Hyödyttääkö miehen "laittautuminen" naisten saamisessa?

Anonyymi

Kannattaako esim. hiuksia laittaa geelillä tms, panostaa tyylikkääseen pukeutumiseen,, entä hajuvesien käyttö tai vastaava? Jos ei ole hyvännäköinen mies muuten niin parantaako tällanen trimmailu miehen ulkonäköä naisten silmissä?

79

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ei paranna, tulee vaan homomainen vaikutelma, eli päinvastoin, karkottaa naisia. Ei mies saa trimmailla. Normaali hygienia riittää.

      • Anonyymi

        Eikös sellaiset pienet "turkkilaiset" kulmakarvat olisi nyt miehillä trendiä, eli vain 2mm ohuet kulmakarvat ja erisuuntiin parturoitu jotta toinen silmä näyttäisi vihaisemmalle kuin toinen?


    • Anonyymi

      Kai tuollainen ainakin matujen kohdalla toimii. Tai siten suominainen on vain niin hölmö että pelkkä oleminen ulkomaalainen riittää...

      • Etelän maissa käytetään tosi imelän hajuisia miesten hajusteita, ja mulle ainakin tulee äkkiä paha olo.

        Neutraalit on ok,


    • Normaali pesu parantaa ja saahan sitä hiuksensa kammata. Vaatteet ja mies puhdas.

      Ei tarvii olla riikinkukko.

      • Anonyymi

        Mutta niin jos kulmakarvat ovat ajettu väärin ja "vinkisin vonksin kummasti eri suuntailevatkin", turkkilaiset pienet sellaiset, parturille voi silloin mainostaa.

        Aivan tätä tulosta en odottanut.

        Kulmakarvat vimpelin vihamiesten suuntiin, toinen etelään toinen kaakkoon.


    • Anonyymi

      Riippuu siitä millaista alakulttuuria haluaa edustaa, ei ole olemassa mitään yhtä tyyliä mikä toimisi kaikkiin.

    • Anonyymi

      Ehkä teinit voi "huijata" itsensä komeammaksi teinityttöjen silmissä, mutta jo täysikäsenä naiset katsovat miehessä geneettisiä piirteitä. Voit ostaa hienoimmat vercacet päälle ja laittaa kalleimmat tuoksut, mutta jos esim leukasi on pieni niin hukkaat rahasi

      • Katson miehessä rintakehää.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Katson miehessä rintakehää.

        ..ja kaulaa & kämmenselkiä.


      • Anonyymi

        Sen takia Hjalliksellakaan ei ikinä varmaan käy flaksi, kun ei ole leukaa.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        ..ja kaulaa & kämmenselkiä.

        Mä katson liikettä... miten mies liikkuu, sen koko olemusta siinä hetkessä... mmm 😊

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä katson liikettä... miten mies liikkuu, sen koko olemusta siinä hetkessä... mmm 😊

        xLiner

        "mmm 😊"

        Nauroin tälle. Mutta siinä tiivistyikin se kaikki, miten me naiset miestä tarkkaillaan. :D

        Eikäs ne tajua mitään :D

        Mies on läpiskannattu kahdessa minuutissa.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        "mmm 😊"

        Nauroin tälle. Mutta siinä tiivistyikin se kaikki, miten me naiset miestä tarkkaillaan. :D

        Eikäs ne tajua mitään :D

        Mies on läpiskannattu kahdessa minuutissa.

        Siis parissa sekunnissa nainen tekee sen päätöksen antaako vaiko ei, ei siihen pinnallisuuteen kauempaa tartteta. Paitsi tietty sitten kun sitä statusta katotaan niin sitten kyylätään kengät, kellot yms..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis parissa sekunnissa nainen tekee sen päätöksen antaako vaiko ei, ei siihen pinnallisuuteen kauempaa tartteta. Paitsi tietty sitten kun sitä statusta katotaan niin sitten kyylätään kengät, kellot yms..

        Geneettisesti nainen näkee nopeasti, mikä mies hänelle käy.

        Se ei ole naisen vika, sen sanoo luonto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä katson liikettä... miten mies liikkuu, sen koko olemusta siinä hetkessä... mmm 😊

        xLiner

        Iso osa habitusta on se miten liikkuu ja itsensä kantaa. Sellanen vähän hidas länkkärimainen Clint Eastwood tyyli toimii paremmin kuin jokin hötkyilevä duracell.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        "mmm 😊"

        Nauroin tälle. Mutta siinä tiivistyikin se kaikki, miten me naiset miestä tarkkaillaan. :D

        Eikäs ne tajua mitään :D

        Mies on läpiskannattu kahdessa minuutissa.

        Nainen skannataan kahdessa sekunnissa.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Geneettisesti nainen näkee nopeasti, mikä mies hänelle käy.

        Se ei ole naisen vika, sen sanoo luonto.

        Just niin, ton kun kaikki miehet ymmärtäisivät. Ne luulee että nainen on pinnallinen omasta päätöksestä tai pahuudesta. Noi vaan on asioita mille ei mahda mitään.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Geneettisesti nainen näkee nopeasti, mikä mies hänelle käy.

        Se ei ole naisen vika, sen sanoo luonto.

        Niin koska naiset ovat eläimiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin koska naiset ovat eläimiä.

        Luulen, että olen nisäkäs?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin koska naiset ovat eläimiä.

        Onko mies matelija, vaihtolämpöinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just niin, ton kun kaikki miehet ymmärtäisivät. Ne luulee että nainen on pinnallinen omasta päätöksestä tai pahuudesta. Noi vaan on asioita mille ei mahda mitään.

        Kyllä, luonto on luonut meidät näin. Niin se on luonut miehenkin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä, luonto on luonut meidät näin. Niin se on luonut miehenkin.

        Ai saamari, että nukuttaa...

        *krooh*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin, ton kun kaikki miehet ymmärtäisivät. Ne luulee että nainen on pinnallinen omasta päätöksestä tai pahuudesta. Noi vaan on asioita mille ei mahda mitään.

        Eli naisille ei ole annettu tarpeeksi aivoja ja järkeä että voisivat ajatella eivätkä vain seurata kiimaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli naisille ei ole annettu tarpeeksi aivoja ja järkeä että voisivat ajatella eivätkä vain seurata kiimaansa.

        Ihanko oikeasti olet itse kaiken tuon "yläpuolella"? Samalla tavalla miehetkin haluaa tiettyjä piirteitä naisilta, nuoruutta jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko oikeasti olet itse kaiken tuon "yläpuolella"? Samalla tavalla miehetkin haluaa tiettyjä piirteitä naisilta, nuoruutta jne.

        Mutta miehet eivät tee sitä kyllä/ei päätöstä ensisekunneilla, ja sekin päätös voi myöhemmin muuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miehet eivät tee sitä kyllä/ei päätöstä ensisekunneilla, ja sekin päätös voi myöhemmin muuttua.

        Eli antaisit mielestäsi vastenmielisen näköiselle naiselle mahdollisuuden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli naisille ei ole annettu tarpeeksi aivoja ja järkeä että voisivat ajatella eivätkä vain seurata kiimaansa.

        Eipä niitä aivoja ole näemmä miehillekään sen enempää annettu. Ei mies pysty päättämään: ”Toimimpa järkevästi ja otan vaimon tuosta rumasta naisesta, vaikka hän ei yhtään kikkeliä kohotakaan.” Valitettavasti mieskin joutuu tyytymään vaistonvaraiseen kiihottumiseen naista valitessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli naisille ei ole annettu tarpeeksi aivoja ja järkeä että voisivat ajatella eivätkä vain seurata kiimaansa.

        Jännä että sanot noin, kun ottaa huomioon että koko naisen markkina-arvo perustuu nuoruuteen ja kauneuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä että sanot noin, kun ottaa huomioon että koko naisen markkina-arvo perustuu nuoruuteen ja kauneuteen.

        Ketä muuten kiinnostaa ihmisen markkina-arvo? Ei kai sitä ihmistä ole tarkoitus jälleenmyydä??

        Nimim. Ei markkinaihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä muuten kiinnostaa ihmisen markkina-arvo? Ei kai sitä ihmistä ole tarkoitus jälleenmyydä??

        Nimim. Ei markkinaihminen

        Tämän palstan miehiä se on mitä suurimmassa määrin kiinnostanut koko sen kolme vuotta, mitä itse olen palstalla vieraillut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän palstan miehiä se on mitä suurimmassa määrin kiinnostanut koko sen kolme vuotta, mitä itse olen palstalla vieraillut.

        Ja perustelevat sen biologialla, "miehet nyt vain pitävät nuorista naisista, se on luonnollista"... mutta nainen ei saisi mennä viettiensä mukana vaan naisen pitäisi pyrkiä "järkevyyteen". Heh.


    • Anonyymi

      Ei. Jos sinussa ei ole mitään naisia kiinnostavaa niin turhaa se on. Jos taas on, on samantekevää mitä sun päällä on ja miten olet laittautunut.

      • Anonyymi

        Ei pidä täysin paikkaansa.
        Ei röllipeikon imago juuri ketään naista viehätä, vaikka miehellä periaatteessa olisikin naisia viehättäviä ominaisuuksia. Kyllä miehen kuin miehen kannattaa pitää yllä siistiä ilmiasua.


    • Anonyymi

      Siistinä ja puhtaana, omalla tyylillä missä on hyvä olla. Pskalle ei kannata alkaa haista myöhemminkään ja hammaskalusto kannattaa pitää kunnossa.

      xLiner

      • Just näin.


    • Anonyymi

      Kun googlailee aiheeseen liittyviä videoita tai blogitekstejä niin kyllä naiset väittää että pienellä laittautumisella tavismies voi komistua ja että he kiinnittävät huomiota miten siististi mies on pukeutunut jne.

      • No nimenomaan perussiisteys ja puhtaus.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No nimenomaan perussiisteys ja puhtaus.

        Ja asialliset tilanteeseen sopivat vaatteet.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No nimenomaan perussiisteys ja puhtaus.

        Kyllä se peruspuhtaus ja siisteys ratkaisee paljon, mutta varsinkin ravintolaympäristössä voi laittautua. Kyllä pikkutakki ja siistiolemus voi ratkaisevasti vaikuttaa siihen, miten nainen miehen kokee?


    • Anonyymi
      • Sillä viisiin :D

        Tuubipätkä oli kyllä hyvä, rupes nukuttamaan armottomasti...

        *haukotus*


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Sillä viisiin :D

        Tuubipätkä oli kyllä hyvä, rupes nukuttamaan armottomasti...

        *haukotus*

        Niinpä, mieti jos vielä olisit vielä turvallisen miehen kainalossa...mukava tuollaiseen olisi nukahtaa ja herätä?

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, mieti jos vielä olisit vielä turvallisen miehen kainalossa...mukava tuollaiseen olisi nukahtaa ja herätä?

        AsianVierestä

        Mua ei kyllä sais hereille.

        Kiitos muuten oikeasti linkistä, ihan oli tämän tarvis...

        Vähän hermo lepää hetken. aijai vedenropinaa..ja kahinaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mua ei kyllä sais hereille.

        Kiitos muuten oikeasti linkistä, ihan oli tämän tarvis...

        Vähän hermo lepää hetken. aijai vedenropinaa..ja kahinaa.

        Silmät luppass...

        zzZZZzzzz zzz...


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mua ei kyllä sais hereille.

        Kiitos muuten oikeasti linkistä, ihan oli tämän tarvis...

        Vähän hermo lepää hetken. aijai vedenropinaa..ja kahinaa.

        Kuulokkeet korville ja silmät kiinni.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulokkeet korville ja silmät kiinni.

        AsianVierestä

        Taidan tehdä niin...

        Jatkakaahan te.


    • Anonyymi

      Tuosta laittautumisesta voin sanoa että riittää hihaton kulahtanut treenipaita ja perusfarkut.
      Kesäkuuma, iho tummenee ja lihaksien säikeet näkyville. Terassilla on aina vientiä vaikka et puhuisi mitään.

      AsianVierestä

    • Riippuu aina laittautumisesta (sitäkin voi tehdä niin monella tavalla ja eri tyyleissä) ja riippuu naisista. Eri ihmiset tykkäävät erilaisista miehistä.

      • Anonyymi

        Millaisista sinä tykkäät?

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisista sinä tykkäät?

        AsianVierestä

        Eikös toi nainen39 seurustele naisen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös toi nainen39 seurustele naisen kanssa?

        Jos noin olisi niin en voi valittaa, ihan hyvän valinnan on varmasti tehnyt:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin olisi niin en voi valittaa, ihan hyvän valinnan on varmasti tehnyt:)

        AsianVierestä

        Niin on kertonut, miehet ei kiinnosta häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on kertonut, miehet ei kiinnosta häntä.

        Typerä nainen ylpeilee sinkkupalstalla seurustelevansa ja olevansa lesbo. Argumentointikyky tasoa palikka. Älykkyys loistaa poissaolollaan. Näsäviisas feministi, joka on täynnä vihaa miehiä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typerä nainen ylpeilee sinkkupalstalla seurustelevansa ja olevansa lesbo. Argumentointikyky tasoa palikka. Älykkyys loistaa poissaolollaan. Näsäviisas feministi, joka on täynnä vihaa miehiä kohtaan.

        Päinvastoin,n39 perustelee kantansa rauhallisesti ja asiallisesti ja sillä on fiksuja pointteja. Sen takia siihen monet näyttää hermostuvankin, kun tietävät sen olevan oikeassa eivätkä kykene enää vänkäämään vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin,n39 perustelee kantansa rauhallisesti ja asiallisesti ja sillä on fiksuja pointteja. Sen takia siihen monet näyttää hermostuvankin, kun tietävät sen olevan oikeassa eivätkä kykene enää vänkäämään vastaan.

        Varmasti olet tuota mieltä mikäli olet epäoikeudenmukainen ja todellisesta tasa-arvosta mitään ymmärtämätön feministi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti olet tuota mieltä mikäli olet epäoikeudenmukainen ja todellisesta tasa-arvosta mitään ymmärtämätön feministi.

        En ole, mutta itse taidat olla epäoikeudenmukainen ja naisvihaaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole, mutta itse taidat olla epäoikeudenmukainen ja naisvihaaja?

        Millä perusteella olen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä perusteella olen?

        Olet melko hyökkäävä kommenteissasi. Aliarvioit n39:n älykkyyttä vain koska se on kanssasi eri mieltä. Asiallisemmin ja paremmin n39 kommentoi kun suurin osa palstan miehistä esimerkiksi. Se pitäsi sinunkin nähdä kaikista kurpitteluista ja vastaavista. Et ole reilu ,sallit naisten haukkumisen mutta joku asiallinen n39 saa vihasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet melko hyökkäävä kommenteissasi. Aliarvioit n39:n älykkyyttä vain koska se on kanssasi eri mieltä. Asiallisemmin ja paremmin n39 kommentoi kun suurin osa palstan miehistä esimerkiksi. Se pitäsi sinunkin nähdä kaikista kurpitteluista ja vastaavista. Et ole reilu ,sallit naisten haukkumisen mutta joku asiallinen n39 saa vihasi.

        Et perustellut asiaa mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et perustellut asiaa mitenkään.

        Perustelin, mutta jos et ymmärrä oma on vikasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustelin, mutta jos et ymmärrä oma on vikasi.

        Nainen39 ei esimerkiksi koskaan alennu haukkumaan ketään tai aliarvioimaan kenenkään älykkyyttä kuten juuri sinä teit. Vain koska hänen kommentit ei sinua miellytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen39 ei esimerkiksi koskaan alennu haukkumaan ketään tai aliarvioimaan kenenkään älykkyyttä kuten juuri sinä teit. Vain koska hänen kommentit ei sinua miellytä.

        Vain miehiä vihaava feministi väittää noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain miehiä vihaava feministi väittää noin.

        Vain naisia vihaava sovinisti väittää noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain miehiä vihaava feministi väittää noin.

        Miksi vihaat niin paljon naisia?


    • Anonyymi

      Jokaisen kannattaisi miettiä mitä tyyliä haluaa edustaa, niin että se kuvastaisi omaa luonnetta ja mielenkiinnon aiheita. Tietenkään jos haluaa edustaa pienempää alakulttuuria se ei todennäköisesti toimi muihin.

      • Anonyymi

        Tuo on se perusjuttu mikä tulee olla kunnossa. Pukeudu siten mikä sinulle on tärkeää ja mistä pidät. Katsojat voivat tumputtaa, paeta tuntureille, halveksua, juosta karkuun tai lähteä yöksi. Vapaa maa ilman rajoja.

        AsianVierestä


      • Anonyymi

        Niin turkkilaisista vähän vinksahtaneista kulmakarvoista tuli mieleen, joku Peppikin voisi tykätä kun parturi vetäisisi vahingossa toisen puolen viiksistä vahingossa pois "OHO"... siis tämä selviytyjien ville vallaton vilkas, eikun niin Walpio joo Ville Walippo.


    • Anonyymi

      Ei hyödytä. En käytä geelejä. Normi suihku, dödö ja puhtaat vaatteet niin olen naisia saanut. Miehen ei kannata esittää mitään pelimiestä joka sukii tukkaa koko ajan paremmaksi. Oon huomannut että ihan tavalliset miehet saa naisia tavallisissa vaatteissa.

      Tindermies

    • Aloittaja: "Hyödyttääkö miehen "laittautuminen" naisten saamisessa?
      Kannattaako esim. hiuksia laittaa geelillä tms, panostaa tyylikkääseen pukeutumiseen,, entä hajuvesien käyttö tai vastaava? Jos ei ole hyvännäköinen mies muuten niin parantaako tällanen trimmailu miehen ulkonäköä naisten silmissä?"

      Kyllä hyödyttää. Itse leikkautin eilen hiukseni. Olin paremman näköinen, kun hiukset oli pesty hyvin parturin shampoolla ja hiukset laitettu geelillä. Kadulla näytti lukiolaistyttö kohentavan olemustaan näyttääkseen paremmalta minun silmissäni tai ainakin niin sen tulkitsin. Katseen perusteella näytin lukiolaistytön silmissä komealta. Myös pikkutakki parantaa ulkonäköä, sillä hartiat näyttävät laajemmilta ja olemus siistimältä, varakkaammalta. Ehkä normaalisti en ole niin hirvittävän hyvännäköinen, mutta eilen peilistä parturin jäljeltä näytti tosi siistiltä puhtaine siistine hiuksineen, jotka oli geelillä laitettu parturi-kampaajan puolesta.

      Hajuvesissä jotkut naiset suosittelivat Lagerfeltiä miehelle. Sellaista laitat ihan vähän kainaloon ja kaulaan. Lisää itseluottamusta, peittää hienhajua ja saattaa oman aromin kanssa luoda jostain naisesta. Tärkeintä on se, että käyt suihkussa ennen naisen kohtamista ja tuoksut partaveden sijasta mieluummin suihkunraikkaalta.

    • Anonyymi

      25 kg on paino pudonnut.
      Eipä ole vieläkään naista löytynyt.
      Tosin tässä yksinäisyydessä on nyt mennyt vasta 10 vuotta tälläkertaa.

    • Mhhmm..perussiisti oma tyyli, avot. Kyllä joku huomaa, jos on huomatakseen..

      • Päläpälä: "Mhhmm..perussiisti oma tyyli, avot. Kyllä joku huomaa, jos on huomatakseen.."

        Mitä tuo "avot" tarkoitti - jäi ymmärtämättä, anteeksi. Mulla kävi mielessä oma tyyli, aivot?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Päläpälä: "Mhhmm..perussiisti oma tyyli, avot. Kyllä joku huomaa, jos on huomatakseen.."

        Mitä tuo "avot" tarkoitti - jäi ymmärtämättä, anteeksi. Mulla kävi mielessä oma tyyli, aivot?

        Noh urbaanin sanakirjan mukaan..


        https://urbaanisanakirja.com/word/avot/

        Mä oon aatellut, että avot on yhtä kuin hyvä homma...toimii.☺️


      • Päläpälä kirjoitti:

        Noh urbaanin sanakirjan mukaan..


        https://urbaanisanakirja.com/word/avot/

        Mä oon aatellut, että avot on yhtä kuin hyvä homma...toimii.☺️

        Urbanisanakirjan mukaan se oli venäjää ja totta puhuen joskus kauan sitten olen kuullut sitä sanaa käytettävän.

        Hyvää pitkää perjantaita. Sisko soitti juuri Vantaalta. Puhui Game of Thronesta. Onko tuttu? Seuraatko?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Urbanisanakirjan mukaan se oli venäjää ja totta puhuen joskus kauan sitten olen kuullut sitä sanaa käytettävän.

        Hyvää pitkää perjantaita. Sisko soitti juuri Vantaalta. Puhui Game of Thronesta. Onko tuttu? Seuraatko?

        On tuttu, en seuraa. 😃

        Nyt on naatti..förbi.


      • Päläpälä kirjoitti:

        On tuttu, en seuraa. 😃

        Nyt on naatti..förbi.

        Hyviä päiväunia!


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Hyviä päiväunia!

        Danke schön. Ich versuche zu schlafen.. ☺️


    • Anonyymi

      Laitan tummelia päälakeeni, menneniä kainaloon ja haaraväleihin. Uudet jamekset on jalassa ja kauluspaita Varissuon E - marketista. Harvoin jään ilman laivaristeilyllä tai lähiöpubissa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe