miksi syöksit minut vihaan?

33-33-3

Jumalani miksi syöksit minut vihaan?

Minua kiusattiin jo pienenä koulussa kun en vielä tiennyt oikeaa tai väärää ja olin vain se mikä olin.

Syöksyin vihaan ainoana selviytymiskeinona elämässä. Miksei kukaan silloin asettunut puolelleni?

Nyt 18 vuotta myöhemmin sama viha (puolustuskeino) vaivaa minua ja se viha on tuhonnut elämässäni kaiken oleellisen.

En ymmärrä tätä rangaistusta. Miten voit vihata minua jo lapsesta pitäen? Sinun piti suojella eikä tuhota minua ytimiä myöten?

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valoaluvassa

      Jonain päivänä hyväksyt oman "kohtalosi" ja saat voimaa olla avuksi ja esimerkkinä kuinka sinunkin kaltaisesta pystyy selvitymään.
      Olethan selviytynyt tähänkin saakka. Ei melle ole luvatu mitenkään erityistä ihanuutta. Jokapäivä olet varmempi, ehän mitään vielä suurempaa kurjuutta voi osaksesi tulla.

      • oletmikäolet

        Miksi ei voi tulla suurempaa kurjuutta, älä valehtele.


    • IsäJumala

      "Jumalani miksi syöksit minut vihaan? Minua kiusattiin jo pienenä koulussa kun en vielä tiennyt oikeaa tai väärää ja olin vain se mikä olin."

      Katsos, kun sinun kaukaiset isovanhempasi söivät omenan puusta, josta olin kieltänyt heitä syömästä. Tämän takia kaikki ihmiset, myös sinä, joudutte elämään maailmassa, jossa on syntiä, vihaa ja kärsimystä.

      Ota vaan ihan rauhallisesti, lopeta turhat rukoilut ja vikinät. Jos sinua kiusataan edelleen, niin mene koulun kuraattorin tai terveyshoitajan luo ja puhu heille. Maailmassa on paljon ihmisiä, jotka auttavat kunhan lähdet hakemaan apua. Minulle tulee noita rukouksia niin paljon, ettei niihin ehdi millään vastata eteenkään näin pääsiäisen lähestyessä. Samoin en voi tulla luoksesi juttelemaan, koska olen niin kirkas, että minun kirkkauteni tuhoaisi sinut.

      • myrkytettyomena

        Lumikki ei nielaissut sitä omenaa vaan se juuttui hänen kurkkuunsa.


      • se.toteutuu

        On vaarallista esiintyä Jumalana. Joudut siitä kerran vastuuseen kun olet vetänyt viimeisen henkäyksesi.


      • varajumalansijainen
        se.toteutuu kirjoitti:

        On vaarallista esiintyä Jumalana. Joudut siitä kerran vastuuseen kun olet vetänyt viimeisen henkäyksesi.

        Meitä jumalia on niin monia, meinaatko tuomita meidät kaikki.


    • se.toteutuu

      Olen kokenut sama kohtalon ja selvinnyt siitä Jumalan avulla. Ei Jumala vihaa meitä, mutta en minäkään ymmärrä miksi näin käy. Hänen avullaan pääset vihasta.

      • lääkityksellä

        Lääkekuuri auttaa jeesusharhaista.


      • Anonyymi
        lääkityksellä kirjoitti:

        Lääkekuuri auttaa jeesusharhaista.

        Hyvä, että varotit lääkkeistä.
        Yritän välttää. Kiitos!


    • Anna-anteeksi-kaikille

      KR 1933/-38 Jaak 1:12-25
      Autuas se mies,
      joka kiusauksen kestää,
      sillä kun hänet on koeteltu,
      on hän saava elämän kruunun,
      jonka Herra on luvannut niille,
      jotka häntä rakastavat!

      Älköön kukaan,
      kiusauksessa ollessaan,
      sanoko:
      "Jumala minua kiusaa";
      sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa,
      eikä hän ketään kiusaa.

      Vaan jokaista kiusaa hänen oma himonsa,
      joka häntä vetää ja houkuttelee;

      kun sitten himo on tullut raskaaksi,
      synnyttää se synnin,
      mutta kun synti on täytetty,
      synnyttää se kuoleman.

      Älkää eksykö,
      rakkaat veljeni.

      Jokainen hyvä anti
      ja jokainen täydellinen lahja tulee ylhäältä,
      valkeuksien Isältä,
      jonka luona ei ole muutosta,
      ei vaihteen varjoa.

      Tahtonsa mukaan hän synnytti meidät totuuden sanalla,
      ollaksemme hänen luotujensa esikoiset.

      Te tiedätte sen,
      rakkaat veljeni.
      Mutta olkoon jokainen ihminen nopea kuulemaan,
      hidas puhumaan,
      hidas vihaan;

      sillä miehen viha ei tee sitä,
      mikä on oikein Jumalan edessä.

      Sentähden pankaa pois kaikki saastaisuus
      ja kaikkinainen pahuus
      ja ottakaa hiljaisuudella vastaan sana,
      joka on teihin istutettu
      ja joka voi teidän sielunne pelastaa.

      Mutta olkaa sanan tekijöitä,
      eikä vain sen kuulijoita,
      pettäen itsenne.

      Sillä jos joku on sanan kuulija eikä sen tekijä,
      niin hän on miehen kaltainen,
      joka katselee kuvastimessa luonnollisia kasvojaan;
      hän katselee itseään,
      lähtee pois
      ja unohtaa heti,
      millainen hän oli.

      Mutta joka katsoo täydelliseen lakiin,
      vapauden lakiin,
      ja pysyy siinä,
      eikä ole muistamaton kuulija,
      vaan todellinen tekijä,
      hän on oleva autuas tekemisessä.

      Jos joku luulee olevansa jumalan palvelija,
      mutta ei hillitse kieltään,
      vaan pettää sydämensä,
      niin hänen jumalan palveluksensa on turha.

      Puhdas
      ja tahraton jumalanpalvelus Jumalan
      ja Isän silmissä on käydä katsomassa orpoja
      ja leskiä heidän ahdistuksessaan
      ja varjella itsensä niin,
      ettei maailma saastuta.

      https://www.youtube.com/watch?v=l23bXJkrOY8

      • ei-anteeksiantoa

        Jammu setä on teidän jeesustelun tulosta, kaikki rikolliset ovat teidän hedelmiä.


      • Anonyymi

        Jammu sedästä lut kirkko teki kristityn ensin kun hän vielä jokelteli tuli "kirkkoherra" ja kastoi hänet kirkon yhteyteen ja vasta sen jälkeen Jammua alettiin opettaa Jumalan tuntemista, näin:
        KR 1933/-38 5Moos. 11:8
        Niin pitäkää kaikki käskyt,
        jotka minä tänä päivänä teille annan,
        että te tulisitte voimakkaiksi,
        menisitte ja ottaisitte omaksenne sen maan,
        jota nyt menette omaksenne ottamaan, > Siirry
        Biblia (1776) 5Moos. 11:8
        Sentähden pitäkäät kaikki ne käskyt,
        jotka minä teille tänäpänä käsken,
        että te vahvistuisitte tulemaan
        ja omistamaan sitä maata,
        jota te menette omistamaan.

        Kuten huomaat Jammu setä oli kirkkon luomus joka ei Jeesuksesta tiennyt höykäsen pöläystä - tai oikeastaan hän oli kuullut vain kasteen armosta ei muuta.


    • Eikiitosjeesus

      Kristittyjen jumalakuvitelma on vihan ja koston jumala.

    • Anonyymi

      Minulla oli sama vaiva.paitsi treenasin itseni niin vahvaksi ja nopeaksi,ettei kukaan uskaltanut enää kiusata.Mutta viha jäi jotenkinn kroonisesti minuun.Väistin jo kaukaa uhkaavia tilanteita ,etten tappaisi ketään.Tulin nuorena uskoon Raamattua lukiessani,mutta silti hirvittävä viha leimahti kun näin epäoikeuden mukaista.Huomasin Raamatusta,että se oli saatana joka oli minut tähän tilanteeseen johtanut.Aloin käyttää sanan miekkaa aina kun vihastuin sanoin Esim."Mene pois sinä saatana Jeesuksen nimeen"ja sitten siunasin mielessäni tätä vihan aiheuttajaa,koska hänkin on onneton saatanan työtoveri.Itse haluan olla Jumalan työtoveri.Nyt vuosien jälkeen olen pystynyt antamaan kaikki vilpittömästi anteeksi.Pahimmillekin asioille hymähtelen.Elämäni meni piloille,mutta nyt 72 v. odotan tyynesti Jeesuksen kutsua kotiinsa Rukoilen voimallisesti sinun puolestasi Amen.

    • Anonyymi

      Oletko rukoillut ääneen keskustellen tilanteestasi Jeesuksen kanssa? - Kokeile.

    • Anonyymi

      Katso tämä lohduttava opetusvideo Isä meidän rukouksesta, josta saat apua elämäsi kaikkiin tilanteisiin:
      https://youtu.be/lQ6Y1em-AGM

      Katsottu.

