Ortopedinen osteopaatti V-P Poikonen

Hämmästynyt

Onko osteopaatista V-P Poikosesta millaisia kokemuksia? Ja erityisesti naisilla?

12

4812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyviä kokemuksia vain! Monasti hällä käyneenä. Nuori nainen olen.

• Anonyymi

1980-luvulla. Olin silloin nuori tyttö..Vastenmielistä.

• Anonyymi

Myös vastenmielistä. 1988- vuosi. Myös nuori tyttö olin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös vastenmielistä. 1988- vuosi. Myös nuori tyttö olin.

Olen miettinyt pitäisikö asiasta ilmoittaa jollekulle. Vieläkö jatkaa samaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän, että rikosoikeudellisesti asia on vanhentunut. Henkilön ammattinimike hierojasta on myös muuttunut. Valvira ei ehkä ole kiinnostunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen poliisille tapahtuneesta ilmoittanut

• Anonyymi

Nainen olen ja pelkästään hyvää sanottavaa 15 vuoden ajalta! Tasaisin väliajoin menee selkä jumiin ja aina apu löytynyt, hyvän palvelun kera.

• Anonyymi

Läpsässyt mun kaveria perseelle, kuvaili kokemusta oudoksi

• Anonyymi

Itse sain heti ensimmäisellä käynnillä selkävaivat kuntoon...olin silloin noin 36v ja lapsuudesta asti selkä on oikutellut(skolioosi oli silloin diagnoosi). Nyt sain 58v keltarauhashormonihoitoa 1.5v, vaikka sanoin että olen allerginen synteettisille hormoneille, kierukka vain laitettiin. On kuulemma välttämätöntä kohdun seinämien paksuuntumisen vuoksi, koska se johtaa tod. näk. syöpään hoitamattomana.
      Se oli elämäni pahin virhe, kun en luottanut omiin havaintoihin hormonien sopimattomuudesta. Kaikkein pahinta oli se, että paino alkoi nousta hurjaa vauhtia ja "hoidon" jälkeen painoin yli 130kg. Yhtäkkinen painon nousu aiheutti kovat selkä ja lonkkakivut. Selässä jokin hermo jäi kai pinteeseen tms.)
      Gynekologi moitti;"Miten olet saattanut itsesi tuohon kuntoon?...Alapäätäni hän tutkiskeli ja totesi, ettei sisälläsi pysy mikään gynekologinen instrumentti vaan kimpoaa ulos; "Miten voit olla näin turvoksissa, miten olet edes voinut synnyttää tällä vehkeelläsi?" , hän ihmetteli. Kierukan hän sai pois, mutta hormonitoimintani on yhäkin ihan sekaisin; aloin vuotaa kuten joskus ennen "kuukautisten" aikaan ja kova vuoto aina uusiutuu ajoittain, vaikka vaikuttavan hormonin olisi pitänyt poistua kehostani jo vajaat kaksi vuotta sitten.
      Koska olen nyt kooltani kuin valas, en enää uskalla mennä lääkäriin. Kiroparktikolle pitäisi mennä, koska selkä kipu on tuskallista ja kestänyt hormonihoidosta asti. Haluaisin uskaltaa hakea taas Poikoselta apua, mutta miten hän voi hoitaa "jättiläistä", joka ei ole pystynyt enää pariin vuoteen liikkumaan kuin itkua vääntäen? Minulle ainakin lääkärit ovat sanoneet todella rumasti koostani! He eivät myöskään usko hormonihoitojen haittoihin.
      Poikoselle kiitos, että hän on pari kertaa selkäkivun poistanut!

• Anonyymi

Olen pahoillani kokemastasi vähintäänkin epäasiallisesta kohtelusta. Toivon, että olet löytänyt voimia ilmoittaa tästä eteenpäin viranomaisille. Kaikille löytyy ylempi taho, jonne voi ilmoittaa epäasiallisesta kohtelusta. Tämänkaltaisen kohtelun on loputtava!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1431
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      74
      1395
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      310
      1175
    4. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      46
      1097
    5. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      32
      916
    6. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      231
      904
    7. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      163
      878
    8. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      835
    9. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      817
    10. Pelekäätkönä mua?

Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te
      Ikävä
      42
      804
    Aihe