2vikkkoa erosta, viikko menu juodessa ja tää toinen viikko on se joka palauttaa maanpinnalle :(
Miten voikaan pitkän suhteen jälkeen tuntea näin yksinäiseksi. Joka kerta kun tulee ovesta sisään, automaattisesti alkaa vaan itkemään. Mä kaipaan sitä hyvää mitä meillä oli. Samanlaista arkea en ole kokenut koskaan ja sen verran erikoista meillä oli et sä oot just se joka pääs karkuun ja uskon etten unohda sua koskaan. 3 vakava suhde ja tämäkin kaatu. Kun on vaan pää niin sekasin... Kaikki meni vtuiks..
Olit Milla aivan järjetön tapaus. Pitää vaan päästä yli, en tiiä kauan siihen menee mut nyt on vaan ikävä. Sohvalla yksinäistä, sängyssä yksinäistä, autossa yksinäistä, kaikki on vaan niin yksinäistä.... Toivottavasti tää oli järkiratkasu... Mä olisin vielä halunnut yrittää tavalla tai toisella. Nyt ei auta ku mennä lääkäriin selvittelemään nää omat ongelmat. Mä haluun sut takas, en saa... Mä rakastan ja ikävöin. Vastahakosesti toivon sulle hyvää. Oon vaan vielä vihanen ja katkera että näin kävi... iso mies ja itkee yksinään, ei voi mitään :(
Avautumista vaan...
Millallevaikketnääkään
1
122
Vastaukset
- Anonyymi
Katso peiliin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2534567Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412752Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741740Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061574Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn231475- 551324
- 931235
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2051098- 471085