Mitä pitäisi ajatella?

Pettynytxx

Erosimme alle 2 viikkoa sitten , sanoin että tarvitsen aikaa ja keskusteluapua, kun sairas lapsi ja olin pitkään masentunut, mikä heijastui suhteeseen. Että saan itseni kuntoon. Välitin, rakastan, tuin toista masennuksessa, työtilanteissa, muutoksissa. Perhe oli minulle kaikki. Väsyin kun hoidin kaiken yksin kotona ja lapsen hoitoasiat, toinen vältteli näitä.

Lapsen asiat hoidettu sovussa. Nyt mies ilmoitti että hän ei minun kanssa halua olla, että elämä jatkuu ja jos pano tulee vastaan niin menee sänkyyn, niin kaikki tekevät. Tekee mitä haluaa.
Ihan sairasta. Ei mitään väliä. Perheellä. Tuli kyllä selväksi ettei ikinä rakastanut. Rikkoi mun sydämmen.

Ikinä en voisi sanoa noin toiselle joka yrittää saada asioita kuntoon. Olen kai sitten ollut täysin tunnevammaisen kanssa.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parineuvoa

      Keskuste muiden vastaavassa tilanteessa olevien tai vastaavan kokeneiden kanssa .Etsi netistä hyviä keskusteluketjuja.

      Rukoile Jumalalta apua ja johdatust elämääsi.

    • Anonyymi

      Jos kerran ootte eronnut niin luuletko oikeesti että toinen venaa tossun alla kukkapuskan kanssa ja päivystää puhelintaan vaan siksi että SÄ tarvitset "aikaa"? Jumalauta te naiset pidätte miehiä joinain esineinä jotka voi ripustaa naulakkoon odottamaan että sit jos joskus taas kiinnostaa..... toivottavasti toi sun eksäs löytää jonkun täysjärkisemmän.....

    • Anonyymi

      Minä yritin tehdä suhteessamme kaikki, hoidin kodin, tuin miestäni, siivosin, tein ruuan ja hoidin kodin. Mies ei tehnyt mitään. Minä en jaksa enään. Eroisin, mutta sekin tuntuu nyt mahdottomalta kun voimat on loppu täysin. Muutto kauhistuttaa kun ei jaksaisi. Oon ihan loppu, henkistä väkivaltaa vuosia. Eroon pitää päästä, mutta ei oo ketään kuka auttais, oon täysin yksin koko asian kanssa.
      Voimia sinulle, lähde suhteesta missä sinua ei arvosteta. Ei toinen muutu se on varma. Hetki voi mennä hyvin, mutta sama jatkuu myöhemmin.
      Pärjäät lapsesi kanssa paremmin takuulla yksin kun huonossa parisuhteessa.

    • Anonyymi

      Joskus on kai hyvä tukea ja pitää yhteyttä, joskus (usein) siinä on toinen puoli, joka voi olla raskastakin.

      Pitkän seurustelusuhteen lopettaneena yhteydenpito hyvän (ja syvän) ystävyyden merkeissä on arvokasta, toisaalta on vaikea päästä eteenpäin. En tiedä, olisiko sen helpompaa ilman yhteydenpitojakaan toisaalta.

    • Anonyymi

      Minulle kävi myös juuri niin että noin 25 vuoden avioliitto päättyi,olimme miltein 28 vuotta yhdessä ja nyt olen yksin, olen hieman yli kuukauden ollut tässä ja miettinyt etten varmaan koskaan tule löytämään uutta naisystävää tai saatikka vaimoa. Olen muutaman kerran käynyt yö elämässä tässä yksikseni mutta ei kiinosta se ja naisia en ole liekittelyt enkä osaakaan mielistellä vaan olen aito itseni.

      Surullinen on kohtalo,tuntuu ettei ole elämässä iloa enään missään vaikka olenkin iloinen perus luonteeltani,kovin nään kaiken synkkänä.

      Toinen osapuolihan löyti samantien toisen kun muutti,ei tässä uskalla vissiin enään uskoutua kennellekkään kun tämän on kokenut,kumminkin kävisi niin että olevinaan rakkaus tai kiintymys pettäisiin jossain kohdassa elämää,ja sitä ei kyllä toistakertaa meikäläinen jaksa kun ei jaksa oikein nytkään.Tässä sitä nytkin sängyssä kirjoitan tätä miettien miten tämä on mahdollista,liekkö olemassa naisia jotka ei ole kaikenmaailman somessa esim:facebookissa ,sellainen ei sopisi enään minulle kun kumminkin löytyy niitä miehiä sieltä näköjään.
      Tuli tosiaan selväksi ettei rakastanut vaan otti samantien toisen,nyt kun vielä talouskin on tiukkalla niin ei varmasti kukaan edes haluaisi olla kanssani ja mitenpä voisin sitten viedä edes toista minnekkään ,naisethan ei köyhiä katsele näin olen ymmärtänyt.
      Jotenkin tuntuu ettei minulla ole antaa yhtään mitään enään kenellekkään,yhden illan jutut ei tuo onnellisuutta.

      Voimia kaikille teille jotka jouduitte yhteen elämän vaikeinpiin asioihin jossa tuntuu ettei valoa näy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe