Kasari- ja ysäribiisejä

oi-kyynel

Laittakaas ketjuun hyviä kasari- ja ysäri-biisejä. Saa kertoa, mitä muistoja tai mielikuvia biisi sinussa herättää.

Tässä oma, tulee mieleen ekat bänxit kasarilla:

https://www.youtube.com/watch?v=uPudE8nDog0

316

2530

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • https://www.youtube.com/watch?v=vfK5QhZ9u7o

      Tuon biisin muistan vuodelta 1997. Olin muuttanut opiskelemaan yhteen kaupunkiin. Ostin television ja katselin kaapelitv:stä MusicTV:tä. En ollut vielä rakastunut koskaan, mutta vuoden päästä olin korvia myöten rakastunut. Ehkä laulun kertoo kaipauksesta tavata hänet ja muistaa nuoruuden rakastuminen. Hän oli syntynyt loppuvuodesta 1979 ja minä vähän aikaisemmin. Rakastuminen oli ihanaa! :)

      • säwel

        Hyvä biisi, kiitos! Täytyykin googlata soinnut tuosta.


      • Nice :) , ei olekkaan tullut kuunneltua Janettia pitkään aikaan.


      • Irvokas kirjoitti:

        Nice :) , ei olekkaan tullut kuunneltua Janettia pitkään aikaan.

        Se biisi oli muistakseeni sävelletetty kuoleen ystävän muistolle. "Sinä hymyilet siellä" tai jotain sellaista laulussa sanotaan. Minusta kauniit sanat ja taisi tulla sydämestä Janet Jacksonilta?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Se biisi oli muistakseeni sävelletetty kuoleen ystävän muistolle. "Sinä hymyilet siellä" tai jotain sellaista laulussa sanotaan. Minusta kauniit sanat ja taisi tulla sydämestä Janet Jacksonilta?

        Niinpä taisikin olla. Kuoliko se johonkin tautiin. On kyllä hyvä kappale.


      • Irvokas kirjoitti:

        Niinpä taisikin olla. Kuoliko se johonkin tautiin. On kyllä hyvä kappale.

        Jotenkin muistikuva, että nuori nainen kuoli yllättäin johonkin tautiin. Oli hyvä ystävä Janetille. Muistoksi syntyi kaunis laulu. :) :)


      • Anonyymi

        Moi! Tulee mieleen kun olin ehkä noin neljävuotias ja olimme isän, äidin, tädin, tädin miehen ja serkun kanssa Uumajassa ja olimme menossa kaikki laivaan ja menimme hakemaan hyttien avaimia niin meille sanottiin ettei yhtään hyttiä ole enää vapaana. Sitten aikuiset sopivat niin että muut menevät laivalle paitsi isä ja tädin mies ja he tulevat seuraavana päivänä perässä ja minä kun olin niin isän poika niin sanoin että jään isän ja tädin miehen kanssa ja tulen heidän kanssaan seuraavana päivänä perässä niin sitten tehtiin kuitenkin niin että koko konkkaronkka laivalle ja oltiin laivan kuppilan sohvalla koko yö. Ja siinä oli disco vieressä niin pyysin serkkua opettamaan muutaman tanssiliikkeen ja siellä discossa soi silloin Culture beatin mr. Vain. Joten tässä linkki siihen : https://youtu.be/AER3Zg5S200


    • https://www.youtube.com/watch?v=NmJHH026X0c

      90-luvun puolen välin jälkeen nuori Shakira teki läpimurtonsa seuraavalla biisillä. Suomeksi laulu tarkoittaan "Olen täällä". Tuo hyviä muistoja mieleen. Tuli kuunneltua joskus paljonkin! :)

      • No, olipa elämys. Kait minun pitää kiittää sinua siitä! MacLean ei varmaan pidä siitä, että hänen "American Pie" biisistään on tehty tähtisotabiisi?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        No, olipa elämys. Kait minun pitää kiittää sinua siitä! MacLean ei varmaan pidä siitä, että hänen "American Pie" biisistään on tehty tähtisotabiisi?

        Mä tsekkasin wiki-sivun ja sen mukaan MacLean ei ollut alkujaan suostunut "cameo"-rooliin videolle, mutta oli luonnollisesti myöntänyt oikeudet kappaleen käyttöön. Myöhemmin sitten muka oli omalla keikallaan erehtynyt tai melkein erehtynyt laulamaan näillä sanolla, koska MacLeanin lapset olivat soittaneet tai laulaneet ahkerasti jedi-tarinaa.

        Madonnan versio tuli sitten aika pian tämän jälkeen. Sehän soi paljon meilläkin radiossa.


      • scrg kirjoitti:

        Mä tsekkasin wiki-sivun ja sen mukaan MacLean ei ollut alkujaan suostunut "cameo"-rooliin videolle, mutta oli luonnollisesti myöntänyt oikeudet kappaleen käyttöön. Myöhemmin sitten muka oli omalla keikallaan erehtynyt tai melkein erehtynyt laulamaan näillä sanolla, koska MacLeanin lapset olivat soittaneet tai laulaneet ahkerasti jedi-tarinaa.

        Madonnan versio tuli sitten aika pian tämän jälkeen. Sehän soi paljon meilläkin radiossa.

        Madonnan versio on vuodelta 2000, joten sitä ei tänne voi laittaa, kun ei kuuluu kategoriaan. Sen sijaan ehkä Madonnan parhaimman laulun voi laittaa! Se tuo minulle minulle joskus Kanarian saarilla omaksuttua siestaelämää, joka sijoittuu kylläkin toiselle saarelle San Pedro? Espanjalais-latinalaista menoa rentoa menoa! :)

        https://www.youtube.com/watch?v=zpzdgmqIHOQ


      • Anonyymi

        Tää on niin Best!


      • Siis rakastin tuota Bushin biisiä ja videota tuolloin. Näinsiinä suuria merkityksiä:)

        Sitten oli vähän perinteisempää, muistuma samoilta ajoilta, kun tämä soi radiossa ja oli niin totta (kesäloma alkoi ja ihastus katosi jonnekin kesäksi):

        https://www.youtube.com/watch?v=l9ml3nyww80

        Kas kummaa, molemmissa videoissa lappuhaalareita.. No sellaiset löytyi tietty itseltäkin tuolloin:D


      • Olen kuullut tai kuunnellut ko. albumin monen monta kertaa, mutta en ole ikinä huomannut lukea kappaleen nimeä. Ainakin Cloudbusting kuulostaa oudolta. Sellainenkin mahdollisuus sitten on että mp3:n nimi vain jotenkin tallentunut väärin. Aina palstalta jotain uutta oppii.


      • AsianVierestä
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Siis rakastin tuota Bushin biisiä ja videota tuolloin. Näinsiinä suuria merkityksiä:)

        Sitten oli vähän perinteisempää, muistuma samoilta ajoilta, kun tämä soi radiossa ja oli niin totta (kesäloma alkoi ja ihastus katosi jonnekin kesäksi):

        https://www.youtube.com/watch?v=l9ml3nyww80

        Kas kummaa, molemmissa videoissa lappuhaalareita.. No sellaiset löytyi tietty itseltäkin tuolloin:D

        Lappuhaalarit voi tulla pian muotiin, riittäisi jos joku Rihanna käyttäisi niitä ilman rintaliivejä ja t-paitaa. Tuo Bushin biisi oli hyvä.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Siis rakastin tuota Bushin biisiä ja videota tuolloin. Näinsiinä suuria merkityksiä:)

        Sitten oli vähän perinteisempää, muistuma samoilta ajoilta, kun tämä soi radiossa ja oli niin totta (kesäloma alkoi ja ihastus katosi jonnekin kesäksi):

        https://www.youtube.com/watch?v=l9ml3nyww80

        Kas kummaa, molemmissa videoissa lappuhaalareita.. No sellaiset löytyi tietty itseltäkin tuolloin:D

        Tuosta tuli hyvälle mielelle... Nuo kampaukset ja kaikki :D


      • Nut kirjoitti:

        Tuosta tuli hyvälle mielelle... Nuo kampaukset ja kaikki :D

        Heiii, ootko vanha tuttu, toisaalta..? :)

        Juu, aika höpsöä tuo sen aikainen tanssityyli kyllä:D


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Lappuhaalarit voi tulla pian muotiin, riittäisi jos joku Rihanna käyttäisi niitä ilman rintaliivejä ja t-paitaa. Tuo Bushin biisi oli hyvä.

        Kyllä ne aina välillä käväisee muodissa, mutta yhteen aikaan niitä oli vaan raskaanaolevilla.. Mulla on farkkuhaalarit, käytin/käytän niitä täällä maalla mm. maalaushommissa ja kaikissa pihahommeleissa kesällä. Eipä siinä paljon mitään alla ollut, joku hihaton toppi sentään.


      • scrg kirjoitti:

        Olen kuullut tai kuunnellut ko. albumin monen monta kertaa, mutta en ole ikinä huomannut lukea kappaleen nimeä. Ainakin Cloudbusting kuulostaa oudolta. Sellainenkin mahdollisuus sitten on että mp3:n nimi vain jotenkin tallentunut väärin. Aina palstalta jotain uutta oppii.

        Mulla taas oli parhaiten mieleen jäänyt tuo video, muistelin pitkään nimeä, mutta muistin sitten tuon pilvientekokoneen ja siitä se sitten lähti..:D


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Heiii, ootko vanha tuttu, toisaalta..? :)

        Juu, aika höpsöä tuo sen aikainen tanssityyli kyllä:D

        Tunnistit... ;) Tarkoitus oli vain kurkata tänne 24:jään, mutta näköjään hankin uuden nikin :D (entisen olin kait poistanut eikä tunnuksiakaan ole tallessa enää).


      • Nut kirjoitti:

        Tunnistit... ;) Tarkoitus oli vain kurkata tänne 24:jään, mutta näköjään hankin uuden nikin :D (entisen olin kait poistanut eikä tunnuksiakaan ole tallessa enää).

        Kiva juttu, ei tämä sen edellisen veroinen ole, mutta pidot paranee, kun tulee vanhoja tuttuja;) Tosin kaikki ei ole sitä mieltä, mutta ei välitetä niistä:) He eivät tiedä, mistä ovat jääneet paitsi..


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Kiva juttu, ei tämä sen edellisen veroinen ole, mutta pidot paranee, kun tulee vanhoja tuttuja;) Tosin kaikki ei ole sitä mieltä, mutta ei välitetä niistä:) He eivät tiedä, mistä ovat jääneet paitsi..

        Koitan olla neutraali ja väritön, soluttautua sekaan ;D Oonhan minäkin ollut joskus sinkku, joten jotain aiheesta tiedän. Nyt nautin auringonpaisteesta ja kerään voimia pariin yövuoroon. Törmäillään ;)


    • Kasarin lopulta: Alannah Myles - Black Velvet https://youtu.be/tT4d1LQy4es?list=RDtT4d1LQy4es
      Ei herätä sen kummempia. Tykkään tyylistä.

      Ysärin puolelta: The Cranberries - Zombie https://youtu.be/6Ejga4kJUts?list=RDtT4d1LQy4es
      Tuli nuorena kuunneltua paljonkin ja vieläkin on yksi lempikappaleista. Herättää ensimmäiset vahvat ihastuksen tunteet ja sitä aikaa kun oli vielä viaton lapsi ja katseli maailmaa sinisilmäisin silmin. Siitä taitettu pitkä taival nykyhetkeen.

      • Voisin lisätä tähän vielä kasarilta yhden biisin. Bonnie Tyler - I need a Hero https://youtu.be/OBwS66EBUcY?list=RDtT4d1LQy4es

        En tiedä mikä tässä kappaleessa on. Tulen aina hyvälle tuulelle tästä. Energinen ja sitten tuo nopea
        rumpu osuus. "Hero" sanan voisi korvata sanalla "Heroine" ;)


      • Sanoit Black Velvetistä, että on kasarin lopulta. Minulle se tuttu kyllä syksyltä 1990. Se levytettiin kasarin puolella, mutta sitä soitettiin vielä pitkälti 90-luvun puolella.


      • Jälkimmäisestä biisistä on tehnyt joku biisi "maalatkaa smurffijengi, maalatka...". Joku smurffilaulu on tuosta tehty!

        Muuten seuraava 80-luvun biisi on pyörinyt paljon musiikkikanavilla, joita olen katsonut. Se A-haa:n video saattaa olla jopa eniten siellä pyörinyt, mutta on paljon toistettu myös seuraava laulu. Ilmeisesti molemmat aikansa hittejä?

        https://www.youtube.com/watch?v=JmcA9LIIXWw



      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Jälkimmäisestä biisistä on tehnyt joku biisi "maalatkaa smurffijengi, maalatka...". Joku smurffilaulu on tuosta tehty!

        Muuten seuraava 80-luvun biisi on pyörinyt paljon musiikkikanavilla, joita olen katsonut. Se A-haa:n video saattaa olla jopa eniten siellä pyörinyt, mutta on paljon toistettu myös seuraava laulu. Ilmeisesti molemmat aikansa hittejä?

        https://www.youtube.com/watch?v=JmcA9LIIXWw

        Ooo tosta tykkäsin hirmusti!!! Soi korvamatona pitkään ja soi kohta taas. Mukavan letkee kappale!👍


      • Hyvä kappale. Tuo on kanssa just hieno hiustyyli tuolla Martikalla. Jotenkin aina tykännyt lyhyemmistä hiuksista naisilla. Kaikille se ei tietenkään sovi. Aika paljon riippuu kasvonpiirteistä kanssa.

        Vai Mr. President - Coco Jambo :D Sitä tuli kuunneltua paljonkin.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Ooo tosta tykkäsin hirmusti!!! Soi korvamatona pitkään ja soi kohta taas. Mukavan letkee kappale!👍

        Se olikin jonkinlainen klasikko VideoHits- musiikkikanavalla. Minulla oli lähivuosina monia musiikkikanavia kuunneltavana. Nyt olen jättänyt ne ainakin hetkeksi, sillä aika samat vanhat toistuvat siellä. Tietysti jollain kanavalla on aina uusi biisejä, mutta nekin toistuvat soitettuna viikosta toiseen! :(


      • AsianVierestä

      • Irvokas kirjoitti:

        Hyvä kappale. Tuo on kanssa just hieno hiustyyli tuolla Martikalla. Jotenkin aina tykännyt lyhyemmistä hiuksista naisilla. Kaikille se ei tietenkään sovi. Aika paljon riippuu kasvonpiirteistä kanssa.

        Vai Mr. President - Coco Jambo :D Sitä tuli kuunneltua paljonkin.

        Juu, lyhyt tukka on muutenkin melkeinpä wash and go. Tykkään kans lyhyestä pehkosta enempi, kun pitkästä vaikka pitkätkin on ollut jokusen kerran.

        Nii Coco jambo oli hitti..kyllä se soikin soittimessa yhtenään.😛


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Lita Ford oli kuuma kissa ja yksi suosikkejani.

        Vielä tänäkin päivänä tyylikäs nainen.
        Oletko kuullut seuraavaa?

        https://www.youtube.com/watch?v=GO3y4WNJE5I

        Oon kuullut varmaan liki kaikki Litan vanhemmat biisit. Mutten live esityksenä kaikkia..studioversiona.😃

        Lita on kyllä mun makuun myös!!😊


      • AsianVierestä

      • AsianVierestä kirjoitti:

        Niin, ne vuodet vierivät. Tässä sama pläjäys silloin kun ozzylläkin otti vielä eteen.

        https://www.youtube.com/watch?v=Zy3fJ8Nmzyw

        Heh, meinaat ettei Sharonin ole tarvinut muumimukiin turvautua aikoinaan?🤣


      • AsianVierestä
        Päläpälä kirjoitti:

        Heh, meinaat ettei Sharonin ole tarvinut muumimukiin turvautua aikoinaan?🤣

        Ei varmaan mutta kyllä se ozzy on ollut melko vauhdikas poika.
        Jospa se Sharon on joutunut laulamaan sille seuraavaa kappaletta?

        https://www.youtube.com/watch?v=95Xtpbe9kho


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Ei varmaan mutta kyllä se ozzy on ollut melko vauhdikas poika.
        Jospa se Sharon on joutunut laulamaan sille seuraavaa kappaletta?

        https://www.youtube.com/watch?v=95Xtpbe9kho

        Vähän liiankin vauhdikas poika.. :/

        Heh, en tiiä onko Ozzysta juuri todistelemaan. Eiköhän se ole aika caput koko äijä nykyisin.


      • AsianVierestä
        Päläpälä kirjoitti:

        Vähän liiankin vauhdikas poika.. :/

        Heh, en tiiä onko Ozzysta juuri todistelemaan. Eiköhän se ole aika caput koko äijä nykyisin.

        Onhan se, seuraavaksi tulee sitten kappale joka soi Volvon ämyreistä kun tapasin yhden mukavan tytön ja takapenkillähän oli mukavaa olla lähekkäin tämän biisin soidessa 100 desibeliä. Tyttö lähti yöksi joten joskus sitä kaipaa sellaista nuoruuden aikaista aistillista ihojen kosketusta, siinä on jotain herkkää...

        https://www.youtube.com/watch?v=gJZvVGgon8g


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Onhan se, seuraavaksi tulee sitten kappale joka soi Volvon ämyreistä kun tapasin yhden mukavan tytön ja takapenkillähän oli mukavaa olla lähekkäin tämän biisin soidessa 100 desibeliä. Tyttö lähti yöksi joten joskus sitä kaipaa sellaista nuoruuden aikaista aistillista ihojen kosketusta, siinä on jotain herkkää...

        https://www.youtube.com/watch?v=gJZvVGgon8g

        On herkkää, meinas tärykalvo puhjeta. Oli aika kovalla tuo volyme, kun avasin linkin. :D

        Vai takapenkillä...hmm.. Minä en muista takapenkiltä muuta kosketusta, kun subbarin selkänojan takana. :)


      • AsianVierestä
        Päläpälä kirjoitti:

        On herkkää, meinas tärykalvo puhjeta. Oli aika kovalla tuo volyme, kun avasin linkin. :D

        Vai takapenkillä...hmm.. Minä en muista takapenkiltä muuta kosketusta, kun subbarin selkänojan takana. :)

        Höh, et sitten sattunut meidän autoon:)


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Höh, et sitten sattunut meidän autoon:)

        Ööö, en yleensä olin muutenkin siinä etupenkillä ohjauspyörän takana. :D


      • AsianVierestä
        Päläpälä kirjoitti:

        Ööö, en yleensä olin muutenkin siinä etupenkillä ohjauspyörän takana. :D

        Ohhoh...no olin joskus itsekin ja tapasin muuten ensimmäisen vaimoni selvinpäin kuskina ollessa. Piti pelastaa tyttö kylmästä ja ei siinä sitten loppujen lopuksi hyvin käynyt. Eli voi olla viisaampaa löytää nainen sikahumalassa:)


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Ohhoh...no olin joskus itsekin ja tapasin muuten ensimmäisen vaimoni selvinpäin kuskina ollessa. Piti pelastaa tyttö kylmästä ja ei siinä sitten loppujen lopuksi hyvin käynyt. Eli voi olla viisaampaa löytää nainen sikahumalassa:)

        Voipi ollakkin, mulla taas on niin päin yksi kokemus ( onneksi vain yksi, sitäkin turhempi), että kun on humalassa tekee ihan järjettömiä miesvalintoja. xD

        Ei päätä ei häntää...floppi fiasko...


      • AsianVierestä
        Päläpälä kirjoitti:

        Voipi ollakkin, mulla taas on niin päin yksi kokemus ( onneksi vain yksi, sitäkin turhempi), että kun on humalassa tekee ihan järjettömiä miesvalintoja. xD

        Ei päätä ei häntää...floppi fiasko...

        Mutta ainakin näin miehenä kaiken voi laittaa viinapirun piikkiin. Voi selitellä itselleen että on ihan normaalia vaikka hässiä 50 vuotiasta naista 30 vuotiaana jne. Menee siinä aamukrapulassa hyvin läpi ja haluaa unohtaa tosi nopeasti kaiken kokemansa moraalisessa mielessä, nimimerkillä sattuuhan sitä jne. Ja jos oikein paljon sattuu niin siihen tottuu, eikös sekin ole joku sanonta.
        Harmittaisi vain jos se nainen olisi ollut naapurin rouva, sitten voi tulla jo vähän morkkis.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Mutta ainakin näin miehenä kaiken voi laittaa viinapirun piikkiin. Voi selitellä itselleen että on ihan normaalia vaikka hässiä 50 vuotiasta naista 30 vuotiaana jne. Menee siinä aamukrapulassa hyvin läpi ja haluaa unohtaa tosi nopeasti kaiken kokemansa moraalisessa mielessä, nimimerkillä sattuuhan sitä jne. Ja jos oikein paljon sattuu niin siihen tottuu, eikös sekin ole joku sanonta.
        Harmittaisi vain jos se nainen olisi ollut naapurin rouva, sitten voi tulla jo vähän morkkis.

        Ja näin naisena taas jättää juomatta, niin ei tarvihe keksiä tekosyitä. :'''D

        Kun tarpeeks sattuu, siihenki tottuu kyllä. Pitää muuten aivan paikkansa. Nimimerkillä tästä on mullakin kokemusta, sattumisesta ja tottumisesta. :)


      • AsianVierestä
        Päläpälä kirjoitti:

        Ja näin naisena taas jättää juomatta, niin ei tarvihe keksiä tekosyitä. :'''D

        Kun tarpeeks sattuu, siihenki tottuu kyllä. Pitää muuten aivan paikkansa. Nimimerkillä tästä on mullakin kokemusta, sattumisesta ja tottumisesta. :)

        Elämän motto: Yhtä kokemusta rikkaampana, heh heh.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Elämän motto: Yhtä kokemusta rikkaampana, heh heh.

        Yhtä, kahta, kolmatta....sadatta jne jne. ;D

        Heh heh..onneksi niille kokemuksille voi nauraakin. :P


      • AsianVierestä
        Päläpälä kirjoitti:

        Yhtä, kahta, kolmatta....sadatta jne jne. ;D

        Heh heh..onneksi niille kokemuksille voi nauraakin. :P

        Kyllä ainakin kun sinullakin on "tasapainoinen" perhe-elämä jos sellaiseksi voi koskaan perhe-elämää luonnehtia. Nykyinen tilanne taitaa tuottaa aika rauhallisen mielen vaikka mitä ajattelisi?
        Opin kautta kasvettu tällaisiksi. Joskus kyllä toivoisin olevani vielä poitsut. Tiedän kuitenkin jo nyt miten seuraavassa elämässä sitten tulisi elää oikein. Ikusinkku körttiläinen.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Kyllä ainakin kun sinullakin on "tasapainoinen" perhe-elämä jos sellaiseksi voi koskaan perhe-elämää luonnehtia. Nykyinen tilanne taitaa tuottaa aika rauhallisen mielen vaikka mitä ajattelisi?
        Opin kautta kasvettu tällaisiksi. Joskus kyllä toivoisin olevani vielä poitsut. Tiedän kuitenkin jo nyt miten seuraavassa elämässä sitten tulisi elää oikein. Ikusinkku körttiläinen.

        Joo, ihan rauhallisin mielin elän tässä elämää perheellisenä. Onhan se välillä haastavaa tai omat haasteensakin arkeen kuuluu. Kuten kaikki perheelliset sen omakohtaisesti tietääkin. Mutta ei mitään sellaista mistä pitäisi olla pahoillaan tai huolissaan. :)

        Onko jotain mitä tekisit toisin, jos voisit ajassa palata taaksepäin ja korjata?

        Jos seuraava elämä on mahdollista, niin olisin mieluusti jotain muuta kuin ihminen...vaikka ei ihmisenä oleminenkaan kauheaa ole. Mutta voisihan tuota olla muutakin...tuskinpa tuota kuitenkaan kysyttäisi, mitä haluat olla seuraavassa elämässäs.

        Ihmisenä ainakin tietäisi vähän varoa paremmin luottamasta niin hövelisti toisiin, sen pohjalta kun itse tekisi ja toimisi noin, niin tottahan ne muutkin. Mutta kun ei ne muut välttämättä niin elä...se jos mikä on ollut sinisilmäiselle tyttölapselle varsin iso oppi tällä matkalla...


      • AsianVierestä
        Päläpälä kirjoitti:

        Joo, ihan rauhallisin mielin elän tässä elämää perheellisenä. Onhan se välillä haastavaa tai omat haasteensakin arkeen kuuluu. Kuten kaikki perheelliset sen omakohtaisesti tietääkin. Mutta ei mitään sellaista mistä pitäisi olla pahoillaan tai huolissaan. :)

        Onko jotain mitä tekisit toisin, jos voisit ajassa palata taaksepäin ja korjata?

        Jos seuraava elämä on mahdollista, niin olisin mieluusti jotain muuta kuin ihminen...vaikka ei ihmisenä oleminenkaan kauheaa ole. Mutta voisihan tuota olla muutakin...tuskinpa tuota kuitenkaan kysyttäisi, mitä haluat olla seuraavassa elämässäs.

        Ihmisenä ainakin tietäisi vähän varoa paremmin luottamasta niin hövelisti toisiin, sen pohjalta kun itse tekisi ja toimisi noin, niin tottahan ne muutkin. Mutta kun ei ne muut välttämättä niin elä...se jos mikä on ollut sinisilmäiselle tyttölapselle varsin iso oppi tällä matkalla...

        On kyllä. Erosin ensimmäisestä suhteestani ehkä liian helposti. Vaikka nainen oli vaikea, joskus kiukkuinen, näytti tunteitaan peittelemättä ja ne olivat usein jopa negatiiviseen sävyyn kerrottuja olisi pitänyt kestää sitä kaikkea vielä muutamia vuosia. Olisi se mennyt kai ohi kun lapset olisivat kasvaneet suuremmiksi. Joskus pitää vain luopua jostain mitä rakastaa. Näin sen silloin ajattelin mutta nyt en ole ihan varma teinkö oikein. No, ehkä nukuttaisiin nyt selät vastakkain, joten sama tuo kai on. En tiedä mutta joskus iskee pieni haikeus kaikkea sitä kohtaan mikä ei mennyt ihan putkeen, vanhuus taitaa jo iskeä.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        On kyllä. Erosin ensimmäisestä suhteestani ehkä liian helposti. Vaikka nainen oli vaikea, joskus kiukkuinen, näytti tunteitaan peittelemättä ja ne olivat usein jopa negatiiviseen sävyyn kerrottuja olisi pitänyt kestää sitä kaikkea vielä muutamia vuosia. Olisi se mennyt kai ohi kun lapset olisivat kasvaneet suuremmiksi. Joskus pitää vain luopua jostain mitä rakastaa. Näin sen silloin ajattelin mutta nyt en ole ihan varma teinkö oikein. No, ehkä nukuttaisiin nyt selät vastakkain, joten sama tuo kai on. En tiedä mutta joskus iskee pieni haikeus kaikkea sitä kohtaan mikä ei mennyt ihan putkeen, vanhuus taitaa jo iskeä.

        Mä luulen, että aika monikin saattaa miettiä jostain menneestä suhteestaan, että luovuinko liian helposti. Minäkin olen miettinyt ja ehkä olenkin luopunut, mutta näin jälkikäteen myös aika kultaa muistoja. Olihan siinä asioita mitä ei vaan ehkä muistele ja haluakaan muistaa niin raskaina, miksi tiet johti eroon ja erilleen.

        Kuitenkin siinä elää sen hetkisen olon ja tiedon ja tarpeen mukaan. Tekee ne päätökset siinä, eikä joskus kaukana tulevaisuudesta käsin ajatellen. :)

        Oppia ikä kaikki. Juu vanhuus selvästi sinuun iskemässä, sen huomaa siitä kun alkaa muistelemaan menneitä ja haikailemaan nuoruutta. ;)

        Hähäs, pitipä päästä sanomaan. ;P

        Kyllähän pikkulapsi aika on kieltämättä ehkä eniten sitä aikaa, kun kiukku on herkemmin pinnassa...muksut ei vielä oikeen ymmärrä ominpäin paljonkaan ja on oltava aina valppaana ja läsnä. Korvat ja silmät selässäkin. Neuvottava, ohjattava...plus se kaikki muu vetovastuu siihin päälle. Eikä aina ole niin voimissaan muutenkaan, että jaksaisi vain suu virneessä huolettomasti lirkuttaa.

        Kyllähän se oma mies tahtoo olla se jonka niskaan ne negatkin kaatuu... :/


      • AsianVierestä
        Päläpälä kirjoitti:

        Mä luulen, että aika monikin saattaa miettiä jostain menneestä suhteestaan, että luovuinko liian helposti. Minäkin olen miettinyt ja ehkä olenkin luopunut, mutta näin jälkikäteen myös aika kultaa muistoja. Olihan siinä asioita mitä ei vaan ehkä muistele ja haluakaan muistaa niin raskaina, miksi tiet johti eroon ja erilleen.

        Kuitenkin siinä elää sen hetkisen olon ja tiedon ja tarpeen mukaan. Tekee ne päätökset siinä, eikä joskus kaukana tulevaisuudesta käsin ajatellen. :)

        Oppia ikä kaikki. Juu vanhuus selvästi sinuun iskemässä, sen huomaa siitä kun alkaa muistelemaan menneitä ja haikailemaan nuoruutta. ;)

        Hähäs, pitipä päästä sanomaan. ;P

        Kyllähän pikkulapsi aika on kieltämättä ehkä eniten sitä aikaa, kun kiukku on herkemmin pinnassa...muksut ei vielä oikeen ymmärrä ominpäin paljonkaan ja on oltava aina valppaana ja läsnä. Korvat ja silmät selässäkin. Neuvottava, ohjattava...plus se kaikki muu vetovastuu siihin päälle. Eikä aina ole niin voimissaan muutenkaan, että jaksaisi vain suu virneessä huolettomasti lirkuttaa.

        Kyllähän se oma mies tahtoo olla se jonka niskaan ne negatkin kaatuu... :/

        "
        Kuitenkin siinä elää sen hetkisen olon ja tiedon ja tarpeen mukaan. Tekee ne päätökset siinä, eikä joskus kaukana tulevaisuudesta käsin ajatellen. :)"

        Hitto, tuo olisi hyvä taito. Tuli mieleeni se takaisin tulevaisuuteen elokuva. Kävisi katsomassa miten se elämä tämän naisen kanssa oikein menisi ja sitten tulisi takaisin tähän päivään ja tekisi niitä korjausliikkeitä!

        Olisi se helppoa. Ajattele, sinunkin kanssa voisi aloittaa lirkuttelun ja kokeilla tulisiko siitä mitään ja jos ei tulisi voisi palata aina takaisin lähtöpisteeseen. Kaikki olisi nollattu häpeilemättä. Tuollaisesta ajatuksesta on muuten tehty ruotsalainen komedia:)

        No joo, onhan se naisen elämä pienten lasten kanssa haastavaa. Hormonitasot kun vielä heittelevät joillakin aikas paljon. Lapset voivat olla joskus myös ärsyttäviä, en tee, en halua, miksi pitää tehdä jne. Miehillä taas pinna kestää lapsia yleensä paremmin mitä naisilla ja sekös se sitten naisia alkaa ärsyttämään:)


      • AsianVierestä kirjoitti:

        "
        Kuitenkin siinä elää sen hetkisen olon ja tiedon ja tarpeen mukaan. Tekee ne päätökset siinä, eikä joskus kaukana tulevaisuudesta käsin ajatellen. :)"

        Hitto, tuo olisi hyvä taito. Tuli mieleeni se takaisin tulevaisuuteen elokuva. Kävisi katsomassa miten se elämä tämän naisen kanssa oikein menisi ja sitten tulisi takaisin tähän päivään ja tekisi niitä korjausliikkeitä!

        Olisi se helppoa. Ajattele, sinunkin kanssa voisi aloittaa lirkuttelun ja kokeilla tulisiko siitä mitään ja jos ei tulisi voisi palata aina takaisin lähtöpisteeseen. Kaikki olisi nollattu häpeilemättä. Tuollaisesta ajatuksesta on muuten tehty ruotsalainen komedia:)

        No joo, onhan se naisen elämä pienten lasten kanssa haastavaa. Hormonitasot kun vielä heittelevät joillakin aikas paljon. Lapset voivat olla joskus myös ärsyttäviä, en tee, en halua, miksi pitää tehdä jne. Miehillä taas pinna kestää lapsia yleensä paremmin mitä naisilla ja sekös se sitten naisia alkaa ärsyttämään:)

        Tuo olis aika kamalaa, en tykkäisi itseasiassa mennä tulevaisuuteen katsomaan mitä siellä on edessä. Hui hittolainen. Ei!! Parempi, kun menee näin päivän kerrallaan ja funtsii sinne saakka, kun järkevältä tuntuu ja ynnäily onnistuu. :)

        Mun kanssa on helppoa "lirkutella", mutta vakavaa elää. :D

        Tuommonen muistin pyyhkijä olis kyllä joskus ihan tarpeen.

        Onhan ne lapset joskus hanakoita pistämään kapulaa rattaisiin ja inttämään vastaan. Mut toisaalta, se on sitä minäitten kehitystä ja tarpeellinen taito kuitenkin..kyseenalaistaa vanhemman asettamia ehtoja ja annettuja sääntöjä. Jopa käskyjä ja kehoituksia.

        Olen erillinen olento ja mulla on oma tahto, ettäs perkuleet sen tiiätte! :D

        Olisin vakavasti huolissani, jos sellaista kokeilua ei koskaan ilmenisi. Siinä heräisi pelko, että lapsesta tulee heittopussi, jota jallitetaan miten sattuu ja kuka vaan, joka osaa ottaa ohjaukseensa. Ei hyvä. Pitää olla oma tahto ja oma pää. Oma järkikin on suotavaa, jota käytetään ja vaikka muita vastaan, jos se niin järkevämmälle tuntuu.

        En nyt sanoisi tuosta pinnan kestämisestä, kyllä se välillä näyttää herkemminkin loppuvan mitä "naisella"...mua ei itseasiassa ärsytä yhtään, jos mies pärjää jossain asiassa paremmin kun minä. Päinvastoin, hyvä että edes toinen pärjää. Se on aina kaikkien voitto jo se kun edes toinen saa jonkun asian pelaamaan ja perille.

        Tärkeintä on se asian perille meneminen ja sisäistäminen, eikä se kuka sen saa onnistuneesti sisään ajettua. :)

        Jos iskä on etevämpi, hyvä..mä voin sitten ottaa esimerkillisesti iskältä oppia kuinka se homma meni hienosti, jos sen saisin sitten itekin toimimaan paremmin kun omalla tavallani.


      • Aijai on korvanamia..Roxettea on kuunneltu sentään paljon ja hartaasti. Tätäkin kappaletta..😊

        Mainio.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Aijai on korvanamia..Roxettea on kuunneltu sentään paljon ja hartaasti. Tätäkin kappaletta..😊

        Mainio.

        Niin, aikaa kestävä biisi tuokin :)


      • Nut kirjoitti:

        Niin, aikaa kestävä biisi tuokin :)

        On ajaton..aina kuunneltava. 😃




      • Päläpälä kirjoitti:

        Britney ei oo mun suosikkeihin kuulunut koskaan, mutta kappale oli aikanaan ihan jees. :)

        https://youtu.be/qYr9kIyambE

        Max Raabe... apinoimisen mestari..;)

        Kiitos hyvästä vitsistä, mutta tämä minun Britneybiisini on 90-luvun puolelta, mutta sinun biisisi 2000-luvun kamaa. En minäkään niin Britneyn perustanut. Enemmän tykkään hänet Smurf 2 dunaristaan. Minusta jostain syystä se on hyvä, mutta siinä vuosikymmenen 2010-luku.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Kiitos hyvästä vitsistä, mutta tämä minun Britneybiisini on 90-luvun puolelta, mutta sinun biisisi 2000-luvun kamaa. En minäkään niin Britneyn perustanut. Enemmän tykkään hänet Smurf 2 dunaristaan. Minusta jostain syystä se on hyvä, mutta siinä vuosikymmenen 2010-luku.

        Ei olla niin pikkutarkkoja. :)

        Mä oon aina ajatellut, että Britney yrittää vähän liikaa...se ei ikään kuin tuu luonnikkaasti ulos sieltä suusta. Mutta makuasia. :)

        Minusta tuossa Maxin versiossa ikään kuin kiteytyi hiukan se Britneyn tyyli..


      • Päläpälä kirjoitti:

        Ei olla niin pikkutarkkoja. :)

        Mä oon aina ajatellut, että Britney yrittää vähän liikaa...se ei ikään kuin tuu luonnikkaasti ulos sieltä suusta. Mutta makuasia. :)

        Minusta tuossa Maxin versiossa ikään kuin kiteytyi hiukan se Britneyn tyyli..

        Nyt en voi laittaa sitä Spearsin tulkintaa laulusta tähän ja puolustaa sitä, sillä itse olen tarkka - vain 80-90-luvuilta biisejä tähän. Oikeastaan tekisi laittaa tänne Eaglesin Hotel California, mutta se on niukasti 70-luvun puolelta. Ei kuulu 80-luvulle. Samoin Britneyn tuotanto ja moni muu kuuluu tälle vuosituhannelle.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Nyt en voi laittaa sitä Spearsin tulkintaa laulusta tähän ja puolustaa sitä, sillä itse olen tarkka - vain 80-90-luvuilta biisejä tähän. Oikeastaan tekisi laittaa tänne Eaglesin Hotel California, mutta se on niukasti 70-luvun puolelta. Ei kuulu 80-luvulle. Samoin Britneyn tuotanto ja moni muu kuuluu tälle vuosituhannelle.

        Kukaan ei mitään huomaa, jos yhden väärältä vuosituhannelta sujauttaa joukkoon, harva varmaan edes kuuntelee niitä kaikkia mitä kukin linkittää. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Kukaan ei mitään huomaa, jos yhden väärältä vuosituhannelta sujauttaa joukkoon, harva varmaan edes kuuntelee niitä kaikkia mitä kukin linkittää. :)

        Minä olen periaatteen mies. Esimerkiksi tuolla aiemmin yksi laittoi tänne Tähtiensotaparodiabiisin, jonka pohja oli "American Pie". Vuonna 2000 Madonna teki samaisesta biisistä oman versionsa. Noudattaakseni kategoriaa kasari-ysäri en laittanut sitä biisiä tänne, koska vuosikymmenen oli eri. Olen periaatteen mies ja noudatan vuosikymmen määritelmää.

        MInusta jos puhutaan 80-90-luvuista niin pidättäytytään noudattamaan aika määrettä! :)

        Kohta muuten hyvää yötä, sillä pian alan seuraavaan Mestarien liiga jalkapalloa ja hetken päästä ottelun kestäessä alan ilmeisesti nukkumaan. Hyviä öitä alustavasti! :)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minä olen periaatteen mies. Esimerkiksi tuolla aiemmin yksi laittoi tänne Tähtiensotaparodiabiisin, jonka pohja oli "American Pie". Vuonna 2000 Madonna teki samaisesta biisistä oman versionsa. Noudattaakseni kategoriaa kasari-ysäri en laittanut sitä biisiä tänne, koska vuosikymmenen oli eri. Olen periaatteen mies ja noudatan vuosikymmen määritelmää.

        MInusta jos puhutaan 80-90-luvuista niin pidättäytytään noudattamaan aika määrettä! :)

        Kohta muuten hyvää yötä, sillä pian alan seuraavaan Mestarien liiga jalkapalloa ja hetken päästä ottelun kestäessä alan ilmeisesti nukkumaan. Hyviä öitä alustavasti! :)

        Huomaan, että olet tarkka kaveri. :)

        Hyvät yöt, se on kohta itsekin pistettävä maate. Jaksaa heräillä aamusta taas ruotuun. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Huomaan, että olet tarkka kaveri. :)

        Hyvät yöt, se on kohta itsekin pistettävä maate. Jaksaa heräillä aamusta taas ruotuun. :)

        Hyvää yötä ja tervehtymistä! :)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Hyvää yötä ja tervehtymistä! :)

        Kiitos Faithis. :D


      • Päläpälä kirjoitti:

        Kiitos Faithis. :D

        https://www.youtube.com/watch?v=VV1XWJN3nJo

        Torn. Ihana 90-luvun lopun biisi. Itselläni on nyt oka jalassa. Kävin lääkärissä. Hän vilautti, että Keskussairaalassa minulle tehdään mahdollisesti turvonneeseen jalkaan tähystysleikkaus, jolla katsotaan mikä siinä jalassa on pielessä.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=VV1XWJN3nJo

        Torn. Ihana 90-luvun lopun biisi. Itselläni on nyt oka jalassa. Kävin lääkärissä. Hän vilautti, että Keskussairaalassa minulle tehdään mahdollisesti turvonneeseen jalkaan tähystysleikkaus, jolla katsotaan mikä siinä jalassa on pielessä.

        Oka, luupiikki? Jopas . Koska tuo toimenpide on?


      • Päläpälä kirjoitti:

        Oka, luupiikki? Jopas . Koska tuo toimenpide on?

        Käyn huomenna 9.30 parturissa. Sen jälkeen menen Keskussairaalaan hankkimaan ajan lääkärille. Tänä käymäni lääkärin mukaan YTHS ei ota asiaa hoitaakseen, sillä heillä ei ole valmiuksia tehdä leikkauksia. Ei ole mitään varmaa. Ehkä katsotaan, että jalka toimii ja ei ole syytä leikkaukseen vielä. Ehkä aika parantaa turvotuksen, jota huomenna on jatkunut kolme viikkoa?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Käyn huomenna 9.30 parturissa. Sen jälkeen menen Keskussairaalaan hankkimaan ajan lääkärille. Tänä käymäni lääkärin mukaan YTHS ei ota asiaa hoitaakseen, sillä heillä ei ole valmiuksia tehdä leikkauksia. Ei ole mitään varmaa. Ehkä katsotaan, että jalka toimii ja ei ole syytä leikkaukseen vielä. Ehkä aika parantaa turvotuksen, jota huomenna on jatkunut kolme viikkoa?

        Toivotaan ettei tarvitse leikellä mitään, ottaa kuitenkin aikansa leikkauksesta toipuminenkin. On niissä aina omat juttunsa. Kolme viikkoa kuulostaa jo pitkälle ajalle turvotusta, mikähän siellä ylläpitää sitä. Ihmettelen...

        Meinaa taas väsyttää ihan kiitettävästi. Oiskohan taas torkkujen aika. :)

        Tuntuu että äkkiä oppii päivänokosille, niin ei meinaa silmät auki pysyääkään iltaan asti ilman niitä nokosia.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Toivotaan ettei tarvitse leikellä mitään, ottaa kuitenkin aikansa leikkauksesta toipuminenkin. On niissä aina omat juttunsa. Kolme viikkoa kuulostaa jo pitkälle ajalle turvotusta, mikähän siellä ylläpitää sitä. Ihmettelen...

        Meinaa taas väsyttää ihan kiitettävästi. Oiskohan taas torkkujen aika. :)

        Tuntuu että äkkiä oppii päivänokosille, niin ei meinaa silmät auki pysyääkään iltaan asti ilman niitä nokosia.

        Päläpälä: "Meinaa taas väsyttää ihan kiitettävästi. Oiskohan taas torkkujen aika. :) Tuntuu että äkkiä oppii päivänokosille, niin ei meinaa silmät auki pysyääkään iltaan asti ilman niitä nokosia."

        Minä tein viime vuosikymmenellä fyysistä työtä. Menin kotiin kello 16 jälkeen ja nukahdin monesti noin puoleksi tunniksi. Lepo ja uni teki hyvää! Työ rasitti ja töihin joutui menemään kello 7:ksi. Sen takia oli väsynyt kello 16 tosissaan. Saa nukkua! :)

        En ole innostunut leikkauksesta, sillä niissä on vaaroja. Toivottavasti ei tule mitään tähystysleikkausta?


      • Päläpälä kirjoitti:

        Toivotaan ettei tarvitse leikellä mitään, ottaa kuitenkin aikansa leikkauksesta toipuminenkin. On niissä aina omat juttunsa. Kolme viikkoa kuulostaa jo pitkälle ajalle turvotusta, mikähän siellä ylläpitää sitä. Ihmettelen...

        Meinaa taas väsyttää ihan kiitettävästi. Oiskohan taas torkkujen aika. :)

        Tuntuu että äkkiä oppii päivänokosille, niin ei meinaa silmät auki pysyääkään iltaan asti ilman niitä nokosia.

        Päläpälä: "Toivotaan ettei tarvitse leikellä mitään, ottaa kuitenkin aikansa leikkauksesta toipuminenkin. On niissä aina omat juttunsa. Kolme viikkoa kuulostaa jo pitkälle ajalle turvotusta, mikähän siellä ylläpitää sitä. Ihmettelen... "

        Oikeastaan odotan muutaman päivän, jos se turvotus laskisi. Sitten menen lääkäriin. Se tämän päiväinen lääkäri kyllä sanoi, että aamulla menet Keskussairalaan lääkäriin. Mutta sitten tarkemman kyselyn jälkeen kävi hänelle, että käyn siellä sairaalassa Pääsiäisen jälkeen eli ilmeisesti tiistaina käyn siellä lääkärissä vasta? Pitää miettiä mitä tekee - huomenna vai tiistaina?


      • Päläpälä
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Päläpälä: "Toivotaan ettei tarvitse leikellä mitään, ottaa kuitenkin aikansa leikkauksesta toipuminenkin. On niissä aina omat juttunsa. Kolme viikkoa kuulostaa jo pitkälle ajalle turvotusta, mikähän siellä ylläpitää sitä. Ihmettelen... "

        Oikeastaan odotan muutaman päivän, jos se turvotus laskisi. Sitten menen lääkäriin. Se tämän päiväinen lääkäri kyllä sanoi, että aamulla menet Keskussairalaan lääkäriin. Mutta sitten tarkemman kyselyn jälkeen kävi hänelle, että käyn siellä sairaalassa Pääsiäisen jälkeen eli ilmeisesti tiistaina käyn siellä lääkärissä vasta? Pitää miettiä mitä tekee - huomenna vai tiistaina?

        Ehkäpä käyt jo huomenissa? On kumminkin jo ollut kolme viikkoa mikä sekin on pitkä aika..

        Nukuin hetken ja nyt särkee pää.🤕

        Ompa hassua, kun palstalla on rekattujen nimien lisäksi vain anonyymeja.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Ehkäpä käyt jo huomenissa? On kumminkin jo ollut kolme viikkoa mikä sekin on pitkä aika..

        Nukuin hetken ja nyt särkee pää.🤕

        Ompa hassua, kun palstalla on rekattujen nimien lisäksi vain anonyymeja.

        Taidan lähteä sitten sinne Keskussairaalaan huomenna. Keskustelin Faijan kanssa ja hän oli sitä mieltä, että heti.

        Onneksi olkoon unista. Nauti unien päälle raitista ilmaa ulkona niin se päänsärkykin saattaa mennä?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Taidan lähteä sitten sinne Keskussairaalaan huomenna. Keskustelin Faijan kanssa ja hän oli sitä mieltä, että heti.

        Onneksi olkoon unista. Nauti unien päälle raitista ilmaa ulkona niin se päänsärkykin saattaa mennä?

        Minäkin oon ehdottomasti sitä mieltä, että heti tai huomenna heti aamusta. Älä pidä tuota pääsiäisen yli. Mee vaan pikimmiten, ettei mee huonommaksi tilanne.

        Ihan vakavasti kannattaa otta tuollanen pitkittynyt turvotus.

        Nyt en pääse ulos lähtemään, huono hetki mutta se johtuu tuosta rää'stä poskionteloissa ja otsassa..makuulla painuu..😣

        Kahvia pitää keittää!😃


      • Päläpälä kirjoitti:

        Minäkin oon ehdottomasti sitä mieltä, että heti tai huomenna heti aamusta. Älä pidä tuota pääsiäisen yli. Mee vaan pikimmiten, ettei mee huonommaksi tilanne.

        Ihan vakavasti kannattaa otta tuollanen pitkittynyt turvotus.

        Nyt en pääse ulos lähtemään, huono hetki mutta se johtuu tuosta rää'stä poskionteloissa ja otsassa..makuulla painuu..😣

        Kahvia pitää keittää!😃

        Päläpälä: "Nyt en pääse ulos lähtemään, huono hetki mutta se johtuu tuosta rää'stä poskionteloissa ja otsassa..makuulla painuu..😣 Kahvia pitää keittää!😃 "

        Tuohon tautiin tuntuisin piristeenä Finrexin. Viimeksi kävin apteekista niitä kyselemässä - niin ne oli tukkuportaalta loppunut ja apteekeista. Auttaisi pääsärkkyyn, piristäisi ja ei tarvitse juoda kahvia, sillä sisältää kofeiinia. Itse olin yhdellä flunssakaudella monta viikkoa Finrexin koukussa.

        https://www.youtube.com/watch?v=t99KH0TR-J4

        Joka tapauksesssa Shown pitää jatkua!


    • mbmvbvn
    • Hirrrveetä
    • Notkeasti

      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minuun ei vedonnut oikein tuo silmäruoka, kun olen mies.

        Itseen vetoaa vuoden 1998 Madonna mystiikka: "Frozen"

        https://www.youtube.com/watch?v=XS088Opj9o0

        Heh, tai koska olet heteromies.

        Minuun se kyllä aina kolahtaa, silmä lepää niin pinnallista kun se kaikessa rehellisyydessään onkin.

        Madonnalla on hyviä kappaleita, mites La Isla Bonita?☺️


      • Päläpälä kirjoitti:

        Heh, tai koska olet heteromies.

        Minuun se kyllä aina kolahtaa, silmä lepää niin pinnallista kun se kaikessa rehellisyydessään onkin.

        Madonnalla on hyviä kappaleita, mites La Isla Bonita?☺️

        Linkki unohtui, sori.😃

        https://youtu.be/zpzdgmqIHOQ


      • Päläpälä kirjoitti:

        Heh, tai koska olet heteromies.

        Minuun se kyllä aina kolahtaa, silmä lepää niin pinnallista kun se kaikessa rehellisyydessään onkin.

        Madonnalla on hyviä kappaleita, mites La Isla Bonita?☺️

        Laitoin se La Isla Bonita jonnekin tänne muistaakseni tähän osioon. Isla Bonita taitaa olla symbolinen saaren nimi, sillä mikäli muistan niin saari taitaa olla San Pedro ellei se ole kaupunginnimi?

        Joo heteromies on niin näen vähän eri tavalla. Armeijassa oli Ruotsissa tullut adonis. Hän on ainut mies, jonka vartaloon olen kiinnitänyt huomiota, sillä hänellä tosi hyvin treenattu vartalo, josta olin kateellinen. Armeijan jälkeen treenasin tosissani näyttääkseni vähän samalta kuin hän. Mies kauneus ei niin merkitse kuin nätit naiset. Tänäänkin olin otettu juteltuani yhden ulkomaalaisen kanssa. Lisäksi olin mielissäni siitä, että jotenkin tuttuna minut noteraasi Joensuun söpöin kuopiolainen. Naiset ja heidän huomionsa merkkaa, mutta hyvännäköiset miehet ovat korkeintaan kilpailijoita, ei mielenkiinnon kohteita.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Laitoin se La Isla Bonita jonnekin tänne muistaakseni tähän osioon. Isla Bonita taitaa olla symbolinen saaren nimi, sillä mikäli muistan niin saari taitaa olla San Pedro ellei se ole kaupunginnimi?

        Joo heteromies on niin näen vähän eri tavalla. Armeijassa oli Ruotsissa tullut adonis. Hän on ainut mies, jonka vartaloon olen kiinnitänyt huomiota, sillä hänellä tosi hyvin treenattu vartalo, josta olin kateellinen. Armeijan jälkeen treenasin tosissani näyttääkseni vähän samalta kuin hän. Mies kauneus ei niin merkitse kuin nätit naiset. Tänäänkin olin otettu juteltuani yhden ulkomaalaisen kanssa. Lisäksi olin mielissäni siitä, että jotenkin tuttuna minut noteraasi Joensuun söpöin kuopiolainen. Naiset ja heidän huomionsa merkkaa, mutta hyvännäköiset miehet ovat korkeintaan kilpailijoita, ei mielenkiinnon kohteita.

        Niinhän se varmaan tahtoo olla, muut miehet ei kiinnosta kuin potentiaalisina kilpailijoina. Eiköhän tuo ole sisäänrakennettu mekanismi mm. pariutumisen kannalta tärkeää?

        Jos jonkun naaraan tahtoo, se pitää saada muiden piirityksestä pois ja lyödä itsensä läpi, jos ei kirjaimellisesti lyödä mutta saada naaras kiinnostumaan potentiaalisena uroksena..näin luontotermein esitettynä.🤣

        Ihan normi heterolta sinä kuulostat.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Niinhän se varmaan tahtoo olla, muut miehet ei kiinnosta kuin potentiaalisina kilpailijoina. Eiköhän tuo ole sisäänrakennettu mekanismi mm. pariutumisen kannalta tärkeää?

        Jos jonkun naaraan tahtoo, se pitää saada muiden piirityksestä pois ja lyödä itsensä läpi, jos ei kirjaimellisesti lyödä mutta saada naaras kiinnostumaan potentiaalisena uroksena..näin luontotermein esitettynä.🤣

        Ihan normi heterolta sinä kuulostat.

        Kiva kuulla. Täällä jotkut kyllä jotain homoittelevat tai jotain sinne päin. Itse muuten juttelin muutama viikko sitten valtakunnallisen SETA:n varapuheenjohtajan kanssa ruuhkabussissa. Kysyi, että saako viereen istua. Juttelimme. Hänellekin selvää olisi se, että olin hetero, uskovainen ja henkeen vereen sillä kannalla, että avioliitto kirkossa kuuluu vain miehen ja naisen välille.

        https://www.youtube.com/watch?v=ojRj2JK5oCI

        Mitäs muuten sanot seuraavasta? Ei ole kasari tai ysäri.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Kiva kuulla. Täällä jotkut kyllä jotain homoittelevat tai jotain sinne päin. Itse muuten juttelin muutama viikko sitten valtakunnallisen SETA:n varapuheenjohtajan kanssa ruuhkabussissa. Kysyi, että saako viereen istua. Juttelimme. Hänellekin selvää olisi se, että olin hetero, uskovainen ja henkeen vereen sillä kannalla, että avioliitto kirkossa kuuluu vain miehen ja naisen välille.

        https://www.youtube.com/watch?v=ojRj2JK5oCI

        Mitäs muuten sanot seuraavasta? Ei ole kasari tai ysäri.

        No täällä nyt on kaikenlaista suunsoittajaa ja vääräleukaa, hyvä jos pystyis sivuuttamaan ne kun niiden ainoa tarkoitus onkin loukata. Ei pidä suoda sitä iloa niille, että loukkaantuu tai ainakaan kauheen näkyvästi..koska siitä ne vaan villiintyy mokomat sittisontiaiset.😬

        Ei huono, mutta alkuperäinen on ehdottomasti enempi mun mieleen. 👍


      • Päläpälä kirjoitti:

        No täällä nyt on kaikenlaista suunsoittajaa ja vääräleukaa, hyvä jos pystyis sivuuttamaan ne kun niiden ainoa tarkoitus onkin loukata. Ei pidä suoda sitä iloa niille, että loukkaantuu tai ainakaan kauheen näkyvästi..koska siitä ne vaan villiintyy mokomat sittisontiaiset.😬

        Ei huono, mutta alkuperäinen on ehdottomasti enempi mun mieleen. 👍

        Joo, on niitä suusoittajia. Oikeastaan minä pidin tätä uutta versiota hauskempana kuin Queenin klassikkoversiota, joka on muistaakseni 70-luvulta. Kohta muuten alan katsomaan Mestarien liiga jalkapalloa. Saatan myös alkaa nukkumaan 22.15-23.00 välillä. Joten hyvää yötä. Oli kiva jutella jälleen kanssasi. Paranemisiin! :)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Joo, on niitä suusoittajia. Oikeastaan minä pidin tätä uutta versiota hauskempana kuin Queenin klassikkoversiota, joka on muistaakseni 70-luvulta. Kohta muuten alan katsomaan Mestarien liiga jalkapalloa. Saatan myös alkaa nukkumaan 22.15-23.00 välillä. Joten hyvää yötä. Oli kiva jutella jälleen kanssasi. Paranemisiin! :)

        Mukavaa liiga iltaa ja kiva oli jutella myös sinun kanssa, kiitos.😃

        Hyvää yötä!!


      • Päläpälä kirjoitti:

        Mukavaa liiga iltaa ja kiva oli jutella myös sinun kanssa, kiitos.😃

        Hyvää yötä!!

        Muuten nukkumaan aloin jo noin 22.07 eli jalkapalloa ei paljon kerinnyt seurata. Nukutti niin aloin nukkumaan ja nukahdin. En muuten ilmeisesti mene sinne sairalaan. Vielä en ole päättänyt, mutta haluaisin muutaman päivän katsoa, että asettuuko turvotus. Kylmä hoitoa ja lepoa jalalle Pääsiäisenä. Sitten menen alkuviikosta tiistaina vaatimaan aikaa lääkärille.

        https://www.youtube.com/watch?v=rKjNOj8KAvM

        Laitetaan tuo, vaikka kumpikaan meistä ei ole ollut elossa Juri Gagarin elossa ollessa. Ei ole meidän lapsuuden sankari.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Muuten nukkumaan aloin jo noin 22.07 eli jalkapalloa ei paljon kerinnyt seurata. Nukutti niin aloin nukkumaan ja nukahdin. En muuten ilmeisesti mene sinne sairalaan. Vielä en ole päättänyt, mutta haluaisin muutaman päivän katsoa, että asettuuko turvotus. Kylmä hoitoa ja lepoa jalalle Pääsiäisenä. Sitten menen alkuviikosta tiistaina vaatimaan aikaa lääkärille.

        https://www.youtube.com/watch?v=rKjNOj8KAvM

        Laitetaan tuo, vaikka kumpikaan meistä ei ole ollut elossa Juri Gagarin elossa ollessa. Ei ole meidän lapsuuden sankari.

        Jaaha katosi bittiavaruuteen mun eka yritys vastata tähän...hmm mitä lie tapahtui. Painoin varmaan jotakin väärin. :)

        Juu tuo on hyvä kappale, vaikka ikäviäkin muistoja siihin liittyy...

        506 ikkunaa

        https://youtu.be/BoP6oXSSMG0

        Ethän nyt vaan liian pitkään odottele sen jalan kanssa? :/


      • Päläpälä kirjoitti:

        Jaaha katosi bittiavaruuteen mun eka yritys vastata tähän...hmm mitä lie tapahtui. Painoin varmaan jotakin väärin. :)

        Juu tuo on hyvä kappale, vaikka ikäviäkin muistoja siihin liittyy...

        506 ikkunaa

        https://youtu.be/BoP6oXSSMG0

        Ethän nyt vaan liian pitkään odottele sen jalan kanssa? :/

        "Ethän nyt vaan liian pitkään odottele sen jalan kanssa? :/ "

        No, se lääkäri sanoi, että tänä aamuna. Siihen sanoin, että voiko ensiviikolla Pääsiäisen jälkeen. Suostui siihen, vaikka piti parempana heti aamulla. Osa minusta olisi menossa muutaman minuutin päästä bussilla Keskussairalaan, mutta käynkin siellä sitten tiistaina. Palaan Joensuuhun maanantai-iltana. Annan vielä kylmähoitoa jalalle noin aiemman lääkärin ohjeitten mukaan. Jos se turvotus laskisi. Jos ei laske niin sitten Keskussairaalassa saavat tehdä jotakin?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        "Ethän nyt vaan liian pitkään odottele sen jalan kanssa? :/ "

        No, se lääkäri sanoi, että tänä aamuna. Siihen sanoin, että voiko ensiviikolla Pääsiäisen jälkeen. Suostui siihen, vaikka piti parempana heti aamulla. Osa minusta olisi menossa muutaman minuutin päästä bussilla Keskussairalaan, mutta käynkin siellä sitten tiistaina. Palaan Joensuuhun maanantai-iltana. Annan vielä kylmähoitoa jalalle noin aiemman lääkärin ohjeitten mukaan. Jos se turvotus laskisi. Jos ei laske niin sitten Keskussairaalassa saavat tehdä jotakin?

        Oolrait. Mä hilpasen kävelylle näin vapaan kunniaksi. Ja haukkailen vähän happea. :)

        Ja haen kohta muksut pääsiäisen viettoon.

        Palaillaan taas!! :D


      • Päläpälä kirjoitti:

        Oolrait. Mä hilpasen kävelylle näin vapaan kunniaksi. Ja haukkailen vähän happea. :)

        Ja haen kohta muksut pääsiäisen viettoon.

        Palaillaan taas!! :D

        Minä kävinkin siellä Keskussairaalassa. Jalkaa ei leikata, sillä se leikkaus olisi vain riski. On tervehtymässä, vaikka turvotusta saattaa kestää vielä viikkoja. Onneksi nyt lääkäri tarkasti sen jalan selvästi. Ei muuta kuin odotellaan parantumista, josta on jo puolet tainut tapahtua! :)

        Hyvää pääsiäisen viettoa muksujen kanssa! Mitä meinaatte tehdä?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minä kävinkin siellä Keskussairaalassa. Jalkaa ei leikata, sillä se leikkaus olisi vain riski. On tervehtymässä, vaikka turvotusta saattaa kestää vielä viikkoja. Onneksi nyt lääkäri tarkasti sen jalan selvästi. Ei muuta kuin odotellaan parantumista, josta on jo puolet tainut tapahtua! :)

        Hyvää pääsiäisen viettoa muksujen kanssa! Mitä meinaatte tehdä?

        Selvä. Ja hyvä. :)

        Pihalla olis puurtamista ja kesärenkaat pitää vaihtaa auton alle.

        Hyvät pääsiäiset. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Selvä. Ja hyvä. :)

        Pihalla olis puurtamista ja kesärenkaat pitää vaihtaa auton alle.

        Hyvät pääsiäiset. :)

        HYVÄT PÄÄSIÄISET! Kivaa puurtamista pihalla ja kesärenkaitten vaihtoa!

        https://www.youtube.com/watch?v=WDN2cbJbhQ8



      • Päläpälä kirjoitti:

        Samoin sinne!😄

        Mitä tykkäät tästä toisesta Päläpälästä, jolla nyt tätä kirjoittaessani eri kuva? Minä erehdyin luulemaan hetken sinuksi! :(


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Mitä tykkäät tästä toisesta Päläpälästä, jolla nyt tätä kirjoittaessani eri kuva? Minä erehdyin luulemaan hetken sinuksi! :(

        Toimii loishäätönä, rupeen siirtyy tuvasta puutarhaan. Annetaan sille tarvitsemansa tila.. 😉


      • Päläpälä kirjoitti:

        Toimii loishäätönä, rupeen siirtyy tuvasta puutarhaan. Annetaan sille tarvitsemansa tila.. 😉

        Yritti muuten esiintyä sinuna, mutta nyt Teillä on eri kuvat. Otit vanhemman kuvan käyttöön. Hyviä pitkiä perjantaita.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Yritti muuten esiintyä sinuna, mutta nyt Teillä on eri kuvat. Otit vanhemman kuvan käyttöön. Hyviä pitkiä perjantaita.

        Juu, äkkiäkös tuonkin kuvan ottaa omikseen. Mä lähden nyt syömään ja pihamaalle. Hyviä pyhiä! 😃


      • Päläpälä kirjoitti:

        Juu, äkkiäkös tuonkin kuvan ottaa omikseen. Mä lähden nyt syömään ja pihamaalle. Hyviä pyhiä! 😃

        Taisi tämä Päläpälä-matkija kyllästyä. Ei ole hänen teoksensa enää silmiin sattunut. Joko renkaat on vaihettu?

        Myrkkynä ei kannata ottaa tätä toista matkijaa ottaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=Qq4j1LtCdww


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Taisi tämä Päläpälä-matkija kyllästyä. Ei ole hänen teoksensa enää silmiin sattunut. Joko renkaat on vaihettu?

        Myrkkynä ei kannata ottaa tätä toista matkijaa ottaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=Qq4j1LtCdww

        Saas nähä vai menikö voimaantumaan hetkeksi. Tehtiin päätös, että huomenissa renkulat vaihtoon, ne on mummulassa ja mummulla ja papalla on menoja tänään..☺️

        Aaa, Alice Cooper..hyvä!! Niin on tääkin, eikä oo kelleen osoitettu ettei kukaan ota nyt itteensä tästä biisistä..

        https://youtu.be/XcAl93uEYUA

        Ruoanlaittoon, meillä on likkojen kesken menoa. Palataan!😃


      • Päläpälä kirjoitti:

        Saas nähä vai menikö voimaantumaan hetkeksi. Tehtiin päätös, että huomenissa renkulat vaihtoon, ne on mummulassa ja mummulla ja papalla on menoja tänään..☺️

        Aaa, Alice Cooper..hyvä!! Niin on tääkin, eikä oo kelleen osoitettu ettei kukaan ota nyt itteensä tästä biisistä..

        https://youtu.be/XcAl93uEYUA

        Ruoanlaittoon, meillä on likkojen kesken menoa. Palataan!😃

        Ei ollut tuo Alice Cooper minun makuun! Hyviä pääsiäisiä, sillä taidan lopetella tämän päivän osalta kohta. Palaan myöhään illalla takaisin! :)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Ei ollut tuo Alice Cooper minun makuun! Hyviä pääsiäisiä, sillä taidan lopetella tämän päivän osalta kohta. Palaan myöhään illalla takaisin! :)

        Oolraits. Minä alan rikkoa sääntöjä jälleen ja linkitän itsekkäästi tuorempaa...

        https://youtu.be/5KXsPIQ3qiU

        Kun nyt ei vaan olis niellyt tota vettä litrottain ja olis saanut vattaansa kipeeks.. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Oolraits. Minä alan rikkoa sääntöjä jälleen ja linkitän itsekkäästi tuorempaa...

        https://youtu.be/5KXsPIQ3qiU

        Kun nyt ei vaan olis niellyt tota vettä litrottain ja olis saanut vattaansa kipeeks.. :)

        Ei se niellyt vettä vaan lauloi pääpinnalla. Ei ollut hirvittävästi minun makuun toisin kuin seuraava.

        https://www.youtube.com/watch?v=7IocRCDWB5k


      • Anonyymi
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minuun ei vedonnut oikein tuo silmäruoka, kun olen mies.

        Itseen vetoaa vuoden 1998 Madonna mystiikka: "Frozen"

        https://www.youtube.com/watch?v=XS088Opj9o0

        Juu ei näitä linkkejä ole jokaista otsikoitu kommeteissa.

        Se ensimmäinen Madonnan Frozen oli toki niitä ensimmäisiä aaltoja, missa dub-musiikkielementit musiikkikappaleissa tekivät tuloaan pop-musiikkiin. kuten esim. samankaltaisesta tuotannosta, samoihin aikoihin oli ollut: Ace of Base - All That She Wants

        https://www.youtube.com/watch?v=wXbPo9fYf2E


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei näitä linkkejä ole jokaista otsikoitu kommeteissa.

        Se ensimmäinen Madonnan Frozen oli toki niitä ensimmäisiä aaltoja, missa dub-musiikkielementit musiikkikappaleissa tekivät tuloaan pop-musiikkiin. kuten esim. samankaltaisesta tuotannosta, samoihin aikoihin oli ollut: Ace of Base - All That She Wants

        https://www.youtube.com/watch?v=wXbPo9fYf2E

        Minuun siinä Madonna laulussa vaikutuksen tekee mystiikka ja video. En niinkään kiinnitä uudenlaisiin musiikkillisiin elementeihin. Kiitos mielenkiintoisesta linkistä, jota en kyllä jostain syystä jaksanut ihan loppuun asti kuunnella. Ehkä laulun olisi jaksanut kuunnella loppuun asti, jos siinä olisi ollut hevosia ja lintuja niin kuin Madonnan videossa. Ace of Base on linkissä vain laulu&muksiikki. Itse katselen mieluummin niitä videoita, jotka tänne tarjotaan.


      • Ja tääkin vielä piti...Mamba valokuvia...

        https://www.youtube.com/watch?v=QqbTJpIcGG4

        Tulee aina mieleen eräs nuori mies, jonka kanssa tapailin hetken aikaa...oli hänen lempi biisi silloin ja Mamban musiikki muutenkin mieleen.





      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Mambasta mieleen tuli Miljoonasade.

        https://www.youtube.com/watch?v=QxW6DeHJme4

        Tuo ei tähän vuoden aikaan sovi, mutta jostain syystä sen siihen laitan "Marraskuu".

        Juu..kuuntelin tuota nuorena, hyvä se on edelleen.

        Madonnalta yks hyvä monista, tääkin jää päähän soimaan...mutta menköön.

        Ja on muutes nättikin tässä videossa tuo Madonna..

        https://youtu.be/79fzeNUqQbQ

        Jotenkin mun silmään nätti..se on semmosta, heteromiehillä on naissilmään niitä naisia joita syö silmineen ja mulla on tuo Morten semmoinen, että muuten niin viilee minä läkähtyy hetkessä ihan vaan näkemisestä.

        Noh ehkei nyt enää kun vanhemmiten ei oo niin hot, mutta vanhaksi mieheksi kyllä on edelleen silti silmään sopiva. Ei ruma vieläkään..vaikka nahka kuultaa päälaelta, iho kurtistuu jne. Edelleen tykkään että wau upea mies. Miehen prototyyppi...mun makuun kropaltaan. Eikä vaikuta hullummalle muutenkaan ihmisenä..👍


    • Anonyymi

      Eikö olekin outoa ettei kukaan ole vielä laittanut suomalaisittain parhaiten menestynyttä bändiä?
      Hanoi Rocks menestyi Japanissa todella hyvin mutta laitetaan samalta vuosikymmeneltä todistus siitä miten Heavy oli maailmanlaajuista.

      https://www.youtube.com/watch?v=qMYthR-vW7A

      AV

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Daegolax raktaali uute saa perän laulamaan ja kasarin täydeltä paskaa.. terveisin Daegg

    • Anonyymi

      Näihin liittyen itselleni tuli jännähkö uni, jossa oli rumpaleita, TAMA-rummut harjosivat ennen rumpukapuloita kun liian kovaa tummutti jotta Ulrich-kakkoseksi, näin nimen rumpalin nimen unessa, oli erikoinen nimi: Leonard Hizak, unessa siis hevi-rumpali, aika hassua.

      Rummut pitäisi silloin jo suunnitella niin että kestävät teräksisiä rumpukapuloita, muuten huonoa tasoa, olisi kovaa heavy metalia sitten.


      joku 80-juttu joka soi radiossa aikoinaan oli aika hauska tämä Debbie Harris - I Want That Man.

    • Anonyymi

      Kun puhutaan 80-luvun musiikista, ei pidä unohtaa Popin kuningasta, Michael Jacksonina, jonka Billy Jean räjäytti pankin. Sen video edusti siihen aikaan jotain aivan uutta ja ainutlaatuista, musiikki oli parasta, mitä saattoi kuvitella. Hypnoottinen rytmi tarttuu heti ja kantaa biisin loppuun:

      https://www.youtube.com/watch?v=Zi_XLOBDo_Y

      Voi vielä kun tällaisia täysiosumia tehtäisiin eikä pelattaisi varman päälle!

    • Anonyymi

      Kikan "sukkula avaruuteen" vai olikohan jo Venus planeetallekin jo.

    • Olin toivottamasti ihastunut yhteen tyttöön 80-luvun alkuvuosina. Ujo poika tuijotti ihastustaan vain välimatkan päästä, mutta kerran päätin tempaista ja marssin DJ:n puheille ja pyysin soittamaan tytölle biisin:

      https://www.youtube.com/watch?v=OMOGaugKpzs

      No DJ soitti biisin muttei kertonut sanallakaan minusta ja tytöstä. Myöhemmin selvisi, että tyttö oli kihloissa ja minunkin mielenkiintoni vaihtui muualle, mutta biisi elää yhä.

    • Anonyymi

      Olin just eronnut "siitä yhdestä ja ainoasta oikeasta", kun näin leffassa Purple Rainin. Olin toki kuullut jo ison veden takaa Princen "Little Red Corvette" -biisistä, mutta tämä oli kuin naula päähän:

      https://www.youtube.com/watch?v=TvnYmWpD_T8

      Prince oli huima artisti. Toinen ikimuistoinen Prince biisi on Sinead O'Connorin laulama Nothing compares 2 U:

      https://www.youtube.com/watch?v=0-EF60neguk

      Rakkaus on raadollista, mutta niin ihanaa!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Europe-The Final Countdown.... sitä kuunnellessa haluaa kotiin Ruotsiin, mutta Ruotsikin on muuttunut radikaalisti, autot vaan palavat parkkipaikoilla, mitä muuta tapahtuu mistä ei puhuta😕

      • Anonyymi

        On kyllä norjalaisten tuo kappale Final count, mutta niin: norjalaisilla on jossain kilpailuissakin aika isot esitykset öljyrahoillaan :D


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joku mitä kuuntelin oli Billy Joel - River albumina joskus, silloinkin joskus jo tutustuin vodkaan ja tanssiopettelua, jotta voisin tanssia tyttöjen kanssa.

      Isä oli silloin että antaa olla nyt sitten kun varmasti huomasivat että tuo kåyttää alkoholia aika paljon, kuten Dallas-sarjan Ewing... noh mutta jokainen tekee oikeasti elämänsä sellaiseksi minkälaiseksi sen itse haluaa, jos on vaihtoehtoja.

      • Anonyymi

        voisin jatkaa niin isä sanoi jotain: että niin valitsit siis vallan ennen työtä, joka antaa sitten rahaa jotta selviytyy Suomen valtiossa.


    • Anonyymi

      Eräs vanha levy tuli mieleen jos näette kaupassa niin ostakaa pois; Helix - Long Way to Heaven.
      - jos näette jossain hyllyssä niin heti ostoon :D

    • Martti Servo: Ufo tarjosi kaakaon

    • Anonyymi

      Kaikki edellä olevat ovat täyttä humpuukkia tämän yhden kultakimpaleen rinnalla.
      Laittakaapa video jossa naiset olisivat jotenkin aistikkaammin ja yhtä arvokkaasti.
      Voi että kun rakastan tätä videota ja sen sisältöä.

      https://www.youtube.com/watch?v=7ou6MoKmxFQ

      AsianVierestä



      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Nojaa, tiiä siitä arvokkuudesta mutta..

        https://youtu.be/tfIIVz-z1Vo

        Bunny...

        En tiedä muuta kun et on mahtavaa kun kohta tulee taas kesä.
        Itselleni pieni haaste koska se kropan tiukennuskuuri vaatii keskimäärin 3 kg/ kuukausi tiukennuksia mutta hyvin se menee hikoillessa.

        AsianVierestä


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä muuta kun et on mahtavaa kun kohta tulee taas kesä.
        Itselleni pieni haaste koska se kropan tiukennuskuuri vaatii keskimäärin 3 kg/ kuukausi tiukennuksia mutta hyvin se menee hikoillessa.

        AsianVierestä

        Noh hikoilet siinä ruudun ääressä...kuumahan siinäkin tulee. :P

        Nuo on aika lihaisan näköisiä jälkiruokia, liekö kummiskin pääruoka?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helkkari, miten ne saa näyttämään naisen jälkiruoalta?
        Eikös ne ole yleensä aika hitaasti sulavaa liharuokaa joista voi saada ähkyn:)

        AsianVierestä

        Mustilla miehillä niitä naisia näkyy olevan jopa ruokapöydällä.. x)

        https://youtu.be/5TuJdVXbUgw


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Noh hikoilet siinä ruudun ääressä...kuumahan siinäkin tulee. :P

        Nuo on aika lihaisan näköisiä jälkiruokia, liekö kummiskin pääruoka?

        Ei, luulen tapausten olevan 2-3 tuntia sleeping time.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Mustilla miehillä niitä naisia näkyy olevan jopa ruokapöydällä.. x)

        https://youtu.be/5TuJdVXbUgw

        No, noilla nyt koko elämä taitaa pyöriä pelkän pepun ympärillä kun muuta ei ole:)
        Ei paha ollenkaan mutta voisihan sitä aamiaispöydässä tarjottavassa voileivässä olla jokin ihmeellinen, lähes norjalainen sivumaku...maiskis maiskis...tuttu, mutta ei heti tule mieleen.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, noilla nyt koko elämä taitaa pyöriä pelkän pepun ympärillä kun muuta ei ole:)
        Ei paha ollenkaan mutta voisihan sitä aamiaispöydässä tarjottavassa voileivässä olla jokin ihmeellinen, lähes norjalainen sivumaku...maiskis maiskis...tuttu, mutta ei heti tule mieleen.

        AsianVierestä

        Juuu, mustat miehet tuntuu olevan hanuri heikkejä. Ainakin kaikissa videoissa tuota perseen osuutta jaksetaan korostaa miltei uskomattomiin atmösfääreihin. 😃

        Mahdollisesti sinne päin irl myös...

        Aa norjalainen lohi vai? 😃

        Norjalainen hmm...kun nyt mainitsit taikasanan, niin pitääkin rullata tonne omiin videoihin takas! 😄


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Juuu, mustat miehet tuntuu olevan hanuri heikkejä. Ainakin kaikissa videoissa tuota perseen osuutta jaksetaan korostaa miltei uskomattomiin atmösfääreihin. 😃

        Mahdollisesti sinne päin irl myös...

        Aa norjalainen lohi vai? 😃

        Norjalainen hmm...kun nyt mainitsit taikasanan, niin pitääkin rullata tonne omiin videoihin takas! 😄

        Lohipa hyvinkin, se kuuluisa paljon parjattu maailmankiertolainen.
        Lohessa kun on ihan sama mitä naisissa, kotimainen voi olla paljon parempaa laatua.
        Onneksi moni ei tiedä miten norjalainen lohi kasvatetaan, miten epäekologinen on sen tie ruokapöytään. Ravintoarvoiltaankin hyvin voi jättää kalatiskille. Mutta olihan se Suomen suosituin ruokakala ainakin vielä muutama vuosi sitten:(

        Ai, Mortenit mielessä vai? Laitetaan sitten AsianVierestä.

        https://www.youtube.com/watch?v=L-29q8tJ5-A


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lohipa hyvinkin, se kuuluisa paljon parjattu maailmankiertolainen.
        Lohessa kun on ihan sama mitä naisissa, kotimainen voi olla paljon parempaa laatua.
        Onneksi moni ei tiedä miten norjalainen lohi kasvatetaan, miten epäekologinen on sen tie ruokapöytään. Ravintoarvoiltaankin hyvin voi jättää kalatiskille. Mutta olihan se Suomen suosituin ruokakala ainakin vielä muutama vuosi sitten:(

        Ai, Mortenit mielessä vai? Laitetaan sitten AsianVierestä.

        https://www.youtube.com/watch?v=L-29q8tJ5-A

        Sanottajana ihan hyvä. Jokaisella omat tarinansa jotka ovat oikeasti lähellä toisiaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=aG1S4o94cig


        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lohipa hyvinkin, se kuuluisa paljon parjattu maailmankiertolainen.
        Lohessa kun on ihan sama mitä naisissa, kotimainen voi olla paljon parempaa laatua.
        Onneksi moni ei tiedä miten norjalainen lohi kasvatetaan, miten epäekologinen on sen tie ruokapöytään. Ravintoarvoiltaankin hyvin voi jättää kalatiskille. Mutta olihan se Suomen suosituin ruokakala ainakin vielä muutama vuosi sitten:(

        Ai, Mortenit mielessä vai? Laitetaan sitten AsianVierestä.

        https://www.youtube.com/watch?v=L-29q8tJ5-A

        "Lohessa kun on ihan sama mitä naisissa, kotimainen voi olla paljon parempaa laatua."

        - Huh, aattelin jo että se sama olis haju..😅

        Mimmonen se lohen matka sit on? En mäkään taida tietää, mut herätit mielenkiinnon mimmonen?

        Eiii, mielessä mutta välillä on kiva vilkasta ja kuunnella samalla. Vai Furuholmenin kanssa mä kirjottelenkin tässä?!😄

        Kuis nyt näin mulle kasaantuu nää kaikki komistukset linjoille..nojuu ei ruvetakkaan leuhkimaan, sillä Paul puuttuu vielä..😉 Ottakaa huumorilla..

        Hyviä kappaleita Magnella, tykkäsin.👍


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        "Lohessa kun on ihan sama mitä naisissa, kotimainen voi olla paljon parempaa laatua."

        - Huh, aattelin jo että se sama olis haju..😅

        Mimmonen se lohen matka sit on? En mäkään taida tietää, mut herätit mielenkiinnon mimmonen?

        Eiii, mielessä mutta välillä on kiva vilkasta ja kuunnella samalla. Vai Furuholmenin kanssa mä kirjottelenkin tässä?!😄

        Kuis nyt näin mulle kasaantuu nää kaikki komistukset linjoille..nojuu ei ruvetakkaan leuhkimaan, sillä Paul puuttuu vielä..😉 Ottakaa huumorilla..

        Hyviä kappaleita Magnella, tykkäsin.👍

        Norjalainen lohi viedään fileoitavaksi tuhansien kilometrien päähän(Thaimaa yms.) mutta suurimmat uhat ko. elintarvikkeelle tuottavat antibiootit, väriaineet sekä myrkyt. No Thanks.

        https://kalastus.com/keskustelu/kaikkea-kalastuksesta/norjan-kassilohi-maailman-myrkyllisin-elintarvike?page=1

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Norjalainen lohi viedään fileoitavaksi tuhansien kilometrien päähän(Thaimaa yms.) mutta suurimmat uhat ko. elintarvikkeelle tuottavat antibiootit, väriaineet sekä myrkyt. No Thanks.

        https://kalastus.com/keskustelu/kaikkea-kalastuksesta/norjan-kassilohi-maailman-myrkyllisin-elintarvike?page=1

        AsianVierestä

        Lukaisin tuon ja hain pari muutakin viimevuosina julkaistua tekstiä. Tuntuisi olevan itämeren lohi huonoin vaihtoehto kaikista. Rehupelletit vissiin se Norjan lohen ongelma asia?

        https://wwf.fi/kalaopas/

        Tämmönenkin löytyi, kun pläräsin. Minkähän maan kalaa koulut ja päiväkodit tarjoaa...


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Lukaisin tuon ja hain pari muutakin viimevuosina julkaistua tekstiä. Tuntuisi olevan itämeren lohi huonoin vaihtoehto kaikista. Rehupelletit vissiin se Norjan lohen ongelma asia?

        https://wwf.fi/kalaopas/

        Tämmönenkin löytyi, kun pläräsin. Minkähän maan kalaa koulut ja päiväkodit tarjoaa...

        Teollista Norjalaista, mikähän siinä on kun nuorten miesten lisääntyminen on huimasti heikentynyt?
        Jep, kemikaalit ja markkinoidut halvat raaka-aineet.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teollista Norjalaista, mikähän siinä on kun nuorten miesten lisääntyminen on huimasti heikentynyt?
        Jep, kemikaalit ja markkinoidut halvat raaka-aineet.

        AsianVierestä

        Pitäs poikien puputtaa luomuruokaa ja ravintoarvoiltaan muutenkin kattavasti. Sit rööki pois, muutkin mömmöt.

        Luulen et aika vähän nuoret miehet syö kalaa nykyään, eiköhän pikaruokalat ole tutumpia..🍔🍟🍕


    • Hiton kova biisi ja upea video.

      https://youtu.be/i0_THrxYs1w

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        RIP Inkinen, harmittaa miten mies tappoi itsensä vain likaisten syytteiden takia joilla ei tainnut olla mitään todenmukaisuutta.




      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Taivassatama 2 kappaletta..

        https://youtu.be/clRYRvJBLkc

        https://youtu.be/UF8bkx84-qg

        Iltoja!😃

        Tuo on muuten yksi merkki mitä kannattaa tarkkailla. Haluaako heti kotiin tultuaan käydä suihkussa vai nukahtaako sitä pieni hymy kasvoilla. Herättyäänkin voi miettiä tapahtumia eikä suihkuun ole mikään kiire. Se naisen tuoksu vielä kello 13:00 iltapäivällä voi pistää miehen katsastamaan sitä kännykkäänsä ja etsimään numeron jolle se tuoksu kuuluu. Aivan sama olisiko kysymyksessä kaktuksenkukka, jos "tuoksusta tykkää":)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on muuten yksi merkki mitä kannattaa tarkkailla. Haluaako heti kotiin tultuaan käydä suihkussa vai nukahtaako sitä pieni hymy kasvoilla. Herättyäänkin voi miettiä tapahtumia eikä suihkuun ole mikään kiire. Se naisen tuoksu vielä kello 13:00 iltapäivällä voi pistää miehen katsastamaan sitä kännykkäänsä ja etsimään numeron jolle se tuoksu kuuluu. Aivan sama olisiko kysymyksessä kaktuksenkukka, jos "tuoksusta tykkää":)

        AsianVierestä

        Ilmeisesti tuoksu ei tarttunut kii tässä tapauksessa. Jotenkin miellän "tuoksun" vertauskuvallisesti, ei aiheuttanut tunteita..🙄


      • Aa, pitääks mun laulaa samalla rimmalla niin miiitäääää? 😬


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Ilmeisesti tuoksu ei tarttunut kii tässä tapauksessa. Jotenkin miellän "tuoksun" vertauskuvallisesti, ei aiheuttanut tunteita..🙄

        Lähinnä vertauskuvainnollinen mutta naisen parfyymit tuoksuvat kyllä miehen ihossa aika pitkään.
        Mikä on/oli sinun suosikkisi. Kenzo, Diori vai Chanel?
        Annan heti 10 pistettä jos vastaat Palmolive suihkusaippua:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä vertauskuvainnollinen mutta naisen parfyymit tuoksuvat kyllä miehen ihossa aika pitkään.
        Mikä on/oli sinun suosikkisi. Kenzo, Diori vai Chanel?
        Annan heti 10 pistettä jos vastaat Palmolive suihkusaippua:)

        AsianVierestä

        Ööö, lempi tuoksu on tällä hetkellä palmoliven ja doven lisäksi mm. Samba ja La Rive touch of woman..hajuvesi. 😃


      • Päläpälä kirjoitti:

        Ööö, lempi tuoksu on tällä hetkellä palmoliven ja doven lisäksi mm. Samba ja La Rive touch of woman..hajuvesi. 😃

        Nää on halpis tuoksuja, sopii tuulipukuun.🤣


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Nää on halpis tuoksuja, sopii tuulipukuun.🤣

        No suomalaiset yleisesti ostavat ns. halppis tuotteita kun puhutaan hajuvesistä.
        Harva ostaa 100 euron pulloja ja suihkuttavat siitä pienet tatsit kaulansa seutuville.
        Itse tykkään naisista jotka eivät käytä ollenkaan hajuvesiä tai eivät meikkaa, mutta toki sallin niiden käytön koska itse suihkautan satunnaisesti Bossia kainaloon. Tuo La Rive Touch olisi kyllä kokemuksen arvoinen puolenyön jälkeen:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No suomalaiset yleisesti ostavat ns. halppis tuotteita kun puhutaan hajuvesistä.
        Harva ostaa 100 euron pulloja ja suihkuttavat siitä pienet tatsit kaulansa seutuville.
        Itse tykkään naisista jotka eivät käytä ollenkaan hajuvesiä tai eivät meikkaa, mutta toki sallin niiden käytön koska itse suihkautan satunnaisesti Bossia kainaloon. Tuo La Rive Touch olisi kyllä kokemuksen arvoinen puolenyön jälkeen:)

        AsianVierestä

        Juu, tuo mun Samba on todella vanha pullo. Luultavasti hajuvedeksikin jo vanhaksi mennyt..ja La Rive taas on pikaostos tienpäällä. Mutta mukavan makea tuoksu, eikä tuu pää kipeeksi.

        Mä en mitä vaan tuoksuja kestä ilman migreeniä, muutenkin yliherkkä hajuille..harvoin tulee tuoksuteltua, kun on tuo herkkyys vanhemmiten vaan voimistunut.

        Mahdollisimman miedot tuoksut toimii. Rollonikin missä on vaikka kevyesti laventelin tuoksua, tykkään.

        Käytän rolloneita hajuvesiä mielummin..töissä ja juhlissa. Kotona en käytä mitään tuoksuja. 😃

        No ruoantuoksu kokatessa joskus tarttuu...🥘🍗


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Juu, tuo mun Samba on todella vanha pullo. Luultavasti hajuvedeksikin jo vanhaksi mennyt..ja La Rive taas on pikaostos tienpäällä. Mutta mukavan makea tuoksu, eikä tuu pää kipeeksi.

        Mä en mitä vaan tuoksuja kestä ilman migreeniä, muutenkin yliherkkä hajuille..harvoin tulee tuoksuteltua, kun on tuo herkkyys vanhemmiten vaan voimistunut.

        Mahdollisimman miedot tuoksut toimii. Rollonikin missä on vaikka kevyesti laventelin tuoksua, tykkään.

        Käytän rolloneita hajuvesiä mielummin..töissä ja juhlissa. Kotona en käytä mitään tuoksuja. 😃

        No ruoantuoksu kokatessa joskus tarttuu...🥘🍗

        No, onneksi olet luomu nainen.

        Ajattele tilannetta jossa mies tapaisi naisen joka olisi matkustellut liikaa Intiassa. Nainen olisi löytänyt sieltä seksuaalisuutta vahvistavia savukynttilöitä ja vähän sellaisia kiukaalle heitettäviä saunatuoksuja ja vieläpä tuoksu hieronta öljyjä.
        Perkele kun siinä alkoi jo vähän ahdistamaan koko homma kun savut silmissä, helevetinmoinen tuoksu rasvoissa ja olo oli kun hanukkaalla.

        https://www.youtube.com/watch?v=CIjTseb14Fk

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, onneksi olet luomu nainen.

        Ajattele tilannetta jossa mies tapaisi naisen joka olisi matkustellut liikaa Intiassa. Nainen olisi löytänyt sieltä seksuaalisuutta vahvistavia savukynttilöitä ja vähän sellaisia kiukaalle heitettäviä saunatuoksuja ja vieläpä tuoksu hieronta öljyjä.
        Perkele kun siinä alkoi jo vähän ahdistamaan koko homma kun savut silmissä, helevetinmoinen tuoksu rasvoissa ja olo oli kun hanukkaalla.

        https://www.youtube.com/watch?v=CIjTseb14Fk

        AsianVierestä

        Hauska hanukka pätkä.🤣

        On mullakin ollut tuoksukynttilöitä, hajuvesiäkin liki 30 erilaista tuoksua...nuorempana. Tykkäsin tuoksuista, vaikka pää kärsikin..nyt olen jo mukavuudenhaluinen enkä halua sairastaa hinnalla millä hyvää...

        https://youtu.be/Ropn_kwpFDU
        Intiasta tuli mieleen..hyvää yötä AV.😊


      • Päläpälä kirjoitti:

        Hauska hanukka pätkä.🤣

        On mullakin ollut tuoksukynttilöitä, hajuvesiäkin liki 30 erilaista tuoksua...nuorempana. Tykkäsin tuoksuista, vaikka pää kärsikin..nyt olen jo mukavuudenhaluinen enkä halua sairastaa hinnalla millä hyvää...

        https://youtu.be/Ropn_kwpFDU
        Intiasta tuli mieleen..hyvää yötä AV.😊

        Kiitos tuli mieleen intialaiset naapurit. Ensimmäinen oli solunaapurina 2010-2011 ja toinen 2014. Jotakin Intiasta tuii heiltä opittua. Ei mahdollisesti kaikkein siistein maa ja valtava väen paljous. Oma laatuinen maa.

        Vai olet tuoksukynttilöiden ystävä. Itsekin ostin nuorempana jotakin kynttilöitä. En tiedä olivatko tuoksukynttilöitä. Myöhemmin olen päättänyt olla polttamatta kynttilöitä, sillä pilaavat sisäilmaa?

        https://www.youtube.com/watch?v=4zHm_6AQ7CY


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Kiitos tuli mieleen intialaiset naapurit. Ensimmäinen oli solunaapurina 2010-2011 ja toinen 2014. Jotakin Intiasta tuii heiltä opittua. Ei mahdollisesti kaikkein siistein maa ja valtava väen paljous. Oma laatuinen maa.

        Vai olet tuoksukynttilöiden ystävä. Itsekin ostin nuorempana jotakin kynttilöitä. En tiedä olivatko tuoksukynttilöitä. Myöhemmin olen päättänyt olla polttamatta kynttilöitä, sillä pilaavat sisäilmaa?

        https://www.youtube.com/watch?v=4zHm_6AQ7CY

        Olin joskus tuoksukynttilöiden ystävä, en enää. Tuoksut voi olla hyviä vielä, kun kynttilät on paketissa vaan kun alkaa polttelemaan niitä tulee tunne, ei kykene haistelemaan..

        Ahdistaa ne vahvat tuoksut.

        Tohtori Alban, eikös hän ollut joku lääkäri? Siis alunperin..


      • Päläpälä kirjoitti:

        Olin joskus tuoksukynttilöiden ystävä, en enää. Tuoksut voi olla hyviä vielä, kun kynttilät on paketissa vaan kun alkaa polttelemaan niitä tulee tunne, ei kykene haistelemaan..

        Ahdistaa ne vahvat tuoksut.

        Tohtori Alban, eikös hän ollut joku lääkäri? Siis alunperin..

        Muistaakseni hammaslääkäri ja Ruotsista, siis Doctor Alban. Harrasti myös nuorena musiikin tekemistä.

        Kävin muuten kirkossa ja yllättäin Pääsiäisenä epäilenkin sitä, että nousiko Jeesus todella kuolleista. Ehkä se epäillys häviää, mutta jos ei häviä niin on kova homma luopua kristitystä kaveripiiristä ajanmyötä? Kaikki ystävät eivät ole uskovaisia, mutta monta sellaista löytyy. Sinä se et koskaan ole tainut viettää kristittyä Pääsiästä? Suklaamunia ja sellaistako kuuluu Teillä Pääsiäisperinteeseen?

        https://www.youtube.com/watch?v=yTKsHWoWGvA

        Tuo on kasaria!


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Muistaakseni hammaslääkäri ja Ruotsista, siis Doctor Alban. Harrasti myös nuorena musiikin tekemistä.

        Kävin muuten kirkossa ja yllättäin Pääsiäisenä epäilenkin sitä, että nousiko Jeesus todella kuolleista. Ehkä se epäillys häviää, mutta jos ei häviä niin on kova homma luopua kristitystä kaveripiiristä ajanmyötä? Kaikki ystävät eivät ole uskovaisia, mutta monta sellaista löytyy. Sinä se et koskaan ole tainut viettää kristittyä Pääsiästä? Suklaamunia ja sellaistako kuuluu Teillä Pääsiäisperinteeseen?

        https://www.youtube.com/watch?v=yTKsHWoWGvA

        Tuo on kasaria!

        En ole tosiaan koskaan viettänyt mitään pyhiä uskonnollisesti, kun minulla ei ole uskonnollista vakaumusta.

        En kyllä ole ateistikaan pilkulleen, olen tyyppiä aivan sama, oli jumalaa tai ei. Elän silti näin kun elän oman pääni mukaan, omalla vastuullani. Mulla on omanlaiset uskomukset, muttei niihin liity uskonnollisuus..☺️

        https://youtu.be/m9We2XsVZfc

        Tääkin on kasaria. Olen meidän landella ja pihamaalle pitäs lähteä autoa siistimään. Pesen ekaks nuo talvikiekot varastoon ja siirryn sitten autoa imuroimaan jne. Talven sotkut pois.☺️

        Isäntä pyöräilyttää likkoja mummun kanssa, pappa pulttaa kesärenkaita alle ja mä meen nyt niiden talvipyörien kimppuun. Palataan taas!! Nappaan kuvan maalaismaisemasta...


      • Päläpälä kirjoitti:

        En ole tosiaan koskaan viettänyt mitään pyhiä uskonnollisesti, kun minulla ei ole uskonnollista vakaumusta.

        En kyllä ole ateistikaan pilkulleen, olen tyyppiä aivan sama, oli jumalaa tai ei. Elän silti näin kun elän oman pääni mukaan, omalla vastuullani. Mulla on omanlaiset uskomukset, muttei niihin liity uskonnollisuus..☺️

        https://youtu.be/m9We2XsVZfc

        Tääkin on kasaria. Olen meidän landella ja pihamaalle pitäs lähteä autoa siistimään. Pesen ekaks nuo talvikiekot varastoon ja siirryn sitten autoa imuroimaan jne. Talven sotkut pois.☺️

        Isäntä pyöräilyttää likkoja mummun kanssa, pappa pulttaa kesärenkaita alle ja mä meen nyt niiden talvipyörien kimppuun. Palataan taas!! Nappaan kuvan maalaismaisemasta...

        Nuin...

        https://aijaa.com/c09qgx

        Maisema panoraamana...


      • Päläpälä kirjoitti:

        En ole tosiaan koskaan viettänyt mitään pyhiä uskonnollisesti, kun minulla ei ole uskonnollista vakaumusta.

        En kyllä ole ateistikaan pilkulleen, olen tyyppiä aivan sama, oli jumalaa tai ei. Elän silti näin kun elän oman pääni mukaan, omalla vastuullani. Mulla on omanlaiset uskomukset, muttei niihin liity uskonnollisuus..☺️

        https://youtu.be/m9We2XsVZfc

        Tääkin on kasaria. Olen meidän landella ja pihamaalle pitäs lähteä autoa siistimään. Pesen ekaks nuo talvikiekot varastoon ja siirryn sitten autoa imuroimaan jne. Talven sotkut pois.☺️

        Isäntä pyöräilyttää likkoja mummun kanssa, pappa pulttaa kesärenkaita alle ja mä meen nyt niiden talvipyörien kimppuun. Palataan taas!! Nappaan kuvan maalaismaisemasta...

        https://www.youtube.com/watch?v=nXOE6EQtKcU

        Tämä oli ysärin suurin elokuvahitti, sen tunnusbiisi. Intialaisesta solunaapurista se oli maailman paraselokuva.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Nuin...

        https://aijaa.com/c09qgx

        Maisema panoraamana...

        Maisemissa siis vaihtelit eilen autorenkaita, jos oikein ymmärsin? Vai mikä tuon maiseman funktio tässä oikein oli?

        Onko maanantai vielä vapaapäivä?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Maisemissa siis vaihtelit eilen autorenkaita, jos oikein ymmärsin? Vai mikä tuon maiseman funktio tässä oikein oli?

        Onko maanantai vielä vapaapäivä?

        Oltiin mun kotipaikassa meidän landella niinko mä asian ilmaisen. Pappa vaihtoi renkulat, muut sai keskittyä kuka mihinkin. Minä auton puhdistamisern ja mummu ja ukkeli muksuihin..😛

        Joo, vapaa on. Eikä nuo 4-6 tunnin päivät muutenkaan pitkiä ole. ☺️


      • Päläpälä kirjoitti:

        Oltiin mun kotipaikassa meidän landella niinko mä asian ilmaisen. Pappa vaihtoi renkulat, muut sai keskittyä kuka mihinkin. Minä auton puhdistamisern ja mummu ja ukkeli muksuihin..😛

        Joo, vapaa on. Eikä nuo 4-6 tunnin päivät muutenkaan pitkiä ole. ☺️

        Tuon maiseman ansiosta mä olen rakastunut maaseutuun. Sillä on tietty funktio minussakin..mimmonen olen..😋

        Tuota maisemaa on katseltu 4 vuodenaikaa monia vuosia, tuossa maisemassa näin myös joskus ne "ufon"valot taivaalla...näillä pelloilla. Näillä pelloilla ja metsissä on talsittu, on iloittu on surtu, on hengitetty sielunrauhaa ja metsänhenkee..


      • Päläpälä kirjoitti:

        Tuon maiseman ansiosta mä olen rakastunut maaseutuun. Sillä on tietty funktio minussakin..mimmonen olen..😋

        Tuota maisemaa on katseltu 4 vuodenaikaa monia vuosia, tuossa maisemassa näin myös joskus ne "ufon"valot taivaalla...näillä pelloilla. Näillä pelloilla ja metsissä on talsittu, on iloittu on surtu, on hengitetty sielunrauhaa ja metsänhenkee..

        Ulkopuoliselle se on vain maisema, mulle se edustaa kotia ja mun sisäistä rauhaa..😃

        Onnellisuutta.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Tuon maiseman ansiosta mä olen rakastunut maaseutuun. Sillä on tietty funktio minussakin..mimmonen olen..😋

        Tuota maisemaa on katseltu 4 vuodenaikaa monia vuosia, tuossa maisemassa näin myös joskus ne "ufon"valot taivaalla...näillä pelloilla. Näillä pelloilla ja metsissä on talsittu, on iloittu on surtu, on hengitetty sielunrauhaa ja metsänhenkee..

        Kauniita sanoja landesta. Meillä oli lapsena ollessa kesämökki landella. Minä muistan sieltä kauniita kesiä landen sinisen taivaan alla. Lapsena harrastin myös suunnistusta, miksi liikuin paljon luonnossa. Nyt luontosuhde on vähän kadonnut, kun ei ole kesämökkiä ja suunnistusharrastusta enää.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Kauniita sanoja landesta. Meillä oli lapsena ollessa kesämökki landella. Minä muistan sieltä kauniita kesiä landen sinisen taivaan alla. Lapsena harrastin myös suunnistusta, miksi liikuin paljon luonnossa. Nyt luontosuhde on vähän kadonnut, kun ei ole kesämökkiä ja suunnistusharrastusta enää.

        Niin kun minä joskus vihasin muuttoa maalle, enkä olis ikinä uskonut tuosta paikasta tulevan mulle niin merkityksellinen..

        Aina kun pääsen tuonne, nousen autosta ylös ja katson pihasta tuonne maisemiin jotka kuvassa näkyy...tunnen olevani kotona. 💓

        Toinen kotoisa paikka on välimeren ranta ja horisonttiin katsominen rannalta.😃

        Missä tulee olo, tähän mä jään en halua pois.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Niin kun minä joskus vihasin muuttoa maalle, enkä olis ikinä uskonut tuosta paikasta tulevan mulle niin merkityksellinen..

        Aina kun pääsen tuonne, nousen autosta ylös ja katson pihasta tuonne maisemiin jotka kuvassa näkyy...tunnen olevani kotona. 💓

        Toinen kotoisa paikka on välimeren ranta ja horisonttiin katsominen rannalta.😃

        Missä tulee olo, tähän mä jään en halua pois.

        Minä olen tietokonepelissä ihastunut Välimeren maisemien sijaan Oahu saaren Hawaijin maisemiin. Tekisi mieli joskus käydä siellä. Siskon mies on kolmesti käynyt siellä Oahulla, minä en ehkä koskaan käy.

        Ilmeisesti Espanjasta katsoit sitä Välimeren ulappaa?

        Ilmankos sinä haaveilet Espanjassa asumisesta!

        Seuraavassa ysärin lopun kaupunkitunnelmiin. Freestyler.

        https://www.youtube.com/watch?v=ymNFyxvIdaM


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minä olen tietokonepelissä ihastunut Välimeren maisemien sijaan Oahu saaren Hawaijin maisemiin. Tekisi mieli joskus käydä siellä. Siskon mies on kolmesti käynyt siellä Oahulla, minä en ehkä koskaan käy.

        Ilmeisesti Espanjasta katsoit sitä Välimeren ulappaa?

        Ilmankos sinä haaveilet Espanjassa asumisesta!

        Seuraavassa ysärin lopun kaupunkitunnelmiin. Freestyler.

        https://www.youtube.com/watch?v=ymNFyxvIdaM

        Miehen serkku asuu Hawaijilla, tarkempaa osoitetta en tiiä.

        Sinne vaan, minne mieli tekee.

        Kreikassa ja Espanjassa kumpasessakin...välimeri oi välimeri.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Miehen serkku asuu Hawaijilla, tarkempaa osoitetta en tiiä.

        Sinne vaan, minne mieli tekee.

        Kreikassa ja Espanjassa kumpasessakin...välimeri oi välimeri.

        Minä en ole ollut kuin Väime rellä Venetsiassa. Sekin on ollut Välimeren isossa lahdessa tai mikä Adrianmeri se on?

        Itse taidan lopetella kohta moneksi tunniksi, sillä lähden Joensuutta kohden kohta junalla. Olen isän luona Pääsiäisen vietossa. Palaan nettiin joskus kello 19 maissa, kun olen kotona. Nähdään! :)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minä en ole ollut kuin Väime rellä Venetsiassa. Sekin on ollut Välimeren isossa lahdessa tai mikä Adrianmeri se on?

        Itse taidan lopetella kohta moneksi tunniksi, sillä lähden Joensuutta kohden kohta junalla. Olen isän luona Pääsiäisen vietossa. Palaan nettiin joskus kello 19 maissa, kun olen kotona. Nähdään! :)

        Turvallista matkaa!☺️



      • Faith.Hope.Love

    • Omen

    • Anonyymi
      • Ihan mielenkiintoisia biisejä. Täytyy sanoa, että bändi ei ole Suomessa ilmeisesti ylittänyt julkisuus kynnystä. Yrittäjiä on paljon. Seuraavakin 90-luvun lopun bändi olisi voinut jäädä unholaan ellei olisi seuraavalla vuosikymmenellä lyönyt läpi. Itselleni vuonna 1999 seuraava biisi oli kovaa kamaa Nightwishiltä.

        https://www.youtube.com/watch?v=E225LMCLW4o


    • Anonyymi

      Kaikki Neon 2 biisit on parhaita mut suosikit Tässä talossa Sorry Polku Kemiaa Ressu Redford Kuka on se oikea Älä mee Kato mitä sä teit

    • Anonyymi

      Kaikki Neon 2 biisit on parhaita mun suosikit Tässä talossa Sorry Sikin sokin sinussa Kemiaa Polku ja Ressu Redford Kuka on se oikea Älä mee ja Kato mitä s teit

      • Aloittaja pyysi linkkejä biisiin ja kertomuksia mitä niistä lauluista tulee mieleen.

        https://www.youtube.com/watch?v=8SRbst-pVXM

        Ressu Redfordin "Kato misä sä teit" tulee mieleen isosiskon poika, joka löysi tässä Ressu Redfordin kuuntelee häntä ilmeisesti näinä vuosina. Itsellei jäi mieleen murrosiän alku 90-luvun alussa ja se, että tykkäsin silloin Ressu Redfordista joskus vuosina 1992-1993. Sitten meni johonkin bändiin "Sound of ?" Sitten ei tullutkaan enää ihania levyjä ja biisejä.


    • Anonyymi

      Neon 2 taisi olla joku tuollainen yhtye kanssa.... catcat-juttuja olen kuunnellut 25-vuotias levyä, näilläkin on kyllä hyviä kuten bye bye babe jne :)

    • Anonyymi


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Brucen ´´Streets of Philadelphia´´ on hyvä biisi.

        Itse tykkään myös My Hometown, Dance on the strees ja Born in the USA.

        https://www.youtube.com/watch?v=EPhWR4d3FJQ

        https://www.youtube.com/watch?v=129kuDCQtHs

        Korjaan "Dancing in the dark".Mistä lie tuli tuo katu? Streets of Philadelphiastako?

        https://www.youtube.com/watch?v=9jK-NcRmVcw

        Otin tänään näkyvin Elisaviihdeessä Videohits Classic kanavan. Ovat tänään soittaneet 80-luvun musiikkia. Siltä vuosikymmeneltä huippu taisi olla Europen "The Final Countdown"?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Brucen ´´Streets of Philadelphia´´ on hyvä biisi.

        Itse tykkään myös My Hometown, Dance on the strees ja Born in the USA.

        https://www.youtube.com/watch?v=EPhWR4d3FJQ

        Brucella on paljon paljon hyviä biisejä, joihin ei kyllästy koskaan. Ne on aina yhtä hyviä, vaikka kuulee monta kertaa udestaan ja uudestaan. :)

        Mä tiputan kahvit nopsaan ja sitten pyykit koneeseen...mulla lähti automaattisesti suosikkeihin talletettua musaa soimaan..

        https://youtu.be/a3ir9HC9vYg

        Olipas/ompas tänään jo kesäinen sää, autossa oli ihan jo kuuma! :P


      • Päläpälä kirjoitti:

        Brucella on paljon paljon hyviä biisejä, joihin ei kyllästy koskaan. Ne on aina yhtä hyviä, vaikka kuulee monta kertaa udestaan ja uudestaan. :)

        Mä tiputan kahvit nopsaan ja sitten pyykit koneeseen...mulla lähti automaattisesti suosikkeihin talletettua musaa soimaan..

        https://youtu.be/a3ir9HC9vYg

        Olipas/ompas tänään jo kesäinen sää, autossa oli ihan jo kuuma! :P

        "Olipas/ompas tänään jo kesäinen sää, autossa oli ihan jo kuuma! :P"

        Täällä Joensuussa ei ole vielä lämmintä kuin 12.5 astetta. Täksi päiväksi luvataan tänne vain 14 astetta. Tämä onkin yleensä aika viileä kolkka Suomessa ellei lämmin ilma tule idästä. Silloin Joensuussakin on lämmintä, jopa Suomen lämpimästä päästä niin kuin kesällä 2010. Kaupunki 36,8, kaupunkilentokenttä niukasti Liperin puolella 37,2.

        Muuten olin nähnyt tuo video aikaisemmin ilmeisesti VideoHits Classic kanavalla. Sen otin kuukaudeksi näkyviin, jotta saa idiksi laittaa tänne 80-90-luvun biisejä. Sitäpaitsi 80-luvun musiikki on minulle osittain tuntematonta, montaa kappaletta en ole koskaan kuullut.

        Siellä siis on lämmintä? Paljonko?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=129kuDCQtHs

        Korjaan "Dancing in the dark".Mistä lie tuli tuo katu? Streets of Philadelphiastako?

        https://www.youtube.com/watch?v=9jK-NcRmVcw

        Otin tänään näkyvin Elisaviihdeessä Videohits Classic kanavan. Ovat tänään soittaneet 80-luvun musiikkia. Siltä vuosikymmeneltä huippu taisi olla Europen "The Final Countdown"?

        Aijai, on hyvää musiikkia. Ja on niin pirtee toi Brucekin tuossa videossa. :D

        Oikeen tarttuu toi meno ja meininki...

        Vanhaa tukkaheviä! :D

        https://youtu.be/qX4LC1HBmag

        Oli tuohon aikaan noi puhkeet tukat pop...ja leggins tyyppiset kiiltävät housut, sukkahousuheviä. ;)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Aijai, on hyvää musiikkia. Ja on niin pirtee toi Brucekin tuossa videossa. :D

        Oikeen tarttuu toi meno ja meininki...

        Vanhaa tukkaheviä! :D

        https://youtu.be/qX4LC1HBmag

        Oli tuohon aikaan noi puhkeet tukat pop...ja leggins tyyppiset kiiltävät housut, sukkahousuheviä. ;)

        David Lee Roth...

        https://youtu.be/ui-zBq-f5XA

        Just a gigolo.. :D


      • Päläpälä kirjoitti:

        Aijai, on hyvää musiikkia. Ja on niin pirtee toi Brucekin tuossa videossa. :D

        Oikeen tarttuu toi meno ja meininki...

        Vanhaa tukkaheviä! :D

        https://youtu.be/qX4LC1HBmag

        Oli tuohon aikaan noi puhkeet tukat pop...ja leggins tyyppiset kiiltävät housut, sukkahousuheviä. ;)

        David Lee Roth...

        https://youtu.be/ui-zBq-f5XA

        Just a gigolo.. :D


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        "Olipas/ompas tänään jo kesäinen sää, autossa oli ihan jo kuuma! :P"

        Täällä Joensuussa ei ole vielä lämmintä kuin 12.5 astetta. Täksi päiväksi luvataan tänne vain 14 astetta. Tämä onkin yleensä aika viileä kolkka Suomessa ellei lämmin ilma tule idästä. Silloin Joensuussakin on lämmintä, jopa Suomen lämpimästä päästä niin kuin kesällä 2010. Kaupunki 36,8, kaupunkilentokenttä niukasti Liperin puolella 37,2.

        Muuten olin nähnyt tuo video aikaisemmin ilmeisesti VideoHits Classic kanavalla. Sen otin kuukaudeksi näkyviin, jotta saa idiksi laittaa tänne 80-90-luvun biisejä. Sitäpaitsi 80-luvun musiikki on minulle osittain tuntematonta, montaa kappaletta en ole koskaan kuullut.

        Siellä siis on lämmintä? Paljonko?

        Tässä meillä näyttää puolivarjossa 19 astetta. :)

        On vaan aika tuulista.

        80-luvun musiikkia tuli penskana kuultua pääasiassa kavereille, joiden isommat sisarukset huudatti soittimiaan. :D

        Oli useammilla siihin aikaan teini sisko tai veli, jolla oli näitä levyjä (vinyylejä) ja kasettejakin. Ja mullahan tietysti on aina musiikki tarttunut korvaan.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Aijai, on hyvää musiikkia. Ja on niin pirtee toi Brucekin tuossa videossa. :D

        Oikeen tarttuu toi meno ja meininki...

        Vanhaa tukkaheviä! :D

        https://youtu.be/qX4LC1HBmag

        Oli tuohon aikaan noi puhkeet tukat pop...ja leggins tyyppiset kiiltävät housut, sukkahousuheviä. ;)

        https://www.youtube.com/watch?v=dsUXAEzaC3Q

        Michael Jackson tunnustaa laulussa olevansa BAD. 80-90-lukujen hiustyylillä? Piditkö sinä yhtään Jacksonista?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=dsUXAEzaC3Q

        Michael Jackson tunnustaa laulussa olevansa BAD. 80-90-lukujen hiustyylillä? Piditkö sinä yhtään Jacksonista?

        Kyllähän niitä hittibiisejä on tullut kuunneltua, vaikkei hän ole koskaan muhun silleen kolahtanut kun moneen muuhun. :)

        Mä en koskaan tykännyt siitä Jacksonin hihkumisesta. :D

        ih hih äh häh ih hih..


      • Päläpälä kirjoitti:

        Tässä meillä näyttää puolivarjossa 19 astetta. :)

        On vaan aika tuulista.

        80-luvun musiikkia tuli penskana kuultua pääasiassa kavereille, joiden isommat sisarukset huudatti soittimiaan. :D

        Oli useammilla siihin aikaan teini sisko tai veli, jolla oli näitä levyjä (vinyylejä) ja kasettejakin. Ja mullahan tietysti on aina musiikki tarttunut korvaan.

        En minäkään olisi kuullut 80-luvun alun musiikkia, jos ei olisi ollut teini-ikäistä isosiskoa. Hän kuunteli Abbaa ja Rockabillyä. 80-luvulla meillä oli ala-asteen levyraati musiikkitunnilla. Vein siskon antamaa musiikkia sinne. Siskon kipaleet veivät sillon levyraadissamme katsoisvoiton. :) Mitä musiikkia aloit kuuntelemaan sitten, kun itse aloit kuuntelemaan - ainakin norjalaista A-haata arvelen?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        En minäkään olisi kuullut 80-luvun alun musiikkia, jos ei olisi ollut teini-ikäistä isosiskoa. Hän kuunteli Abbaa ja Rockabillyä. 80-luvulla meillä oli ala-asteen levyraati musiikkitunnilla. Vein siskon antamaa musiikkia sinne. Siskon kipaleet veivät sillon levyraadissamme katsoisvoiton. :) Mitä musiikkia aloit kuuntelemaan sitten, kun itse aloit kuuntelemaan - ainakin norjalaista A-haata arvelen?

        Useinhan jonkun sisaruksen, kaverin tai kaverin perheenjäsenen kautta kuulee musiikkia kyläillessä. Tuohon aikaan kyläiltiin vielä päivittäin kavereilla ja oltiin tuntikausia kylässä. :)

        Toista se on nykyään...

        Mä tykkäsin ala-aste iässä Sandrasta, Samantha Foxista, Dingosta, Modern Talkingista, Depeche Modesta, Alphavillestä, Gary Mooresta, Eros Ramazottista jne...näistäkin lähes kaikki oli jonkun toisen kautta tullut tutuksi ja sitä kautta ihastuin.

        A-haa ei ollut suosikeistani ensimmäinen, mutta jossain vaiheessa aloin kuuntelemaan enemmän heidän musiikkiaan ja tykästyin Mortenin varsin omaperäiseen ääneen ja ulkonäköön. Telkusta olin jo kyllä nähnyt Take on Me videon ja ehtinyt siihin tykästyä. Äiti tilasi mulle jostain Fazerin musiikkikerhosta A-han kasetin ja se soi ja soi... :)

        Se on tallessa mummulassa vielä...


      • Päläpälä kirjoitti:

        Useinhan jonkun sisaruksen, kaverin tai kaverin perheenjäsenen kautta kuulee musiikkia kyläillessä. Tuohon aikaan kyläiltiin vielä päivittäin kavereilla ja oltiin tuntikausia kylässä. :)

        Toista se on nykyään...

        Mä tykkäsin ala-aste iässä Sandrasta, Samantha Foxista, Dingosta, Modern Talkingista, Depeche Modesta, Alphavillestä, Gary Mooresta, Eros Ramazottista jne...näistäkin lähes kaikki oli jonkun toisen kautta tullut tutuksi ja sitä kautta ihastuin.

        A-haa ei ollut suosikeistani ensimmäinen, mutta jossain vaiheessa aloin kuuntelemaan enemmän heidän musiikkiaan ja tykästyin Mortenin varsin omaperäiseen ääneen ja ulkonäköön. Telkusta olin jo kyllä nähnyt Take on Me videon ja ehtinyt siihin tykästyä. Äiti tilasi mulle jostain Fazerin musiikkikerhosta A-han kasetin ja se soi ja soi... :)

        Se on tallessa mummulassa vielä...

        Itse taidan lopetella tämän päivän osalta, sillä pitäisi käydä pyörähtämässä yliopistolla. Sitten illalla voi kirjoitella enemmän. Huomisesta lähtien teen ilmeisesti ahkerasti yliopistolla hommia, joten nettiin ei kerkiä moneen viikkoon kuin myöhään illalla. Yliopistolla tietokonetaso kirjastossa ja tietokoneluokkia, joten välitaukoja työntekoon voi välillä tehdä. Tämän päivän pidin kotona lomaa, mutta nyt pitäisi kesäkuun alkuun asti tehdä hommia.

        Nähdään illalla!


      • Päläpälä kirjoitti:

        Useinhan jonkun sisaruksen, kaverin tai kaverin perheenjäsenen kautta kuulee musiikkia kyläillessä. Tuohon aikaan kyläiltiin vielä päivittäin kavereilla ja oltiin tuntikausia kylässä. :)

        Toista se on nykyään...

        Mä tykkäsin ala-aste iässä Sandrasta, Samantha Foxista, Dingosta, Modern Talkingista, Depeche Modesta, Alphavillestä, Gary Mooresta, Eros Ramazottista jne...näistäkin lähes kaikki oli jonkun toisen kautta tullut tutuksi ja sitä kautta ihastuin.

        A-haa ei ollut suosikeistani ensimmäinen, mutta jossain vaiheessa aloin kuuntelemaan enemmän heidän musiikkiaan ja tykästyin Mortenin varsin omaperäiseen ääneen ja ulkonäköön. Telkusta olin jo kyllä nähnyt Take on Me videon ja ehtinyt siihin tykästyä. Äiti tilasi mulle jostain Fazerin musiikkikerhosta A-han kasetin ja se soi ja soi... :)

        Se on tallessa mummulassa vielä...

        Mut joo ehkäpä tuo A-ha on ollut kumminkin pisimpään semmoinen kestosuosikki.

        Mun mielestä tääkin video on näytetty telkkarissa aikoinaan...ennen sitä piirrosversiota.

        https://youtu.be/liq-seNVvrM

        En muista mikä musiikkiohjelma oli , mutta jäi vaan video mieleen...


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Itse taidan lopetella tämän päivän osalta, sillä pitäisi käydä pyörähtämässä yliopistolla. Sitten illalla voi kirjoitella enemmän. Huomisesta lähtien teen ilmeisesti ahkerasti yliopistolla hommia, joten nettiin ei kerkiä moneen viikkoon kuin myöhään illalla. Yliopistolla tietokonetaso kirjastossa ja tietokoneluokkia, joten välitaukoja työntekoon voi välillä tehdä. Tämän päivän pidin kotona lomaa, mutta nyt pitäisi kesäkuun alkuun asti tehdä hommia.

        Nähdään illalla!

        palaillaan taas!! :)


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Oisko saman suuntainen katu sitten, jollei ihan poikkikatu.
        https://youtu.be/GzZWSrr5wFI

        Kiitos, ihan mielenkiintoinen tuokin U2:n biisi oli. Yhdet kertoivat yliopiston käytävillä olleensa kokeessa, jossa kysyttiin U2? Oli kuulema vastannut, että irlantilainen rockbändi ja lisännyt, että amerikkalainen lentokone, joka ammuttiin alas 60-luvulla vakoilulennoltaan Neuvostoliiton yltä. Mistäkähän tuon bändin nimi oikein tulee? Tietääkö kukaan?


    • https://www.youtube.com/watch?v=Zi_XLOBDo_Y

      Michael Jacksonin ehkä suurin hitti. Aikanaan tämän Billie Jeanin aikaan en vielä musiikkia seurannut. Mutta myöhemmin tuli seuraavilla vuosikymmenillä tutuiksi varsinkin Youtuben kautta. Onko tämä teistä Michael Jacksonin suurin hitti vai onko se joku BAD tai Thriller?


    • Anonyymi
    • Viinallako leikit, viinallako leikit...ei me emme leiki, me juommeee! :)


      https://youtu.be/4xmckWVPRaI

      Karmeen näkösiä ukkoja, mutta jää korvaan soimaan. Twisted sisters...

      • Anonyymi

        Hyvä bändi, tykkäsin hevistä. Tuohon aikaan tulisi oikein rypäs kaikkea hyvää Mötley Crue, Twisted Sisters, WASP ja kumppanit.


        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä bändi, tykkäsin hevistä. Tuohon aikaan tulisi oikein rypäs kaikkea hyvää Mötley Crue, Twisted Sisters, WASP ja kumppanit.


        AsianVierestä

        Mä en varsinaisesti tykännyt vielä tuolloin hevistä ollenkaan, kun nää oli pinnalla ja suosittuja. Vasta vanhemmiten aloin etsiä näiden biisejä ja tykästyin hevimusiikkiin.

        Näitä kuitenkin tuli pakkokuultua kavereilla, siedätyshoitoa. :P


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Mä en varsinaisesti tykännyt vielä tuolloin hevistä ollenkaan, kun nää oli pinnalla ja suosittuja. Vasta vanhemmiten aloin etsiä näiden biisejä ja tykästyin hevimusiikkiin.

        Näitä kuitenkin tuli pakkokuultua kavereilla, siedätyshoitoa. :P

        Joo, meillä soi autossa aika usein tällainen aiheeseen sopiva musiikki.

        https://www.youtube.com/watch?v=d2XdmyBtCRQ


        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, meillä soi autossa aika usein tällainen aiheeseen sopiva musiikki.

        https://www.youtube.com/watch?v=d2XdmyBtCRQ


        AsianVierestä

        Haha, miksiköhän en yllättynyt??! :D

        Taitaa olla aika monella pojalla tuo sama bändi ja biisi takaraivomuistissa. :)


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Haha, miksiköhän en yllättynyt??! :D

        Taitaa olla aika monella pojalla tuo sama bändi ja biisi takaraivomuistissa. :)

        Varmasti näin on mutta nuo kappaleet tulivat rakkaiksi vasta kokemuksien kautta. Oli se ihanaa aikaa ja paljon girls girls girls. Tunteet kävi korkeilla kierroksilla.
        Nyt jos näkee vähäpukeisen naisen niin voi olla ettei edes kulmakarvat nouse:)
        Heh heh.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti näin on mutta nuo kappaleet tulivat rakkaiksi vasta kokemuksien kautta. Oli se ihanaa aikaa ja paljon girls girls girls. Tunteet kävi korkeilla kierroksilla.
        Nyt jos näkee vähäpukeisen naisen niin voi olla ettei edes kulmakarvat nouse:)
        Heh heh.

        AsianVierestä

        Kaikkeen tottuu, kun tarpeeks näkee. :D

        Sehän vaan kertoo siitä, että olet saanut oman annoksesi ja kiintiösi mukaan, eikä se enää ole niin uutta ja ihmeellistä. :)

        Semmosta se on itse kullakin, mikä nuorena hengästyttää vanhempana hymyilyttää. :D


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Kaikkeen tottuu, kun tarpeeks näkee. :D

        Sehän vaan kertoo siitä, että olet saanut oman annoksesi ja kiintiösi mukaan, eikä se enää ole niin uutta ja ihmeellistä. :)

        Semmosta se on itse kullakin, mikä nuorena hengästyttää vanhempana hymyilyttää. :D

        Sanoisin sitä itsesuojelukseksi.

        Pitää olla ja elää vähän kun olisi UK-kansallispuisto koko mies.
        Formulatermein sanottuna nyt on kyllä varikkopysähdys menossa ja stop merkki nenän edessä.
        Kevät on kyllä sellaista aikaa et onhan siinä vaarana jyrätä varikkohenkilöt herkällä olevan kaasujalan alle. Meditointia, meditointia.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin sitä itsesuojelukseksi.

        Pitää olla ja elää vähän kun olisi UK-kansallispuisto koko mies.
        Formulatermein sanottuna nyt on kyllä varikkopysähdys menossa ja stop merkki nenän edessä.
        Kevät on kyllä sellaista aikaa et onhan siinä vaarana jyrätä varikkohenkilöt herkällä olevan kaasujalan alle. Meditointia, meditointia.

        AsianVierestä

        Aaa, kyse onkin siis vain itsehillintä harjoituksista. :D

        https://youtu.be/-0A9CzPNVhs

        Sopii varikkoteemaan, joskaan ei vuosilukuihin. :)

        Jatka meditointia, hyvä tulee! *peukku*


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Aaa, kyse onkin siis vain itsehillintä harjoituksista. :D

        https://youtu.be/-0A9CzPNVhs

        Sopii varikkoteemaan, joskaan ei vuosilukuihin. :)

        Jatka meditointia, hyvä tulee! *peukku*

        Elämähän on kuin tuo video, kaikin puolin.
        Kuvainnollisesti elämä on se formulakisa jonka ympärillä pyörii sitten vaikka mitä.
        Kyllä siinä miehen vauhti alkaa hidastumaan kun sen oikean varikkotytön löytää. Jää ne ykköspallit saavuttamatta ja menee tylsäksi koko kisaaminen. Mutta, life is dangerous.
        Vaikka tuon mies tiedostaa niin aina sitä sortuu jostain syystä samaan. Parempi olisi kai ajella kisaa yksin ja nauttia radanvarsinäkymistä:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elämähän on kuin tuo video, kaikin puolin.
        Kuvainnollisesti elämä on se formulakisa jonka ympärillä pyörii sitten vaikka mitä.
        Kyllä siinä miehen vauhti alkaa hidastumaan kun sen oikean varikkotytön löytää. Jää ne ykköspallit saavuttamatta ja menee tylsäksi koko kisaaminen. Mutta, life is dangerous.
        Vaikka tuon mies tiedostaa niin aina sitä sortuu jostain syystä samaan. Parempi olisi kai ajella kisaa yksin ja nauttia radanvarsinäkymistä:)

        AsianVierestä

        Ei kai sen kilpa-ajon tarvikkaan läpi elämän kestää. Kai sitä voi jossain vaiheessa vaan ryhtyä köröttelemään kaikessa rauhassa. ;D

        Yksin tai yhdessä..

        Oon huomannut, että mies kun vakiintuu, mies hiukan muuttuu. Tienvarsilla on katseltavaa yllin kyllin, mutta jostain syystä sitä on niin turta ettei jaksa katsella tai ei ainakaan tunnustaa.

        Vasta tässä miestäni muistutin, että kohta se on taas kesä ja pian saa varoa ettei ajele ojaan, kun naiset alkaa lampsia minareissaan. Hän siihen vaan pöhähti, phuah.. ihan sama. Ei muka tee mieli ees katsella nykyään..

        Vanhaksi tulossa?


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Ei kai sen kilpa-ajon tarvikkaan läpi elämän kestää. Kai sitä voi jossain vaiheessa vaan ryhtyä köröttelemään kaikessa rauhassa. ;D

        Yksin tai yhdessä..

        Oon huomannut, että mies kun vakiintuu, mies hiukan muuttuu. Tienvarsilla on katseltavaa yllin kyllin, mutta jostain syystä sitä on niin turta ettei jaksa katsella tai ei ainakaan tunnustaa.

        Vasta tässä miestäni muistutin, että kohta se on taas kesä ja pian saa varoa ettei ajele ojaan, kun naiset alkaa lampsia minareissaan. Hän siihen vaan pöhähti, phuah.. ihan sama. Ei muka tee mieli ees katsella nykyään..

        Vanhaksi tulossa?

        Se on sitä itsesuojelua.

        Me miehet olemme kyllä outoja, ainakin itse olen. Nytkin pääsiäisenä nainen oli jostain kumman syystä(se aika kuukaudesta)poissaolevan välinpitämätön. Vaikka emme asukaan samassa osoitteessa voimme ajoittain olla yhdessä koska meillä on pieni lapsi. Itse ajattelen paljon lapsen kautta joka sitten estää ottamasta sellaisia riskejä jotka vahingoittaisi lapsen kasvatuksellisia mahdollisuuksia.
        Ihan ok se on tässä iässä vähän ns. körötellä mutta tuollaisen kiukkuisen naisen kanssa ja tässä tilanteessa eteenpäin menemisen pidättely on joskus vähän hermoja koettelevaa.
        Tietysti muodokkaat naiset "kiinnostavat" mutta kun mies sisäistää ettei se ajatus kovin pitkälle kantaisi se jää vain ohikiitäväksi ajatelmaksi. Me elämme nykyisyydessä vaikka se suurin ja terävin hohto olisi lähtenyt pois oman naisen kanssa, ehkä tilalle on tulleet tunteet mitä se oma lapsi herättää. Tunteita voi olla yhtä paljon mutta ne ovat jakautuneet kahden ajatustien sekamelskaksi joka odottaa sitä "kirkkautta". Mikä se mahtaisi olla, sitä ei varmaan oikein kukaan tiedä.
        Jos kysyt miksi ei ne seksikkäät naiset kiinnosta niin tietysti ne kiinnostavat. Mies vain tietää jo kokemuksesta tuollaisten ajatusten vievän hankaluuksiin ja tekoihin mitä ei ehkä kannattaisi toteuttaa monestakin eri syystä. Jos yksinkertaisesti ajattelisi niin olisin nytkin juoksemassa ohipyöräileviä naisia kiinni kuin koirat auton takarengasta...ai niin, sekin on tyhmää mutta eiväthän koirat sitä ymmärrä:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä itsesuojelua.

        Me miehet olemme kyllä outoja, ainakin itse olen. Nytkin pääsiäisenä nainen oli jostain kumman syystä(se aika kuukaudesta)poissaolevan välinpitämätön. Vaikka emme asukaan samassa osoitteessa voimme ajoittain olla yhdessä koska meillä on pieni lapsi. Itse ajattelen paljon lapsen kautta joka sitten estää ottamasta sellaisia riskejä jotka vahingoittaisi lapsen kasvatuksellisia mahdollisuuksia.
        Ihan ok se on tässä iässä vähän ns. körötellä mutta tuollaisen kiukkuisen naisen kanssa ja tässä tilanteessa eteenpäin menemisen pidättely on joskus vähän hermoja koettelevaa.
        Tietysti muodokkaat naiset "kiinnostavat" mutta kun mies sisäistää ettei se ajatus kovin pitkälle kantaisi se jää vain ohikiitäväksi ajatelmaksi. Me elämme nykyisyydessä vaikka se suurin ja terävin hohto olisi lähtenyt pois oman naisen kanssa, ehkä tilalle on tulleet tunteet mitä se oma lapsi herättää. Tunteita voi olla yhtä paljon mutta ne ovat jakautuneet kahden ajatustien sekamelskaksi joka odottaa sitä "kirkkautta". Mikä se mahtaisi olla, sitä ei varmaan oikein kukaan tiedä.
        Jos kysyt miksi ei ne seksikkäät naiset kiinnosta niin tietysti ne kiinnostavat. Mies vain tietää jo kokemuksesta tuollaisten ajatusten vievän hankaluuksiin ja tekoihin mitä ei ehkä kannattaisi toteuttaa monestakin eri syystä. Jos yksinkertaisesti ajattelisi niin olisin nytkin juoksemassa ohipyöräileviä naisia kiinni kuin koirat auton takarengasta...ai niin, sekin on tyhmää mutta eiväthän koirat sitä ymmärrä:)

        AsianVierestä

        Ja minä kun jo luulin, että elämä naisen kanssa happamoittaa miestä niin, ettei naiset enää jaksa kiinnostaa. Tai ettei naisen näkeminen ole enää niin hui jännää, kun päivittäin näkee yhtä rämppäkäpälää omissa kotinurkissaan. :D

        Tietää jo mitä ne naiset on ja yhden kanssa on yhdenlaiset ongelmat ja toisen kanssa toisenlaiset. Jokaisen kanssa jotain. :P

        Haha, koira vertaus oli mitä mainioin, sellaisia te koirat olette! ;D

        https://youtu.be/Y9vRWD7pL4o

        Nojuu...sulla on hiukan toisenlainen elämäntilanne siellä, mutta ei varmaan aina kaikista helpoin?


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Ja minä kun jo luulin, että elämä naisen kanssa happamoittaa miestä niin, ettei naiset enää jaksa kiinnostaa. Tai ettei naisen näkeminen ole enää niin hui jännää, kun päivittäin näkee yhtä rämppäkäpälää omissa kotinurkissaan. :D

        Tietää jo mitä ne naiset on ja yhden kanssa on yhdenlaiset ongelmat ja toisen kanssa toisenlaiset. Jokaisen kanssa jotain. :P

        Haha, koira vertaus oli mitä mainioin, sellaisia te koirat olette! ;D

        https://youtu.be/Y9vRWD7pL4o

        Nojuu...sulla on hiukan toisenlainen elämäntilanne siellä, mutta ei varmaan aina kaikista helpoin?

        No.
        Jos toisen naama alkaa ärsyttämään voi mennä pois ja kun taas tuntuu olevan tarvetta voi palata...öööhhh...ainakin nainen tekee niin:) Teen kyllä itsekin.

        Hyvä isä olen mutta aviomiehenä kulutustavaraa joka menee mitä ilmeisimmin rikki jo 10 vuodessa ja jollain naisella on taito korjata taas kymmeneksi vuodeksi. Itselläni ei ole hätää, ajattelen lähinnä toisia ihmisiä ja heidän hyvinvointiaan. En kuitenkaan suostu suhteeseen vain koska "pitää olla suhteessa".
        Parempi yksin yksin mitä kaksin yksin. Ihmisiä on monenlaisia, on tunne-eläjiä ja niitä jotka eivät tunteita kauheasti tarvitse. No, katsellaan nyt. Ymmärrän naisia kyllä pääosin ihan hyvin, mukavia olette(oli sormet ristissä selän takana).


        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No.
        Jos toisen naama alkaa ärsyttämään voi mennä pois ja kun taas tuntuu olevan tarvetta voi palata...öööhhh...ainakin nainen tekee niin:) Teen kyllä itsekin.

        Hyvä isä olen mutta aviomiehenä kulutustavaraa joka menee mitä ilmeisimmin rikki jo 10 vuodessa ja jollain naisella on taito korjata taas kymmeneksi vuodeksi. Itselläni ei ole hätää, ajattelen lähinnä toisia ihmisiä ja heidän hyvinvointiaan. En kuitenkaan suostu suhteeseen vain koska "pitää olla suhteessa".
        Parempi yksin yksin mitä kaksin yksin. Ihmisiä on monenlaisia, on tunne-eläjiä ja niitä jotka eivät tunteita kauheasti tarvitse. No, katsellaan nyt. Ymmärrän naisia kyllä pääosin ihan hyvin, mukavia olette(oli sormet ristissä selän takana).


        AsianVierestä

        Onneksi tuo hajuraon ottaminen on mahdollista, paitsi niille joiden on ihan pakko olla kylki kyljessä 24/7 ja kulkea toisen pierunhajuissa vanavedessä aamusta iltaan. :)

        Kyllä sitä omaakin aikaa vaan välillä tarvii, vaikkei edes toisen naama kyllästyttäisi/ärsyttäisi.

        Niinpähän se on, yhdessä ja silti yksin on aika surkeeta. Tietysti kaikki ei kärsi yksin olosta silloinkaan.

        Juu hirmu mukavia, nääin. :P


    • Anonyymi
      • Juu, heitän kädet itteni ympäri ja keinun niin mahrottomasti...huissaa ihan. :)

        Hyvä kappale.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Juu, heitän kädet itteni ympäri ja keinun niin mahrottomasti...huissaa ihan. :)

        Hyvä kappale.

        No, hyvän valinnan teit, kun yksin tanssii niin siihen pitää olla jo pokkaa, ainakin tanssipaikoilla.
        Tykkään kun ihmiset ovat sinut itsensä kanssa, voivat antaa sit muillekin jotain.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, hyvän valinnan teit, kun yksin tanssii niin siihen pitää olla jo pokkaa, ainakin tanssipaikoilla.
        Tykkään kun ihmiset ovat sinut itsensä kanssa, voivat antaa sit muillekin jotain.

        AsianVierestä

        Nooo multa onnistuu yksin tanssiminen missä vaan. Töissäkin joskus jonkun nuoren kännykästä soi joku hyvä biisi ja siivooja täti menee jammaten ohi. :D

        Saattaa ne nuoret ajatella, että sissus mikä kaheli toi meidän siivooja..


      • Anonyymi

        Joskus pienenä oli kisailua sellaisesta että kuka pitää WASP:sta ja kuka KISS:stä, aikoihin kun WASP - I Wanna be somebody... itse tuolloin ostin Oulussa ja Hailuodossa matkalla WASP:n maxi-singlen, sellainen vihreä ison LP-levyn kokoinen levy.

        Monesti vanhoista musiikeista tulee hauskoja muistoja mieleen.

        Päläpälä on kai laittanut uuden kuvan, entistä söpömmän.


    • Anonyymi
    • kari peitsamo perseitä perseitä perseitä

    • Paluu tälle vuosituhannelle... :)

      https://youtu.be/kthhAjR4CBs

      Kyllä ne nykynuoret edelleen kuuntelee musaa, joka tämän tädinkin mieltä piristää ja tanssittaa...

      • Anonyymi

        Tuossa on vanhalta WASP:lta joku juttu: Sleeping in the fire:
        https://www.youtube.com/watch?v=fxgX1VqnP14

        Aina epävarmoja nämä linkit ja mainoksia tulee ensin monestikin, mutta ne voi hypätä ohi painamalla nappia.

        Olisi jäänyt paljon harmittamaan jos emme joskus olisi tehnyt omaa levyä muistoksi itsellemme. Gummeruksen kirjapainosta kannet jne. vain tietty määrä kavereille, sarjanumeroituja levyjä.


      • Anonyymi

        Kyllä tuossa on Etelä-Korealaisia vaikutteita ja voisi sanoa siellä olevan aikamoinen buumi joka taitaa iskeä läpi maapallon.
        Kun esimerkiksi katsoo näitä tyttöbändejä niin kyllä siinä jopa Pattayan tytöt häviää viestinnässä:)
        Milloin Suomeen olisi tulossa jokin korealainen tyttöbändibuumi?

        https://www.youtube.com/watch?v=n3IwCiSgl-Q

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on vanhalta WASP:lta joku juttu: Sleeping in the fire:
        https://www.youtube.com/watch?v=fxgX1VqnP14

        Aina epävarmoja nämä linkit ja mainoksia tulee ensin monestikin, mutta ne voi hypätä ohi painamalla nappia.

        Olisi jäänyt paljon harmittamaan jos emme joskus olisi tehnyt omaa levyä muistoksi itsellemme. Gummeruksen kirjapainosta kannet jne. vain tietty määrä kavereille, sarjanumeroituja levyjä.

        Niin, ne levyt on kiva kaivaa joskus hyllystä ja laittaa soimaan. Paha olis kaivaa, jos ei olis ensinkään...

        Eikös WASPin kitaristikin asu Turussa? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuossa on Etelä-Korealaisia vaikutteita ja voisi sanoa siellä olevan aikamoinen buumi joka taitaa iskeä läpi maapallon.
        Kun esimerkiksi katsoo näitä tyttöbändejä niin kyllä siinä jopa Pattayan tytöt häviää viestinnässä:)
        Milloin Suomeen olisi tulossa jokin korealainen tyttöbändibuumi?

        https://www.youtube.com/watch?v=n3IwCiSgl-Q

        AsianVierestä

        No hitsit, eiköhän nuoret ole löytäneet nää kiinan ja korean popparit. Lähinnä kielen vuoksi ei ole kauheesti itseä niin kiinnostanut, kun en ching chojng kieltä oikeen tajua. :)

        Googleta, sieltä löytyy kaikki, varmaan keikat korean likoillekin. :P


      • Anonyymi

        En tiedä WASP:n kitaristista, mutta eräs toinenkin matka mistä tuli levyjä matkaan, olimme Jyväskylässä silloin erään kanssa, silloin matkaan tarttui Judas Priestin 20-vuotiskokoelma, tuplalevy Fazer-musiikkikaupasta joskus, joku reissu asianajajan luona oli silloin.

        Priestiltä joku: https://www.youtube.com/watch?v=IJT-K8p8ufI


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä WASP:n kitaristista, mutta eräs toinenkin matka mistä tuli levyjä matkaan, olimme Jyväskylässä silloin erään kanssa, silloin matkaan tarttui Judas Priestin 20-vuotiskokoelma, tuplalevy Fazer-musiikkikaupasta joskus, joku reissu asianajajan luona oli silloin.

        Priestiltä joku: https://www.youtube.com/watch?v=IJT-K8p8ufI

        W.A.S.P.-yhtyeen pääkitaristi Douglas Blair kotiutui Suomeen neljä vuotta sitten. Aurajokeen ankkuroidusta laivasta käsin hän valmentaa aloittelevia yhtyeitä ja keikkailee maailmalla.


        Linkki,

        https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000006018509.html


      • Tarkennus se televisiokanava oli VideoHits Classic, ei VideoHits,, joka soittaa vanhempaa musiikkia. Lähinnä 80-90-lukujen musiikkia, mutta joskus myös 70-luvun ja 00-luvun musikkia. Tämä loppuva vuosikymmenen ei ole siellä esillä.


    • Anonyymi
      • Kiitos sillä pääsi kesätunnelmiin laulun ja ulkosään suhteen. Nyt tuntuu siltä, että kesä on alkanut! :)



      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Aaa, Dingoa täällä..no jatkampas toisella Dingon biisillä..

        https://youtu.be/JV33nYMiIYQ

        Elämäni sankari...😄

        :)

        Eikös tämä ollut se kovin biisi?
        Jos siis ei oteta huomioon niitä pillihousuja eikä autiotaloja joissa kaverit seikkaivat aikaisemmin?

        AsianVierestä


      • Ainaskin varmaan soitetuin, ehkä jopa liikaakin...autiotaloa myös. Kun Dingolla on muitakin hienoja skipaleita, kuten tää Mirahkin..😃

        https://youtu.be/tqv1Z9CGYtM



      • härö kirjoitti:

        Elämäni rakkaudelle

        https://youtu.be/bv1oHOeMri4

        Mahtaa olla tosi rakas, jos noin kokee..☺️

        Se on hyvä, että joku saa rakkaudesta solmuunkin..sillon tietää olevansa todella rakastunut..kun on melkein sekopää jo tunteistaan..


      • Päläpälä kirjoitti:

        Mahtaa olla tosi rakas, jos noin kokee..☺️

        Se on hyvä, että joku saa rakkaudesta solmuunkin..sillon tietää olevansa todella rakastunut..kun on melkein sekopää jo tunteistaan..

        You

        https://youtu.be/SZQpVX8RIZY


      • härö kirjoitti:

        You

        https://youtu.be/SZQpVX8RIZY

        Ten sharppia, tuli kuunneltua tota joskus teininä..ja Mr. Bigiä..

        Eipähän aas meinaa kännykällä saaha avattua koko ketjua ja karkaa koko rimpsun mihin sattuu. Loppuu vissiin äly kesken..😃

        Daa nähä onnistuuko lähettää tää vai katooko bittiavaruuteen.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Ten sharppia, tuli kuunneltua tota joskus teininä..ja Mr. Bigiä..

        Eipähän aas meinaa kännykällä saaha avattua koko ketjua ja karkaa koko rimpsun mihin sattuu. Loppuu vissiin äly kesken..😃

        Daa nähä onnistuuko lähettää tää vai katooko bittiavaruuteen.

        Eikäpä onnistu kirjottaminenkaa oikein..😋


      • Päläpälä kirjoitti:

        Eikäpä onnistu kirjottaminenkaa oikein..😋

        Mitä kuuluu päivään? Oliko töissä kuuma?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Mitä kuuluu päivään? Oliko töissä kuuma?

        Olihan se kuuma päivä, sisätiloissa missä ilmanvaihto ei jostakin syystä toiminu ollenkaan...oli kuin saunassa.😌

        Loppuu virta kohta kännykästä taas, kuuntelen niin pal musiikkia et taitaa viedä aika paljon akkua?

        Mites sun jalka nyt voi?


      • Päläpälä kirjoitti:

        Olihan se kuuma päivä, sisätiloissa missä ilmanvaihto ei jostakin syystä toiminu ollenkaan...oli kuin saunassa.😌

        Loppuu virta kohta kännykästä taas, kuuntelen niin pal musiikkia et taitaa viedä aika paljon akkua?

        Mites sun jalka nyt voi?

        "Mites sun jalka nyt voi?"

        Kestää kävelyn ja pyörällä ajon. Ainut harmi on se, että se on edelleen turvonnut.

        Huomenna menen aamulla tekemään yliopistolle hommia. Päivän aikaan en jatkossa kirjoittele täällä paitsi joskus vasta kello 18 jälkeen ja viikonloppuisin. Tietysti erikoispäivinä kuin vappuna on aikaa kirjoitella, kun ei mene mihinkään vappurientoihin. Mitenkä sinä meinaat viettää vapun?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        "Mites sun jalka nyt voi?"

        Kestää kävelyn ja pyörällä ajon. Ainut harmi on se, että se on edelleen turvonnut.

        Huomenna menen aamulla tekemään yliopistolle hommia. Päivän aikaan en jatkossa kirjoittele täällä paitsi joskus vasta kello 18 jälkeen ja viikonloppuisin. Tietysti erikoispäivinä kuin vappuna on aikaa kirjoitella, kun ei mene mihinkään vappurientoihin. Mitenkä sinä meinaat viettää vapun?

        Vieläki turvonnu?! Jopas..

        Vappuna oon lupautunut töihin, oma työpiste on lomalla mut toiseen paikkaan..😃

        Tää on nyt pikanen, kun koht loppuu virta..ettei jää kesken. Iltoja Faithis!!


      • Päläpälä kirjoitti:

        Vieläki turvonnu?! Jopas..

        Vappuna oon lupautunut töihin, oma työpiste on lomalla mut toiseen paikkaan..😃

        Tää on nyt pikanen, kun koht loppuu virta..ettei jää kesken. Iltoja Faithis!!

        Hyviä iltoja ja öitä! Ja hyviä vappu töitä!


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Hyviä iltoja ja öitä! Ja hyviä vappu töitä!

        Tack detsamma!!☺️


    • https://www.youtube.com/watch?v=KoyNlVQbUPc

      Tuo Abban "Our last Summer" muistaakseni on vuodelta 1980. Minulla se tuo mieleen viime kesän helteet Euroopassa. Tykkään paljon sanotuksista, sillä olen itse jalkapallofani ja vanhemmat ovat käyneet Pariisissa. Lisäksi minulla oli vuosi sitten pariisitar ystävänä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Olihan se aikaansa edellä tuo mies.
        Moni karsasti musiikkia vain koska seksuaalinen suuntaus oli mitä oli.

        Van Halen oli myös kova juttu.

        https://www.youtube.com/watch?v=1VaEdKwXJhM


        AsianVierestä

        Van Halen soitti elokuvassa "Paluu tulevaisuuteen". Vaikka kyseinen bändi oli elokuvan bändi niin siellä esiintyi toinenkin. Power of Love.

        https://www.youtube.com/watch?v=-NMph943tsw

        Taattua 80-lukua ja vuosikymmenen ehkä parhaasta elokuvasta?


      • Anonyymi
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Van Halen soitti elokuvassa "Paluu tulevaisuuteen". Vaikka kyseinen bändi oli elokuvan bändi niin siellä esiintyi toinenkin. Power of Love.

        https://www.youtube.com/watch?v=-NMph943tsw

        Taattua 80-lukua ja vuosikymmenen ehkä parhaasta elokuvasta?

        Juu, olin aika pentu vielä mutta kyllä tuon muistaa. Hyvä leffa se oli siihen aikaan.

        AsianVierestä


    • Anonyymi
      • Billy on look alike mun yks amisope...voin kuvitella, ope oli nuorena just saman näkönen kasvoiltaan..😃

        Oikeasti siis..


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Billy on look alike mun yks amisope...voin kuvitella, ope oli nuorena just saman näkönen kasvoiltaan..😃

        Oikeasti siis..

        Tuo biisi on englanninkielinen höyläten ja viilaten by Pauli Badding...


        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo biisi on englanninkielinen höyläten ja viilaten by Pauli Badding...


        AsianVierestä

        Onko oikeesti?


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Onko oikeesti?

        No, samasta aiheesta ne ainakin laulaa. Yöllä tapetoinnista, aamulla saumat vinossa.

        AsianVierestä


      • Juuuu, tykkäsin aikanaan. Toisaalta heillä on yks kaks joista tykkään enemmän...

        https://youtu.be/LrgCGtMFeyU

        Yksi on tämänäin..Roses are red..



      • Joo, pitkäksi venyy ketju. Miten se muuten toimii Sinulla puhelimessa? Minulla 2 GT muistilla tätä ei pystyisi käsittelemään. Tai en ole varma onko se muistista kiinni. 50 vastauksen ketjua voin vielä puhelimessani lukea, mutta tälläistä yli 300 vastauksen ketjua puhelimeni ei näytä.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Joo, pitkäksi venyy ketju. Miten se muuten toimii Sinulla puhelimessa? Minulla 2 GT muistilla tätä ei pystyisi käsittelemään. Tai en ole varma onko se muistista kiinni. 50 vastauksen ketjua voin vielä puhelimessani lukea, mutta tälläistä yli 300 vastauksen ketjua puhelimeni ei näytä.

        Öö, en tiiä muuta kun et 4G käytössä, wi-fin kun klikkaa käyttöön helpottaa...😃

        Mut nikottelee tää...hyppii viestiketjuja ylös alas. Ei kännyllä oikeen hyvä..


      • Päläpälä kirjoitti:

        Öö, en tiiä muuta kun et 4G käytössä, wi-fin kun klikkaa käyttöön helpottaa...😃

        Mut nikottelee tää...hyppii viestiketjuja ylös alas. Ei kännyllä oikeen hyvä..

        "Mut nikottelee tää...hyppii viestiketjuja ylös alas. Ei kännyllä oikeen hyvä.."

        Kirjoittele näin iltaisin tietokoneella. Helpompi tietsikalla on minusta linkkejä tänne laittaa ja yleensä kirjoitella?


      • Päläpälä
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

        "Mut nikottelee tää...hyppii viestiketjuja ylös alas. Ei kännyllä oikeen hyvä.."

        Kirjoittele näin iltaisin tietokoneella. Helpompi tietsikalla on minusta linkkejä tänne laittaa ja yleensä kirjoitella?

        En pysty, jos kone on toisaalla jo käytössä. ☺️

        Ja usein kirjittelen kunnon lyhyt hetki jossain kohtaa ja taas käväsen välillä jossain jotain muuta väliin tekemässä..

        Pieni puhelin on näppärä ottaa ja pistää pois, konetta pitäs kuletella pitkin. Meillä ei ole mitään työpöytää...


      • Päläpälä kirjoitti:

        En pysty, jos kone on toisaalla jo käytössä. ☺️

        Ja usein kirjittelen kunnon lyhyt hetki jossain kohtaa ja taas käväsen välillä jossain jotain muuta väliin tekemässä..

        Pieni puhelin on näppärä ottaa ja pistää pois, konetta pitäs kuletella pitkin. Meillä ei ole mitään työpöytää...

        "Pieni puhelin on näppärä ottaa ja pistää pois, konetta pitäs kuletella pitkin. Meillä ei ole mitään työpöytää... "

        Minulla on läppäri sängyssä sylissä. En tarvitse työpöytää. Toinenkin tietokone on televisiopöydällä sängyn vieressä. Käytän sitä sängystä käsin näppämistön ja hiiren avulla. Läppärissäkin on erillinen hiiri, joka parantaa käyttökokemusta.

        Muuten taidan kohta lopetella, sillä huomenna aamun osalta osittain työpäivä, jonka pituus ei kyllä ole kuin 1-2 tuntia, mutta pitää mennä aikaisin nukkumaan. En muuten pysykään aina kello 18 asti päivittäin poissa netistä. Saatan jäädä välillä pois moneksi päiväksi, mutta törmätään! :)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        "Pieni puhelin on näppärä ottaa ja pistää pois, konetta pitäs kuletella pitkin. Meillä ei ole mitään työpöytää... "

        Minulla on läppäri sängyssä sylissä. En tarvitse työpöytää. Toinenkin tietokone on televisiopöydällä sängyn vieressä. Käytän sitä sängystä käsin näppämistön ja hiiren avulla. Läppärissäkin on erillinen hiiri, joka parantaa käyttökokemusta.

        Muuten taidan kohta lopetella, sillä huomenna aamun osalta osittain työpäivä, jonka pituus ei kyllä ole kuin 1-2 tuntia, mutta pitää mennä aikaisin nukkumaan. En muuten pysykään aina kello 18 asti päivittäin poissa netistä. Saatan jäädä välillä pois moneksi päiväksi, mutta törmätään! :)

        Hyvät yöt! Tähän ketjuun tuskin enää palaan. Alkaa olla liian täynnä. :)

        https://youtu.be/Ym56Z_P0LDQ


    • Anonyymi

      Seuraavana vielä "tiukkaa tavaraa", kaikin puolin.
      Aurinko laskee, väsyneenä oli kiva palata taas kotiin. Jääkaapissa pari lonkkua ja olutta, taidan ottaa parit ja rentoutua. Vielä kun saisi niskahieronnan niin olisipa mukava:)

      https://www.youtube.com/watch?v=ChLDRN4tZ88

      AsianVierestä

      • Olihan tuo kaunis biisi. Minusta vähän surullinen vai onko se olotilani nyt kirjoittaessani, että koin biisin vähän surulliseksi?


      • Anonyymi

        Suomalaista melankoliaa, suuria odotuksia, suuria tunteita ja pettymyksiä:)

        AsianVierestä


    • Anonyymi
      • Anonyymi


    • Anonyymi

      Daegolax ei jätä ketään kylmäksi.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe