.Nightwishilla on noussut "kusi päähän".seurasin bändin lausuntoja niin voi voi kun ollaan ollaan niin suuria tähtejä toivottavasti häivytte Suomesta ei Suomi kaipaa tollasia
"runkku hevibändejä
Nightwish on surkea
24
3088
Vastaukset
- hdfdhd
Ja antti tuisku on sit vitun hyvä? Ei kannata suuttua jos kuulee vähän totuuksia, sillä täysin tottahan se on mitä sanoivat, kaupallista paskaahan idolssit sun muut popstarssit on, ei mitään muuta!
- jeppe
ja vieläpä ihan vitun huonoa kaupallista paskaa..
- gravy train
jeppe kirjoitti:
ja vieläpä ihan vitun huonoa kaupallista paskaa..
Bändillä on huono ego kun haukkuu muut jotka ei edusta samaa suuntausta minusta kaikki musiikkityylit on oman arvoisia sillä toiset tykkää isästä toiset äidistä pohjalta elämää pitäisi rakentaa.
gravy train kirjoitti:
Bändillä on huono ego kun haukkuu muut jotka ei edusta samaa suuntausta minusta kaikki musiikkityylit on oman arvoisia sillä toiset tykkää isästä toiset äidistä pohjalta elämää pitäisi rakentaa.
jokainen bändi joka voitti tuolla palkinnon oli kaupallista paskaa.... ei pahalla mutta rahaahan levy yhtiöt niillä tekee....
- JKK
gravy train kirjoitti:
Hietala ei maininnut ketään nimeltä, ja hän olikin hämmästynyt minkäläisen mekkalan hänen sanansa olivat nostaneet ja selkeytti vähän tilannetta koska ilmiselvästi suurimmalla osalla suomalaisista on kuuulovamma.
Nightwishin basisti kiistää: En haukkunut Idols-tähtiä
Lauantaina viisi Emmaa pokannut Nightwish oli jo eilen kiertueella Stuttgartissa. Bändin basisti Marco Hietala ihmetteli Saksasta käsin, miten hänen Emma-gaalassa pitämälleen kiitospuheelle on annettu uusia merkityksiä. Eilinen Iltalehti kertoo, että Nightwish haukkui Idols -tähtiä ja Antti Tuiskun fanit raivostuivat siitä. Kiitospuhetta on kuitenkin tulkittu pahasti väärin.
- En ole missään vaiheessa haukkunut Idols-tähtiä. Minulla ei ole mitään heitä vastaan. Lausumani kärki oli kohdistettu formaatteihin, jotka raadollisuudessaan ovat kylmää laskelmointia, Hietala jyrähtää.
- Tunnen hengenheimolaisuutta kaikkia artisteja kohtaan. Jos joku haluaa lavalle esiintymään, ymmärrän sen täysin: samasta syystähän minä itsekin siellä olen. - thegodofallmortal
gravy train kirjoitti:
Ja tämä gravy train nimimerkki taitaa myös lukeutua huonokuuloisten ihmisten joukkoon.
"Bändillä on huono ego kun haukkuu muut jotka ei edusta samaa suuntausta minusta kaikki musiikkityylit on oman arvoisia"
Bändillä ei ole huono ego, sillä bändi ei puhunut. Vaan yksi ihminen puhui. Eikä tämä yksi ihminen haukkunut mitään suuntausta tai musiikkityyliä. Tämä ihminen arvosteli idols- ja popstars- formaatteja. Mutta tämä on tietysti minun tulkinta.
- Metallipoju
1) Marko on yksi suomalaisen musiikin vanhimmista konkareista ja nähnyt musiikkibisneksen kaikki kiemurat yli 20 vuoden ajalta.
2) Marko ei kritisoinut muuta kuin idolsin ja popstarsin formaattia - eli rahastusautomaattia. Ei ketään Antsaa tai Hanea tai Jantsaa tai Indöksää tai Zeiniä.
3) Nightwish on kymmenen vuoden aikana menestyksensä ansainnut. Satoja keikkoja ympäri maailmaa, satoja tuhansia myytyjä levyjä. Ihan itse tehtyä musiikkia, ja sijoittivatpa satoja tuhansia euroja omia rahojaan (!!!) levyn ja videoiden tekoon.
Ni! - tieto lisää tuskaa
Joo, pakko myöntää että kaikkien maailman ihmisten mielestä Anttituisku on maailman paras artisti, koska se tekee itse biisinsä. Se sanoittaa, säveltää, sovittaa, suunnittelee goreografiansa, järjestää keikkansa, ja hoitaa fanipostinsa itse. Antttituisku on yli-ihminen. Me kaikki kumarramme Anttituiskulle ja palvomme häntä maailman suurimpana artistina.
Ai niin Nightwish on aivan paska verrattuna Anttituiskuun. Antti on paras. Maailman paras... - puhut
nightwish ei ole muuta kuin oopperatähti wannaben kiljumista
- HIETALA
Nightwishillä noussut kusi päähän... Kenellä niistä? kaikillako? mitä tarkoitat? en ymmärrä sinua...
No joopa joo, en kauheasti ENÄÄ perusta Nihgtwishistä(ENÄÄ... sen takia että tässä pari vuotta sitten olin suuri fani).
Mutta kyllä he itse tekevät biisinsä, soittavat itse ja lavalla tekevät kaiken oikeasti, eivätkä millään taustanauha paskalla kuten eräs nimeltä mainitsematon ANTTI TUISKU tai HANNA PAKARAINEN...
Siis hyvä vaan että joku ihminen uskaltaa oikeasti sanoa noinkin selvästi oman mielipiteensä noista "tositeeveemusiikkiohjelma-formaateista"...
Nightwishiä ei pidä haukkua MARCON mielipiteen takia, ehkäpä voisitte ruveta jopa ylistämään tätä bändiä juuri tuosta syystä...
*MIETTIKÄÄPÄ SITÄ PIENISSÄ HINTTI MUISKU PÄISSÄNNE* - heartbreak_kid
Niin ja Antti Tuiskullahan se kusi ei oo noussu päähän!? Menis takas sinne Siwan kassalle, sinne se kuuluu!!! Nightwishin Marco puhu täyttä asiaa, Antti Tuisku muut idols/popstars tyyypit ei oo tehny ite mitään sen ns. "menestyksen" eteen!
- Sleep-Walker
eikä tuisku osaa ees laulaa, toisin ku tarja puhumattakaan muista kyvyistä, joita nw:llä on
- nanne
Sleep-Walker kirjoitti:
eikä tuisku osaa ees laulaa, toisin ku tarja puhumattakaan muista kyvyistä, joita nw:llä on
Tässä on nyt varmaan moneen kertaan käynyt ilmi, ettei Hietala haukkunut Anttia tahi varsinaisesti eritellyt ketään muitakaan, vaan hän esitti mielipiteensä formaatista. Täysin oikeutetusti, suomessahan on sanavapaus jne, mutta minusta on silti aika huvittavaa, että hän kehtasi sanoa sen emma-gaalassa. Pistää osittain mietityttämään, oliko se nyt ihan oikea paikka tuollaiselle.. (minusta Marco siis on oikeassa). Eipä tuollaisesta lausunnosta paljon muuta voi odottaakaan kuin väärinkäsityksiä ja vihaisia tuiskufaneja jotka ensi kesän festareilla heittelevät NW:n keikkabussia kivenmurikoilla.
Asiallahan ei loppujen lopuksi ole mitään tekemistä sen kanssa onko jonkun lempibändi Nightwish vai Antti Tuisku. Yrittäkää nyt hyvät ihmiset elää toistenne kanssa!
- NIGHTFISH
on ne hyviä, joo. en oikein nightwishin heville lämpene, mut hyviä varmaan lajissaan. musta niillä on kyllä tosi huono nimi muuten, jos sikseen tulee. mikä hiton "yötoive"? kuulostaa melkein yhtä hyvältä kuin "kari tapio & diesel". vaihtaisivat nimeksi vaikka nightfish, yökala.
- the siren
Te idiootit ette kuole sukupuuttoon. Mistä teitä oikein sikiää ?
Nightwish on jo aika vanha bändi joten vähän kunnioitusta...he soittavat hyvin ja jopa ovat niin suosittuja että heitä on ruvettu jopa matkimaan...suomalainen metalli musiikki on todella suosittua maailmalla.
- siisti
...paska nightwish on parhain suomalainen bändi/brändi =) siis vittu mee nuoleskelemaan sitä Antin kuvaa runkkubulla =) joo mee sitte vittuun suomesta paska jos et osaa kunnioittaa nightwishiä suomen "melkein" ainoa toivo ulkomaiden markkinoilla mieti nyt nightwishin levy ONCE oli viime vuonna euroopan myydyin ja Tarja Turunen valittiin Argentiinassa vuoden naissolistiks joten haista vittu joten hyvästi runkku hyvää matkaa homolaan eli Antin luo.
- NW88
nightwish on yks suomen parhaista bändeistä tosiaankin. todella taitavia soittajia, ja se on huomattu ulkomaillakin. oliko nyt 3 miljoonaa myytyä levyä. joista suomessa alle puol miljoonaa...
nightwih pysyy harvinaisen hyvin maanpinnalla. monella olis kyl noussut jo kusi päähän, mutta eipä tarjalla tuomaksella ja kumppaneilla.
ja suomi todellakin kaipaa tuollaisia bändejä. - menninkäinen
hietalan puhe emma gaaalassa oli täyttä totta,suomiei kaipaa mitään kaupallista musiikkia ja kaikenmaailman idolsseja tai popstaarsseja..jokaisen täytyy kulkea oma tiensä huipulle ja ansaita menestys...suomi toimii metalli maana hyvin ilman mitään tuiskuja yms...
- wawn
Hietala puhu täyttä faktaa...Nightwish ainaki tekee itte biisit
- .....
Nyt sanon tän kaikille ihmisille mitä maa päällään kantaa....
OMA MIELIPIDE KULLAKIN,JA SE ON SALLITTUA!
Jotkut tykkää Nightwish:istä jotkut Antti Tuiskusta...
Ite olen Nightwish:in puolella... todella hyvä bändi... en voi sille mitään että inhoan Antti Tuiskua ja nyt yleensäkkin kaikkia näitten popstars ja Idols tähtiä...
mutta kuten äsken sanoin oma mielipide kullakin...
- Master
Se kuuluu niiden rooliin.
Miltä näyttää jos he käpertyisivät sanomalehteen ja pyytäisivät haastattelijalta anteeksi olemassaoloaan? - Mary
Sen takia Nigthwishin musa on surkeaa kun he haukkuivat Antti Tuiskua? Ookoo...
- hiphei
Onpas nyt Ruisku fanit sotapolulla.. NW on yhtye joka on omilla ansioillaan saanut kaiken suosion aikaan. Antti se aukoo suutaan keikalla ja nauhat hoitaa loput. Näin on. NW on paras bändi mitä Suomesta on maailmalle mennyt. Piste
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273463- 402277
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71927Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131119