Ihan kuin olisin kerran kuullut jotain.
Soitatko nainen jotain soitinta?
20
<50
Vastaukset
- pelkästeen
kitaraa paukutan huvikseen. Joskus puhallan nokkahuiluun, jos vituttaa. Näin saan naapuritkin vittumaiselle tuulelle.
Huuliharppua;)
- TriAngelinManifesti
Ja jouluvaloja. Näköjään. ;)
- NäppyläsOnNähty
Ja S-kaupan varashälytintä. ;)
- Sinäsiell
Onko vaikeeta vaihtaa nimimerkkiä muute:D??
- Soitan
näppäinhaitaria ja urkuja.
- JokuMiesH
Upea T-nainen muistaakseni soitti haitaria, urkuja en muista mutta kukapa tietää :)
-H
- Ehkä.Soitin
Minkälainen ääni oli?
- ehkäerehtysin
Kuulosti joltain torvelta, tuuba ehkä.
- Ehkä.Soitin
ehkäerehtysin kirjoitti:
Kuulosti joltain torvelta, tuuba ehkä.
Tuu seuraavalla kerralla kattomaan niin saat selville mikä se soitin on :)
- SoittelenOmaksiIloks
Mistä kuulit? 😉
- Pikkuprinsessasi
En soita soitinta kuin sen verran että yhden pienen kappaleen osaan.
- meidändaami
Poskea lähinnä, kun tuntuu siltä.
- eienempäätänne
Kyllä soitan ja hyvin.
- ElänMusiikinKautta
Tällä hetkellä en mitään. Olen soittanut pianoa, klarinettia ja käyrätorvea. Olen sitä mieltä, että viulu olisi voinut olla minun juttuni. Toisaalta minun "ykkösinstrumenttini" on ääni ja musiikinteoria on intohimoni. Musiikinteoriassa on jotain hyvin samanlaista kuin matematiikassa tai kieliopissa. Niin loogista. ;)
- PuhuPukeilles
Kieliopissa ei ole missään kielessä mitään loogista. Paitsi kiinan ja japaninkielessä. Ja tossa sun esittämässä sextantissa, josta kaikki tietää missä ääntäs voi kuunnella.
Sun harmiks äänes ei vaan kaikkia miellytä, ja kieliteorias viel vähemmän. ;) - ihanpikkukysymys
Kieliopissa on kysymys kielioppisäännöistä, jotka toki pitää opetella. Kun on oppinut kielen säännöt, sitä on helppo ymmärtää ja käyttää kieltä oikein. Kielioppi on kielen "matematiikkaa". Toki kielioppiin kuuluu poikkeukset mutta pääosin kielioppisäännöt. Mistä sinä tiedät, miten minä laulan ja ääntäni käytän? Voisit kertoa sen tässä.
P.S. Sinä et osaa käyttää edes suomen kieltä; välimerkit ei ole kohdillaan.
P.P.S. Kannattaa mennä koulunpenkille takaisin. Jotenkin tuntuu, ettet siellä ole paljon aikaa viettänytkään. ;) - PuhuPukeilles
ihanpikkukysymys kirjoitti:
Kieliopissa on kysymys kielioppisäännöistä, jotka toki pitää opetella. Kun on oppinut kielen säännöt, sitä on helppo ymmärtää ja käyttää kieltä oikein. Kielioppi on kielen "matematiikkaa". Toki kielioppiin kuuluu poikkeukset mutta pääosin kielioppisäännöt. Mistä sinä tiedät, miten minä laulan ja ääntäni käytän? Voisit kertoa sen tässä.
P.S. Sinä et osaa käyttää edes suomen kieltä; välimerkit ei ole kohdillaan.
P.P.S. Kannattaa mennä koulunpenkille takaisin. Jotenkin tuntuu, ettet siellä ole paljon aikaa viettänytkään. ;)Kuule, ku teist Paino Vihree Paholaisista osataan lukee ilman kielioppejakin. Kuvaki ku kertoo enemmän ku ykskään suhun yliopistolla paukutetuista kielioppisäännöistä.
Taivutuksetki sujuu sult paremmin vaik niil toisten kaappien tangoilla, vai mitä? ;)
Rahaakaan tehäkseen ei tarvi matikkaa yhtään mihinkään. Eikä varsinkaan mitään vaimonsa kaavoihin kangistunutta vanhaa pankinjohtajaa.
Musiikkiakin voi tehä vaikka ite, ei senkään tuottamiseks mitään teorioita ole pakko hallita.
Joo. Ja ne koulun pulpetit ei oo koskaan ollu mua varten, että niitten perään mä en palstallakaan haikaile. ;)
- SuutakinJoskus
Pianoa olen soittanut monta vuotta ja ukulelea jonkin verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1689779Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513179Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432947- 612699
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012105- 1132053
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä581517Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121306- 281261