Käytän rekisteröityä nimmaria

Toivottavasti onnistuu nyt että rekisteröimäni nimimerkki on vain minun käytössä. Olen rekisteröinyt Solopuun vuosia sitten mutta heti silloin ilmeni, että joku ylläpidossa kirjoitteli sillä minun piikkiini. Rekisteröimisestä ei ollut mitään hyötyä. Myös käyttämiäni rekisteröimättömiä nimiä alettiin heti käyttää joten oli palkko kirjoitella vaihtuvilla nimmareilla. Olen usein kirjoitellut tässä foorumissa Kauanuskossa, kauanhellari, KRkommentoi. Jatkossa pyrin kirjoittamaan rekisteröitynä, sillä alkaa olla uudistuksen myötä vain anonyymia ja harmaata massaa.

14

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihana nimmari 👍
      Minä en taida uskaltaa, kun joku kirjoitti ettei luota moderaattoriin. Mitä haittaa moderaattorista voi olla?

• Et sitten ottanut huomioon sitä, että joku molopää voi rekisteröidä itselleen nikin saIopuu. Pieni l-kirjain korvataan isolla i-kirjaimella ja niin ilkimys voi kirjoitella mukamas sinuna kaikkea paskaa ja mustamaalata tai vahingoittaa sinua. Mitä jos poistaisit tuon nikin ja valitsisit tilalle uuden: vaikka sekopää. Sitä ei ole helppo plagioida. Tai typerys. Tai idiootti. Tai... kusetettu.

• Jos niin käy voi ottaa yhteyttä ylläpitoon ja muuttaa nimimerkin. Oli tosiaankin aikoinaan ylläpidossa henkilöitä jotka kirjoittelivat toisten nimimerkeillä. Seriffeinä kun sai olla joku palstan aktiivi.

• Anonyymi

No höh..Kaikenlaista sitä.

• Anonyymi

Nikistäsi on helppo tehdä rinnakkaisnikki saIopuu, etkä huomaa mitään.
        L kirjain korvatan isolla i kirjaimella.
        Tätä jäynää ateistit harrastavat.

• salopuu

Jos seuraa aktiivisesti foorumia niin heti hoksaa ja vakioporukka myös ymmärtää nikkivarkauden. Ja mitä todistaa ateismin luonteesta mitä se on jos pitää noin sotkea. Ateisteilla ole nikkivarkautta huomannut.

• Anonyymi
        salopuu kirjoitti:

Jos seuraa aktiivisesti foorumia niin heti hoksaa ja vakioporukka myös ymmärtää nikkivarkauden. Ja mitä todistaa ateismin luonteesta mitä se on jos pitää noin sotkea. Ateisteilla ole nikkivarkautta huomannut.

valitse nikki mitä ei voi väärentää äläkä syytä yläpitoa.
        oletko itse ateisti?

• salopuu kirjoitti:

Voihan laittaa nikin oman kuvansa kanssa

• salopuu kirjoitti:

Oletko ateisti?

• Anonyymi

Ylläpito jakeli anteliaasti IP-osoitteita. Mikä estää ylläpitoa jakelemasta myös henkilötietoja?

Löysin tälläisen kommentin: "Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että ylläpito vertailee minun ja Kirjakäärön IP-osoitteita. Ne eivät ole samat. Saat minun puolestani pyytää ylläpidosta vahvistuksen".

• Anonyymi

Olisi selkeätä laittaa kirjoituksen eteen entinen oma nimimerkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myöskin kirjoituksen loppuun käy vanha nimimerkki, jos ei halua rekisteröityä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myöskin kirjoituksen loppuun käy vanha nimimerkki, jos ei halua rekisteröityä.

Miksi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2431
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      347
      2047
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1902
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1723
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1508
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1029
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      890
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      875
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      828
    Aihe