Saako Uskova lotota ??
Helppo vastata . Kyllä tai ei.
Galluppi !!!
10
113
Vastaukset
- varma.rivi.turmioon
Ei tietenkään! Lottoamisessa tavoitellaan miljoonien eurojen päävoittoa eli lottoaminen todistaa ihmisen pohjattomasta ahneudesta, tyytymättömyydestä siihen vähään mitä hänelle on annettu.
Lottoaminen onkin varma tapa päätyä sinne minne rikkaat, lainrikkojat ja muut laisensa joutuvat, eikä se ole kiva paikka.
ps se on rivistä poikki, muista se!- varma.rivi.turmioon
ps muista että Westend on tylsä paikka
Eikö vapaa saa lotota joka on vapautunut peli-riippuvuudeista ?
Jes. 45:7
minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän.
LUO PIMEYDEN ON KORKEA VIISAUS JOKA TÄYTYIS YMMÄRTÄÄ.
ONKO HÄN KAIKKIVALTIAS SUN ELÄMÄSSÄ JOKA HALLITSEE NYT?- Ihminenmyös
Ei ole laissa kielletty uskoviltakaan lottoaminen
- Vaikeampiakyssäreitä
Kuten eläkeläinen äänestää.
- eikövain
Ei tietenkään saa lotota. Sattuma ei saa hallita Jumalan omaa. Se on Jumala joka valitsee voittajasiittiön hedelmöittämiseen ja siten mille tappaville perinnöllisille taudeille uskova ihminen on altis. Jumala samoin valitsee mihin tautiin tai tapaturmaan uskova ihminen lopulta kuolee. Jumala valitsee uskovalle puolison ja työuran. Mikään uskovan ihmisen elämässä ei ole sattuman varassa. Muutenhan evoluutio olisi totta.
Uskova saa lotota, mutta isosta voitosta kait pitäisi antaa paljon myös Jumalalle ja hänen tarkoituksiinsa?
<<Saako Uskova lotota ??>>
Kyllä, vaikka en uskokaan onnettareen. Sen vuoksi en lottoa. Sitä paitsi, jos saisin täysosuman, niin järkihän siinä vain menisi ja ystävät kaikkoaisivat. Kukapa sellaista haluaa. Äkkirikastuminen on tuonut monelle myöhemmin äkkiköyhtymisen. Kaikki tämän maailman mammona jää kuitenkin tulen ruoaksi. Emme saa myöskään rikkauksia mukaamme. Suunnatkaamme katseemme Jeesukseen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1774677Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k113565Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392542Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1572217Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet331378- 701214
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711132Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751131En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391033- 53963