • Kiusaaminen on mm. sitä, että uskovaista sanotaan vajakiksi, älykääpiöksi, idootiksi, imbesilliksi tai syytetään häntä siitä, että "uskonveljet" ovat tehneen hirmutekoja 400 vuotta sitten tai eilen (muslimit eivät ole helluntailaisten uskonveljiä). Kiusaaminen on sitä, että merkitään työpaikalla ja oppilaitoksessa Jeesukseen uskovat ihmiset ja suljetaan heidät muun yhteisön ulkopuolelle luvallisena riistana, jolle on lupa vittuilla ja jota on lupa kiusata ilman pelkoa sen seuraamuksista. Tätä tapahtuu kaikilla koulutusasteilla ja työelämässä eikä siitä päästä eroon, vaikka meikäläinen tekee siitä tutkimusta ja esittelee aikaan asian niille kansanedustajille, jotka voisivat poistaa tämän rasistisen käyttäytymisen säätämällä laissa sen rikokseksi. Ei tule tapahtumaan...


      • G4G kirjoitti:

        Kiusaaminen on mm. sitä, että uskovaista sanotaan vajakiksi, älykääpiöksi, idootiksi, imbesilliksi tai syytetään häntä siitä, että "uskonveljet" ovat tehneen hirmutekoja 400 vuotta sitten tai eilen (muslimit eivät ole helluntailaisten uskonveljiä). Kiusaaminen on sitä, että merkitään työpaikalla ja oppilaitoksessa Jeesukseen uskovat ihmiset ja suljetaan heidät muun yhteisön ulkopuolelle luvallisena riistana, jolle on lupa vittuilla ja jota on lupa kiusata ilman pelkoa sen seuraamuksista. Tätä tapahtuu kaikilla koulutusasteilla ja työelämässä eikä siitä päästä eroon, vaikka meikäläinen tekee siitä tutkimusta ja esittelee aikaan asian niille kansanedustajille, jotka voisivat poistaa tämän rasistisen käyttäytymisen säätämällä laissa sen rikokseksi. Ei tule tapahtumaan...

        Valehtelijaksi toteaminen ei liene kiusaamista, ellei valehtelijaksi väitetty pysty valhettaan totuudeksi osoittamaan?


      • metsävastaa
        G4G kirjoitti:

        Kiusaaminen on mm. sitä, että uskovaista sanotaan vajakiksi, älykääpiöksi, idootiksi, imbesilliksi tai syytetään häntä siitä, että "uskonveljet" ovat tehneen hirmutekoja 400 vuotta sitten tai eilen (muslimit eivät ole helluntailaisten uskonveljiä). Kiusaaminen on sitä, että merkitään työpaikalla ja oppilaitoksessa Jeesukseen uskovat ihmiset ja suljetaan heidät muun yhteisön ulkopuolelle luvallisena riistana, jolle on lupa vittuilla ja jota on lupa kiusata ilman pelkoa sen seuraamuksista. Tätä tapahtuu kaikilla koulutusasteilla ja työelämässä eikä siitä päästä eroon, vaikka meikäläinen tekee siitä tutkimusta ja esittelee aikaan asian niille kansanedustajille, jotka voisivat poistaa tämän rasistisen käyttäytymisen säätämällä laissa sen rikokseksi. Ei tule tapahtumaan...

        Toisin sanoen, kun uskovia kohdellaan täsmälleen samalla tavalla jolla he ovat aina kohdelleet ateisteja ja homoja ja (omasta mielestään) vääräuskoisia, niin tämä onkin sitten kiusaamista?

        Uskovilla on siis jokin erivapaus kiusata kaikkia muita ihmisiä, mutta jos uskovia kohdellaan samalla tavalla, niin sitten se onkin väärin? Katsokaahan kuuppajumit, hedelmistään puu tunnetaan ja niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos ette pidä metsän vastauksesta, niin katsokaapa edes joskus peiliin ja lopettakaa se huutaminen.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/10021674/etuoikeus-syrjia-muita


      • Sawaddeekhap
        G4G kirjoitti:

        Kiusaaminen on mm. sitä, että uskovaista sanotaan vajakiksi, älykääpiöksi, idootiksi, imbesilliksi tai syytetään häntä siitä, että "uskonveljet" ovat tehneen hirmutekoja 400 vuotta sitten tai eilen (muslimit eivät ole helluntailaisten uskonveljiä). Kiusaaminen on sitä, että merkitään työpaikalla ja oppilaitoksessa Jeesukseen uskovat ihmiset ja suljetaan heidät muun yhteisön ulkopuolelle luvallisena riistana, jolle on lupa vittuilla ja jota on lupa kiusata ilman pelkoa sen seuraamuksista. Tätä tapahtuu kaikilla koulutusasteilla ja työelämässä eikä siitä päästä eroon, vaikka meikäläinen tekee siitä tutkimusta ja esittelee aikaan asian niille kansanedustajille, jotka voisivat poistaa tämän rasistisen käyttäytymisen säätämällä laissa sen rikokseksi. Ei tule tapahtumaan...

        "Kiusaaminen on mm. sitä, että uskovaista sanotaan vajakiksi, älykääpiöksi, idootiksi, imbesilliksi "

        Täällä esiintyvien uskovaisten kommenttien perusteella tuo on aivan oikeutettua.
        Jos haluatte arvostusta, niin lopettakaa vajakkimaiset, älykääpiömäiset, idioottimaiset ja imbesillimäiset kommentit ja umalauta sivistäkää itseänne!!!


      • Hehhah_
        Sawaddeekhap kirjoitti:

        "Kiusaaminen on mm. sitä, että uskovaista sanotaan vajakiksi, älykääpiöksi, idootiksi, imbesilliksi "

        Täällä esiintyvien uskovaisten kommenttien perusteella tuo on aivan oikeutettua.
        Jos haluatte arvostusta, niin lopettakaa vajakkimaiset, älykääpiömäiset, idioottimaiset ja imbesillimäiset kommentit ja umalauta sivistäkää itseänne!!!

        << Täällä esiintyvien uskovaisten kommenttien perusteella tuo on aivan oikeutettua.
        Jos haluatte arvostusta, niin lopettakaa vajakkimaiset, älykääpiömäiset, idioottimaiset ja imbesillimäiset kommentit ja umalauta sivistäkää itseänne! >>

        Ja se on juuri noin !

        Täsmälleen !

        Jos kirjoittaa kuin idiootti, niin sitten pitää myös kestää, että sanotaan idiootiksi. Minä tosiaan myös perustelen sen, miksi sanon jotain kirjoittajaa typeräksi. Jos sille on peruste (jota ko, kirjoittaja/joku muu ei pysty vääräksi osoittamaan), sanomani pysyy voimassa.

        << umalauta sivistäkää itseänne! >>

        Niinpä: sivistäkää jumalauta itseänne. Kirjoittakaa sitten vasta tänne.


    • Uskovaiset ovat ainakin viimeiset 15 vuotta esittäneet tällä palstalla typeriä väitteitä ja kysymyksiä esim. evoluutiosta. Typeriksi ne tekee se, että faktatietoa asioista löytyy nykyään niin helposti netistä.

      Sitten ihmetellään, miksi teitä sanotaan tyhmiksi ja kiusataan.

    • AteisminTohtori

      Ei ketään jolla on itsetunto kohdallaan voi kiusata jos joku kutsuu idiootiksi niin ymmärrän että hän on erehtynyt, minä itse tiedän olenko idiootti vai en, kiusaaja ei sitä tiedä, hän on väärässä eikä siitä kannata välittää.

      • Hehhah_

        << minä itse tiedän olenko idiootti vai en >>

        [Nytkö jäit kiinni tuohon "minä itse tiedän, kuinka älykäs olen" -vammailuun ?]

        Kukaan tyhmä ihminen ei kuvaile itseään tyhmäksi. Kaikki kuvittelevat olevansa rationaalisia (perustaltaan). [Vai siis oletko kuullut jonkun kuvailevan itseään tyhmäksi - muutakin kuin jokun asian suhteen ohimenevästi ?]

        Silti tyhmiä ihmisiä on olemassa - ja sen tyhmyyden huomaa vain ulkopuoliset ihmiset. Sinä siis itse kuvittelet olevasi jotenkin edes täysjärkinen, mutta kun nimenomaan ulkopuoliset huomaavat, että olet täysi idiootti. Näin käy ihan jokaiselle vajakille: he kyllä itse kuvittelevat olevansa täysjärkisiä tai jopa älykkäitä, mutta kun he eivät vaan ole.


    • katsos.nääs

      Järkipuhe ei ole koskaan kiusaamista, vaikka valehtelijat kiusaantuvatkin sitä kuullessaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1589
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1196
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      56
      1061
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      40
      783
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 62
      696
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      588
    Aihe