Soitatko nainen jotain soitinta?

sivustakuulin

Ihan kuin olisin kerran kuullut jotain.

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkästeen

kitaraa paukutan huvikseen. Joskus puhallan nokkahuiluun, jos vituttaa. Näin saan naapuritkin vittumaiselle tuulelle.

• Huuliharppua;)

• TriAngelinManifesti

Ja jouluvaloja. Näköjään. ;)

• NäppyläsOnNähty

Ja S-kaupan varashälytintä. ;)

• Sinäsiell

Onko vaikeeta vaihtaa nimimerkkiä muute:D??

• Miten niin..?

• Soitan

näppäinhaitaria ja urkuja.

• JokuMiesH

Upea T-nainen muistaakseni soitti haitaria, urkuja en muista mutta kukapa tietää :)

-H

• Ehkä.Soitin

Minkälainen ääni oli?

• ehkäerehtysin

Kuulosti joltain torvelta, tuuba ehkä.

• Ehkä.Soitin
        ehkäerehtysin kirjoitti:

Kuulosti joltain torvelta, tuuba ehkä.

Tuu seuraavalla kerralla kattomaan niin saat selville mikä se soitin on :)

• SoittelenOmaksiIloks

Mistä kuulit? 😉

• Pikkuprinsessasi

En soita soitinta kuin sen verran että yhden pienen kappaleen osaan.

• meidändaami

Poskea lähinnä, kun tuntuu siltä.

• eienempäätänne

Kyllä soitan ja hyvin.

• ElänMusiikinKautta

Tällä hetkellä en mitään. Olen soittanut pianoa, klarinettia ja käyrätorvea. Olen sitä mieltä, että viulu olisi voinut olla minun juttuni. Toisaalta minun "ykkösinstrumenttini" on ääni ja musiikinteoria on intohimoni. Musiikinteoriassa on jotain hyvin samanlaista kuin matematiikassa tai kieliopissa. Niin loogista. ;)

• PuhuPukeilles

Kieliopissa ei ole missään kielessä mitään loogista. Paitsi kiinan ja japaninkielessä. Ja tossa sun esittämässä sextantissa, josta kaikki tietää missä ääntäs voi kuunnella.
        Sun harmiks äänes ei vaan kaikkia miellytä, ja kieliteorias viel vähemmän. ;)

• ihanpikkukysymys

Kieliopissa on kysymys kielioppisäännöistä, jotka toki pitää opetella. Kun on oppinut kielen säännöt, sitä on helppo ymmärtää ja käyttää kieltä oikein. Kielioppi on kielen "matematiikkaa". Toki kielioppiin kuuluu poikkeukset mutta pääosin kielioppisäännöt. Mistä sinä tiedät, miten minä laulan ja ääntäni käytän? Voisit kertoa sen tässä.
        P.S. Sinä et osaa käyttää edes suomen kieltä; välimerkit ei ole kohdillaan.
        P.P.S. Kannattaa mennä koulunpenkille takaisin. Jotenkin tuntuu, ettet siellä ole paljon aikaa viettänytkään. ;)

• PuhuPukeilles
        ihanpikkukysymys kirjoitti:

Kieliopissa on kysymys kielioppisäännöistä, jotka toki pitää opetella. Kun on oppinut kielen säännöt, sitä on helppo ymmärtää ja käyttää kieltä oikein. Kielioppi on kielen "matematiikkaa". Toki kielioppiin kuuluu poikkeukset mutta pääosin kielioppisäännöt. Mistä sinä tiedät, miten minä laulan ja ääntäni käytän? Voisit kertoa sen tässä.
        P.S. Sinä et osaa käyttää edes suomen kieltä; välimerkit ei ole kohdillaan.
        P.P.S. Kannattaa mennä koulunpenkille takaisin. Jotenkin tuntuu, ettet siellä ole paljon aikaa viettänytkään. ;)

Kuule, ku teist Paino Vihree Paholaisista osataan lukee ilman kielioppejakin. Kuvaki ku kertoo enemmän ku ykskään suhun yliopistolla paukutetuista kielioppisäännöistä.
        Taivutuksetki sujuu sult paremmin vaik niil toisten kaappien tangoilla, vai mitä? ;)
        Rahaakaan tehäkseen ei tarvi matikkaa yhtään mihinkään. Eikä varsinkaan mitään vaimonsa kaavoihin kangistunutta vanhaa pankinjohtajaa.
        Musiikkiakin voi tehä vaikka ite, ei senkään tuottamiseks mitään teorioita ole pakko hallita.
        Joo. Ja ne koulun pulpetit ei oo koskaan ollu mua varten, että niitten perään mä en palstallakaan haikaile. ;)

• SuutakinJoskus

Pianoa olen soittanut monta vuotta ja ukulelea jonkin verran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      168
      9779
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      51
      3179
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      43
      2947
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      61
      2699
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2105
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      113
      2053
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1933
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      58
      1517
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1306
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1261
    Aihe