P234: Pari kysymystä naisille

Haluaisin saada naisilta hyvin argumentoituja vastauksia (jos sellaisia naisilta voi edes saada) miksi suomalainan, Suomessa asuva, suomea äidinkielenään puhuva nainen kirjoittaa Tinderiin esittelytekstin englanniksi? En kritisoi asiaa siksi ettenkö osaisi englantia, mutta miten naiset perustelette sen positiiviseksi asiaksi profiileissanne? Mitä lisäarvoa se mielestänne tuo miesten silmissä?

Toinen kysymys, miten perustelette positiiviseksi seikaksi sen että osa (joskus suurikin osa) kuvista on otettu jossain lomakohteessa? Ymmärrän että kuka tahansa haluaa tuoda esille itselleen mieluisia muistoja tai kokemuksia, mutta miten se nostaa miesten silmissä pisteitä kun kyse on seuranhausta? En tee mitään sillä tiedolla miltä nainen näyttää keinuessaan riippumatossa, kuva on otettu selkäpuolelta ja noin 10 metrin etäisyydeltä.

Enkä toki yleistä, että kaikkien naisten profiilit olisivat edellämainitun kaltaisia, mutta aika paljon tuollaisia tulee vastaan.

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaukset tiedät itsekin. Miksi? Koska Enkun kielinen teksti on tarkoitus tavoittaa muutkin, kuin suomenkieliset miehet. Lomakuvat edustavat mitä ilmeisemmin naisen mieluisia paikkoja ja harrastuksia. Matkustelu voi olla jo sellainen mieleinen harrastus.

      Jag tror det.. :)

      • Katsos kun tie naisen sydämeen käy sen kautta, miten paljon jaksat myötäelää hänelle tärkeissä asioissa.. Ja ymmärrät mikä on hänelle tärkeää. Jotta noin...vaikka mitäpä minä miehenä tästä tietäisin. :)


      • Hakeeko tällainen nainen siis seuraa etusijassa "diskoajista".


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Hakeeko tällainen nainen siis seuraa etusijassa "diskoajista".

        Mahdollisesti, ympäriinsä missä ikuna kulkee. :)


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Hakeeko tällainen nainen siis seuraa etusijassa "diskoajista".

        Mitä tekemistä niillä kuvan ja kielen valinnoilla on diskon kanssa ?


      • Vihertäjä
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tekemistä niillä kuvan ja kielen valinnoilla on diskon kanssa ?

        Eli arabeista.


    • Näköjään tämä aloitus veti naiset hiljaiseksi. Ei löydy meriselitystä ei...

      Enemmänkin muutamat ätmit ovat kirjoittaneet samansuuntaisia arvailuja mitä itsekin ajattelen.

      Yleensä painan punaista rastia näille kovinkin kansainvälisille tapauksille, mutta sitähän voisi ryhtyä vaihteeksi painamaan sydäntä ja jos jostain syystä sattuu tulemaan osuma, niin laitan viestiä englanniksi. Ihan vain kettuillakseni.

      • Anonyymi

        Siksi englanniksi, että ei tarvitse tyytyä sinunlaisiin mt-potilaisiin Suomesta.


      • Ehkä ne naiset sitten vaan ovat kansainvälisiä ja eurooppalaishenkisiä. Onhan se toisaalta hyvä, että jos on matkailukuvia profiilissa, niin tietää sitten ne matkailusta pitävät miehet ottaa yhteyttä, kun taas ne matkailusta ei pitävät voivat vastaavasti siirtyä seuraavaan profiiliin.

        Mutta ei kannata sun sentään alentua joidenkin noiden ätmien tasolle, joiden kirjoituksia ylläpito on luultavasti tästä just poistanut. Olethan sä kuitenkin sentään varakkaampana ja tasokkaampana miehenä kaikin tavoin noiden ätmien yläpuolella.

        En ole kyllä itse koskaan tollaisiin ihmeen sovelluksiin edes tutustunut.


      • Anonyymi

        Tota, voisko olla niin ettei täällä naiset tiedä miksi jotkut laittaa profiileihinsa mitä laittaa? Ehkä kannattaisi kysyä suoraan niiltä profiilin tekijöiltä.


      • Anonyymi

        Eipä DarkFear edes lue miesten tekstejä treffipalveluissa, vaan hän summassa tykkää kaikista vastaan tulevista mustista miehistä. Välillä hänellä käy tuuri ja taktiikka vie jopa sänkyyn asti, kuten kävi tämän Youssufin kanssa:))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Ehkä ne naiset sitten vaan ovat kansainvälisiä ja eurooppalaishenkisiä. Onhan se toisaalta hyvä, että jos on matkailukuvia profiilissa, niin tietää sitten ne matkailusta pitävät miehet ottaa yhteyttä, kun taas ne matkailusta ei pitävät voivat vastaavasti siirtyä seuraavaan profiiliin.

        Mutta ei kannata sun sentään alentua joidenkin noiden ätmien tasolle, joiden kirjoituksia ylläpito on luultavasti tästä just poistanut. Olethan sä kuitenkin sentään varakkaampana ja tasokkaampana miehenä kaikin tavoin noiden ätmien yläpuolella.

        En ole kyllä itse koskaan tollaisiin ihmeen sovelluksiin edes tutustunut.

        Mäkin pidän itseäni kansainvälisenä eurooppalaishenkisenä miehenä, esim. viime viikolla asioin töissä virolaisen asiakkaan kanssa, joka oli käymässä Suomessa ja kommunikoimme englanniksi. Mutta miksi tavallinen suomalainen nainen esittelee itsensä englanniksi kun kyse on seuranhausta?

        Oma esittelyni on suomeksi ja siitä huolimatta olen saanut useita osumia, juttuseuraa ja viime vuonna jopa pussya ei-suomalaiselta naiselta.

        Suomalainen mies ja ulkomaalainen nainen ovat ihan normaali pari, mutta BBC ja PAWG täysin luonnonvastaista. Googlatkaa jos ette tiedä lyhenteitä.


      • peris234 kirjoitti:

        Mäkin pidän itseäni kansainvälisenä eurooppalaishenkisenä miehenä, esim. viime viikolla asioin töissä virolaisen asiakkaan kanssa, joka oli käymässä Suomessa ja kommunikoimme englanniksi. Mutta miksi tavallinen suomalainen nainen esittelee itsensä englanniksi kun kyse on seuranhausta?

        Oma esittelyni on suomeksi ja siitä huolimatta olen saanut useita osumia, juttuseuraa ja viime vuonna jopa pussya ei-suomalaiselta naiselta.

        Suomalainen mies ja ulkomaalainen nainen ovat ihan normaali pari, mutta BBC ja PAWG täysin luonnonvastaista. Googlatkaa jos ette tiedä lyhenteitä.

        Niin joudun itsekin joskus käyttämään töissäni englantia, kun työskentelen asiakaspalvelualalla, eli voin oikeastaan hyvin sanoa olevani just kansainvälinen ja eurooppalaishenkinen mies.

        Ehkä sitten jotkut ovat kirjoittaneet jotain itsestään myös englanniksi, että Suomessa asuvat ulkomaalaiset voisivat myös ottaa halutessaan yhteyttä. Kuitenkin Suomessa asuu moniakin ulkomaalaisia, jotka eivät välttämättä osaa juurikaan suomea.

        En ole kyllä tollaisiin lyhenteisiin tutustunut. En ole itse juurikaan tutustunut näihin nykyaikaisiin sovelluksiin ja muihin nettimaailman termeihin, niin oon ehkä enempi sen Pääskyvuoren Jorman kanssa samoilla linjoilla:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Anonyymi

        Asiallinen vastaushan tuli jo ekassa viestissä.

        1) Nainen hakee miestä kaikista kieliryhmistä, äidinkieli ei tartte olla Suomi.

        2) Kuvat kertoo, että tykkää matkustelusta (ja hakee myös matkaseuraa).

        Ei oo tarkoituskaan miellyttää mahdollisimman monia miehiä, vaan oikeanlaisia miehiä. eli kansainvälisiä, matkustelusta pitäviä.


    • Anonyymi

      Mä laittaisin vastauksen arabiaksi tms. vieraalla kielellä. Se osittaa, että nainen tavoitti ulkomaalaisen ja hän lukee sujuvasti englantia mutta vastaa mieluiten omalla äidinkielellään.

      Hottis

    • Anonyymi

      Leveilyä kaikki tyynni.
      Olen cool...
      Massan mukana täytyy mennä ;]

    • Anonyymi

      Matkustuskuvia voi olla sen takia ettei neljän seinän sisällä lojuvat ottaisi yhteyttä. Jotain yhteistä pitää olla, matkustamisesta pitävälle käy matkustava. Englanniksi teksti koska halutaan muita kuin suomalaisia.

      • Niin voidaan ainakin karsia ne ätmit pois, kun eipä ne naisettomuudesta kärsivät ätmiluuserit ole koskaan edes ulkomailla missään käyneet, kun ei heillä ole varaa sinne lähteä ja monet ovat niin kotomaahansa jämähtäneitä persujunttejakin.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Niin voidaan ainakin karsia ne ätmit pois, kun eipä ne naisettomuudesta kärsivät ätmiluuserit ole koskaan edes ulkomailla missään käyneet, kun ei heillä ole varaa sinne lähteä ja monet ovat niin kotomaahansa jämähtäneitä persujunttejakin.

        Ethän sinäkään ole koskaan käynyt ulkomailla. Tyypillinen ätmi siis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinäkään ole koskaan käynyt ulkomailla. Tyypillinen ätmi siis.

        Olenpas käynyt ja vieläpä useita kertoja, sillä oon käynyt useita kertoja mm. Tallinnassa ja Tukholmassa. Lisäksi mulla kyllä olisi rahaa matkustaa vaikka maailman ympäri, jos vaan haluaisin.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Olenpas käynyt ja vieläpä useita kertoja, sillä oon käynyt useita kertoja mm. Tallinnassa ja Tukholmassa. Lisäksi mulla kyllä olisi rahaa matkustaa vaikka maailman ympäri, jos vaan haluaisin.

        Jokos sä olet ehtinyt Somaliaan appiukkoa morjestamaan?


      • Anonyymi

        Suurin osa matkustelijanaisista lojuu neljän seinän sisällä 350-360 päivää vuodessa.

        Muutama päivä matkaillaan, loppuvuosi tumputetaan älypuhelinta sohvalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokos sä olet ehtinyt Somaliaan appiukkoa morjestamaan?

        En ole tollaisiin paskamaihin lähdössä. Eikä mulla tosin tällä hetkellä ole appiukkoa, kun oon sinkkumies. Tosin voisihan sitä hyvin vaikka tämän palstan kautta jonkun naisen löytää. Varmasti naisille kelpaisi oikein hyvin mun kaltaiseni Andrea Pirlon näköinen suvaitsevainen, nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa matkustelijanaisista lojuu neljän seinän sisällä 350-360 päivää vuodessa.

        Muutama päivä matkaillaan, loppuvuosi tumputetaan älypuhelinta sohvalla.

        Mistäs tiedät?


      • Matkustelussa sinänsä ei ole mitään väärää. Esim. itse voisin ihan hyvin matkustaa reilun kuukauden päästä Amerikkaan ihan paikan päälle katsomaan miten kaverini Marco Porari ajaa Indy500-kisassa. Saisin suhteilla jopa vapaaliput, mutta töiden takia joudun skippaamaan. Tai joskus vaikkapa Venäjälle esim. Sotshiin tms.

        Mutta suomityttöjen lomakohteet ja niiden motiivit kyllä tiedetään...


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Matkustelussa sinänsä ei ole mitään väärää. Esim. itse voisin ihan hyvin matkustaa reilun kuukauden päästä Amerikkaan ihan paikan päälle katsomaan miten kaverini Marco Porari ajaa Indy500-kisassa. Saisin suhteilla jopa vapaaliput, mutta töiden takia joudun skippaamaan. Tai joskus vaikkapa Venäjälle esim. Sotshiin tms.

        Mutta suomityttöjen lomakohteet ja niiden motiivit kyllä tiedetään...

        Eivät mielikuvitusolentosi pääse tänäkään vuonna kisaan mukaan, valitan.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Matkustelussa sinänsä ei ole mitään väärää. Esim. itse voisin ihan hyvin matkustaa reilun kuukauden päästä Amerikkaan ihan paikan päälle katsomaan miten kaverini Marco Porari ajaa Indy500-kisassa. Saisin suhteilla jopa vapaaliput, mutta töiden takia joudun skippaamaan. Tai joskus vaikkapa Venäjälle esim. Sotshiin tms.

        Mutta suomityttöjen lomakohteet ja niiden motiivit kyllä tiedetään...

        Evvk


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Niin voidaan ainakin karsia ne ätmit pois, kun eipä ne naisettomuudesta kärsivät ätmiluuserit ole koskaan edes ulkomailla missään käyneet, kun ei heillä ole varaa sinne lähteä ja monet ovat niin kotomaahansa jämähtäneitä persujunttejakin.

        ehkä en oo ihan ATM mutta KTM.

        Lista maista, missä olen käynyt:

        Ruotsi
        Viro
        Latvia
        Australia
        Malesia
        Hong Kong
        Thaimaa
        Filippiinit

        Listasta on jätetty pois maat, joissa olen käynyt vain lentokentällä, ja jatkanut toisella lennolla eteenpäin (ja ohi).

        Uudessa liittymässäni on muuten puhelut EU-maissa (ja eräissä muissa Euroopan maissa) samalla hinnalla kuin kotimaassa ja ilman vastaanottomaksua - toisin kuin aiemmassa liittymässäni (joka oli Saunalahti).

        Harmi vaan, että tuon listan maista hyöty tuosta jää vähäiseksi.

        2 hyvää maata joissa lentokentällä olisi halvoille puheluhinnoille käyttöä: Turkki, Qatar.
        Noissa kun saattaa olla tiettyihin Aasian kohteisiin matkustettaessa useampi tunti aikaa lentokentällä odottelemassa seuraavaa lentoa.

        Suomesta muuten aloitti tai aloittaa pian joku kiinalaislentoyhtiö, joka lentää Helsinki-Vantaan kentältä johonkin kiinalaiseen pikkukaupunkiin. Jos päämatkakohde ei ole Kiina, jää nähtäväksi, onko hintataso niin edullinen, että tuota hyödyntämällä kannattaisi lentää muihin Aasian kohteisiin.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        En ole tollaisiin paskamaihin lähdössä. Eikä mulla tosin tällä hetkellä ole appiukkoa, kun oon sinkkumies. Tosin voisihan sitä hyvin vaikka tämän palstan kautta jonkun naisen löytää. Varmasti naisille kelpaisi oikein hyvin mun kaltaiseni Andrea Pirlon näköinen suvaitsevainen, nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.

        Noin tyhmää miestä kuin darkkis on ei kukaan nainen halua.


    • Anonyymi

      Täältä on turha kysyä, koska täällä todella harva on Tinderissä. Suurin osa kirjoittajista on varattuja 40 naisia ja ne, jotka ovat sinkkuja, eivät hae seuraa, täältä eivätkä Tinderistä.

      Siksi on hiljaista, kysyt väärästä paikasta.

      • Anonyymi

        Noin mäkin ajattelin.


    • Anonyymi

      Tinderi taitaa olla aika pinnallisille ihmisille.

      Mulle tuli ensimmäisenä mieleen, että monen työpaikan työkieli on englanti. Sillä tavoittaa myös työn perässä Suomeen tulleet korkeasti kouluttautuneet. Prameat matkakuvatkin puoltaisivat saman elintasoluokan tyypin etsimistä.

      xLiner

      • Anonyymi

        Pari naista sanoivat matkustelleensa aika usein ulkomailla..kun olivat avioliitossa. Sinkkunaisena ei ollutkaan enää varaa matkustella, mistähän voisi johtua..

        Englanninkielinen ilmoitus saattaa auttaa matkakohteeseen pääsyn edullisesti tai mieluimmin ilmaiseksi. Suominaiset myös kuvittelevat olevansa kovaa valuuttaa ulkomaisten liikemiesten parissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pari naista sanoivat matkustelleensa aika usein ulkomailla..kun olivat avioliitossa. Sinkkunaisena ei ollutkaan enää varaa matkustella, mistähän voisi johtua..

        Englanninkielinen ilmoitus saattaa auttaa matkakohteeseen pääsyn edullisesti tai mieluimmin ilmaiseksi. Suominaiset myös kuvittelevat olevansa kovaa valuuttaa ulkomaisten liikemiesten parissa.

        En noista tyypeistä tiedä, mutta omissa tutuissa on joitain sellaisia, jotka eivät tykkää matkustaa yksin, ja jos kavereista ei löydy matkaseuraa, käy helposti niin, ettei sinkkuna tule lähdettyä. Että joillain voi olla syynä joku tällainenkin. Ja sitten ei aina kehtaa sanoa, ettei uskalla lähteä yksin, eikä varsinkaan kehtaa sanoa, ettei ole matkaseuraa - silloin joku "just nyt ei oo varaa/aikaa/tms" on helpompi perustelu. No, toki syitä voi olla muitakin, ihan henkilöstä riippuen - mutta ei se syy aina ole just se, mitä tällä palstalla tietysti heti epäillään. (Ja itse asiassa matkustaminen on mahdollista aika pienelläkin budjetilla, joten jos nyt ei ihan työtön, velkaantunut tai todella pienituloinen ole, niin kyllä aina JONNEKIN pääsee.)


      • Nainen39vee kirjoitti:

        En noista tyypeistä tiedä, mutta omissa tutuissa on joitain sellaisia, jotka eivät tykkää matkustaa yksin, ja jos kavereista ei löydy matkaseuraa, käy helposti niin, ettei sinkkuna tule lähdettyä. Että joillain voi olla syynä joku tällainenkin. Ja sitten ei aina kehtaa sanoa, ettei uskalla lähteä yksin, eikä varsinkaan kehtaa sanoa, ettei ole matkaseuraa - silloin joku "just nyt ei oo varaa/aikaa/tms" on helpompi perustelu. No, toki syitä voi olla muitakin, ihan henkilöstä riippuen - mutta ei se syy aina ole just se, mitä tällä palstalla tietysti heti epäillään. (Ja itse asiassa matkustaminen on mahdollista aika pienelläkin budjetilla, joten jos nyt ei ihan työtön, velkaantunut tai todella pienituloinen ole, niin kyllä aina JONNEKIN pääsee.)

        Sitä mäkin sanoin tossa Perikselle ja oon sanonut muillekkin miehille sitä, että noissa ilmoituksissa voidaan ns. karsia pois ne miehet, jotka eivät tykkää siitä matkustelusta. Varmasti löytyy myös sellaisia naisia, joilla ei ole mitään matka-aiheisia kuvia profiilissaan ja jotka eivät välitä siitä matkustelusta.

        Joten kannattaisi palstan miesten varmasti panostaa enempi niihin naisiin ja heidän ilmoituksiinsa, kun tällä palstalla monetkaan miehet eivät siitä matkustelusta ole koskaan välittäneet tai edes käyneet ulkomailla.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Sitä mäkin sanoin tossa Perikselle ja oon sanonut muillekkin miehille sitä, että noissa ilmoituksissa voidaan ns. karsia pois ne miehet, jotka eivät tykkää siitä matkustelusta. Varmasti löytyy myös sellaisia naisia, joilla ei ole mitään matka-aiheisia kuvia profiilissaan ja jotka eivät välitä siitä matkustelusta.

        Joten kannattaisi palstan miesten varmasti panostaa enempi niihin naisiin ja heidän ilmoituksiinsa, kun tällä palstalla monetkaan miehet eivät siitä matkustelusta ole koskaan välittäneet tai edes käyneet ulkomailla.

        Peris ei myöskään ole käynyt koskaan ulkomailla, tuskin edes Varsinais-Suomen ulkopuolella.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Sitä mäkin sanoin tossa Perikselle ja oon sanonut muillekkin miehille sitä, että noissa ilmoituksissa voidaan ns. karsia pois ne miehet, jotka eivät tykkää siitä matkustelusta. Varmasti löytyy myös sellaisia naisia, joilla ei ole mitään matka-aiheisia kuvia profiilissaan ja jotka eivät välitä siitä matkustelusta.

        Joten kannattaisi palstan miesten varmasti panostaa enempi niihin naisiin ja heidän ilmoituksiinsa, kun tällä palstalla monetkaan miehet eivät siitä matkustelusta ole koskaan välittäneet tai edes käyneet ulkomailla.

        Pysy sinä darkkis kotona vaan kun naiset ajattelevat kaikea negatiivista harvahiuksisista miehistä, jotka yksin matkustelevat.


      • DarkFear
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysy sinä darkkis kotona vaan kun naiset ajattelevat kaikea negatiivista harvahiuksisista miehistä, jotka yksin matkustelevat.

        Ai sulla itselläsi onkin harva tukka vai. No se onkin aina yleistä teillä persuja äänestävillä ahdasmielisillä paskajunteilla. Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies, enkä mikään sun kaltainen persuja äänestävä paskajuntti saatana!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Peris ei myöskään ole käynyt koskaan ulkomailla, tuskin edes Varsinais-Suomen ulkopuolella.

        No eiköhän se Peris ehdi vielä joskus ulkomaillakin käymään, kun hänellä se varsinkaan ei ole rahasta kiinni. Kyllä varmasti Peris on Turun seudun ulkopuolella käynyt, sillä kyllä kai hänellä sentään joskus on ollut jotain asiaa eri maakuntiin vaikka töiden tai harrastusten takia.

        Ymmärrän kyllä, että jos ei ole ollut sellaisia kavereita, joiden kanssa sinne ulkomaille voisi lähteä, niin eipä sinne silloin tee mieli yksin lähteä. Mutta Perishän kertoi, että hän olisi saanut Makelta jopa ilmaisliput tonne IndyCar-kisaan.


    • No Pälis vastaskin minusta aikahyvin. Mutta enemmän mä keskittyisin sinuun tässä aloituksessa...

      Miksi sinua mietityttää naiset, jotka eivät selkeästi sinua kiinnosta kansainvälisyydellään, tai kuvillaan? Pitäisikö sinun keskittyä ihan itseesi ja antaa toisten touhuta omissa Tinderprofiileissaan mitä tykkää? Suotta pahoitat mielesi minusta tuollaisen takia.

      Itsekin huomasin aikoinaan, että monet laittoivat epäselviä kuvia ja laimeita profiilitekstejä sinne, eikä minua kanssa kiinnostanut sellaiset, mutta sitä varten siinä olikin se ruksi.... Ei kaikki tarvitse kaikkia kiinnostaakaan, kun sehän se on koko sen ohjelman idea, karsia pois sellaiset, mistä ei pidä ja tykätä niistä, mistä pitää...olitpa sitten mies tai nainen...

      Kuten itsekin kirjoitit, että ei kaikki naiset ole tuollaisia, mistä kyselit, keskity heihin. Muille vaan ruksia, koska ei sinunkaan tarvitse kaikkia ymmärtää, tai kaikista pitää. Kyllä tänne maailmaan mahtuu vaikka minkälaista vipertäjää. :o)

    • Anonyymi

      Oli aika hassu juttu kun soitin isälle, niin mamma vastasi ja kuorsaus kuului, isä nukkumassa autossa ja mamma ajamassa... "tarkista ötökät" oli toimenpide mitä kehoitin tekemään.

    • En jaksa lukea koko ketjua kovin tarkkaan, joten sori jos tulee toistoa... yksi syy lomakuviin voi olla sekin, että lomilla ja matkoilla vaan tulee kuvattua enemmän ja sitä kautta lomakuvista voi löytää todennäköisemmin kivoja tai kiinnostavia kuvia. Matkoille mennään usein yhdessä jonkun toisen kanssa, joten siellä saa itsestä muitakin kuvia kuin selfietä. Monen mielestä aurinkoiset kuvat näyttävät paremmilta kuin jossain tihkusateessa otetut, loisteputkivalosta puhumattakaan. Tästä syystä myös kesäkuvia todennäköisesti laitetaan enemmän kuin talvikuvia, ja toki kesäisin varmaan kuvataankin enemmän.

      En osaa perustella tätä paremmaksi enkä huonommaksi, kun itselläni ei ole ollut kai yhtään matkoilla otettua kuvaa missään deitti-ilmoituksessa. Mutta jos ihan vaan valokuvausta mietin, tuli nämä syyt mieleen. Itse tosin olen törmännyt deitti-ilmoituksissa todella monenlaisiin naisten kuviin, joissain on oltu ulkomailla, jossain on vaellettu Lapissa paksuissa syystamineissa. Toki lomakuvilla varmasti halutaan kertoa jotain itsestä ja elämäntyylistä - mutta eikö se vaan ole hyvä, että jos itselle matkakuvat ovat turn off, se tulee selväksi heti, eikä tarvitse sitten pettyä treffeillä?

      • Anonyymi

        Kirjoitat todella pitkiä juttuja ja sitten et jaksa lukea toisten juttuja, oletkohan ikinä ajatellut lukea itse omia kirjoituksiasi?

        Tuollainen oli vähän... taisteluristeilijä-jutut, vitsinä, mutta...... loukkasinkohan valtakunta-nimistä niin pahasti että ei viitsi enää kirjoittaa, noh olisi pitänyt tietää että melko turha on leikkiä, pidin valtakunnasta.


    • Anonyymi

      Olet saanutkin jo hyviä ja luultavasti oikeita vastauksia. Nuo oli tietysti itsekin pääteltävissä.

      • Anonyymi

        Olikohan sitten Napanuora-ohjelmassa oikea vaihtoehto Z, A, C vai P (kuin Parabellum)?
        Neiti taisi olla B.


    • Anonyymi

      Samaa kysyn miehiltä, jotka hakevat seuraa nettisaiteilta, miksi esittely englanniksi ? Oletan että haluavat korostaa omaa erinomaisuuttaan, niinkuin englantia ei yleisesti osattaisi. Usein vielä korostavat omaavansa korkeakouluopintoja.
      Ne miesten lomakuvat voivat lisäksi olla 10 v vanhoja, jopa olutlasi kädessä otettuja.
      Minulla menee heti hylkyyn sellainen mies

      • Anonyymi

        Oikeastaan nekin jotka enkkua kirjottaa ei kirjoita sitäedes kovin hyvin.. Moni luulee silti osaavansa tosi hyvin.


    • Paljon tullut keskustelua, mutta kovin heikosti naiset ovat onnistuneet perustelemaan näitä juttuja. Oikeastaan sanoisin että tuossa ylempänä Pääskyvuoren Jere saattaa olla eniten asian ytimessä.

      Eikä ne lomalla otetut kuvat maailmaa kaada, kunhan nainen ymmärtää sen että kaikki eivät ole kiinnostuneita matkustelusta tai eivät kykene siihen. Ei se matkustelu ole mikään hyvän elämän mittari. Mutta tuo englanninkielinen esittely on ehdoton turn-off kun ajattelee mahdollisia motiiveja siihen. Hyi.

      Tänään tuli vastaan suomenkielinen pohjanoteeraus, olkoonkin että se oli todennäköisesti hieman kieli poskella kirjoitettu. Parikymppinen nainen listasi asioita mistä tykkää. Listalla oli muistaakseni juurikin matkustelu, olikohan jotain lemmikkeihin liittyvää ja eräs kohta oli että pahat pojat 🙄 Onnea vaan metsästykseen. Toivottavasti löytää mitä etsii ja saa mustan silmän ja muuta jännää.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4730
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      276
      2844
    3. 134
      1737
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      209
      1437
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1099
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1077
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe