Mitä teen kun lääkärit jättää minut?!

Anonyymi

Lääkäreillä on tapana jättää minut ongelmieni kanssa, ja yleensä ei sillä niin väliä, mutta nyt vaivani vaikuttavat huolestuttavasti normaaliin elämään ja tarvitsisin apua!

Siis viime vuonna minulle alkoi tulla tilanteita, joissa en voinut liikkua tai liikuttaa tiettyä osaa kehostani. Kun käteni jähmettyi kouristusmaisesti moniksi minuteeiksi, sain neurologille ajan. Epäilivät epilepsiaa ja kuvattiin pää ja tehtiin EEG. Ei löytynyt mitään, lääkäri sitten heitti vaihtoehdon, että aivot uudelleen järjestäytyvät ja hei hei. Silloin se oli ok.

Nyt sitten asia on pahentunut paljon. Olen kaksi kuukautta lähes joka päivä kokenut vaikeutta liikkua ja joskus jopa en ole liikkunut pitkiin aikoihin mihinkään, hyvä jos silmät liikkuivat. Menin uudestaan lääkäriin ja lähetettiin uudestaan EEG-kuvauksiin. Ei epilepsiaa, tuon jo tiesin. Mutta kun se ei ole epilepsiaa ja EEG oli hyvä, niin lääkäri sanoi, että ei ole jatkoa. Eli hei hei. Yritin siinä kysellä mitä se voisi olla tai mitä kannattaisi nyt tehdä, ja lääkäri tuttuun tapaan vain hoki, että ''Ei tutkimustuloksia, EI JATKOA.'' Pitäisikö minut nyt pistää äidin puhelin numero käteen ja toivoa, etten jähmety kesken syömisen tai kun ajan autoa?

SIIS Soitanko uudestaan ajanvaraukseen ja selitän asiani? Vai pitäisikö minun itsenäisesti kokeilla erikoislääkäreitä, kuten fysioterapeuttia (niskajumi) tai psykoterapeuttia (voihan tuo psyykkistäkin olla?) tai ...? Mitä minun kannattaisi tehdä? Ja miten asia kannattaa esittää puhelimessa, että saa asiat hoidettua niin, ettei minua lytätä maahan?

Olen nainen, 21 v.

Kiitos kaikista vastauksista!

19

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lääkärinammatissa tulee pukeutua soteasusteisiin, niinkuin kelalla.

    • Anonyymi

      Kuukauden mehupaastotaimieluimmin kuukauden vesipaasto,niin paranet.
      Tai ehkä vieläparempi ayrvedinen kuukauden ureapaasto.

      • Anonyymi

        Älä yllytä, minun tekee kipeää.


    • Anonyymi

      Olisikohan aihetta vaihtaa suuntaa, josta yrität saada apua?
      Jospa niistä perinteisistä korjauksista löytyisi apua myös sinulle, kuten monille muillekin on löytynyt, kun noiden "oikeiden" hoitojen keinot ovat loppuneet. Esim. kalevalainen jäsenkorjaus voisi olla eräs kokeilemisen arvoinen juttu!

      • Anonyymi

        Niinpä, runttaillaan jäseniä jotta tulee lääkärinkin löydettäviä vikoja. Olen joskus käynyt ihan laillisesti vahvistetulla kiropraktikolla ja hoitokuurin jälkeen meni pari kuukautta ennen kuin olin taas terve ja kivuton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, runttaillaan jäseniä jotta tulee lääkärinkin löydettäviä vikoja. Olen joskus käynyt ihan laillisesti vahvistetulla kiropraktikolla ja hoitokuurin jälkeen meni pari kuukautta ennen kuin olin taas terve ja kivuton.

        Pitikö mennä sinne laillistetulle? Onhan niitä muitakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, runttaillaan jäseniä jotta tulee lääkärinkin löydettäviä vikoja. Olen joskus käynyt ihan laillisesti vahvistetulla kiropraktikolla ja hoitokuurin jälkeen meni pari kuukautta ennen kuin olin taas terve ja kivuton.

        Kyllä, jos lääkärin huomion haluaa niin kannattaa olla tosi huonossa ja kehnossa kunnossa. Pitää Suomalaisena myös muistaa, ettei sisu kuulu lääkäriin. Jos lääkäri kysyy sattuuko ja vähänkin sattuu niin sanotaan kyllä, ehdottomasti.


    • Anonyymi

      Siis viesti on poistettu, kun aloittajaa kehoitetaan miettimään kalevalaiselle jäsenkorjaajalle menoa, kun muualta ei ole saanut apua, jopa kieltäydytty hoitamastakin!

      Mikä tuossa on sääntöjen vastaista?
      Sääntöjä tulkitseva tietenkin kertoo asiasta tarkemmin!

      • Anonyymi

        Mainostusta? Se ei ole sallittua keskustelupalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainostusta? Se ei ole sallittua keskustelupalstalla.

        Eikö sitten lääkärin hoito ole mainostusta, jota joka välissä täällä näkee?


    • Anonyymi

      Itse koettua. Lääkärit jotka ei osaa hommaansa. Jättävät yleensä potilaan usein oman onnensa nojaan. Tämä on yleensä taktiikka, jos lääkärillä menee sormi suuhun.
      Terveyskeskukset ns."arvauskeskukset" on pahimpia. Sieltä et koskaan saa diagnoosia, jos sitä menet hakemaan. Saat vain reseptejä lääkkeisiin, joita kokeilet vaivaasi. Jos ne ei auta, sinua kehoitetaan tulemaan uudelleen. Jotta saisit uusia lääkkeitä kokeiltavaksi vaivaasi.
      Näin kävi minulle, kunnes ambulanssi vei keuhkoveritulpan takia sairaalaan.
      Samalla käynnillä löytyi myös rintasyöpä.
      Olin hengenvaarassa. Mutta tk.lääkärin mielestä en ollut. En tiedä, itkisikö, vai nauraisiko?
      Mutta tälläinen on pelottavaa terveydenhoitoa.

      • Anonyymi

        Aika hurjalta kuulostaa. Saahan tuollaisista lääkäreistä valittaa? Voiko ihminen vaatia lääkärin vaihtoa?

        On kyllä ihanaa jos saattuu saamaan ajan hyvälle ja mukavalle lääkärille. Sellaisia lääkärietä pitäisi kiittää enemmän.

        Toivottavasti sinua hoidetaan nyt hyvin. Onko syöpä parantunut?


      • Anonyymi

        Niinhän sitä ilmoitetaan, että vain koulutettu tietää!


    • Anonyymi

      Ihan selvästi konversiohäiriö. Kokeile siis psykoterapeuttia.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista kuinka helposti kivut ja vaivat saadaan täällä "oikeiden hoitojen" puolella käännettyä sieltä "korvien välistä" johtuviksi!

      • Anonyymi

        Joo ja tämän korvienväliasiankin he toteavat tutkimatta.


    • Anonyymi

      Mitäs sitä enempiä tutkimaan, kun siellähän se vika on! Jos niin sanotaan.

      • Anonyymi

        havaintojen teko on vaikeaa ilman tutkimusta


    • Anonyymi

      Missä päin Suomea asut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe