Karavaanarin perisynti

Anonyymi

Karavaanarit ovat kovia juomaan. Miten moni ajelee krapulassa tai laskuhumalassa?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Navigaattorit ne vasta härppäreitä ovat. Pahin puhalsi huimat lukemat ja analyysin tulokseksi tuli hämmästyttävät 4,2 o/oo eli melkoisessa kaasussa paluumatkallakin.

    • Anonyymi

      Aika monella sihahtaa ensimmäinen tölkki auki kun vaunun saa irti koukusta.

    • Anonyymi

      Ei pidä teidän väittämä paikkaansa. Onko teistä kukaan käynyt koskaan missään leirintäalueella muuten kun jonkun tapahtuman aikana? Niinpä eihän teillä ole muulloin sinne asiaa. Älkää kirjotelko sellaista mistä ette tiedä mitään. Festariporukoihin verrattuna karavaanarit on suorastaan absolutisteja. terveisin asiasta jotain tietävä.

    • Anonyymi

      Tuurin raittius seurakunta yrittää kitkeä hulvatonta menoa, jakamalla raamattuja!

    • Anonyymi

      Aloittaja väärillä jäljillä, en koskaan aja krapulassa, sehän on liikenteessä kamalan vaarallista, enkä myöskään laskuhumalassa, kyllä se täytyy nousuhumala olla!

    • Paljonkohan perisyntisellä Anaalilyylillä on kokemusta henkilökohtaisesti liikkumisesta karavaanareiden mukana? Tässä en tarkoita niitä jotka siellä leirialueella ovat lomiaan viettämässä vaan niitä jotka aktiivisesti matkailevat.

      Itse olen ollut muutaman kymmenen purjehdusvuoden jälkeen pari vuosikymmentä karavaanarin touhuissa ja väitän alkoholin olevan varsin pieni ongelma silloin kun ollaan reissun päällä joskin omalla kohdallani se on olematon joka tilanteessa.

      Koko aikana eli 20 v aikana olen kerran törmännyt tilanteeseen jossa alkoholi pääsi isännäksi ja silloinkin ainoa seuraus oli kuhmu ja pari tikkiä otsaan TK:ssa illalla kun seinä tuli vastaan vallan yllättäen.

      Noita mutuja en lähtisi levittelemään!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe