Hei. Olen ollut suhteessa noin kolme vuotta erittäin kauniin naisen kanssa ja meillä on ollut riitaisa suhde silleen. Ollaan oltu erossa välillä ja muiden kanssa. Olen monesti ollut silleen että enmä haluu tonkaa suhteessa. Mut nyt hän on viime viikolla sanonut mulle että ei enää haluu olla mun kanssa. Ja nyt sä mä haluan niin paljon hänet takaisin. Onko vinkkejä mitä pitöisi tehdä
Vinkkejä / apua
17
<50
Vastaukset
Olet hukassa niin kauan kun valitset vastaavia kumppaneiksi.
- Hukassa
Niin mäki mietin aina sillo ku hän on kiintynyt. Mut sit ku mä oon häneen ni hän ei oo muhun. En tajuu
Hukassa kirjoitti:
Niin mäki mietin aina sillo ku hän on kiintynyt. Mut sit ku mä oon häneen ni hän ei oo muhun. En tajuu
Ja olette puhuneet asiasta perinpohjin? Laittaneet ns. Kissan pöydälle?
Kannattais niin selkiääkin sitten , sinulla on kaikki oikeus aloittaa hänen kanssaan selventävä keskustelu , pullo viiniä seuraksi niin soljuu ajatukset kenties puheeksi paremmin ;)- Puhukaa
Samaa suosittelen mä. Puhukaa asiat selviksi ja siitä jatko, jos kummastakin tuntuu siltä.
- suosittelen
Kliin breik
- kerbur
Vaihda pesää
- mielenrauha
Miks sä niinku haluut ees liimatuu tollasii kaverihi? Eksä tajuu et sun on paljo pare olla niinku omillas. Hanki kaverit mut pidä ne sellasina , kavereina. Oli ne "kauniita" tai ei kauniita.
Ooksä kuullu: kakku päältä kaunis, sirkkasii sisält.
Ku kerrot omastas soutamisest ja huopaamisest, see kuulostaa iha typerältä. laske kuvaamasi naiset omilleen. anna niitte pelleillä yksin.
Miks sä niinku huolella tuhoot oman mielenrauhas?- Mietinvaintässä
Vastasitko kenties juuri itse "itsellesi" tai luulet olevasi yksi näistä "muista"? Se voi olla kova paikka kun mies josta kiinnostunut haluaa olla toisen kanssa ja on naisena mustasukkainen muille naisille. Yleisohjeena sellaisille että ei kannata yrittää sotkea toisten suhdetta jossain nettisivuilla muka auttavinaan.
- pur
Mietinvaintässä kirjoitti:
Vastasitko kenties juuri itse "itsellesi" tai luulet olevasi yksi näistä "muista"? Se voi olla kova paikka kun mies josta kiinnostunut haluaa olla toisen kanssa ja on naisena mustasukkainen muille naisille. Yleisohjeena sellaisille että ei kannata yrittää sotkea toisten suhdetta jossain nettisivuilla muka auttavinaan.
"Se voi olla kova paikka kun mies josta kiinnostunut haluaa olla toisen kanssa"
Toki voi olla. Vielä kovempi paikka on yrittää väkisin ylläpitää epätervettä suhdetta. Epäterve = esim. jatkuva riitely on off suhde 3v kuten aloittajalla.
- pur
Vinkki: ero on ainoa mahdollisuus selvitä järjissä tuollaisesta riitaisasta eipäs-juupas suhteesta.
- Hukassa
Hitto ku koko ajan teki mieli laittaa hänelle viestiä. Merkittävää tässä myös se, että juuri kun tarvitsin häntä itseni kuskaamiseen jne. Ni hän päätti näin. Ei o kai viehättävää kun mies on vähän mieli maassa. Ajeli mun 20 k bemmillä saatana töihin 5 kuukautta.
- EtsiSuuntasi
Anna olla koko asia, ei se tuosta muuksi muutu.
Niin simppeliä se on, miksi sitä kiusata itseään turhan päiten??- Hukassa
Joo kyl se varmaan on paras ratkaisu mut ei oo helppoo, kun o kiintynyt siihen täsä 3 vuodessa. Jokane asia muistuttaa siit jnejne. Jotenkin ihan unohdan kaikki hänen ne piirteet, mitkä mua ärsytti (ja niitä oli paljon) ja muistan vaan ne hyvät asiat. Kuten sen kauniit kasvot ja täydellinen kroppa 😍😅
- Kakkossmiess
Prinsessat pompottaa sua tonne lähelle 40 ikävuotta ainakin. Voi olla, että sitten tajuavat kurppaantuneensa. Kaikki eivät silloinkaan.
- rett
Olet koukussa kauniiseen ulkonäköön. Ei teillä mitään normaalia suhdetta ole. Riippuvuutta ja riitelyä.
- Anonyymi
Nyt on menny pahemmaksi. Sain tietää että hänellä oli joku uus mies löydetty. Voin sanoo et on niin huono ja yksinäinen olo vaikka on kavereita ympärillä koko ajan. En saa mielestäni häntä. 😔
Pitäskö vaan niistää nenä ja mennä eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845