    • Anonyymi

      Jeesus varoitti Pietaria etukäteen että hän lankeaa koska ei ole rukoillut ja valvonut vaellusta.
      KR 1933/-38 Luuk. 11:4
      ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
      sillä mekin annamme anteeksi jokaiselle velallisellemme;
      äläkä saata meitä kiusaukseen; [vaan päästä meidät pahasta].

      Mat 26:40-46 Ja hän tuli opetuslasten luo
      ja tapasi heidät nukkumasta
      ja sanoi Pietarille:
      "Niin ette siis jaksaneet yhtä hetkeä valvoa minun kanssani!

      Valvokaa ja rukoilkaa,
      ettette joutuisi kiusaukseen;
      henki tosin on altis,
      mutta liha on heikko." >> Jakeen lisätiedot

      Taas hän meni pois toisen kerran
      ja rukoili sanoen:
      "Isäni,
      jos tämä malja ei voi mennä minun ohitseni,
      minun sitä juomattani,
      niin tapahtukoon sinun tahtosi."

      Ja tullessaan hän taas tapasi heidät nukkumasta,
      sillä heidän silmänsä olivat käyneet raukeiksi.

      Ja hän jätti heidät,
      meni taas ja rukoili kolmannen kerran
      ja sanoi samat sanat uudestaan.

      Sitten hän tuli opetuslasten luo
      ja sanoi heille:
      "Te nukutte vielä
      ja lepäätte!
      Katso,
      hetki on lähellä,
      ja Ihmisen Poika annetaan syntisten käsiin.

      Nouskaa,
      lähtekäämme;
      katso,
      se on lähellä,
      joka minut kavaltaa."

      • Anonyymi

        Huomasit varmasti kuinka Jeesus rukoili ja vaikka hän tiesi etukäteen tulevan ristinkuoleman.
        Mutta koska Hän oli jo Eevalle luvannut - että tulen murskaamaan käärmeen pään ja sovittamaan syntisi juuri näin ristiin naulittuna, niin ei Jeesus valittanut ja sanonut Isälleen miksi syöksit minut vihaan.
        Vaan sanoi: KR 1933/-38 Ps. 40:9 Sinun tahtosi, minun Jumalani, minä teen mielelläni, ja sinun lakisi on minun sydämessäni." > Siirry

        Hebr 10:4 Sillä mahdotonta on, että härkäin ja kauristen veri voi ottaa pois syntejä.
        10:5 Sentähden hän maailmaan tullessaan sanoo: "Uhria ja antia sinä et tahtonut, mutta ruumiin sinä minulle valmistit;
        10:6 polttouhreihin ja syntiuhreihin sinä et mielistynyt.
        10:7 Silloin minä sanoin: 'Katso, minä tulen - kirjakääröön on minusta kirjoitettu - tekemään sinun tahtosi, Jumala.'" >> Jakeen lisätiedot
        10:8 Kun hän ensin sanoo: "Uhreja ja anteja ja polttouhreja ja syntiuhreja sinä et tahtonut etkä niihin mielistynyt", vaikka niitä lain mukaan uhrataankin,
        10:9 sanoo hän sitten: "Katso, minä tulen tekemään sinun tahtosi." Hän poistaa ensimmäisen, pystyttääkseen toisen.
        10:10 Ja tämän tahdon perusteella me olemme pyhitetyt Jeesuksen Kristuksen ruumiin uhrilla kerta kaikkiaan.
        10:11 Ja kaikki papit seisovat päivä päivältä palvelustaan toimittamassa ja usein uhraamassa, aina samoja uhreja, jotka eivät ikinä voi syntejä poistaa;
        10:12 mutta tämä on, uhrattuaan yhden ainoan uhrin syntien edestä, ainiaaksi istuutunut Jumalan oikealle puolelle,
        10:13 ja odottaa nyt vain, kunnes hänen vihollisensa pannaan hänen jalkojensa astinlaudaksi.
        10:14 Sillä hän on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään.
        10:15 Todistaahan sen meille myös Pyhä Henki; sillä sanottuaan:
        10:16 "Tämä on se liitto, jonka minä näiden päivien jälkeen teen heidän kanssaan", sanoo Herra: "Minä panen lakini heidän sydämiinsä ja kirjoitan ne heidän mieleensä";
        10:17 ja: "heidän syntejänsä ja laittomuuksiansa en minä enää muista."
        10:18 Mutta missä nämä ovat anteeksi annetut, siinä ei uhria synnin edestä enää tarvita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe