Onko osteopaatista V-P Poikosesta millaisia kokemuksia? Ja erityisesti naisilla?
Ortopedinen osteopaatti V-P Poikonen
13
5035
Vastaukset
- Anonyymi
Hyviä kokemuksia vain! Monasti hällä käyneenä. Nuori nainen olen.
- Anonyymi
1980-luvulla. Olin silloin nuori tyttö..Vastenmielistä.
- Anonyymi
Myös vastenmielistä. 1988- vuosi. Myös nuori tyttö olin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös vastenmielistä. 1988- vuosi. Myös nuori tyttö olin.
Olen miettinyt pitäisikö asiasta ilmoittaa jollekulle. Vieläkö jatkaa samaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, että rikosoikeudellisesti asia on vanhentunut. Henkilön ammattinimike hierojasta on myös muuttunut. Valvira ei ehkä ole kiinnostunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen poliisille tapahtuneesta ilmoittanut
- Anonyymi
Nainen olen ja pelkästään hyvää sanottavaa 15 vuoden ajalta! Tasaisin väliajoin menee selkä jumiin ja aina apu löytynyt, hyvän palvelun kera.
- Anonyymi
Läpsässyt mun kaveria perseelle, kuvaili kokemusta oudoksi
- Anonyymi
Itse sain heti ensimmäisellä käynnillä selkävaivat kuntoon...olin silloin noin 36v ja lapsuudesta asti selkä on oikutellut(skolioosi oli silloin diagnoosi). Nyt sain 58v keltarauhashormonihoitoa 1.5v, vaikka sanoin että olen allerginen synteettisille hormoneille, kierukka vain laitettiin. On kuulemma välttämätöntä kohdun seinämien paksuuntumisen vuoksi, koska se johtaa tod. näk. syöpään hoitamattomana.
Se oli elämäni pahin virhe, kun en luottanut omiin havaintoihin hormonien sopimattomuudesta. Kaikkein pahinta oli se, että paino alkoi nousta hurjaa vauhtia ja "hoidon" jälkeen painoin yli 130kg. Yhtäkkinen painon nousu aiheutti kovat selkä ja lonkkakivut. Selässä jokin hermo jäi kai pinteeseen tms.)
Gynekologi moitti;"Miten olet saattanut itsesi tuohon kuntoon?...Alapäätäni hän tutkiskeli ja totesi, ettei sisälläsi pysy mikään gynekologinen instrumentti vaan kimpoaa ulos; "Miten voit olla näin turvoksissa, miten olet edes voinut synnyttää tällä vehkeelläsi?" , hän ihmetteli. Kierukan hän sai pois, mutta hormonitoimintani on yhäkin ihan sekaisin; aloin vuotaa kuten joskus ennen "kuukautisten" aikaan ja kova vuoto aina uusiutuu ajoittain, vaikka vaikuttavan hormonin olisi pitänyt poistua kehostani jo vajaat kaksi vuotta sitten.
Koska olen nyt kooltani kuin valas, en enää uskalla mennä lääkäriin. Kiroparktikolle pitäisi mennä, koska selkä kipu on tuskallista ja kestänyt hormonihoidosta asti. Haluaisin uskaltaa hakea taas Poikoselta apua, mutta miten hän voi hoitaa "jättiläistä", joka ei ole pystynyt enää pariin vuoteen liikkumaan kuin itkua vääntäen? Minulle ainakin lääkärit ovat sanoneet todella rumasti koostani! He eivät myöskään usko hormonihoitojen haittoihin.
Poikoselle kiitos, että hän on pari kertaa selkäkivun poistanut!- Anonyymi
Olen pahoillani kokemastasi vähintäänkin epäasiallisesta kohtelusta. Toivon, että olet löytänyt voimia ilmoittaa tästä eteenpäin viranomaisille. Kaikille löytyy ylempi taho, jonne voi ilmoittaa epäasiallisesta kohtelusta. Tämänkaltaisen kohtelun on loputtava!
- AnonyymiUUSI
🤔monenlaista kummallista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1284639Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu293377- 203315
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt472979Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka512965Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222839Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod182590Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132315- 92199
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142135