Ihmettelin alkuillasta kun hän koitti kysyy ketä äänestin. Sanoin etten äänestäny ketään eikä kiinnosta. Muija kyseli illan mittaan lisää politiikkaan viitaten ja maahanmuuttoon. Ihmettelin asiaa ja tokasin, että se asia nyt ei satu minua kiinnostamaan, mä oon baarissa ja mä en tollasia mieti. No sittehän alkoi puhumaan lapsista, joita hällä oli, sanoin et jos sulla on pillu ja haluut panna ja yhden illan juttua etit, miksi tämmönen omituinen löpinä. Sitte se sano, ettei hän ole varma mitä mä haluan. Sanoin että no alotetaas uudestaan, että kerros ny mitä sää etit. No sitte tulee myöntävää vastausta, että miestähän hän jne. Päästiin sitte siihen pisteeseen, että kun hän oli lapsistakin maininnu, niin pyysin näyttää kuvia kakruista kun lompakkonsa oli siin auki, et onx ne minkä ikäsiä.. koska mihinkään aivan pienten lasten talouteen en lähde mielellään kyläilemään. Tulee sitte mun luo ja järjestää vaikka hoitopaikan välillä lapsilleen. Kaks lasta sillä oli ja muija ei meinannu näyttää. Sittehän se paljastu, että oli mustan miehen kanssa hommailtu. Mulla loppu mielenkiinto siihen, päätin että se on siinä sitte. Muija vähän ihmetteli kun oli mulla kiire poistua ja kyseli et mikä nyt on jne. Sanoin suoraan sitte, että eti jostain muualta, edes panoseuraksi et kelpaa, kiitti moi. Kyllä se haukkomaan jäi henkeä kun ei kelvannutkaan. Kuka edes huolii! Muijat kuvittelee, että alan joksikin aisankannattajaksi. Jos on jonku kanssa kersat hommannu, elättäköön vaikka ite jos ei sillä sattunu oleen päällä fyrkkakaakaan.
Yhoon iskuyritys
JanPeter
0
55
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun453151Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081917Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171900Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si781700- 181512
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1161157UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1111135