Onko osteopaatista V-P Poikosesta millaisia kokemuksia? Ja erityisesti naisilla?
Ortopedinen osteopaatti V-P Poikonen
12
4812
Vastaukset
- Anonyymi
Hyviä kokemuksia vain! Monasti hällä käyneenä. Nuori nainen olen.
- Anonyymi
1980-luvulla. Olin silloin nuori tyttö..Vastenmielistä.
- Anonyymi
Myös vastenmielistä. 1988- vuosi. Myös nuori tyttö olin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös vastenmielistä. 1988- vuosi. Myös nuori tyttö olin.
Olen miettinyt pitäisikö asiasta ilmoittaa jollekulle. Vieläkö jatkaa samaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, että rikosoikeudellisesti asia on vanhentunut. Henkilön ammattinimike hierojasta on myös muuttunut. Valvira ei ehkä ole kiinnostunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen poliisille tapahtuneesta ilmoittanut
- Anonyymi
Nainen olen ja pelkästään hyvää sanottavaa 15 vuoden ajalta! Tasaisin väliajoin menee selkä jumiin ja aina apu löytynyt, hyvän palvelun kera.
- Anonyymi
Läpsässyt mun kaveria perseelle, kuvaili kokemusta oudoksi
- Anonyymi
Itse sain heti ensimmäisellä käynnillä selkävaivat kuntoon...olin silloin noin 36v ja lapsuudesta asti selkä on oikutellut(skolioosi oli silloin diagnoosi). Nyt sain 58v keltarauhashormonihoitoa 1.5v, vaikka sanoin että olen allerginen synteettisille hormoneille, kierukka vain laitettiin. On kuulemma välttämätöntä kohdun seinämien paksuuntumisen vuoksi, koska se johtaa tod. näk. syöpään hoitamattomana.
Se oli elämäni pahin virhe, kun en luottanut omiin havaintoihin hormonien sopimattomuudesta. Kaikkein pahinta oli se, että paino alkoi nousta hurjaa vauhtia ja "hoidon" jälkeen painoin yli 130kg. Yhtäkkinen painon nousu aiheutti kovat selkä ja lonkkakivut. Selässä jokin hermo jäi kai pinteeseen tms.)
Gynekologi moitti;"Miten olet saattanut itsesi tuohon kuntoon?...Alapäätäni hän tutkiskeli ja totesi, ettei sisälläsi pysy mikään gynekologinen instrumentti vaan kimpoaa ulos; "Miten voit olla näin turvoksissa, miten olet edes voinut synnyttää tällä vehkeelläsi?" , hän ihmetteli. Kierukan hän sai pois, mutta hormonitoimintani on yhäkin ihan sekaisin; aloin vuotaa kuten joskus ennen "kuukautisten" aikaan ja kova vuoto aina uusiutuu ajoittain, vaikka vaikuttavan hormonin olisi pitänyt poistua kehostani jo vajaat kaksi vuotta sitten.
Koska olen nyt kooltani kuin valas, en enää uskalla mennä lääkäriin. Kiroparktikolle pitäisi mennä, koska selkä kipu on tuskallista ja kestänyt hormonihoidosta asti. Haluaisin uskaltaa hakea taas Poikoselta apua, mutta miten hän voi hoitaa "jättiläistä", joka ei ole pystynyt enää pariin vuoteen liikkumaan kuin itkua vääntäen? Minulle ainakin lääkärit ovat sanoneet todella rumasti koostani! He eivät myöskään usko hormonihoitojen haittoihin.
Poikoselle kiitos, että hän on pari kertaa selkäkivun poistanut!- Anonyymi
Olen pahoillani kokemastasi vähintäänkin epäasiallisesta kohtelusta. Toivon, että olet löytänyt voimia ilmoittaa tästä eteenpäin viranomaisille. Kaikille löytyy ylempi taho, jonne voi ilmoittaa epäasiallisesta kohtelusta. Tämänkaltaisen kohtelun on loputtava!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541431- 741395
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3101175Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461097Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht32916Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231904vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163878Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20817Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804