Toivottavasti onnistuu nyt että rekisteröimäni nimimerkki on vain minun käytössä. Olen rekisteröinyt Solopuun vuosia sitten mutta heti silloin ilmeni, että joku ylläpidossa kirjoitteli sillä minun piikkiini. Rekisteröimisestä ei ollut mitään hyötyä. Myös käyttämiäni rekisteröimättömiä nimiä alettiin heti käyttää joten oli palkko kirjoitella vaihtuvilla nimmareilla. Olen usein kirjoitellut tässä foorumissa Kauanuskossa, kauanhellari, KRkommentoi. Jatkossa pyrin kirjoittamaan rekisteröitynä, sillä alkaa olla uudistuksen myötä vain anonyymia ja harmaata massaa.
Käytän rekisteröityä nimmaria
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana nimmari 👍
Minä en taida uskaltaa, kun joku kirjoitti ettei luota moderaattoriin. Mitä haittaa moderaattorista voi olla? Et sitten ottanut huomioon sitä, että joku molopää voi rekisteröidä itselleen nikin saIopuu. Pieni l-kirjain korvataan isolla i-kirjaimella ja niin ilkimys voi kirjoitella mukamas sinuna kaikkea paskaa ja mustamaalata tai vahingoittaa sinua. Mitä jos poistaisit tuon nikin ja valitsisit tilalle uuden: vaikka sekopää. Sitä ei ole helppo plagioida. Tai typerys. Tai idiootti. Tai... kusetettu.
Jos niin käy voi ottaa yhteyttä ylläpitoon ja muuttaa nimimerkin. Oli tosiaankin aikoinaan ylläpidossa henkilöitä jotka kirjoittelivat toisten nimimerkeillä. Seriffeinä kun sai olla joku palstan aktiivi.
- Anonyymi
No höh..Kaikenlaista sitä.
- Anonyymi
Nikistäsi on helppo tehdä rinnakkaisnikki saIopuu, etkä huomaa mitään.
L kirjain korvatan isolla i kirjaimella.
Tätä jäynää ateistit harrastavat. Jos seuraa aktiivisesti foorumia niin heti hoksaa ja vakioporukka myös ymmärtää nikkivarkauden. Ja mitä todistaa ateismin luonteesta mitä se on jos pitää noin sotkea. Ateisteilla ole nikkivarkautta huomannut.
- Anonyymi
salopuu kirjoitti:
Jos seuraa aktiivisesti foorumia niin heti hoksaa ja vakioporukka myös ymmärtää nikkivarkauden. Ja mitä todistaa ateismin luonteesta mitä se on jos pitää noin sotkea. Ateisteilla ole nikkivarkautta huomannut.
valitse nikki mitä ei voi väärentää äläkä syytä yläpitoa.
oletko itse ateisti? salopuu kirjoitti:
Jos seuraa aktiivisesti foorumia niin heti hoksaa ja vakioporukka myös ymmärtää nikkivarkauden. Ja mitä todistaa ateismin luonteesta mitä se on jos pitää noin sotkea. Ateisteilla ole nikkivarkautta huomannut.
Voihan laittaa nikin oman kuvansa kanssa
salopuu kirjoitti:
Oletko ateisti?
- Anonyymi
Ylläpito jakeli anteliaasti IP-osoitteita. Mikä estää ylläpitoa jakelemasta myös henkilötietoja?
Löysin tälläisen kommentin: "Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että ylläpito vertailee minun ja Kirjakäärön IP-osoitteita. Ne eivät ole samat. Saat minun puolestani pyytää ylläpidosta vahvistuksen".- Anonyymi
Olisi selkeätä laittaa kirjoituksen eteen entinen oma nimimerkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöskin kirjoituksen loppuun käy vanha nimimerkki, jos ei halua rekisteröityä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöskin kirjoituksen loppuun käy vanha nimimerkki, jos ei halua rekisteröityä.
Miksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175800
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641- 502849
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262846Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332286Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452280Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme211825Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747- 381500
- 1711363