Sukulaiset tulevat kalliiksi

Anonyymi

Hei,

Ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen sukulaiset ovat alkaneet puoliksi asumaan meillä. Tämä oli aluksi viihdyttävää mutta alkoi hymy hyytymään kun huomasin heidän aiheuttamien kustannusten kasvaneen. Esimerkiksi kahvikustannukset ovat räjähtäneet käsiin kun heille kelpaa vaan kalliit erikoiskahvikapselit. Ostin halpaa suodatinkahvia mutta se on jäänyt minun juotavaksi. Toinen on ruokakustannukset. Olen ostanut jääkaappiin halpoja valmisaterioita mutta he syövät aina meidän ruuat ( meillä on gluteeniton ja maidoton ruokavalio).

Mikä avuksi? Olen miettinyt että piilottaisin erikoisvahvit ja meidän ruuat heidän vierailun ajaksi tai että jatkaisin markettikahvia sahanpuruilla. Voisin myös käydä ruokajonosta hakemassa evästä heille. Olen myös sortunut varasteluun kun olen itse sukuloimassa. Pyrin varastamaan arkielämän tuotteita muilta jotta saisin nollattua nämä sukulaisten aiheuttamat kustannukset. Muita hyviä vinkkejä?

2

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kykeneväthä ne liikkumaan ilman miehesi ja sinun apau!
      Mitä varten et lähetä niitä ruokakauppaan ostamaan teille kaikille syötävää!!!!!!!!!!? Ne tietenkin itse maksavat ostokset, niin omansa kuin teidänkin!

Teet kamalaa vääryyttä antaessasi niiden kättäytyä teidän kodissa tuolla tavoin. Niillä ei ole mitään tapoja ja sinä omalta osuudeltasi yllytät niitä.

• Anonyymi

No Mitäs veetua annat heidän olla teidän kanssanne? Käske painua, ja hankkia omat kodit ja hankkia itse tarpeensa. Tai sitten he ostavat omat tarpeet, ja te omanne. Ja miksi he sitten asuvat Tiedän luonanne? Ei minulla yh-äidillä, säätila vaikka mieskin olisi niin olisi mitään sukulaisia Tässä hyyssätä. Toki voin hetkellisesti auttaa pienissä asioissa, mutta ei se, että se otetaan tavaksi. Mutta itseppähän tuossa tilanteessa haluat olla, joten oma on vikasi ja asiasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      201
      4224
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      244
      3374
    3. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      1
      2831
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      2295
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      85
      1963
    6. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1609
    7. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1270
    8. Onko Kuhmossa salapareja

Eli varattuja joilla salasuhde tai suhteita
      Kuhmo
      15
      1228
    9. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1208
    10. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1131
    Aihe