Onko osteopaatista V-P Poikosesta millaisia kokemuksia? Ja erityisesti naisilla?
Ortopedinen osteopaatti V-P Poikonen
14
5230
Vastaukset
- Anonyymi
Hyviä kokemuksia vain! Monasti hällä käyneenä. Nuori nainen olen.
- Anonyymi
1980-luvulla. Olin silloin nuori tyttö..Vastenmielistä.
- Anonyymi
Myös vastenmielistä. 1988- vuosi. Myös nuori tyttö olin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös vastenmielistä. 1988- vuosi. Myös nuori tyttö olin.
Olen miettinyt pitäisikö asiasta ilmoittaa jollekulle. Vieläkö jatkaa samaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, että rikosoikeudellisesti asia on vanhentunut. Henkilön ammattinimike hierojasta on myös muuttunut. Valvira ei ehkä ole kiinnostunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen poliisille tapahtuneesta ilmoittanut
- Anonyymi
Nainen olen ja pelkästään hyvää sanottavaa 15 vuoden ajalta! Tasaisin väliajoin menee selkä jumiin ja aina apu löytynyt, hyvän palvelun kera.
- Anonyymi
Läpsässyt mun kaveria perseelle, kuvaili kokemusta oudoksi
- Anonyymi
Itse sain heti ensimmäisellä käynnillä selkävaivat kuntoon...olin silloin noin 36v ja lapsuudesta asti selkä on oikutellut(skolioosi oli silloin diagnoosi). Nyt sain 58v keltarauhashormonihoitoa 1.5v, vaikka sanoin että olen allerginen synteettisille hormoneille, kierukka vain laitettiin. On kuulemma välttämätöntä kohdun seinämien paksuuntumisen vuoksi, koska se johtaa tod. näk. syöpään hoitamattomana.
Se oli elämäni pahin virhe, kun en luottanut omiin havaintoihin hormonien sopimattomuudesta. Kaikkein pahinta oli se, että paino alkoi nousta hurjaa vauhtia ja "hoidon" jälkeen painoin yli 130kg. Yhtäkkinen painon nousu aiheutti kovat selkä ja lonkkakivut. Selässä jokin hermo jäi kai pinteeseen tms.)
Gynekologi moitti;"Miten olet saattanut itsesi tuohon kuntoon?...Alapäätäni hän tutkiskeli ja totesi, ettei sisälläsi pysy mikään gynekologinen instrumentti vaan kimpoaa ulos; "Miten voit olla näin turvoksissa, miten olet edes voinut synnyttää tällä vehkeelläsi?" , hän ihmetteli. Kierukan hän sai pois, mutta hormonitoimintani on yhäkin ihan sekaisin; aloin vuotaa kuten joskus ennen "kuukautisten" aikaan ja kova vuoto aina uusiutuu ajoittain, vaikka vaikuttavan hormonin olisi pitänyt poistua kehostani jo vajaat kaksi vuotta sitten.
Koska olen nyt kooltani kuin valas, en enää uskalla mennä lääkäriin. Kiroparktikolle pitäisi mennä, koska selkä kipu on tuskallista ja kestänyt hormonihoidosta asti. Haluaisin uskaltaa hakea taas Poikoselta apua, mutta miten hän voi hoitaa "jättiläistä", joka ei ole pystynyt enää pariin vuoteen liikkumaan kuin itkua vääntäen? Minulle ainakin lääkärit ovat sanoneet todella rumasti koostani! He eivät myöskään usko hormonihoitojen haittoihin.
Poikoselle kiitos, että hän on pari kertaa selkäkivun poistanut!- Anonyymi
Olen pahoillani kokemastasi vähintäänkin epäasiallisesta kohtelusta. Toivon, että olet löytänyt voimia ilmoittaa tästä eteenpäin viranomaisille. Kaikille löytyy ylempi taho, jonne voi ilmoittaa epäasiallisesta kohtelusta. Tämänkaltaisen kohtelun on loputtava!
- Anonyymi
🤔monenlaista kummallista.
- Anonyymi00015
Anonyymi kirjoitti:
🤔monenlaista kummallista.
Rajojen rikkomista. Intiimialueiden vähintäänkin epäasiallista koskettelua " hoidon varjolla".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393870Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3442997Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt101906Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23771- 65761