Paskanjauhajat kotiin...

ikuinen kapinallinen

Olis kiva ,kun tälläset wannabe rockabillyt eli suomeksi täydelliset paskanjauhajat jotka ei oikeesti oo kiinnostuneita tästä elämäntavasta painuis kotiinsa keskustelemaan siitä miten ne vois perustaa vaikka "Me paskanjauhajat"- klubin. Rasittavaa lukee sellasta skeidaa jossa ei oo päätä eikä häntää ja silti tää keskustelun aihe on ROCKABILLYT!!! Tää paikka on tarkoitettu ROCKABILLYILLE! Ei muille ,koska niille on omansa varmaankin jossain et kiitos seurasta wannabe:et ,mutta nyt voitte poistua, okei?

12

875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roki

      kuulut itte niihin wannabeihin

      • ikuinen kapinallinen

        Mä en tod. oo wannabe ja ne jotkat tahtoo mukaan pitäis käyttäytyy sen mukaisesti eikä leikkii kaikki tietävää, viisas kysyy mutta paskan puhujista ei oo kun haittaa


    • rock

      nii onhan niit alottelijoia et eiks meijen pitäs olla onnelisii et jotkut nuoretkii tykkää rockabillyst vaik ne nyt joskus ei tiedä mistä puhuu mut sillee hän ne oppii

      • ikuinen kapinallinen

        joo mä oon onnellinen et ihmiset diggaa tätä juttuu mut mä en diggaa et mun ja muiden elämäntapaa tullaan morkkaan, kun se kumminkin on mun henki ja elämä. Ja tottakai saa olla kiinnostunut ja kysyy ,mut sellaanen ylimääräinen paskan jauhaminen pois...


      • ihmettelijä
        ikuinen kapinallinen kirjoitti:

        joo mä oon onnellinen et ihmiset diggaa tätä juttuu mut mä en diggaa et mun ja muiden elämäntapaa tullaan morkkaan, kun se kumminkin on mun henki ja elämä. Ja tottakai saa olla kiinnostunut ja kysyy ,mut sellaanen ylimääräinen paskan jauhaminen pois...

        Siis mitä tämä elämäntapasi, mikä on sulle henki ja elämä, sitten pitää sisällään? Onko se jotain aatetta jonkun asian puolesta vai jotain tiettyjä vaatteita?


    • .......

      Palstalla on tarkoitus keskustella rockabilly-MUSIIKISTA, eikä mistään vitun rockabillyistä ja niiden elämäntavoista. Ns. "aidot" rokkarit eivät edes kirjoittele tälle paskafoorumille, vaan antavat suosiolla pentujen pitää tätä leikkikenttänään. Jos haluat asiallista keskustelua, niin kannattaa hakea sitä jostain muualta...

      • Nimetön

        Oikein!. Aivan niin juuri!.Täysin samaa mieltä,eli täällä ollaan sillä kuuluisalla leikki laatikolla.


      • AITO rokkari

        Hae sä vaan homoseuraas muualta!
        Homo!


      • Buzz
        AITO rokkari kirjoitti:

        Hae sä vaan homoseuraas muualta!
        Homo!

        Tässäpä malliesimerkki tälle palstalle kirjoittajista.
        Sun älykkyysosamäärääsi ei kukaan kysynyt, joten miksi ilmoitit sen. Kerro toki lisää itsestäsi.


    • -mä-

      SIIS PAINUKOOT SINNE MISTÄ SE NIIDEN JAUHAMA PASKATULEE!!!!
      TÄÄ ON TARKOTETTU ROCKABILLYILLE!!! EI PASKANJAUHAJILLE!!!!111

    • Kleppo

      Niin tuota julkisella foorumillahan (etenkin sellaisella missä käy nuoria) on tunnetusti ihan turha yrittää keskustella mistään... Kävin vaan katsoon kun tuolta Roketsuvoorumilta ohjattiin kattoon jos haluaa nauraa... Ja kyllä tämä on niin naurettavaa juttua täynnä että huhhuh... Lapset, sanonpa vaan että internetissä tappeleminen on ku paralympialaiset, voitat tai häviät, silti oot vammanen...

    • Janne.

      "Ns. "aidot" rokkarit eivät edes kirjoittele tälle paskafoorumille, vaan antavat suosiolla pentujen pitää tätä leikkikenttänään. Jos haluat asiallista keskustelua, niin kannattaa hakea sitä jostain muualta... "

      Suomi24 onkin internetin ulostusreikä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2286
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2094
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      171
      1893
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      171
      1692
    5. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      36
      1374
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      15
      1184
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1178
    Aihe