Hei,
Ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen sukulaiset ovat alkaneet puoliksi asumaan meillä. Tämä oli aluksi viihdyttävää mutta alkoi hymy hyytymään kun huomasin heidän aiheuttamien kustannusten kasvaneen. Esimerkiksi kahvikustannukset ovat räjähtäneet käsiin kun heille kelpaa vaan kalliit erikoiskahvikapselit. Ostin halpaa suodatinkahvia mutta se on jäänyt minun juotavaksi. Toinen on ruokakustannukset. Olen ostanut jääkaappiin halpoja valmisaterioita mutta he syövät aina meidän ruuat ( meillä on gluteeniton ja maidoton ruokavalio).
Mikä avuksi? Olen miettinyt että piilottaisin erikoisvahvit ja meidän ruuat heidän vierailun ajaksi tai että jatkaisin markettikahvia sahanpuruilla. Voisin myös käydä ruokajonosta hakemassa evästä heille. Olen myös sortunut varasteluun kun olen itse sukuloimassa. Pyrin varastamaan arkielämän tuotteita muilta jotta saisin nollattua nämä sukulaisten aiheuttamat kustannukset. Muita hyviä vinkkejä?
Sukulaiset tulevat kalliiksi
2
161
Vastaukset
- Anonyymi
Kykeneväthä ne liikkumaan ilman miehesi ja sinun apau!
Mitä varten et lähetä niitä ruokakauppaan ostamaan teille kaikille syötävää!!!!!!!!!!? Ne tietenkin itse maksavat ostokset, niin omansa kuin teidänkin!
Teet kamalaa vääryyttä antaessasi niiden kättäytyä teidän kodissa tuolla tavoin. Niillä ei ole mitään tapoja ja sinä omalta osuudeltasi yllytät niitä. - Anonyymi
No Mitäs veetua annat heidän olla teidän kanssanne? Käske painua, ja hankkia omat kodit ja hankkia itse tarpeensa. Tai sitten he ostavat omat tarpeet, ja te omanne. Ja miksi he sitten asuvat Tiedän luonanne? Ei minulla yh-äidillä, säätila vaikka mieskin olisi niin olisi mitään sukulaisia Tässä hyyssätä. Toki voin hetkellisesti auttaa pienissä asioissa, mutta ei se, että se otetaan tavaksi. Mutta itseppähän tuossa tilanteessa haluat olla, joten oma on vikasi ja asiasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4173352On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat1092511Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1022508Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12359Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll282094Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1921564Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel121382Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2041201Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,451186- 931091