Trumbsetä hyvin vihanen. Konfrenssi meinasi kieltää tuen saudeilta jotka murhaa Jemenissä lapsia ja siviilejä. Saudeja pitää tukea. Aseteollisuus hyötyy ...
Tappakaa Jemenissä!
9
<50
Vastaukset
En tiedä. mutta Venäjä tappoi Aleppossa ja Itä-Ghoutassa kymmeniä tuhansia siviilejä, naisia ja lapsia.
- Anonyymi
Valehtelet jönäsluikuri. Se oli Usan koalitio,joka tuhos Mosulinkin. Miksi patologinen valehtelia,jönöspelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet jönäsluikuri. Se oli Usan koalitio,joka tuhos Mosulinkin. Miksi patologinen valehtelia,jönöspelle?
Onpa Aaprahammi raivona. Eihän USA-laisia ollut Aleppoa ja Itä-Ghoutaa lähelläkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa Aaprahammi raivona. Eihän USA-laisia ollut Aleppoa ja Itä-Ghoutaa lähelläkään.
Toinen ääliö. Usan koulitio pyöri koko Syyriassa,vuosia. Meni monta sairaalaa ja muuta pommituksissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen ääliö. Usan koulitio pyöri koko Syyriassa,vuosia. Meni monta sairaalaa ja muuta pommituksissa.
Ei ollut lähelläkään Aleppoa tai Itä-Ghoutaa, ja sairaaloita pommitti nimenomaan Venäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut lähelläkään Aleppoa tai Itä-Ghoutaa, ja sairaaloita pommitti nimenomaan Venäjä.
Monta sairaalaa meni Usan koalitiolla,tiedoksi baltiantiltu. Mosulissa korttelipommit. Miksi vitun ääliöt tulette valehtelemaan? Kuka maksaa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta sairaalaa meni Usan koalitiolla,tiedoksi baltiantiltu. Mosulissa korttelipommit. Miksi vitun ääliöt tulette valehtelemaan? Kuka maksaa,
Laita ääliö niistä faktoja esille. USA:lla ei edes ole mitään korttelipommeja enää nykyaikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita ääliö niistä faktoja esille. USA:lla ei edes ole mitään korttelipommeja enää nykyaikana.
Vittu minä mikään baltiantiltujen juoksupoika ole. Ette seuraa uutisvirtaa, Vain maksusta rutisette valeita. Hävetkä retkut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu minä mikään baltiantiltujen juoksupoika ole. Ette seuraa uutisvirtaa, Vain maksusta rutisette valeita. Hävetkä retkut!
Älä tiltu valehtele. Sinussa ei ole miestä vastaamaan puheista, sillä sellaisia uutisia ei löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045291Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy17910827Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369691Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858508Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03190Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282202- 321525
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261490