Nainen tyytymätön, pienehkö penis

Nuorehkopari

Meillä seksi vähentynyt huomattavasti ja arvelen että syynä on mun pieni penis. Nainen haluaa nykyään hyvin harvoin, yleensä saunan jälkeen on mahdollisuus jos kaikki menee nappiin. Silloinki tuntuu että naisen into katoaa siihen kun tarjolla on niin mitättömän pientä varustusta.

Millä ihmeellä vois saada naisen pysymään himokkaana? Nainen itse on kaunis ja vartalo on upea, sinkkuna hän voisi napata itselleen lähes kenet vaan petipuuhiin.

Miehet, millä te saatte pysymään naisen tyytyväisenä, jos peniksen koossa on toivomisen varaa?

Ja naiset, miten teidät sais kuumaks vähän puutteellisemmalla varustuksella?

11

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainenvastaa

      Seksilelut avuksi. Kaikki naiset ei saa orgasmia yhdynnässä jote tyydytä naisesi kielellä/sormin ja dildolla.

    • 98248754

      Kun naisen kiihko haihtuu, se ei palaa. Ei siinä temput auta.

    • SuuAuki

      Naista voi kiihottaa, hyväillä jne niin monella eri tavalla. Kysy mitä hän haluaa.

    • konstikas2

      Ei ole kyllä itselläkään suuri ei edes ehkä normikokoinen mutta koskaan ei ole nainen valittanut tai osoittanut muutenkaan tyytymättömyyttä, liekö syynä naisen omakin alapään tiukkuus, ei koko vaan taito käyttää pienempääkin. Yksi hyvä puoli kun on lyhyempi niin kumppanikin sitten voi ottaa sen syvemmälle suuhiun, mulle passaa hyvin.

    • strap-on

      Voithan kokeeksi hankkia strap-on:in 20cm . Panet ensin omallasi ja jatkat siitä tuolla isommalla nuijalla?
      Mun mielestä ihmisiltä puuttuu lähinnä mielikuvitusta. Kyllähän kaikkiin ongelmiin voi keksiä erilaisia ratkaisuja.

    • intiimisyyttä

      Peniksen koolla EI ole mitään väliä intiimiin kanssakäyntiin.
      Pelko fyysisten ominaisuuksien koosta on täysin korvien välissä!!!!!!!!!!!!! Naisesi lakannut mielenkiinto johtuu 100% muista syistä. Se on aivan varmaa.
      Ole onnellinen että Sinulla olet täydellinen keho!

      Mitä teiltä kahdelta puuttuu on normaali kommunikointi. Ehkä naisesi on täysin kyllästynyt intiimiin suhteeseen. Ei vain sinun mutta kenenkään muunkaan kanssa. On paljon ihmisiä jotka yksinkertaisesti eivät ole kiinnostuneet seksistä, vaikka sitä roskalehdistö päivästä toiseen, viikosta viikkoon , vuodesta vuoteen jaksaa hehkuttaa.
      Tuo jatkuva seksistä vaahtoaminen vie monelta kaiken innon.

    • pienehkösopiva

      Vaimolla on "leikkikaluja" vähän eri paksuisia ja pituisia, minä sitten työntelin yhtä vaimon karalaukkuun aktimme jälkeen kun vaimo halusi erilaisen orkun, taisin lykätä vähän liian syvälle tai kovin koska johan vaimo sähähti, ai vittu hei meinaatko sä seivästää mut sillä, varovasti sehän on ISO ja sattuu. Sen jälkeen on saanut vaimo itse dildottaa kolonsa.

    • djnghmjn

      Haiskahtaa keksityltä tarinalta.

      • gjjgjg

        Jep. Mies lähtenyt paremman matkaan, joten nainen "kostaa".


    • ehdotus

      Kieli toimii hyvin.... Teet hänelle ensiksi sen hoidon ja sitten siihen perään oma

    • Naista kiinnostaa enemmän se mitä sinä ajattelet itsestäsi kuin se mitä hän ajattelee sinusta. Toista tämä muutaman kerran ääneen.

      Olisiko tässä syynä omat ajatukset eikä naisen ajatukset? Lisää yksityiskohtia parisuhteesta niin saata kattavemman vastauksen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe