Vinkkejä / apua

Hukassa

Hei. Olen ollut suhteessa noin kolme vuotta erittäin kauniin naisen kanssa ja meillä on ollut riitaisa suhde silleen. Ollaan oltu erossa välillä ja muiden kanssa. Olen monesti ollut silleen että enmä haluu tonkaa suhteessa. Mut nyt hän on viime viikolla sanonut mulle että ei enää haluu olla mun kanssa. Ja nyt sä mä haluan niin paljon hänet takaisin. Onko vinkkejä mitä pitöisi tehdä

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet hukassa niin kauan kun valitset vastaavia kumppaneiksi.

      • Hukassa

        Niin mäki mietin aina sillo ku hän on kiintynyt. Mut sit ku mä oon häneen ni hän ei oo muhun. En tajuu


      • Hukassa kirjoitti:

        Niin mäki mietin aina sillo ku hän on kiintynyt. Mut sit ku mä oon häneen ni hän ei oo muhun. En tajuu

        Ja olette puhuneet asiasta perinpohjin? Laittaneet ns. Kissan pöydälle?

        Kannattais niin selkiääkin sitten , sinulla on kaikki oikeus aloittaa hänen kanssaan selventävä keskustelu , pullo viiniä seuraksi niin soljuu ajatukset kenties puheeksi paremmin ;)


      • Puhukaa

        Samaa suosittelen mä. Puhukaa asiat selviksi ja siitä jatko, jos kummastakin tuntuu siltä.


    • suosittelen

      Kliin breik

    • kerbur

      Vaihda pesää

    • mielenrauha

      Miks sä niinku haluut ees liimatuu tollasii kaverihi? Eksä tajuu et sun on paljo pare olla niinku omillas. Hanki kaverit mut pidä ne sellasina , kavereina. Oli ne "kauniita" tai ei kauniita.
      Ooksä kuullu: kakku päältä kaunis, sirkkasii sisält.
      Ku kerrot omastas soutamisest ja huopaamisest, see kuulostaa iha typerältä. laske kuvaamasi naiset omilleen. anna niitte pelleillä yksin.

      Miks sä niinku huolella tuhoot oman mielenrauhas?

      • Mietinvaintässä

        Vastasitko kenties juuri itse "itsellesi" tai luulet olevasi yksi näistä "muista"? Se voi olla kova paikka kun mies josta kiinnostunut haluaa olla toisen kanssa ja on naisena mustasukkainen muille naisille. Yleisohjeena sellaisille että ei kannata yrittää sotkea toisten suhdetta jossain nettisivuilla muka auttavinaan.


      • pur
        Mietinvaintässä kirjoitti:

        Vastasitko kenties juuri itse "itsellesi" tai luulet olevasi yksi näistä "muista"? Se voi olla kova paikka kun mies josta kiinnostunut haluaa olla toisen kanssa ja on naisena mustasukkainen muille naisille. Yleisohjeena sellaisille että ei kannata yrittää sotkea toisten suhdetta jossain nettisivuilla muka auttavinaan.

        "Se voi olla kova paikka kun mies josta kiinnostunut haluaa olla toisen kanssa"

        Toki voi olla. Vielä kovempi paikka on yrittää väkisin ylläpitää epätervettä suhdetta. Epäterve = esim. jatkuva riitely on off suhde 3v kuten aloittajalla.


    • pur

      Vinkki: ero on ainoa mahdollisuus selvitä järjissä tuollaisesta riitaisasta eipäs-juupas suhteesta.

      • Hukassa

        Hitto ku koko ajan teki mieli laittaa hänelle viestiä. Merkittävää tässä myös se, että juuri kun tarvitsin häntä itseni kuskaamiseen jne. Ni hän päätti näin. Ei o kai viehättävää kun mies on vähän mieli maassa. Ajeli mun 20 k bemmillä saatana töihin 5 kuukautta.


    • EtsiSuuntasi

      Anna olla koko asia, ei se tuosta muuksi muutu.
      Niin simppeliä se on, miksi sitä kiusata itseään turhan päiten??

      • Hukassa

        Joo kyl se varmaan on paras ratkaisu mut ei oo helppoo, kun o kiintynyt siihen täsä 3 vuodessa. Jokane asia muistuttaa siit jnejne. Jotenkin ihan unohdan kaikki hänen ne piirteet, mitkä mua ärsytti (ja niitä oli paljon) ja muistan vaan ne hyvät asiat. Kuten sen kauniit kasvot ja täydellinen kroppa 😍😅


    • Kakkossmiess

      Prinsessat pompottaa sua tonne lähelle 40 ikävuotta ainakin. Voi olla, että sitten tajuavat kurppaantuneensa. Kaikki eivät silloinkaan.

    • rett

      Olet koukussa kauniiseen ulkonäköön. Ei teillä mitään normaalia suhdetta ole. Riippuvuutta ja riitelyä.

      • Anonyymi

        Nyt on menny pahemmaksi. Sain tietää että hänellä oli joku uus mies löydetty. Voin sanoo et on niin huono ja yksinäinen olo vaikka on kavereita ympärillä koko ajan. En saa mielestäni häntä. 😔


    • Pitäskö vaan niistää nenä ja mennä eteenpäin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe