Kuuunnelkaa kunnollista musaa

Tämä-selvä

121

155

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000


      • hank3.tubessa

        Paras on .. Hank3.



    • AsianVierestä
      • AsianVierestä

        Btw. tulevatkohan nuo lantiovyöt vielä muotiin...oli se ihanaa aikaa.


      • Hyi helvata.


      • AsianVierestä
        Vihertäjä kirjoitti:

        Hyi helvata.

        Se on helvata sellaiselle pojulle joka ei ole tuollaista vyötä naisen päältä riisunut?


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Se on helvata sellaiselle pojulle joka ei ole tuollaista vyötä naisen päältä riisunut?

        En kommentoinut vyötä, vaan tuota naista. Kunnon noita-akka.


      • AsianVierestä
        Vihertäjä kirjoitti:

        En kommentoinut vyötä, vaan tuota naista. Kunnon noita-akka.

        No et sitten ymmärrä naisen lantiosta mitään? Ei kannata kasvoihin katsoa jos haluaa kunnon yöseuraa. Cherillä on vain lantioseutu jota ei voi jättää huomioimatta.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        No et sitten ymmärrä naisen lantiosta mitään? Ei kannata kasvoihin katsoa jos haluaa kunnon yöseuraa. Cherillä on vain lantioseutu jota ei voi jättää huomioimatta.

        Yritin oikein eläytyä, mutta ei sytytä sitten yhtään.


      • AsianVierestä
        Vihertäjä kirjoitti:

        Yritin oikein eläytyä, mutta ei sytytä sitten yhtään.

        Hmm...minä taas kuolaan tuollaisten lantioiden perään. Naiset voivat kommentoida ehkä miksi:)


      • sdkjklkdsfklsdkjl

        Haha, taisi tuo olla ensimmäinen autotune -biisi, jo vuonna 1998.


    • AsianVierestä
    • Tämä-selvä

      • AsianVierestä

        Sinulla on hyvä musiikkimaku ja kivasti leikatut hiukset jos toi puolikas on otettu sinun päästä:)


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Sinulla on hyvä musiikkimaku ja kivasti leikatut hiukset jos toi puolikas on otettu sinun päästä:)

        Heh, no kiitos. Kyllä se on minun päästä joskin ei ihan viime viikolta, eikä ihan viime kuultakaan jos viime vuodeltakaan....mä suunnittelen sortuvani mustaan!!!😌

        Olin jo päättänyt etten värjää enää hiuksiani ikinä..mutta alan taas empiä jos kumminkin vielä...mä tykkäsin tuosta mustasta tukasta.😏


      • AsianVierestä
        Päläpälä kirjoitti:

        Heh, no kiitos. Kyllä se on minun päästä joskin ei ihan viime viikolta, eikä ihan viime kuultakaan jos viime vuodeltakaan....mä suunnittelen sortuvani mustaan!!!😌

        Olin jo päättänyt etten värjää enää hiuksiani ikinä..mutta alan taas empiä jos kumminkin vielä...mä tykkäsin tuosta mustasta tukasta.😏

        Eli oletko vaalean ruskeiden hiusten omaaja joka on jo värjännyt hiuksensa valkoisiksi, mustaksi ja kokeillut jopa punaisia sävyjä joskus krepaten tuuheimmiksi.


      • AsianVierestä
        AsianVierestä kirjoitti:

        Eli oletko vaalean ruskeiden hiusten omaaja joka on jo värjännyt hiuksensa valkoisiksi, mustaksi ja kokeillut jopa punaisia sävyjä joskus krepaten tuuheimmiksi.

        Musta sopii hyvin mutta tuo leikkaus on hyvin toteutettu sivulta ylöspäin leikaten.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Eli oletko vaalean ruskeiden hiusten omaaja joka on jo värjännyt hiuksensa valkoisiksi, mustaksi ja kokeillut jopa punaisia sävyjä joskus krepaten tuuheimmiksi.

        Jotakin sellasta juu...punaisia sävyjä on ollut eniten, sopii ehkä parhaiten ihon sävyyn. Mutta musta oli jotenkin cool..😃

        Tuosta puolikkaasta ei näy hiusten pituus, ne oli pitkähköt..nyt pätkähköt. Siksi mietin, että jos värjään pätkät kasvaa ja on helppo pätkiä sävystä pois...naah. On tää kinkkistä..😅


      • AsianVierestä
        Päläpälä kirjoitti:

        Jotakin sellasta juu...punaisia sävyjä on ollut eniten, sopii ehkä parhaiten ihon sävyyn. Mutta musta oli jotenkin cool..😃

        Tuosta puolikkaasta ei näy hiusten pituus, ne oli pitkähköt..nyt pätkähköt. Siksi mietin, että jos värjään pätkät kasvaa ja on helppo pätkiä sävystä pois...naah. On tää kinkkistä..😅

        Ihan sama, tykkään sinusta vaikka olisit kalju:)


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Ihan sama, tykkään sinusta vaikka olisit kalju:)

        Heh, mullahan on sitten asiat paremmin kun hyvin. 🤘😆👍


      • AsianVierestä
        Päläpälä kirjoitti:

        Heh, mullahan on sitten asiat paremmin kun hyvin. 🤘😆👍

        Noin voi olla vain virtuaalisessa elämässä.
        Tärkeintä on se hetki kun heräät ja mitä ajattelet itsestäsi, muulla ei ole mitään merkitystä.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Noin voi olla vain virtuaalisessa elämässä.
        Tärkeintä on se hetki kun heräät ja mitä ajattelet itsestäsi, muulla ei ole mitään merkitystä.

        Jees, mä tykkään itsestäni. En oo leuhka. Enkä oo yli kylän tyyppi, mutta mä tykkään ittestäni. Musta on tullut semmonen ihminen pääosin, jollanen mä koen haluavani ollakin.

        Sinut itteni kanssa. Mä en oo täydellinen ja huonohakin hetkiä on, mutta mä oon hyväksynyt itteni semmosena kun mä oon ja se on uskomattoman hyvä fiilis. Ei oo taakkaa...


      • AsianVierestä
        Päläpälä kirjoitti:

        Jees, mä tykkään itsestäni. En oo leuhka. Enkä oo yli kylän tyyppi, mutta mä tykkään ittestäni. Musta on tullut semmonen ihminen pääosin, jollanen mä koen haluavani ollakin.

        Sinut itteni kanssa. Mä en oo täydellinen ja huonohakin hetkiä on, mutta mä oon hyväksynyt itteni semmosena kun mä oon ja se on uskomattoman hyvä fiilis. Ei oo taakkaa...

        Sun kanssa olisi kiva elää:)


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Sun kanssa olisi kiva elää:)

        No ainakin mä viihdyn itteni kanssa..muut ei ehkä ihan aina niinkään..🙈

        Ehkä toi illuusio on hyvä pitää..😉


      • Päläpälä kirjoitti:

        Lidsey on ihana takkupää viulisti tanssija loikkija...

        https://youtu.be/vxIOUJ7by6U

        🎶🎶🎶

        https://youtu.be/_oNpmSAvpGQ

        Sinulla mielenkiintoisia viuluvideoita. Aikanaan samaan tapaan taisi soittaa Vanessa May vai mikä hänen nimensä oli. Mitä viikonloppuun kuuluu?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Sinulla mielenkiintoisia viuluvideoita. Aikanaan samaan tapaan taisi soittaa Vanessa May vai mikä hänen nimensä oli. Mitä viikonloppuun kuuluu?

        Lidsey on ihan magee, koko olemus. Vanessa Mae juu. Sitten on miehiäkin muttei tuu nyt heti nimet mieleen...yks on pitkätukkainen..no sanon kun muistan nimen.😃

        Huilia, kauoungilla käytiin ja nyt kylppärissä höyryssä. Muksu leikkii vesileikkejä tuossa suihkussa. Kumpikin kärsitty nenän tukkoisuudesta, niin nyt helppaa hiukan tuo höyryttäminen.☺️

        Mites sulla?


      • Päläpälä kirjoitti:

        Lidsey on ihan magee, koko olemus. Vanessa Mae juu. Sitten on miehiäkin muttei tuu nyt heti nimet mieleen...yks on pitkätukkainen..no sanon kun muistan nimen.😃

        Huilia, kauoungilla käytiin ja nyt kylppärissä höyryssä. Muksu leikkii vesileikkejä tuossa suihkussa. Kumpikin kärsitty nenän tukkoisuudesta, niin nyt helppaa hiukan tuo höyryttäminen.☺️

        Mites sulla?

        Lindsey sori..hellä hipaisu eikä jäänyt n mukaan.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Lindsey sori..hellä hipaisu eikä jäänyt n mukaan.

        Haa se on David Garrett..lamppu syttyi!!💡

        https://youtu.be/YZ87d_Wqm9Y


      • Päläpälä kirjoitti:

        Lidsey on ihan magee, koko olemus. Vanessa Mae juu. Sitten on miehiäkin muttei tuu nyt heti nimet mieleen...yks on pitkätukkainen..no sanon kun muistan nimen.😃

        Huilia, kauoungilla käytiin ja nyt kylppärissä höyryssä. Muksu leikkii vesileikkejä tuossa suihkussa. Kumpikin kärsitty nenän tukkoisuudesta, niin nyt helppaa hiukan tuo höyryttäminen.☺️

        Mites sulla?

        "Mittes sulla?"

        Jalka on vielä kipeä. Loukkasin runsaat kaksi viikkoa sitten liukastuessani jalkani. Vielä on turvoksissa, vaikka nyt tuntuu, että helpottaa vihdoinkin! Siitä hyvät fiilikset! Loukkaantumisesta olen siis toipumassa, vaikka jalka ei ole vielä OK, mutta olikin odotettavissa, että siinä voi mennä yli kaksi viikkoa toipuessa. Kaksi kertaa olen käynyt lääkärissä ja yhden kerran sairaanhoitajan luona jalan takia.



      • Pälis.puskasta
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

        "Mittes sulla?"

        Jalka on vielä kipeä. Loukkasin runsaat kaksi viikkoa sitten liukastuessani jalkani. Vielä on turvoksissa, vaikka nyt tuntuu, että helpottaa vihdoinkin! Siitä hyvät fiilikset! Loukkaantumisesta olen siis toipumassa, vaikka jalka ei ole vielä OK, mutta olikin odotettavissa, että siinä voi mennä yli kaksi viikkoa toipuessa. Kaksi kertaa olen käynyt lääkärissä ja yhden kerran sairaanhoitajan luona jalan takia.

        Ompa tiukassa parantuminen..kuvattukin on? 😕

        Ootko päässyt ilman kainalosauvoja kulkemaan?


      • Pälis.puskasta kirjoitti:

        Ompa tiukassa parantuminen..kuvattukin on? 😕

        Ootko päässyt ilman kainalosauvoja kulkemaan?

        Röntgen otettiin heti onnettomuuspäivänä. En ole tarvinnut kainalosauvoja. Aluksi näin kivusta punasta, kun nousin seisomaan, mutta sitten turvotus laski alusta huomattavasti ja jalka on tervehtymässä näillä näkymin. Vielä on turvonnut, mutta kyllä sillä on kävellyt jopa yli kilometrin matkan. Lääkäri ei kieltänyt liikkumista. Ei ole sillä tavalla loukkaantunut. Suomi muuten voitti 4-2 Kanadan. Ihanaa! :)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Röntgen otettiin heti onnettomuuspäivänä. En ole tarvinnut kainalosauvoja. Aluksi näin kivusta punasta, kun nousin seisomaan, mutta sitten turvotus laski alusta huomattavasti ja jalka on tervehtymässä näillä näkymin. Vielä on turvonnut, mutta kyllä sillä on kävellyt jopa yli kilometrin matkan. Lääkäri ei kieltänyt liikkumista. Ei ole sillä tavalla loukkaantunut. Suomi muuten voitti 4-2 Kanadan. Ihanaa! :)

        Kyllä se sitten vaan aikansa näemmä ottaa, mutta aika pahasti se on sattunut. Mukavaa jääkiekkoiltaa!!

        Hyvä asento jalkaa myöden ja relax..👍


      • Päläpälä kirjoitti:

        Kyllä se sitten vaan aikansa näemmä ottaa, mutta aika pahasti se on sattunut. Mukavaa jääkiekkoiltaa!!

        Hyvä asento jalkaa myöden ja relax..👍

        Jalka on nyt relax tyynyn päällä, levossa. Toivottavasti saitte ulkoilla tänään lasten kanssa aurinkoisessa säässä.

        https://www.youtube.com/watch?v=yD8DcgpLp_w

        Tätä oli aurikoinen musiikki ennen minun aikaani ja sinun. Taisit juuri ja juuri syntyä seuraavan biisin vuonna tai ainakin melkein?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Jalka on nyt relax tyynyn päällä, levossa. Toivottavasti saitte ulkoilla tänään lasten kanssa aurinkoisessa säässä.

        https://www.youtube.com/watch?v=yD8DcgpLp_w

        Tätä oli aurikoinen musiikki ennen minun aikaani ja sinun. Taisit juuri ja juuri syntyä seuraavan biisin vuonna tai ainakin melkein?

        Hyvä!!

        Pyörälenkki jäi tekemättä, mutta takapihalla käytiin ihmettelemässä. Lunta on vielä paikka paikoin paksultikin, kaikki kattolumet ja koko talven lumet on takapihalla hyvässä jemmassa.

        Ehkä ne parissa viikossa sulaa, haihtuu.

        Mä olen syntynyt -76. 😛


      • Päläpälä kirjoitti:

        Hyvä!!

        Pyörälenkki jäi tekemättä, mutta takapihalla käytiin ihmettelemässä. Lunta on vielä paikka paikoin paksultikin, kaikki kattolumet ja koko talven lumet on takapihalla hyvässä jemmassa.

        Ehkä ne parissa viikossa sulaa, haihtuu.

        Mä olen syntynyt -76. 😛

        Päläpälä: "Mä olen syntynyt -76. "

        Sitä minä muistelin, mutta mielessä kävi myös vuosi 1978. Vai on teillä vielä siellä Lahdessa lunta. Itse tänään kiikuin talonpihalla sellaisessa aikuisten isossa kiikussa ja katselin sitä, että iso kasa lunta oli sulamatta lasten hiekkalaatikon luona. Aikaisemmin siellä on leikkijöitä, mutta tällä hetkellä talossamme ei taida enää pieni lapsia olla. Ovat muuttaneet pois. Yhdellä lapsiperheellä vuosia sitten autona oli perhe-Jaguaar. Mikä auto Teillä on? Kiva kun Teillä lapsille on oma piha! :)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Päläpälä: "Mä olen syntynyt -76. "

        Sitä minä muistelin, mutta mielessä kävi myös vuosi 1978. Vai on teillä vielä siellä Lahdessa lunta. Itse tänään kiikuin talonpihalla sellaisessa aikuisten isossa kiikussa ja katselin sitä, että iso kasa lunta oli sulamatta lasten hiekkalaatikon luona. Aikaisemmin siellä on leikkijöitä, mutta tällä hetkellä talossamme ei taida enää pieni lapsia olla. Ovat muuttaneet pois. Yhdellä lapsiperheellä vuosia sitten autona oli perhe-Jaguaar. Mikä auto Teillä on? Kiva kun Teillä lapsille on oma piha! :)

        Juu niin wanha jo...☺️

        On täällä vielä, ainakn meillä..puiden suojassa ei aurinko ole vielä päässyt lämmittämään..

        Toyota, kun et muuta saa ja isännällä on rapee ranskis..


      • Päläpälä kirjoitti:

        Juu niin wanha jo...☺️

        On täällä vielä, ainakn meillä..puiden suojassa ei aurinko ole vielä päässyt lämmittämään..

        Toyota, kun et muuta saa ja isännällä on rapee ranskis..

        Isosiskolla on muistaakseni hybridi Toyota. Oli tänään Kööpenhaminassa ostoksilla, kun soitin hänelle. Toyota on hyvä auto. Nyt alkaa jännittämään nuo vaalit. Televisio on auki. Sinulla politiikka oli kielletty aihe, mutta minulla pyörii nyt mielessä odottaessa SDP:n voittoa. Katsot varmaan sentään tulokset?


      • kjjfdskjskdkfjkl
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Isosiskolla on muistaakseni hybridi Toyota. Oli tänään Kööpenhaminassa ostoksilla, kun soitin hänelle. Toyota on hyvä auto. Nyt alkaa jännittämään nuo vaalit. Televisio on auki. Sinulla politiikka oli kielletty aihe, mutta minulla pyörii nyt mielessä odottaessa SDP:n voittoa. Katsot varmaan sentään tulokset?

        Boni M:n Sunny soi Nissan Sunnyn mainoksessa joskus. Silloin oli Nissanit vielä kunnollisia Japanissa tehtyjä.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Isosiskolla on muistaakseni hybridi Toyota. Oli tänään Kööpenhaminassa ostoksilla, kun soitin hänelle. Toyota on hyvä auto. Nyt alkaa jännittämään nuo vaalit. Televisio on auki. Sinulla politiikka oli kielletty aihe, mutta minulla pyörii nyt mielessä odottaessa SDP:n voittoa. Katsot varmaan sentään tulokset?

        Tulokset kuulee aamulla, kuuli ja näki. Eipä niiltä välty.

        Ainakin itselle on sattunut vahvoja Toyotoja ja Nissaneitakin. Kumpiakin on ollut ja on..


      • Päläpälä kirjoitti:

        Tulokset kuulee aamulla, kuuli ja näki. Eipä niiltä välty.

        Ainakin itselle on sattunut vahvoja Toyotoja ja Nissaneitakin. Kumpiakin on ollut ja on..

        Sitten suosit samoja autoja kuin siskoni. Aikaisempi auto hänellä taisi olla Nissan Qashqai tai jotakin sinne päin. Nyt hänellä on Toyota hybridi. Toisenkin siskon perheessä on siirrytty hybridiin. Ajelevat osan matkaa sähköllä. Itse ajattelelin jo 20-vuotiaana, että en hommaa kuin jonkun sähkö Mercedes-Benzin. Itse olen ollut bensiiniautoja vastaan arvoiltani vihreenä. Tietysti on käynyt joskus mielessä, että perheellisenä pitäisi hankkia bensiiniauto, jotta lapsia saa siirrettyä kätevästi paikasta toiseen. Kun ei ole tullut perhettä niin ei ole tullut autoakaan.

        Onko autot farkkuja vai ihan normaaleita? Mitä lapset ovat tykänneet perheen autoista?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Sitten suosit samoja autoja kuin siskoni. Aikaisempi auto hänellä taisi olla Nissan Qashqai tai jotakin sinne päin. Nyt hänellä on Toyota hybridi. Toisenkin siskon perheessä on siirrytty hybridiin. Ajelevat osan matkaa sähköllä. Itse ajattelelin jo 20-vuotiaana, että en hommaa kuin jonkun sähkö Mercedes-Benzin. Itse olen ollut bensiiniautoja vastaan arvoiltani vihreenä. Tietysti on käynyt joskus mielessä, että perheellisenä pitäisi hankkia bensiiniauto, jotta lapsia saa siirrettyä kätevästi paikasta toiseen. Kun ei ole tullut perhettä niin ei ole tullut autoakaan.

        Onko autot farkkuja vai ihan normaaleita? Mitä lapset ovat tykänneet perheen autoista?

        Mä en noihin hybridi kärryihin tunne mitään vetoa. Bensakoneita kaikki, olevat olleet ja tulevatkin. 😊

        Sit kun niitä ei enää saa mä siirryn matkustajaksi ohjastajan paikalta ja paan autoilun pakettiin.

        Eipä nuo lapset pal autosta perusta. Kunhan kyyti on tasaista. Mä tykkään farkusta ja isäntä yksinään kun omallaan ajelee, niin pieniruokainen sedan.

        Mutta nyt Morten päästettävä ääneen...

        https://youtu.be/Z3AvTEIP6xQ

        Vanha versio on paras..


      • Päläpälä kirjoitti:

        Mä en noihin hybridi kärryihin tunne mitään vetoa. Bensakoneita kaikki, olevat olleet ja tulevatkin. 😊

        Sit kun niitä ei enää saa mä siirryn matkustajaksi ohjastajan paikalta ja paan autoilun pakettiin.

        Eipä nuo lapset pal autosta perusta. Kunhan kyyti on tasaista. Mä tykkään farkusta ja isäntä yksinään kun omallaan ajelee, niin pieniruokainen sedan.

        Mutta nyt Morten päästettävä ääneen...

        https://youtu.be/Z3AvTEIP6xQ

        Vanha versio on paras..

        Tuo video on paras myös, koska siinä kukin kuulija/katsoja saa aatella, oi se laulaa mulle eikä sille likalle ylisuurissa vaatteissa.😉

        Ja Morten & co. nähdään ittenään esiintymässä, ei väliin piirrettyinä väliin ittenään...mulle toki kuola poskella katsojalle näin tää on parempi!🤣


        Vaiks muuten se piirrosversio on huikee.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Mä en noihin hybridi kärryihin tunne mitään vetoa. Bensakoneita kaikki, olevat olleet ja tulevatkin. 😊

        Sit kun niitä ei enää saa mä siirryn matkustajaksi ohjastajan paikalta ja paan autoilun pakettiin.

        Eipä nuo lapset pal autosta perusta. Kunhan kyyti on tasaista. Mä tykkään farkusta ja isäntä yksinään kun omallaan ajelee, niin pieniruokainen sedan.

        Mutta nyt Morten päästettävä ääneen...

        https://youtu.be/Z3AvTEIP6xQ

        Vanha versio on paras..

        https://www.youtube.com/watch?v=djV11Xbc914

        Tuo on hyvällä videolla pareampi versio. Itse katselin sitä muutama vuosi sitten monta kertaa musiikkikanavalta. Oli siellä vanha hitti, jota toistettiin usein.

        Vai lapset istuu kiltisti kyydistä. Itse olin hetken työtön niin sain muutaman kuukauden kuskata siskon parivuotiasta poikaa lastentarhaan. Matkalla poika ilmoitti, että "eno sinä se et osaa ajaa autolla". Yhden kerran laiskana vein taksilla tämän ipanan lastentarhaan. Sitten alkoi työt ja pääsin siitä hommasta eroon. Siitä tuli opittua, että lasten kanssa auto on kätevä keksintö varsinkin, jos ne on pieniä! :)

        Hyvää viikonalkua!


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=djV11Xbc914

        Tuo on hyvällä videolla pareampi versio. Itse katselin sitä muutama vuosi sitten monta kertaa musiikkikanavalta. Oli siellä vanha hitti, jota toistettiin usein.

        Vai lapset istuu kiltisti kyydistä. Itse olin hetken työtön niin sain muutaman kuukauden kuskata siskon parivuotiasta poikaa lastentarhaan. Matkalla poika ilmoitti, että "eno sinä se et osaa ajaa autolla". Yhden kerran laiskana vein taksilla tämän ipanan lastentarhaan. Sitten alkoi työt ja pääsin siitä hommasta eroon. Siitä tuli opittua, että lasten kanssa auto on kätevä keksintö varsinkin, jos ne on pieniä! :)

        Hyvää viikonalkua!

        No just tuossa runoilin, miksi itse pidän tuosta linkittämästäni videosta enemmän. :D

        Olenhan nainen ja vieläpä nainen joka ei kuule vain hyvän sävelen, soundin/saundin ja laulajan äänen, vaan näkee myös laulaujan miehenä ja vallan hyvännäköisenä sellaisena!!! :P

        Jaaa, mahtoiks se näkyä, että ajat vähemmän autolla sitten siinä ajossa? ;)

        Onhan se semmoista hovikuskina olemista, että tietää ajaneensa kun kaikki kilsat on täynnä. Ennen kun he itse hyppäävät rattiin ja sitten niitä ei enää kotona nääkkään..aina menossa jonnekin. :(

        Kiitos, sulle myös!!!!

        https://youtu.be/G1ZgER4uf3A

        A-Ha - Dark Is The Night For All ..Tää nyt on selkeesti paitsi taiteellinen näkemys, myös ilmiselvä herutteluvideo. :D

        Pistää nyt äijä nahkahousuihin ja paita avoinna iho kuulaana pyörimään sinne tänne..ja vielä tolla naamataululla. :D

        Sori, olen vähän levottomalla tuulella.


      • Päläpälä kirjoitti:

        No just tuossa runoilin, miksi itse pidän tuosta linkittämästäni videosta enemmän. :D

        Olenhan nainen ja vieläpä nainen joka ei kuule vain hyvän sävelen, soundin/saundin ja laulajan äänen, vaan näkee myös laulaujan miehenä ja vallan hyvännäköisenä sellaisena!!! :P

        Jaaa, mahtoiks se näkyä, että ajat vähemmän autolla sitten siinä ajossa? ;)

        Onhan se semmoista hovikuskina olemista, että tietää ajaneensa kun kaikki kilsat on täynnä. Ennen kun he itse hyppäävät rattiin ja sitten niitä ei enää kotona nääkkään..aina menossa jonnekin. :(

        Kiitos, sulle myös!!!!

        https://youtu.be/G1ZgER4uf3A

        A-Ha - Dark Is The Night For All ..Tää nyt on selkeesti paitsi taiteellinen näkemys, myös ilmiselvä herutteluvideo. :D

        Pistää nyt äijä nahkahousuihin ja paita avoinna iho kuulaana pyörimään sinne tänne..ja vielä tolla naamataululla. :D

        Sori, olen vähän levottomalla tuulella.

        Päläpälä: "Olenhan nainen ja vieläpä nainen joka ei kuule vain hyvän sävelen, soundin/saundin ja laulajan äänen, vaan näkee myös laulaujan miehenä ja vallan hyvännäköisenä sellaisena!!! :P"

        Ehkä minulla on samankaltaiset motiivit pitää seuraavasta. Paitsi katson asiaa miehen näkökulmasta. Pitätkö Shakirasta?

        https://www.youtube.com/watch?v=DUT5rEU6pqM&list=RDDUT5rEU6pqM&start_radio=1&t=0


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Päläpälä: "Olenhan nainen ja vieläpä nainen joka ei kuule vain hyvän sävelen, soundin/saundin ja laulajan äänen, vaan näkee myös laulaujan miehenä ja vallan hyvännäköisenä sellaisena!!! :P"

        Ehkä minulla on samankaltaiset motiivit pitää seuraavasta. Paitsi katson asiaa miehen näkökulmasta. Pitätkö Shakirasta?

        https://www.youtube.com/watch?v=DUT5rEU6pqM&list=RDDUT5rEU6pqM&start_radio=1&t=0

        Shakira on varmasti yksi silmäätekevistä naisista mitä tuolta kentältä löytyy. Kyllä mä tykkään hänen biiseistä, aika monestakin. Tarkoitan biisillä kokonaisuutta, koko biisin rakennetta. Ja kaunishan tuo on kun mikä! :)

        Näähän uppoaa minuun, kuin lämmin veitsi voihin...

        https://youtu.be/SHq2qrFUlGY

        Perro fiel...Shakira ja Nicky Jam.. ( Nickyn ääni on mun korvaan ihana)...

        Shakirakin on oppinut laulamaan vähän enemmän pallealla, kun nenällä. Hyvä. Kurkkulaulua keskiaasialaiseen tyyliin " kuurkukukurkukkiiiiii".. ;)


      • https://www.youtube.com/watch?v=NmJHH026X0c

        Tuo ja Waka Waka ovat minun Shakira suosikit. Kuuntelin sinun antaman linkin. Onko tuo laulu suomeksi "Olin täällä". Shakiran läpimurtobiisi. Nousi suosituksi myös Brasiliassa. Espanja ja portugali ovat lähennä toisiaan.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=NmJHH026X0c

        Tuo ja Waka Waka ovat minun Shakira suosikit. Kuuntelin sinun antaman linkin. Onko tuo laulu suomeksi "Olin täällä". Shakiran läpimurtobiisi. Nousi suosituksi myös Brasiliassa. Espanja ja portugali ovat lähennä toisiaan.

        Imperfektissä? Vai kuitenkin olen täällä? :)

        Oisko se estaba olin?

        Älä kysy, olen itse opetellut vaan joten en tiiä oikeaa kielioppia. Syksyllä toivottavasti pääsen sille kauan hinkumalleni espanjan kielikurssille. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Imperfektissä? Vai kuitenkin olen täällä? :)

        Oisko se estaba olin?

        Älä kysy, olen itse opetellut vaan joten en tiiä oikeaa kielioppia. Syksyllä toivottavasti pääsen sille kauan hinkumalleni espanjan kielikurssille. :)

        Joo taitaa se olla "olen täällä". Toivottavasti pääset sille espanjan kielikursille! Buenas Tardes y buenas nocthes! Yritin sanoa hyvää iltapäivää ja hyvää yötä! Tuo iltapäivä on kohta vaihtumassa yöksi? Ei mitään hajua oikein kirjoituksesta.

        Vielä haaveilet siitä töihin menosta Espanjaan?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Joo taitaa se olla "olen täällä". Toivottavasti pääset sille espanjan kielikursille! Buenas Tardes y buenas nocthes! Yritin sanoa hyvää iltapäivää ja hyvää yötä! Tuo iltapäivä on kohta vaihtumassa yöksi? Ei mitään hajua oikein kirjoituksesta.

        Vielä haaveilet siitä töihin menosta Espanjaan?

        Kyllä mä uskoisin pääseväni kurssille, kun heti haen kun haku alkaa. Se opettaja suositteli aloittamaan alusta, ettei kesken hyppää kurssille mukaan. Olisin päsdyt kesken jo alkaneelle kurssille mukaan. Olis ollut tilaa, mutta kun nollasta alkaa niin...

        Olen samaa mieltä, alusta alkeista alkaen. Tarkoitus on oppia kunnolla kieli, ettei vain sinne päin..vaan niin et lopulta pärjään sillä vaikka ko. maassa asioidessa jne.

        Toki haaveilen, mutta perheessä mies harii vastaan. Häntä ei ole se kärpänen purrut ja ymmärrän, jos kyseinen maa ei viehätä onhan se aika hurjaa loikata tutusta vieraaseen, ei kiinnostavaan maahan.

        Kyllä hän lomailemaan kuulemma voi vielä lähteä, muttei nyt. Joten onhan mun häntäkin kuunneltava, vaikka itellä onkin julmettu hinku päästä sinne. Pääsen mä vielä..😃

        En ole heittänyt pyyhettä kehään, kirvestä kaivoon sen suhteen. Mut pitää katsoa sopiva hetki, mikä sopii miehellekin..en kuitenkaan ole valmis tappelemaan tämän takia. Enkä hukkaamaan miestä haaveen takia, mielummin joustan tässä kohtaa...


      • Päläpälä kirjoitti:

        Kyllä mä uskoisin pääseväni kurssille, kun heti haen kun haku alkaa. Se opettaja suositteli aloittamaan alusta, ettei kesken hyppää kurssille mukaan. Olisin päsdyt kesken jo alkaneelle kurssille mukaan. Olis ollut tilaa, mutta kun nollasta alkaa niin...

        Olen samaa mieltä, alusta alkeista alkaen. Tarkoitus on oppia kunnolla kieli, ettei vain sinne päin..vaan niin et lopulta pärjään sillä vaikka ko. maassa asioidessa jne.

        Toki haaveilen, mutta perheessä mies harii vastaan. Häntä ei ole se kärpänen purrut ja ymmärrän, jos kyseinen maa ei viehätä onhan se aika hurjaa loikata tutusta vieraaseen, ei kiinnostavaan maahan.

        Kyllä hän lomailemaan kuulemma voi vielä lähteä, muttei nyt. Joten onhan mun häntäkin kuunneltava, vaikka itellä onkin julmettu hinku päästä sinne. Pääsen mä vielä..😃

        En ole heittänyt pyyhettä kehään, kirvestä kaivoon sen suhteen. Mut pitää katsoa sopiva hetki, mikä sopii miehellekin..en kuitenkaan ole valmis tappelemaan tämän takia. Enkä hukkaamaan miestä haaveen takia, mielummin joustan tässä kohtaa...

        Päläpälä: "En ole heittänyt pyyhettä kehään, kirvestä kaivoon sen suhteen. Mut pitää katsoa sopiva hetki, mikä sopii miehellekin..en kuitenkaan ole valmis tappelemaan tämän takia. Enkä hukkaamaan miestä haaveen takia, mielummin joustan tässä kohtaa... "

        Käy vain innolla se espanjankielenkurssi. Sitten voit ainakin innolla matkailla. Ymmärrän se, että perhe pitää pitää kasassa. Kompromisseja joutuu tekemään.

        Milloinka se espanjankurssi alkaa? Ensi syksynäkö?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Päläpälä: "En ole heittänyt pyyhettä kehään, kirvestä kaivoon sen suhteen. Mut pitää katsoa sopiva hetki, mikä sopii miehellekin..en kuitenkaan ole valmis tappelemaan tämän takia. Enkä hukkaamaan miestä haaveen takia, mielummin joustan tässä kohtaa... "

        Käy vain innolla se espanjankielenkurssi. Sitten voit ainakin innolla matkailla. Ymmärrän se, että perhe pitää pitää kasassa. Kompromisseja joutuu tekemään.

        Milloinka se espanjankurssi alkaa? Ensi syksynäkö?

        No nimenomaan niin. Perhe pidetään kasassa ja kuitenkin se on tärkeistä tärkein asia myös minulle.

        Syksyllä juu, pitää ostaa kirjakin sitten. Kyllä mä vakavissani olen sen kielen opettelun kanssa, vaikken mikään kielimaisteri olekaan. Mutta on niin kauniskin kieli ja kiva on ymmärtää muutakin kieltä, kuin vain suomea ja englantia. Ruotsia auttavasti..😃


      • Päläpälä kirjoitti:

        No nimenomaan niin. Perhe pidetään kasassa ja kuitenkin se on tärkeistä tärkein asia myös minulle.

        Syksyllä juu, pitää ostaa kirjakin sitten. Kyllä mä vakavissani olen sen kielen opettelun kanssa, vaikken mikään kielimaisteri olekaan. Mutta on niin kauniskin kieli ja kiva on ymmärtää muutakin kieltä, kuin vain suomea ja englantia. Ruotsia auttavasti..😃

        Ompahan sinulla sitten ensisyksynä harrastus. Kielitaito voi ainakin käyttää sitten matkailussa. Sinä pidit Espanjan lämmöstä. Muuten se Viva Espana -laulu ei ole saksalainen vaan espanjalainen? On vuodelta 1972.

        https://www.youtube.com/watch?v=99NgfUpS4rk


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Ompahan sinulla sitten ensisyksynä harrastus. Kielitaito voi ainakin käyttää sitten matkailussa. Sinä pidit Espanjan lämmöstä. Muuten se Viva Espana -laulu ei ole saksalainen vaan espanjalainen? On vuodelta 1972.

        https://www.youtube.com/watch?v=99NgfUpS4rk

        Korjataan, että hollantilainen kipale, joka levytettiin jo vuonna 1971.

        "Eviva España” on alkujaan hollanninkielinen musiikkikappale, jonka sävelsi Leo Caerts ja sanoitti Leo Rozenstraten. Sen alkuperäinen esittäjä on belgialaislaulaja Samantha, joka äänitti sen vuonna 1971.[1]

        Ilmestyessään kappaleesta muodostui hitti Belgiassa, ja se oli Julio Iglesiasin ”Un canto a Galician” jälkeen vuoden myydyin single. Sittemmin kappaletta on myyty yli 40 miljoonaa kopiota eri maissa eri versioina. Sen ovat äänittäneet muun muassa espanjalainen Manolo Escobar, ruotsalainen Sylvia Vrethammar, alankomaalainen Imca Marina ja saksalainen James Last.[1][2] Escobarin versio ”Y viva España” kuultiin myös vuoden 1973 elokuvassa Me has hecho perder el juicio.[3] Vexi Salmen sanoittaman suomenkielisen version ”Eviva Espanja” äänitti ensimmäisenä Marion Rung vuonna 1973.[4] Jope Ruonansuu levytti kappaleesta oman version vuonna 1996 nimellä "Halvari lentokoneeseen".[5]

        Laulun nimessä on kielioppivirhe: eviva on "eläköön" italiaksi. Se ei espanjaksi tarkoita yhtään mitään. Espanjaksi "eläköön" on viva. Luonnollisesti espanjalaiset itse huomasivat asian välittömästi, ja laulun nimi on espanjaksi joko Y viva España ("Siis eläköön, Espanja!) tai Que viva España (Oi, eläköön, Espanja!)"

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Eviva_España


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Ompahan sinulla sitten ensisyksynä harrastus. Kielitaito voi ainakin käyttää sitten matkailussa. Sinä pidit Espanjan lämmöstä. Muuten se Viva Espana -laulu ei ole saksalainen vaan espanjalainen? On vuodelta 1972.

        https://www.youtube.com/watch?v=99NgfUpS4rk

        Juu ja mukava harrastus!

        En ole tuon kappaleen historiaa selvittänyt, mutta nyt sekin tulee tutuksi, kiitos.😃

        Tuosta evivasta oon joskus lukenut juurikin netistä. Tottahan espanjalaiset sen ovat huomanneet.

        Siis, mä olen ajatellut Y/y tarkoittavan ja sanaa.🤣


      • Päläpälä kirjoitti:

        Juu ja mukava harrastus!

        En ole tuon kappaleen historiaa selvittänyt, mutta nyt sekin tulee tutuksi, kiitos.😃

        Tuosta evivasta oon joskus lukenut juurikin netistä. Tottahan espanjalaiset sen ovat huomanneet.

        Siis, mä olen ajatellut Y/y tarkoittavan ja sanaa.🤣

        Ja eläköön espanja.😃


      • Päläpälä kirjoitti:

        Juu ja mukava harrastus!

        En ole tuon kappaleen historiaa selvittänyt, mutta nyt sekin tulee tutuksi, kiitos.😃

        Tuosta evivasta oon joskus lukenut juurikin netistä. Tottahan espanjalaiset sen ovat huomanneet.

        Siis, mä olen ajatellut Y/y tarkoittavan ja sanaa.🤣

        "Siis, mä olen ajatellut Y/y tarkoittavan ja sanaa.🤣 "

        Tuo minä tiesinkin, mutta y taitettiin vääntä espanjassa tarkoittamaan "niin" ellen väärin muista tässä "Niin eläköön Espanja!"? Y Viva Espana?

        Itseltäni meni Muumijakso sivusuuhun, kun kirjoittelin täällä samaan aikaan, kun katsoin sitä telkusta. Satuin kirjoittamaan yhdestä erikoisesta politikosta, josta alkoi tulla paljon viestejä paljon takaisin.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        "Siis, mä olen ajatellut Y/y tarkoittavan ja sanaa.🤣 "

        Tuo minä tiesinkin, mutta y taitettiin vääntä espanjassa tarkoittamaan "niin" ellen väärin muista tässä "Niin eläköön Espanja!"? Y Viva Espana?

        Itseltäni meni Muumijakso sivusuuhun, kun kirjoittelin täällä samaan aikaan, kun katsoin sitä telkusta. Satuin kirjoittamaan yhdestä erikoisesta politikosta, josta alkoi tulla paljon viestejä paljon takaisin.

        Joskus kyllä suomentajatkin suomentaa väärin, koska se taipuu mielekkäämmin meidän kieleen ja suuhun. Huomaa joskus tv-elokuvissa ja sarjoissakin..tyypit puhuu kielellään ihan erilailla, kun mitä tekstitys suomennettuna on. Jopa koko asia voi tavallaan muuttua väärin vääntämisen vuoksi..

        Yleensä englanniksi puhutut ohjelmat kuuntelen ja ohessa luen, jos viitsin tai kuulostaa vaikeaselkoiselta..eli paljon vieraiksi jääneitä sanoja.

        Tai kysyn mieheltäni myös suomennosta. Hän lukee päivittäin pääsääntöisesti englanninkielisiä tekstejä, keskusteluja ja artikkeleita..kommunikoi englanniksi..niin kun oma kielipää tekee lukon, pitää kysyä osaavammalta.

        Mulla on korva kamalan kipeä..buranan teho hiipuu. Täydyn mennä katsomaan lääkitystä siihin..on tuo limaisuus poskionteloissa äitynyt pahalle mallille..kai se on taas joku kuuri syötävä.

        Plump plump sanoo korvassa eikä kuule..sattuu leukaan.

        Kiitos sulle seurasta ja tietopaketista. Mukavaa iltaa samalla!😃


      • Päläpälä kirjoitti:

        Joskus kyllä suomentajatkin suomentaa väärin, koska se taipuu mielekkäämmin meidän kieleen ja suuhun. Huomaa joskus tv-elokuvissa ja sarjoissakin..tyypit puhuu kielellään ihan erilailla, kun mitä tekstitys suomennettuna on. Jopa koko asia voi tavallaan muuttua väärin vääntämisen vuoksi..

        Yleensä englanniksi puhutut ohjelmat kuuntelen ja ohessa luen, jos viitsin tai kuulostaa vaikeaselkoiselta..eli paljon vieraiksi jääneitä sanoja.

        Tai kysyn mieheltäni myös suomennosta. Hän lukee päivittäin pääsääntöisesti englanninkielisiä tekstejä, keskusteluja ja artikkeleita..kommunikoi englanniksi..niin kun oma kielipää tekee lukon, pitää kysyä osaavammalta.

        Mulla on korva kamalan kipeä..buranan teho hiipuu. Täydyn mennä katsomaan lääkitystä siihin..on tuo limaisuus poskionteloissa äitynyt pahalle mallille..kai se on taas joku kuuri syötävä.

        Plump plump sanoo korvassa eikä kuule..sattuu leukaan.

        Kiitos sulle seurasta ja tietopaketista. Mukavaa iltaa samalla!😃

        Mukavaa iltaa myös sinulle ja hyvää alkuviikkoa! Toivottavasti paranet pian! :)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Mukavaa iltaa myös sinulle ja hyvää alkuviikkoa! Toivottavasti paranet pian! :)

        Kiitos, myös sinulle hyvää viikkoa!! :)

        Poskionteloissa täyttä, muuten alkaa jo helpottaa.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Kiitos, myös sinulle hyvää viikkoa!! :)

        Poskionteloissa täyttä, muuten alkaa jo helpottaa.

        Päläpälä: "Poskionteloissa täyttä, muuten alkaa jo helpottaa."

        Täällä myös alkaa helpottamaan. Tänään jalka kesti edes takaisin yliopistolle polkupyörällä ajelun. Huomenna on yliopiston YTHS:ssä aika lääkäriin. Jalka on turvonnut ja haluan saadaa vielä lääkärin näkemyksen siitä, että milloin turvotus laskee. Ilmeisesti ole mitään syytä huoleen, mutta varmuudeksi käyn vielä lääkärissä. Jospa nyt ei ole syytä ajella polkupyörällä. Huomenna ajelen hetken bussilla.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Päläpälä: "Poskionteloissa täyttä, muuten alkaa jo helpottaa."

        Täällä myös alkaa helpottamaan. Tänään jalka kesti edes takaisin yliopistolle polkupyörällä ajelun. Huomenna on yliopiston YTHS:ssä aika lääkäriin. Jalka on turvonnut ja haluan saadaa vielä lääkärin näkemyksen siitä, että milloin turvotus laskee. Ilmeisesti ole mitään syytä huoleen, mutta varmuudeksi käyn vielä lääkärissä. Jospa nyt ei ole syytä ajella polkupyörällä. Huomenna ajelen hetken bussilla.

        Hyvä homma! Kauan se sun jalka onkin ollut kippee. :(

        Mäkin käväsin terveydenhoitajalla näyttämässä tuota poskinonteloa ja käski seurailla, suolaliuosta yms. käyttää ahkerasti. Helpolla tulee poskionteloihin tulehdus. Mutta pikku hiljaa...huomaa vaan, kun riuskemmin tekee töitä ei ole ihan kunnossa. Tulee heti hiki pintaan ja aika huono olokin. Flunssa on imassut mehut akasta. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Hyvä homma! Kauan se sun jalka onkin ollut kippee. :(

        Mäkin käväsin terveydenhoitajalla näyttämässä tuota poskinonteloa ja käski seurailla, suolaliuosta yms. käyttää ahkerasti. Helpolla tulee poskionteloihin tulehdus. Mutta pikku hiljaa...huomaa vaan, kun riuskemmin tekee töitä ei ole ihan kunnossa. Tulee heti hiki pintaan ja aika huono olokin. Flunssa on imassut mehut akasta. :)

        Jos on kipeenä niin sitten on aika iloita, kun on terveenä! Jos on aina terve niin ei osaa arvostaa asiaa! Flunssasta ja poskiontelotulehduksesta parannutaan! :)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Jos on kipeenä niin sitten on aika iloita, kun on terveenä! Jos on aina terve niin ei osaa arvostaa asiaa! Flunssasta ja poskiontelotulehduksesta parannutaan! :)

        Tuo on kyllä ihan totta. Kotona ei kyllä jaksa työpäivän jälkeen enää tehdä mitään ihmeellistä. Ajattelin, että jospa menisikin hetkeksi vaikka päikkäreille. Saisi kroppa vähän vetää henkeä ja levätä, meinaa väsyttää. :)

        Piipahdan varmaan illalla vielä, mutta palataan kun palataan!! Päivänjatkoja, jos ei satuta törmäämään. :)

        Heh, vanha hitti osui kohdalle, niinpä laitankin sen vielä. Sabrina Salerno..

        https://youtu.be/KpZpvo4rQAE

        Kesä tulee!!! Jee!! :D


      • Päläpälä kirjoitti:

        Tuo on kyllä ihan totta. Kotona ei kyllä jaksa työpäivän jälkeen enää tehdä mitään ihmeellistä. Ajattelin, että jospa menisikin hetkeksi vaikka päikkäreille. Saisi kroppa vähän vetää henkeä ja levätä, meinaa väsyttää. :)

        Piipahdan varmaan illalla vielä, mutta palataan kun palataan!! Päivänjatkoja, jos ei satuta törmäämään. :)

        Heh, vanha hitti osui kohdalle, niinpä laitankin sen vielä. Sabrina Salerno..

        https://youtu.be/KpZpvo4rQAE

        Kesä tulee!!! Jee!! :D

        Kesä tulee. Tuo taisi olla samalta vuodelta kuin lapsena oli Kanarialla eli vuodelta 1988 tai hyvin läheltä sitä. Noterasin laulun, mutta en vielä ollut murrosiässä, joten jotenkin ohin meni tuo laulu. Enemmän iski sitten 90-luvun puolella Raptori. Silloin murrosikäkin iski vuonna 1991. Olin sinä vuonna Raptorin konsertissa esiteininä. Muut konsertissa oli teinityttöjä pääasiassa, satoja sellaisia.

        https://www.youtube.com/watch?v=ITyJAcNJXyM


    • mklbgflrt

      Olipahan paskaa musaa.

      • Kiitos kiitos ja terkkuja myös sinne. Pidin kappaleesta ☯


      • Nut
        modelli kirjoitti:

        Kiitos kiitos ja terkkuja myös sinne. Pidin kappaleesta ☯

        Kiva, kun ehdit nähdä/ kuunnella sen... Viestit näköjään häviää jonnekin 🤔


      • Nut
        modelli kirjoitti:

        Kiitos kiitos ja terkkuja myös sinne. Pidin kappaleesta ☯

        Aika jännä, että tuossa ylempänä keskustellaan tukan väristä ja kipeästä jalasta, eikä niitä viestejä ole poistettu sääntöjen vastaisena vaikka tämä aloitus oli kai musiikkiin liittyvä...

        https://m.youtube.com/watch?v=GJY8jJkDoMY


    • helmiä_sioille
      • S.i.s

      • helmiä_sioille



      • Inloveyouinlove
        Nut kirjoitti:

        Se oli muuten hyvä, tuo Kingdome come....

        Kevät on hassua aikaa... Tekee mieli uudistaa jotain. Käykö sulle niin?

        https://m.youtube.com/watch?v=V6JwI-W6IwQ

        I’m in love... <3 <3


      • Inloveyouinlove kirjoitti:

        I’m in love... <3 <3

        Kevät.... ;)


    • 3e6

      Aloittaja "musiikki"mausta päätellen homo. No ei ihme että olet sinkku.

    • SoliterniuM1977
      • dkjfdkslkldkljdks

        Rolling Stones - Gimme Shelter soi Ritari Ässän jaksossa "Goliath" :)
        https://www.youtube.com/watch?v=33W9GPu8Dbg

        KITTin tai Michael Knightin olisi tosin tuossa ajokohtauksessa vissiin pitänyt pysähtyä päästämään suojatiellä jalankulkija menemään ja tulkinnanvaraista on, katsotaanko hänen ajaneen myös suojatien eteen pysähtyneen ohi pysähtymättä, tosin ehkä tuossa on tyhjä kaista välissä :P


    • Hyvä_kipale
    • 80s.electronic.music
      • https://www.youtube.com/watch?v=NUsoVlDFqZg

        Täytyy tunnustaa se, että minulle melkein viuluversion Enriquen Bailando hitistä oli melkein kidustusta. Tuossa yllä olevassa korva ja silmä lepää. Salaperäinen punahameinen nainen luo videoon jännityksen. :)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=NUsoVlDFqZg

        Täytyy tunnustaa se, että minulle melkein viuluversion Enriquen Bailando hitistä oli melkein kidustusta. Tuossa yllä olevassa korva ja silmä lepää. Salaperäinen punahameinen nainen luo videoon jännityksen. :)

        Heh heh, oliko se oikeasti niin kamlaa?? ;P

        En tiedä miksi, mutta olen jotenkin hurahtanut tuohon elektroniseen viuluun ja näihin ei niin perinteikkäisiin viuluversioihin. Tuo on kyllä minustakin hyvä minkä linkitit. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Heh heh, oliko se oikeasti niin kamlaa?? ;P

        En tiedä miksi, mutta olen jotenkin hurahtanut tuohon elektroniseen viuluun ja näihin ei niin perinteikkäisiin viuluversioihin. Tuo on kyllä minustakin hyvä minkä linkitit. :)

        Päläpälä: "Heh heh, oliko se oikeasti niin kamlaa?? ;P"

        Kyllä se oli kidusta tai ainakin epämieleistä soundia verrattuna alkuperäiseen.

        https://www.youtube.com/watch?v=euOu89d3npA

        Tuo Vanessa Mae ei ole kidusta, ehkä siksi, että hän ei soita sähköviulua vaan aitoa viulua!


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Päläpälä: "Heh heh, oliko se oikeasti niin kamlaa?? ;P"

        Kyllä se oli kidusta tai ainakin epämieleistä soundia verrattuna alkuperäiseen.

        https://www.youtube.com/watch?v=euOu89d3npA

        Tuo Vanessa Mae ei ole kidusta, ehkä siksi, että hän ei soita sähköviulua vaan aitoa viulua!

        Tai korjataan, että hän soittaa osin sähköviulua tämä Vanessa Mae! :)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Tai korjataan, että hän soittaa osin sähköviulua tämä Vanessa Mae! :)

        Ei huono ollenkaan. :)

        Laitetaan vielä viiskymppisiä "ikäneitoja" jammaamaan...sitten onkin hyvä sukeltaa lennokkaasti sohvalle pärisemään... :D

        https://youtu.be/i3enBgAZx98

        Vielä pitäs jaksaa kymmenen vuotta, että olis Samanthan ikäinen.. :D (huh huh) ja tolleen jaksaa veivata..nyt zip ja krooh. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Ei huono ollenkaan. :)

        Laitetaan vielä viiskymppisiä "ikäneitoja" jammaamaan...sitten onkin hyvä sukeltaa lennokkaasti sohvalle pärisemään... :D

        https://youtu.be/i3enBgAZx98

        Vielä pitäs jaksaa kymmenen vuotta, että olis Samanthan ikäinen.. :D (huh huh) ja tolleen jaksaa veivata..nyt zip ja krooh. :)

        Mjaa, mutta eihän se tuossa videossa ole 2010 vuonna, kun vasta 44-vuotias ja Sabrina pari vuotta nuorempi. Nojoo jaksaahan sitä sitten vielä. :)

        Kesällä täytän 43 joten ei auta kun rullata vaan.. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Ei huono ollenkaan. :)

        Laitetaan vielä viiskymppisiä "ikäneitoja" jammaamaan...sitten onkin hyvä sukeltaa lennokkaasti sohvalle pärisemään... :D

        https://youtu.be/i3enBgAZx98

        Vielä pitäs jaksaa kymmenen vuotta, että olis Samanthan ikäinen.. :D (huh huh) ja tolleen jaksaa veivata..nyt zip ja krooh. :)

        No ei napanneet nuo 50-vuotiaat nykyleidit edes aikanaan. Eivät olleet minun makuun!



      • Päläpälä kirjoitti:

        Tarttee vissiin opetella sitten meikkaamaan, kun ripsiväri ja huulikiilto ei enää riitä. :/

        https://www.youtube.com/watch?v=TdaDeGf8fg8

        Morten murua taas... <3

        Tulihan tuota Mortenia kuunneltua. Laitoit joskus aikaisemmin myös.

        https://www.youtube.com/watch?v=hOWuB-OIzlY

        Itse tykkään seuraavasta biisistä. Oli ensimmäisiä levyjä, jonka tulin ostaneeksi elämässäni. Oli kesä 1992. CD:ltä tuli Anna Hanski kuunneltua.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Tulihan tuota Mortenia kuunneltua. Laitoit joskus aikaisemmin myös.

        https://www.youtube.com/watch?v=hOWuB-OIzlY

        Itse tykkään seuraavasta biisistä. Oli ensimmäisiä levyjä, jonka tulin ostaneeksi elämässäni. Oli kesä 1992. CD:ltä tuli Anna Hanski kuunneltua.

        Anna hanskia on kuunneltu myös. :)

        https://youtu.be/M2K_x8PT2aY

        https://youtu.be/mR7x6X9VyH4

        https://youtu.be/YLdZff8LZmo

        https://youtu.be/8fWS4lYalV8

        https://youtu.be/zzm7129xlqY

        https://youtu.be/Zn7Cc_kAIcU


        Mun lempparit Annalta..




      • Päläpälä kirjoitti:

        Heh, Ressuhan se..:)

        Ja ne suosikit..

        https://youtu.be/R4mRNEr-gqY

        https://youtu.be/Vvs2h7PnFLQ

        https://youtu.be/l5R8jS0RGcs

        https://youtu.be/fNG-SiltSW0

        Tätä vastaus viivytti antamasi kappaleittesi kuuntelemisen lisäksi se, että sisko soitti. Ei ollut tykkännyt shoppailusta Kööpenhaminassa. Tukholma ja Tallinna ovat siihen kuulema parempia kaupunkeja.

        Kiitos mielenkiintoisista valinnoista. Varsinkin ensimmäinen oli minulle uusi tuttavuus, vaikka olen kuunnellut joskus paljonkin Youtubesta Ressua.

        Onko raskasta olla vähän sairaana töissä?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Tätä vastaus viivytti antamasi kappaleittesi kuuntelemisen lisäksi se, että sisko soitti. Ei ollut tykkännyt shoppailusta Kööpenhaminassa. Tukholma ja Tallinna ovat siihen kuulema parempia kaupunkeja.

        Kiitos mielenkiintoisista valinnoista. Varsinkin ensimmäinen oli minulle uusi tuttavuus, vaikka olen kuunnellut joskus paljonkin Youtubesta Ressua.

        Onko raskasta olla vähän sairaana töissä?

        Oli raskasta, mutta onneksi on lyhkäsiä päiviä nyt. :)


      • Tuosta Johanna Kurkela "Rakkauslaulusta tulee mieleen". Kosimislaulu 1980-luvun alusta. Gospel-muusikko kosi laulussa vaimoaan, joka suostui hänen vaimokseen. Siitä Olavi Uusivirta teki jonkinlaisen hitin viime vuosikymmenellä. Mitä pidät laulusta, kun tiedät, että sillä on joskus kosittu ja saatu myöntyvä vastaus.

        https://www.youtube.com/watch?v=0tzExsz7Tso


      • Johannan biisit on kauniita :)


      • Nut kirjoitti:

        Johannan biisit on kauniita :)

        Niin on ja Johannalla on kaunis ääni..💕


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Tuosta Johanna Kurkela "Rakkauslaulusta tulee mieleen". Kosimislaulu 1980-luvun alusta. Gospel-muusikko kosi laulussa vaimoaan, joka suostui hänen vaimokseen. Siitä Olavi Uusivirta teki jonkinlaisen hitin viime vuosikymmenellä. Mitä pidät laulusta, kun tiedät, että sillä on joskus kosittu ja saatu myöntyvä vastaus.

        https://www.youtube.com/watch?v=0tzExsz7Tso

        Mikäs siinä, hyvä!!!

        On niin helppoo olla onnellinen..ja tyytyy siihen mitä on. 👍


    • Anonyymi

      Kunnollista musaa!!????Kyse on vain Sinun musiikkimaustasi.Huom:Kaikki eivät pidä tuota kunnollisena musana!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1482
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1319
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1152
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1119
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      26
      901
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      785
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      52
      685
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      636
    9. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    10. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      617
    Aihe